Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25075
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik las vanuit Marseille kant vooral dat het een offday was en dat ze zwak waren vorige keer. Dus neem aan dat ze thuis nu wel scherp zijn. Ik verwacht een 3-1 overwinning voor Marseille. Dan krijgt Feyenoord een mooie tik voor de wedstrijd van zondag. Een verlenging zou ook mooi zijn.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ronald schreef: 04 mei 2022, 21:42 Wat denken wij dat Feyenoord morgen doet? Redden ze het? Ik ben toch bang dat ze er genadeloos op gaan.
Ik hoop het zelfs.
Ronald
Jeugdspeler
1
Berichten: 56
Lid geworden op: 15 apr 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Oké. Ik koester niet zo’n wrok jegens Feyenoord in Europa en ik denk bovendien dat die uitkomst ons niet ten goede komt as. zondag.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Op het onvolprezen FR12:

Afbeelding

😂
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ronald schreef: 04 mei 2022, 22:41 Oké. Ik koester niet zo’n wrok jegens Feyenoord in Europa en ik denk bovendien dat die uitkomst ons niet ten goede komt as. zondag.
Ze gunnen ons niets. Waarom zou ik hun wat gunnen. Stel dwazen.
Ronald
Jeugdspeler
1
Berichten: 56
Lid geworden op: 15 apr 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Jeetje wat puberaal zeg. Ik ben te oud voor dit soort vijandigheid op het internet. Ik ga morgen lekker naar Feyenoord kijken en hoop morgen dat ze winnen en zondag dat ze verliezen. Je gelooft het bijna niet. Wees eens wat minder boos. Ik ben hier nog maar enkele weken maar jij in het bijzonder lijkt wel erg vaak boos of verontwaardigd.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Haha nee hoor. Ik hoop ook dat ze verliezen. En ik ben het zonnetje in huis.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ronald schreef: 04 mei 2022, 23:05 Jeetje wat puberaal zeg. Ik ben te oud voor dit soort vijandigheid op het internet. Ik ga morgen lekker naar Feyenoord kijken en hoop morgen dat ze winnen en zondag dat ze verliezen. Je gelooft het bijna niet. Wees eens wat minder boos. Ik ben hier nog maar enkele weken maar jij in het bijzonder lijkt wel erg vaak boos of verontwaardigd.
Bepaal jij even niet wat wij wel en niet moeten vinden….

Laat Feyenoord morgen maar gewoon heerlijk verliezen in de verlenging met 4 dubbele beenbreuken en 6 gescheurde hamstrings. Alleen maar gunstig voor ons.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Grasmat schreef: 04 mei 2022, 23:07 Haha nee hoor. Ik hoop ook dat ze verliezen. En ik ben het zonnetje in huis.
Ik ben een blije lul eerste klas maar van mij mogen ze best verliezen morgen. Liefst na 120 minuten waarna ze het vliegtuig missen en zaterdagnacht pas in Nederland aankomen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Standbeeld schreef: 04 mei 2022, 21:33 En ze zijn los. Een dag voor de wedstrijd al.

Ik krijg net beelden door van een Feyenoord supporter die op de grond ligt en niet echt veel meer lijkt te doen....waarom loopt t altijd uit de hand met die gasten joh
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

De Realist schreef: 04 mei 2022, 23:14

Ik krijg net beelden door van een Feyenoord supporter die op de grond ligt en niet echt veel meer lijkt te doen....waarom loopt t altijd uit de hand met die gasten joh
Iq van 80 en een kutleven waarin het hele bestaansrecht opgehangen wordt aan Feyenoord.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

De Realist schreef: 04 mei 2022, 23:14
Standbeeld schreef: 04 mei 2022, 21:33 En ze zijn los. Een dag voor de wedstrijd al.

