André Ramalho

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Bizar allemaal haha.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

En nog steeds geen Mwene ook, die ligt er al zo lang uit. Is Obispo alweer in training? Hebben we een keer voordeel van het programma, is niemand fit. Zonder Ramalho wordt het al een heel stuk moeilijker om van Feyenoord te winnen. En als Obispo er dan ook niet is, kan je het wel schriftelijk afdoen dit keer.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dan maar zo:

Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Zonder Ramalho mis je niet alleen Ramalho, je mist leiderschap naast Teze, je kunt je middenveld niet zetten zoals je wilt, je wordt bijzonder kwetsbaar in de omschakeling en je mist kopkracht bij standaardsituaties.

Snel de Ghostbusters bellen voor dat blessurespook weg te jagen.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ardbeg schreef: 04 mei 2022, 15:58 Dan maar zo:

Geen Veerman? Met dit elftal zie ik het echt heel somber in. Bekijk die verdediging nog eens, dat gaat toch nooit goed.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Tijn schreef: 04 mei 2022, 16:13
Geen Veerman? Met dit elftal zie ik het echt heel somber in. Bekijk die verdediging nog eens, dat gaat toch nooit goed.
Ja, wie wil je dan daar neer zetten? Boscagli? Die is geblesseerd. Ramalho? Die is geblesseerd. Obispo? Ja! Oh wacht, die is geblesseerd. Veel meer zit er niet op man. Ik zie ook het liefste Veerman in de basis maar soms moet je schuiven.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Het is wel echt werkelijk bizar dat we volgens mij nog geen één wedstrijd tegen een topploeg met de sterkste 11 hebben gestaan. Of het nou pech is of niet ben ik toch wel heel benieuwd wat er gebeurd was als we wat minder afwezigen hadden tijdens de duels met Feyenoord, AZ en Ajax. Zullen het helaas nooit weten.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Ardbeg schreef: 04 mei 2022, 15:58 Dan maar zo:

Ik zou dan denk ik liever zonder Zahavi spelen maar met een versterkt middenveld: Mvogo - Max Guti Teze Mauro - Götze Veerman Sangaré Doan - Gakpo Madueke (als het kan). Anders van Ginkel voor Madueke en Götze naast Gakpo.
Laatst gewijzigd door Tovast op 04 mei 2022, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Mwene al bijna 3 maanden uitgeschakeld met een "lichte blessure" zeg dan niks of schat het wel fatsoenlijk in, stelletje prutsers. En John mag dit zichzelf ook aanrekenen. Hoe kun je jezelf een topclub noemen als je nog niet eens 3 verdedigers kunt opstellen man.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Het is woensdag he, de wedstrijd is pas zondag. Ramalho kan maar zo morgen of desnoods vrijdag/zaterdag aansluiten en fit bevonden worden. Liever een dagje extra rust dan nu al testen of hij er zondag kan staan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ardbeg schreef: 04 mei 2022, 16:22
Tijn schreef: 04 mei 2022, 16:13
Geen Veerman? Met dit elftal zie ik het echt heel somber in. Bekijk die verdediging nog eens, dat gaat toch nooit goed.
Ja, wie wil je dan daar neer zetten? Boscagli? Die is geblesseerd. Ramalho? Die is geblesseerd. Obispo? Ja! Oh wacht, die is geblesseerd. Veel meer zit er niet op man. Ik zie ook het liefste Veerman in de basis maar soms moet je schuiven.
Dat je achterin geen keus hebt snap ik hoor, alleen kies je voor Van Ginkel en niet voor Veerman, wat ik verrassend vind, maar wel kan begrijpen als je voor meer defensieve zekerheid kiest op het middenveld. Zoals [mention]Tovast[/mention] aangeeft zou ik dan ook liever zonder Zahavi spelen en het middenveld versterken en dan meer op de counter gaan. Gakpo en Bruma als spitsen vanaf de zijkant en dan Götze, Veerman, Doan als driehoek voor Sangaré op het middenveld bijvoorbeeld. Dan heb je veel voetballend vermogen en kan je Feyenoord lokken, waarbij je dan snelheid hebt met Gakpo en Bruma. Vertesen missen we ook al, het houdt echt niet over. Is Bakayoko snel? Anders hij misschien vanaf rechts, of wel starten met Madueke als die fit genoeg is.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Mike92PSV schreef: 04 mei 2022, 15:32 Hij zou toch begin deze week alweer aansluiten? Zoveelste keer dat een speler langer eruit ligt dan verwacht..
Afgelopen weekend zei Bruggink heel snel in de voorbeschouwing dat PSV zich zorgde maakte over het snelle herstel van Ramalho.
Denk dat ze intern al wisten dat het niet de goede kant op ging voor Feyenoord uit.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Heissenberrug schreef: 04 mei 2022, 16:28 Mwene al bijna 3 maanden uitgeschakeld met een "lichte blessure" zeg dan niks of schat het wel fatsoenlijk in, stelletje prutsers. En John mag dit zichzelf ook aanrekenen. Hoe kun je jezelf een topclub noemen als je nog niet eens 3 verdedigers kunt opstellen man.
Is het niet zo dat we onwaarschijnlijk veel blessures hebben en dat je dit ook niet van te voren kan inschatten?

