Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

De Realist schreef: 02 mei 2022, 17:17
Chucky schreef: 02 mei 2022, 16:30

Ik vind dit zinloze speculeren indirect schadelijk voor PSV. Dit sijpelt uiteindelijk door naar de internationale journalisten waardoor de beeldvorming ontstaat dat Sangaré voor een relatief lage prijs (25 miljoen) is op te halen. Uiteindelijk bepaalt het niet de definitieve prijs, maar deze beeldvorming kan wellicht als variabele ook een rol spelen in bijv het openingsbod of de onderhandelingen...
Precies dit. Gooi er gewoon in "niet te koop" of "vanaf 50 miljoen valt er met PSV te praten" dan is de toon toch net even wat anders gezet. Het is ook niet zo dat PSV per se van Sangaré af wil ofzo he?
Dit zijn quotes die bij Breakie Mike horen van onze Amsterdamse vrienden. Wij doen het met Rik, een correcte nuchtere kerel geheel in lijn met de gemiddelde Brabander die bij ons op de tribune zit. Dat heeft zo zijn voordelen, maar ook nadelen. Zo gaan die dingen.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Standbeeld schreef: 02 mei 2022, 18:39
De Realist schreef: 02 mei 2022, 17:17

Precies dit. Gooi er gewoon in "niet te koop" of "vanaf 50 miljoen valt er met PSV te praten" dan is de toon toch net even wat anders gezet. Het is ook niet zo dat PSV per se van Sangaré af wil ofzo he?
Dit zijn quotes die bij Breakie Mike horen van onze Amsterdamse vrienden. Wij doen het met Rik, een correcte nuchtere kerel geheel in lijn met de gemiddelde Brabander die bij ons op de tribune zit. Dat heeft zo zijn voordelen, maar ook nadelen. Zo gaan die dingen.
Wellicht kan het iets genuanceerder gebracht worden dan ik deed om duidelijk te maken dat onze topspelers niet voor een habbekrats op te halen zijn ;)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Voor 25 a 30 miljoen krijgen ze een dickpic van Ibrahim.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Eindhovenvoetbal schreef: 02 mei 2022, 21:54 Voor 25 a 30 miljoen krijgen ze een dickpic van Ibrahim.
Van de eerste 20 cm dan.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Trixm schreef: 02 mei 2022, 16:20
Chucky schreef: 02 mei 2022, 16:10 Ik vind het ook altijd zo achterlijk om te zeggen 'tussen de 25 en 30 miljoen'. Rik moet lekker niets zeggen als hij geen idee heeft. Ik mag toch hopen dat John niet tegen die gasten uit Newcastle zegt dat Sangaré daadwerkelijk voor een bedrag 'tussen de 25 en 30 miljoen' op te halen is. Dan onderhandel je al tegen jezelf :mrgreen:
Rik werkt toch ook niet voor PSV?
Nee uiteraard niet. Maar Rik wordt wel gezien (zowel nationaal als internationaal) als de "PSV-journalist". Geloof mij dat die bedragen overgenomen gaan worden in de internationale media waardoor de beeldvorming al is gevormd.
Trixm schreef: 02 mei 2022, 17:09
Chucky schreef: 02 mei 2022, 16:25
Nee, daarom juist. Hij heeft geen idee. Waarom zou Rik daar over moeten speculeren?
Dat is het werk van een journalist?
Daar denk ik anders over. Ik vind dat Rik ons moet informeren met feiten en wellicht analyses. Wat voegen die speculaties toe? Nogmaals, ik vind het noemen van lage bedragen indirect schadelijk voor PSV.
ShovingNE2 schreef: 02 mei 2022, 18:18
Chucky schreef: 02 mei 2022, 16:30
Ik vind dit zinloze speculeren indirect schadelijk voor PSV. Dit sijpelt uiteindelijk door naar de internationale journalisten waardoor de beeldvorming ontstaat dat Sangaré voor een relatief lage prijs (25 miljoen) is op te halen. Uiteindelijk bepaalt het niet de definitieve prijs, maar deze beeldvorming kan wellicht als variabele ook een rol spelen in bijv het openingsbod of de onderhandelingen...
Zinloos speculeren? We kunnen alle watchers ook afschaffen natuurlijk. Maar verder heeft Elfrink niets te maken met PSV.

Als PSV te weinig zou krijgen want Elfrink of Timmer dan is dat echt een PSV liability.

Verder maak jij er al 25 miljoen van. Dus wat je eem journalist verwijt doe je zelf ook.

