Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Bergwijn speelde het seizoen na dat Depay wegging zijn wedstrijden nog voornamelijk bij Jong. Dus toen stond er ook niet meteen een opvolger klaar. We hebben de laatste jaren juist meer in een luxe positie gezeten met zoveel aanvallend talent dat elkaar opvolgt.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Je hoeft ook niet altijd 1 op 1 een speler terug op een positie. Het gaat er om dat de ploeg en selectie als geheel wapens hebben. Het ene jaar zullen je uitblinkers de keeper, linksbuiten en aanvallende middenvelder zijn. Het jaar erna misschien de centrale verdediger, spits en rechtsbuiten.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

loginnaam schreef: 23 apr 2022, 12:12 Bergwijn speelde het seizoen na dat Depay wegging zijn wedstrijden nog voornamelijk bij Jong. Dus toen stond er ook niet meteen een opvolger klaar. We hebben de laatste jaren juist meer in een luxe positie gezeten met zoveel aanvallend talent dat elkaar opvolgt.
Daar zat Lestienne nog tussen inderdaad
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Verwacht dat hij echt een top keeper eist.
Hij ziet al het hele seizoen bij het eerste en zijn eigen team wat voor een verschil een keeper maakt.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Fc Denzel
Basisspeler
2
Berichten: 468
Lid geworden op: 18 mar 2022
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV



Vanaf 52:00 heeft Andries Jonker het over RVN en PSV
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Het blijft jammer dat wij jong PSV zo weinig zien.
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021



Erg benieuwd wat hier uit komt!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

OnsPSV schreef: 04 mei 2022, 18:35

Erg benieuwd wat hier uit komt!
Spelertje ruilen met gesloten beurs? Bruma daar, wij Vega?
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 05 mei 2022, 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dat vind ik dan wel leuk om te horen, eerlijk gezegd. Dat we de samenwerking aangaan en dat de directeur/eigenaar dan ook zelf komt om zaken te bespreken. Niet zo'n samenwerking waar je vervolgens niets meer van hoort.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik zie dat Alvarado en Macias daar spelen. Macias heeft een mislukt avontuur bij Getafe achter de rug en Alvarado lijkt transfervrij overgenomen te zijn. Zijn hier vaak besproken, maar hun carrière lijkt wat te zijn gestagneerd.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Als ik het artikel lees gaat het ook (en misschien wel vooral) om het delen van marktkennis en het promoten van PSV als club in Midden en Noord Amerika.
Hij geeft aan dat hij verwacht dat er over een aantal jaar meer Mexicaanse spelers spelen in Europa (én PSV).
Dus wellicht dat het helpt in de overgang van spelers en er zal vast een speler komen (Vega is al vaak voorbij gekomen) maar ik verwacht (speculeer) geen jaarlijkse wisselingen van meerdere spelers.
One can only hope
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Fc Denzel schreef: 01 mei 2022, 00:52