Ik krijg net beelden door van een Feyenoord supporter die op de grond ligt en niet echt veel meer lijkt te doen....waarom loopt t altijd uit de hand met die gasten joh
Bewerkt met een steen door een groep van Marseille. Kan (gelukkig) weer lopen. Zag net een foto van hem met een grote tulband gewikkeld om zijn hoofd.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ronald schreef: 04 mei 2022, 23:05 Jeetje wat puberaal zeg. Ik ben te oud voor dit soort vijandigheid op het internet. Ik ga morgen lekker naar Feyenoord kijken en hoop morgen dat ze winnen en zondag dat ze verliezen. Je gelooft het bijna niet. Wees eens wat minder boos. Ik ben hier nog maar enkele weken maar jij in het bijzonder lijkt wel erg vaak boos of verontwaardigd.
GillesdelaCroquette schreef: 04 mei 2022, 23:14
Grasmat schreef: 04 mei 2022, 23:07 Haha nee hoor. Ik hoop ook dat ze verliezen. En ik ben het zonnetje in huis.
Ik ben een blije lul eerste klas maar van mij mogen ze best verliezen morgen. Liefst na 120 minuten waarna ze het vliegtuig missen en zaterdagnacht pas in Nederland aankomen.
Precies. Ik ben niet eens een beetje boos. Ik gun ze gewoon niets. Ik zie niet in waarom ik ze winst zou moeten gunnen. Ze lopen altijd te zeiken op PSV en te schelden. Moet ik dan zeggen "Hup Feyenoord!"? Hoe is het. Dat jij dat anders voelt, moet je zelf weten.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ronald schreef: 04 mei 2022, 23:05 Jeetje wat puberaal zeg. Ik ben te oud voor dit soort vijandigheid op het internet. Ik ga morgen lekker naar Feyenoord kijken en hoop morgen dat ze winnen en zondag dat ze verliezen. Je gelooft het bijna niet. Wees eens wat minder boos. Ik ben hier nog maar enkele weken maar jij in het bijzonder lijkt wel erg vaak boos of verontwaardigd.
Ah, hier gaat 't masker af. Je kon 't niet laten om [mention]Ardbeg[/mention] aan te vallen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Iemand die speciaal voor jou terugkomt Ardbeg, wat een eer. Ik ben jaloers. :O
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Grasmat schreef: 05 mei 2022, 10:57 Iemand die speciaal voor jou terugkomt Ardbeg, wat een eer. Ik ben jaloers. :O
Ruilen?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind 't vooral heel sneu

Maar laten we maar weer ontopic gaan
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Ardbeg schreef: 04 mei 2022, 23:23
Ronald schreef: 04 mei 2022, 23:05 Jeetje wat puberaal zeg. Ik ben te oud voor dit soort vijandigheid op het internet. Ik ga morgen lekker naar Feyenoord kijken en hoop morgen dat ze winnen en zondag dat ze verliezen. Je gelooft het bijna niet. Wees eens wat minder boos. Ik ben hier nog maar enkele weken maar jij in het bijzonder lijkt wel erg vaak boos of verontwaardigd.
GillesdelaCroquette schreef: 04 mei 2022, 23:14

Ik ben een blije lul eerste klas maar van mij mogen ze best verliezen morgen. Liefst na 120 minuten waarna ze het vliegtuig missen en zaterdagnacht pas in Nederland aankomen.
Precies. Ik ben niet eens een beetje boos. Ik gun ze gewoon niets. Ik zie niet in waarom ik ze winst zou moeten gunnen. Ze lopen altijd te zeiken op PSV en te schelden. Moet ik dan zeggen "Hup Feyenoord!"? Hoe is het. Dat jij dat anders voelt, moet je zelf weten.
Dit dus.
Schuimbekkende tokkiekoppen op die tribune en ik herinner me nog dat ze jaren geleden iemand van het oude netwerk op werkelijk walgelijke wijze persoonlijk bedreigd hebben.
Lelijke stad ook.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Mwa, dit ligt niet aan Feyenoord hoor. Iedere club die daar naartoe gaat wordt aangevallen door die Algerijnse zandratten.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Gestelnaar schreef: 05 mei 2022, 11:44 Mwa, dit ligt niet aan Feyenoord hoor. Iedere club die daar naartoe gaat wordt aangevallen door die Algerijnse zandratten.
Zijn er clubs die naar Rotterdam kunnen gaan zonder aangevallen te worden door Feyenoord 'supporters'?
Las gisteren dat er zelfs een amateurwedstrijd tussen een club uit Utrecht en de amateurtak van Feyenoord uitgesteld is omdat er anders te weinig politie is om de Feyenoord en Utrecht supporters uit elkaar te houden. De club met de meest hilarische slogan ooit, geen woorden, maar daden. Het enige wat ze overal daadwerkelijk doen is de stad slopen, verder is het vooral veel woorden.
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1574
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Heb het toch niet over een wedstrijd in rotterdam?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

120 minuten bloed zweet en tranen en dan eruit met Kutcu, Senseo en Malacia out aub
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Ik hoop dat ze vanavond winnen, maar dan wel na een slopende verlenging en penalties.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ik hoop ook dat ze verliezen, minder dan wanneer Ajax Europees speelt maar ga er toch maar gewoon lekker uit.

Wat is dat Marseille toch een pauperstad zeg, afvoerputje van Europa.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Feyenoord mag er dik afgaan van mij vanavond. Ik denk ook dat ze zullen verliezen, een Marseille in goeden doen is toch wat sterker. Dat zag je al in de heenwedstrijd, waar Feyenoord het niet meer kon bijbenen maar Marseille veel te slordig was om de gelijkmaker te scoren.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat ze er met 3-1 afvliegen. Vorige keer was het ook meer dat Marseille zwak was

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord