Ritsu Doan

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Voor 5 mln krijgen ze een dampende traktatie van mijn hond. Armoedzaaiers.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hun recordtransfer is 8 miljoen, dat mogen ze wat mij betreft wel verbreken. Gewoon prima seizoen gehad hier en een Japanner binnenhalen is ook vanuit een marketingsperspectief gunstig en al ervaring gedaan op Bundesliga niveau.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Clubs denken dus echt serieus dat bij PSV de spelers voor een habbekrats zijn op te halen.

Daar is echt werk aan de winkel hoor.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Voor 5 miljoen ga je nooit een betere speler halen dan Doan. Dan ga je er gewoon op achteruit. Houden dus. 10 miljoen mooie prijs.
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

De Realist schreef: 03 mei 2022, 23:20 Clubs denken dus echt serieus dat bij PSV de spelers voor een habbekrats zijn op te halen.

Daar is echt werk aan de winkel hoor.
Omdat keer op keer blijkt dat dit inderdaad het geval is. Met het illustere duo Rik en John worden onze spelers standaard veel te laag in de markt gezet en uiteindelijk inderdaad voor een appel en een ei verkocht.
Rik is een prima kerel, maar met zijn zwamartikelen heeft hij PSV al meerdere miljoenen door de neus geboord.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

Zijn droom is om CL te spelen, dan ga je met alle respect toch niet naar Mainz? Ik zie hem eerder naar een club gaan als Betis of Lyon.
#simplythebest
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

OnsPSV schreef: 03 mei 2022, 22:51 Vergeet niet dat hij toch nu ook alweer zijn 3e jaar gaat afronden bij PSV. Kan best zijn dat hij nu een keer ergens anders wil gaan kijken.
2e jaar
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Bubba Gump schreef: 03 mei 2022, 23:50
De Realist schreef: 03 mei 2022, 23:20 Clubs denken dus echt serieus dat bij PSV de spelers voor een habbekrats zijn op te halen.

Daar is echt werk aan de winkel hoor.
Omdat keer op keer blijkt dat dit inderdaad het geval is. Met het illustere duo Rik en John worden onze spelers standaard veel te laag in de markt gezet en uiteindelijk inderdaad voor een appel en een ei verkocht.
Rik is een prima kerel, maar met zijn zwamartikelen heeft hij PSV al meerdere miljoenen door de neus geboord.
De illustere Bubba kan er anders ook aardig wat van met z'n zwamposts.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik zou hem houden. Prima speler voor PSV. Tenzij een club 15 miljoen biedt.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21096
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Vanaf 10 miljoen gaan we praten. Draait een meer dan prima seizoen.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Ik geloof niet dat Mainz tegen de 10 miljoen op tafel gaat leggen..
Hopen op een andere club dan maar met meer financiële mogelijkheden..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 601
Lid geworden op: 20 mei 2021

Rik heeft geluisterd naar enkelen hier, blijkt. Berichten dat er goed betaald moet worden voor Doan.

Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Mocht hij het gelezen hebben dan een vraag voor Dhr Elfrink. Jammer dat ik geen Twitter heb.

Wat blijft het toch allemaal relatief Rik 😂.
Een stevig bedrag wilt PSV? Oké, snap ik.
Zelf geven ze 7,5 miljoen uit aan Doan, hoe kwalificeren zij dit bedrag? Stevig of nog daarboven?
Of is stevig het geen verlies lijden op een eerder gedane transfer?

Rik de verlosser
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Voormalig KG schreef: 04 mei 2022, 09:42 Mocht hij het gelezen hebben dan een vraag voor Dhr Elfrink. Jammer dat ik geen Twitter heb.

Wat blijft het toch allemaal relatief Rik 😂.
Een stevig bedrag wilt PSV? Oké, snap ik.
Zelf geven ze 7,5 miljoen uit aan Doan, hoe kwalificeren zij dit bedrag? Stevig of nog daarboven?
Of is stevig het geen verlies lijden op een eerder gedane transfer?

Rik de verlosser
Is dat niet de essentie van voetbal? In juni is 12.5 miljoen stevig, eind augustus 8 miljoen. Het perspectief verandert met het uur.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Voormalig KG schreef: 04 mei 2022, 09:42 Mocht hij het gelezen hebben dan een vraag voor Dhr Elfrink. Jammer dat ik geen Twitter heb.

Wat blijft het toch allemaal relatief Rik 😂.
Een stevig bedrag wilt PSV? Oké, snap ik.
Zelf geven ze 7,5 miljoen uit aan Doan, hoe kwalificeren zij dit bedrag? Stevig of nog daarboven?
Of is stevig het geen verlies lijden op een eerder gedane transfer?

Rik de verlosser
De ene keer lopen we hier te klagen dat Rik 'te laag inzet', nu omzeilt hij dat door het relatief te houden, is het nog niet goed :P

Overigens, de top-5 aanwinsten van Mainz liggen tussen de 6,5 en 8mil, ik verwacht dus niet dat ze voor Doan opeens over de 10 mil gaan betalen. Wens van PSV zal wel zijn om quitte te spelen met een mooi doorverkooppercentage.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Vorig seizoen wilde PSV 6.5 miljoen voor Doan.

Toen was het te duur voor Mainz.