Vanaf 52:00 heeft Andries Jonker het over RVN en PSV
Hoor het ook net. Aangezien ik zelf niet echt een beeld heb van hoe jong PSV presteert vind ik het wel prettig om te horen dat ook mensen buiten PSV vertrouwen hebben in vNistelrooij als trainer.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Interview met Ruud in ED. Dit zegt hij over de speelwijze:
.De aanstaand coach heeft een duidelijke visie wat betreft de manier van spelen, zo bleek al bij Jong PSV. In een 4-3-3-systeem met twee aanvallende middenvelders en buitenspelers vloog hij met de beloften de tegenstanders in de Keuken Kampioen Divisie aan. Hij is van plan dat in de toekomst ook te implementeren bij PSV. ,,Maar daarbij kun je telkens weer accenten verleggen omdat situaties daarom kunnen vragen. We zijn bij Jong PSV in wedstrijden ook met vijf verdedigers geëindigd en soms met vijf spitsen om iets te forceren. Dat zijn dan resultaatafhankelijke keuzes.”
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Vleugje Cocu..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Gewoon een standaard verhaaltje die elke nieuwe trainer heeft. Prins verder en je kan er dus rekening houden dat het uitgangspunt van Ruudje wordt 433 MPNA. dat houdt direct in dat je naast Veerman een top middenvelder moet halen voor de linkerkant die modern en compleet is. En dan ga ik er maar vanuit dat Sangare blijft anders heb je daar ook een gapend gat want Guti is in mijn ogen absoluut niet geschikt voor die rol.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Eensch met Jonker, de dingen die hij benoemt zie je idd goed terug. (Detail: ben zwaar allergisch voor dat gemaakte Amsterdamse accentje... :think:)
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Veerman is bij uitstek linkermiddenvelder. Hebben we Doan op rechts bijvoorbeeld. Guti of Sangare erachter.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Juancho schreef: 07 mei 2022, 10:55 Gewoon een standaard verhaaltje die elke nieuwe trainer heeft. Prins verder en je kan er dus rekening houden dat het uitgangspunt van Ruudje wordt 433 MPNA. dat houdt direct in dat je naast Veerman een top middenvelder moet halen voor de linkerkant die modern en compleet is. En dan ga ik er maar vanuit dat Sangare blijft anders heb je daar ook een gapend gat want Guti is in mijn ogen absoluut niet geschikt voor die rol.
Timber kan die rol perfect vervullen, alleen afwachten hoe hij aanpikt op het niveau dus idealiter komt er dan nog iemand, Guti zie ik niet op die positie. Overigens wel met Timber en Veerman mss te weinig diepgang, maar wie weet als je Timber die ruimte geeft dat het er wel in zit. Hij is nu bij Utrecht vaak degene die de balans moet bewaken, maar met Sangaré of een Sangaré-like CVM erachter krijgt hij allicht meer ruimte om box-to-box te spelen, het loopvermogen en inzicht heeft hij daar wel voor. Maar in die stijl moeten beide spelers wmb wel scorend vermogen hebben, bij Veerman maak ik me daar geen zorgen om, bij Timber moet dat nog blijken.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Sensation schreef: 07 mei 2022, 11:50 Timber kan die rol perfect vervullen, alleen afwachten hoe hij aanpikt op het niveau dus idealiter komt er dan nog iemand, Guti zie ik niet op die positie. Overigens wel met Timber en Veerman mss te weinig diepgang, maar wie weet als je Timber die ruimte geeft dat het er wel in zit. Hij is nu bij Utrecht vaak degene die de balans moet bewaken, maar met Sangaré of een Sangaré-like CVM erachter krijgt hij allicht meer ruimte om box-to-box te spelen, het loopvermogen en inzicht heeft hij daar wel voor. Maar in die stijl moeten beide spelers wmb wel scorend vermogen hebben, bij Veerman maak ik me daar geen zorgen om, bij Timber moet dat nog blijken.
https://www.vi.nl/pro/timber-over-PSV-i ... #lees-meer
Wél speelt hij de laatste weken op een iets andere positie. Waar hij het seizoen begon als controleur naast Adam Maher, speelt hij nu een linie naar voren. En dat bevalt. ‘Vroeger heb ik wel vaker op die positie gespeeld, bij Ajax in de jeugd’, vertelt hij enthousiast. ‘Dan speelden we met de punt naar achteren en twee tienen. Ik vind het wel lekker. Het is box-to-box. Je komt veel in de zestien.’

‘Zijn afronding moet beter. Quinten komt steeds vaker in de positie om een doelpunt te maken. Nu moet hij alleen net wat rustiger blijven voor het doel. Hij heeft namelijk voldoende scorend vermogen, dat zien op de training ook. Ik denk dat hij er snel weer eentje moet maken, dan is hij los.’

‘Dat scorend vermogen is er wel. Ik scoorde laatst nog tegen RKC en ook in een oefenwedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Maar in mijn wereld gaat het vooral om de laatste wedstrijd. Wat je daar van kan leren. En dat was NEC. Ik speelde een goede wedstrijd maar het afwerken kan beter. Nee, moet beter.’
Denk dat het best een goede match kan zijn met Veerman als CAM. Denk wel dat Guti dan beter een transfer kan maken deze zomer, aangezien hij nu wel goed in de markt te zetten zal zijn.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Veerman op CAM dan mis je wel de beste opbouwende speler die we hebben
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Veerman uitermate geschikt als linker cm/cam op een middenveld met pna. Als je dan nog een type Ginkel op rechts hebt en Matusiwa erachter.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Quinten Timber: 'Dan speelden we met de punt naar achteren en twee tienen. Ik vind het wel lekker. Het is box-to-box. Je komt veel in de zestien.’
Dat is perfect, precies zoals Ruud wil gaan spelen. Binnen hengelen deze jongen.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Rikkert1234 schreef: 07 mei 2022, 13:00 Veerman op CAM dan mis je wel de beste opbouwende speler die we hebben
CM is het ook, naast Timber met Sangaré (ish) op CVM. Punt naar achter, juist perfect voor Veerman denk ik
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Maar als Götze blijft, wat dan?
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ardbeg schreef: 07 mei 2022, 13:18 Maar als Götze blijft, wat dan?
Dan kunnen we iig niet klagen over een gebrek aan kwaliteit en dat is ook wel lekker.
Gebruikersavatar
TheSyb
Nationale topspeler
2
Berichten: 1721
Lid geworden op: 10 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Ardbeg schreef: 07 mei 2022, 13:18 Maar als Götze blijft, wat dan?
Luxeprobleem, het is eigenlijk toch fantastisch als je dadelijk 5 basiswaardige middenvelders zou hebben. Je speelt 3 competities en we hebben sinds de winter al gezien hoe fijn het is dat je beschikking hebt over Veerman naast Guti, Sangaré en Mario.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ruud van Nistelrooij