Boscagli, Ramalho, Mwene zijn nooit geblesseerd geweest. Obispo daar had de staf het volledige vertrouwen in. Het kan helaas gebeuren.
De afgelopen seizoenen konden we met dezelfde hoeveelheid verdedigers prima een seizoen draaien.

Volgend jaar laten aanpassen en dan is dat ook geregeld. John komt er wel
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Komt ook een beetje door die privacy wet. Er wordt steeds minder gedeeld over (mogelijke) blessures en als ze het wel doen zitten ze er 9 van de 10 keer grandioos naast qua hersteltermijn.

De uitspraken van Bruggink en de geschiedenis qua fysiek ongemak zorgen en dus onderhand al voor dat er een streep door Ramalho kan. Uit naar de Kuip met Guti centraal achterin, wat een feest!
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Heissenberrug schreef: 04 mei 2022, 16:28 Mwene al bijna 3 maanden uitgeschakeld met een "lichte blessure" zeg dan niks of schat het wel fatsoenlijk in, stelletje prutsers. En John mag dit zichzelf ook aanrekenen. Hoe kun je jezelf een topclub noemen als je nog niet eens 3 verdedigers kunt opstellen man.
90% op dit forum zag al aankomen dat je een extra CV nodig had en dan ook nogsteeds niet halen😂
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ramalho komt niet meer in actie.
Ook geen risico's meer nemen.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Is wel erg vroeg gebracht natuurlijk na die zware blessure. Hij mag zich nu richten op volgend seizoen.
#simplythebest
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Er valt bij sommige spelers echt wel een case te maken dat ze blessuregevoelig zijn, maar Ramalho vind ik wel echt een voorbeeld waar je vraagtekens bij kan zetten. Hij is al 10+ jaar prof, nog amper blessures gehad. En nu bij PSV direct in z'n eerste seizoen bijna 4 maanden gemist. Kan in dit geval met z'n enkel ook een beetje pech zijn, maar opvallend is het zeker.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Iemand hier iets van vernomen?

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 644
Lid geworden op: 27 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

ShovingNE2 schreef: 22 jun 2022, 07:22 Iemand hier iets van vernomen?

Kan van alles zijn toch. Wellicht met z'n kind afspraak of zelf een afspraak voor een lichte check. Was gisteren zelf nog voor eventueel buisjes voor de dochter in 't zh geweest. Kans dat we een insider in zh hebben die iets avg's gaat vertellen lijkt me op 0 handen te tellen. Dan blijft 't gissen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Moeten we ook vooral niet willen dit. Nieuwe aanwinsten spotten ok, maar bij iemand die al speler van PSV is gaan delen waar hij uithangt lijkt me niet de bedoeling.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Hannamontana schreef: 22 jun 2022, 07:34 Kan van alles zijn toch. Wellicht met z'n kind afspraak of zelf een afspraak voor een lichte check.
Midden in de nacht? 2.29 uur. Op die tijden kom je meestal alleen met spoed in het ziekenhuis.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

FritskePhilips schreef: 22 jun 2022, 08:21
Hannamontana schreef: 22 jun 2022, 07:34 Kan van alles zijn toch. Wellicht met z'n kind afspraak of zelf een afspraak voor een lichte check.
Midden in de nacht? 2.29 uur. Op die tijden kom je meestal alleen met spoed in het ziekenhuis.
Lees even verder on de tweet allen. Rik was er toevallig ook en hij stond binnen een paar minuten weer buiten. Het was dan ook in de middag.
Dus voordat het hier een eigen leven gaat leiden en een heel verhaal wordt: het lijkt niets ernstigs.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Robson de Souza schreef: 22 jun 2022, 08:30 Lees even verder on de tweet allen. Rik was er toevallig ook en hij stond binnen een paar minuten weer buiten. Het was dan ook in de middag.
Dus voordat het hier een eigen leven gaat leiden en een heel verhaal wordt: het lijkt niets ernstigs.
Thanks for the clearance.

En sorry, maar ik heb niet de hele dag de tijd om alles te factchecken, er moet ook nog gewerkt worden. ;)
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Mooi!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Deze man is tot afgelopen jaar met zijn enkel nooit zwaar geblesseerd geweest. Hij speelde tot aan zijn blessures als een veldheer, al mocht hij mijn inziens dat overdreven vallen bij een overtreding wel laten. Ook zou hij meer mogen uitdelen.

Toch is dit denk ik nog steeds speler van de buitencategorie voor ons. Dit seizoen met Luuk in de spits en Walter Benitez achter hem staat er veel meer verbale en fysieke power op het veld. Ik verwacht dat deze man een rol heeft als een van de leiders van de groep en dat hij dit seizoen de verdediging met Teze gaat leiden.

Ik kan geen enkele haalbare speler bedenken die deze meer ervaren rol op dit moment beter zou kunnen invullen.

Beste wel prima situatie zo als Ramalho kan spelen. Twee jonge gasten die daarachter de eerste twee scherp moeten houden, die beiden specifieke verdedigende kwaliteiten hebben.
Mocht Boscagli terugkeren halverwege dan gaat de concurrentiestrijd kwalitatief nog verder omhoog.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

André Ramalho