Met 6.5 miljoen kan ik wel leven. Je hoeft die positie niet te herinvesteren en met een eventuele komst van Savinho heb je Madueke - Bakayoko - Savinho

6.5 miljoen pakken en investeren op andere posities.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Mainz, wel goed beuren, maar niet veel willen betalen. Ze zoeken het maar uit.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik kan er gewoon niet met mijn pet bij dat mensen hem zo overbodig vinden dat we voor zijn positie dan geen vervanger nodig hebben. Savinho is er nog niet en de vraag is uberhaupt of die komt, Madueke heeft dit jaar slechts 15 Eredivisie wedstrijden gespeeld en Bakayoko heeft geloof ik 1x ingevallen. Doan heeft sinds oktober 37 wedstrijden gespeeld en daar komen er nog 3 bij. Daarbij komt hij ook alweer op 10 goals en 3 assists dus het zijn geen opvulminuten ofzo.

Ik durf niet te zeggen of hij 4 6 8 of 10 miljoen waard is in de huidige markt maar die jongen is nog knetter jong en heeft inmiddels een prima aanloop gehad om stap voor stap te komen waar hij nu is. Sterker nog, er valt een betere case te maken dat hij nog wel een stap kan zetten dan dat hij op zijn hoogtepunt zit. Moet je voorstellen wat er gebeurd als hij ook nog een stapje bij Japan kan maken door zijn goede optredens bij PSV.

Je kunt niet zeggen dat hij niet basiswaardig is voor PSV vind ik dus dan moet je inschatten wat een basiswaardige vervanger kost en inschatten of die speler ook haalbaar is.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Je hebt 10 miljoen nodig voor een fatsoenlijke vervanger he. De Daramy's van deze wereld kosten al 15... Dus alles onder de 10 is lachwekkend
Gebruikersavatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1573
Lid geworden op: 20 sep 2017
Seizoenkaart: Vak X
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Awards:

Lekker in Eindhoven laten blijven. Speelt prima dit seizoen!
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 04 mei 2022, 10:01 Overigens, de top-5 aanwinsten van Mainz liggen tussen de 6,5 en 8mil, ik verwacht dus niet dat ze voor Doan opeens over de 10 mil gaan betalen. Wens van PSV zal wel zijn om quitte te spelen met een mooi doorverkooppercentage.
Dat vind ik eerlijk gezegd wel erg karig hoor. Je wil quitte spelen vanuit de situatie dat hij van Groningen kwam? Ondertussen heeft Doan een prima seizoen in de Bundesliga gehad en ook dit seizoen bij PSV toch mooie stappen gemaakt. Dan ben je toch automatisch (veel) meer waard dan destijds vanuit Groningen?

Persoonlijk zou ik alles onder de 10 miljoen belachelijk vinden. Die jongen kan je er uitstekend bij houden, er zit echt nog wel rek in (of hij ooit die topper wordt, ik denk het niet). Een club als Mainz kan wel willen, maar als ze het geld niet hebben lijkt het me simpel toch? Ik wil ook wel een woning van 8 ton kopen, maarja, dat past niet echt in ons financiële plaatje. Dus wat heeft het voor nut om te gaan bieden? Goede vergelijking trouwens, al zeg ik het zelf... :mrgreen:

Ik zou inzetten op 12 miljoen, dan kan je evt. nog iets zakken tot 9-10 miljoen met een leuke doorverkoopclausule.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Juancho schreef: 04 mei 2022, 10:58
Sensation schreef: 04 mei 2022, 10:01 Overigens, de top-5 aanwinsten van Mainz liggen tussen de 6,5 en 8mil, ik verwacht dus niet dat ze voor Doan opeens over de 10 mil gaan betalen. Wens van PSV zal wel zijn om quitte te spelen met een mooi doorverkooppercentage.

Ik zou inzetten op 12 miljoen, dan kan je evt. nog iets zakken tot 9-10 miljoen met een leuke doorverkoopclausule.
De vraag is of als je als PSV zijnde op dit moment hem moet willen verkopen. Van mij hoeft hij nu niet zijn contract te verlengen maar als hij eventueel open staat om dat te doen zodra hij weer een stapje bij PSV heeft gemaakt dan is dat voor mij al voldoende om hem er gewoon bij te houden. Als hij nu al zegt; no way dat ik dat ga doen dan zou ik een prijs bepalen en daarbij blijven. Als hij zelf liever nu weg gaat dan blijft dan kun je hetzelfde doen maar als hij tevreden is met het perspectief wat Ruud kan geven dan zou ik onverstandig vinden hem van de hand te doen.
Laatst gewijzigd door 11 Tinus op 04 mei 2022, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Als je hem houdt zou ik zijn contract opwaarderen en met 1 jaar verlengen. Anders verkopen voor minimaal de kostprijs zodat je er geen verlies op hebt.

Ik zou hem persoonlijk behouden, want we hebben allemaal gezien dat hij zeker van meerwaarde kan zijn en we hebben een brede selectie nodig.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 04 mei 2022, 10:28 Vorig seizoen wilde PSV 6.5 miljoen voor Doan.

Toen was het te duur voor Mainz.


Met 6.5 miljoen kan ik wel leven. Je hoeft die positie niet te herinvesteren en met een eventuele komst van Savinho heb je Madueke - Bakayoko - Savinho

6.5 miljoen pakken en investeren op andere posities.
Denk dat basisplek voor Savinho voor volgend jaar wel vroeg komt. Tweede jaar gaat hij echt pas van waarde zijn
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Hoezo basisplek? Die is voor Noni.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Weg ermee joh, brood noch vis speler. Heb je helemaal geen zak aan. Als je ergens op wil doorselecteren is het op spelers als Doan.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ritsu Doan