Maar goed: knip en plak media waarschijnlijk. Die hebben de teksten wel redelijk verkracht. Een stapel downies van voetbalflitsen riepen dat PSV aan Gakpo een prijskaartje hadden gehangen van 35-40 miljoen. Staat nergens in het stuk.
Zinloos speculeren ja. Dit heeft niets met inhoudelijke berichtgeving te maken:

"Wie er verder nog goed geld op kunnen leveren? Wat te denken van Ibrahim Sangaré, die ook naar tal van Premier League-clubs kan en naast Newcastle United bijvoorbeeld in de belangstelling van Leicester City staat", schrijft Rik Elfrink in het Eindhovens Dagblad. "Een transfersom van 25 à 30 miljoen euro lijkt niet irreëel, zoals dat ook voor Noni Madueke geldt."

Daarnaast maak ik er zelf geen 25 miljoen van. Zie hierboven, komt letterlijk van Rik af.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Chucky schreef: 03 mei 2022, 08:26
Trixm schreef: 02 mei 2022, 16:20

Rik werkt toch ook niet voor PSV?
Nee uiteraard niet. Maar Rik wordt wel gezien (zowel nationaal als internationaal) als de "PSV-journalist". Geloof mij dat die bedragen overgenomen gaan worden in de internationale media waardoor de beeldvorming al is gevormd.
Trixm schreef: 02 mei 2022, 17:09

Dat is het werk van een journalist?
Daar denk ik anders over. Ik vind dat Rik ons moet informeren met feiten en wellicht analyses. Wat voegen die speculaties toe? Nogmaals, ik vind het noemen van lage bedragen indirect schadelijk voor PSV.
ShovingNE2 schreef: 02 mei 2022, 18:18

Zinloos speculeren? We kunnen alle watchers ook afschaffen natuurlijk. Maar verder heeft Elfrink niets te maken met PSV.

Als PSV te weinig zou krijgen want Elfrink of Timmer dan is dat echt een PSV liability.

Verder maak jij er al 25 miljoen van. Dus wat je eem journalist verwijt doe je zelf ook.

Maar goed: knip en plak media waarschijnlijk. Die hebben de teksten wel redelijk verkracht. Een stapel downies van voetbalflitsen riepen dat PSV aan Gakpo een prijskaartje hadden gehangen van 35-40 miljoen. Staat nergens in het stuk.
Zinloos speculeren ja. Dit heeft niets met inhoudelijke berichtgeving te maken:

"Wie er verder nog goed geld op kunnen leveren? Wat te denken van Ibrahim Sangaré, die ook naar tal van Premier League-clubs kan en naast Newcastle United bijvoorbeeld in de belangstelling van Leicester City staat", schrijft Rik Elfrink in het Eindhovens Dagblad. "Een transfersom van 25 à 30 miljoen euro lijkt niet irreëel, zoals dat ook voor Noni Madueke geldt."

Daarnaast maak ik er zelf geen 25 miljoen van. Zie hierboven, komt letterlijk van Rik af.
Huh? Waarom heeft een inschatting maken van een transfer maken geen verband met zijn werk als journalist? Dit is letterlijk zijn werk. Supporters en geïnteresseerden informeren over het wel en wee van PSV.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Chucky schreef: 03 mei 2022, 08:26 Daarnaast maak ik er zelf geen 25 miljoen van. Zie hierboven, komt letterlijk van Rik af.
Jij zegt 25 miljoen. Die quote van Rik heeft alleen al een bandbreedte die 20% hoger ligt en niets zegt over bonussen of zo.

En wat dan te denken over Noni? Ik vind op dit moment 25-30 miljoen erg veel voor hem. Zet Rik goed in de markt. Zo zie je maar.
Trixm schreef: 03 mei 2022, 08:35 Huh? Waarom heeft een inschatting maken van een transfer maken geen verband met zijn werk als journalist? Dit is letterlijk zijn werk. Supporters en geïnteresseerden informeren over het wel en wee van PSV.
Mag niet! Hij mag alleen in het belang van PSV schrijven. Dat een groepje van 25 dit niet trekt en een grote groep van tienduizenden lezers dit wel graag leest doet niet ter zake.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

ShovingNE2 schreef: 03 mei 2022, 08:40
Chucky schreef: 03 mei 2022, 08:26 Daarnaast maak ik er zelf geen 25 miljoen van. Zie hierboven, komt letterlijk van Rik af.
Jij zegt 25 miljoen. Die quote van Rik heeft alleen al een bandbreedte die 20% hoger ligt en niets zegt over bonussen of zo.

En wat dan te denken over Noni? Ik vind op dit moment 25-30 miljoen erg veel voor hem. Zet Rik goed in de markt. Zo zie je maar.
Trixm schreef: 03 mei 2022, 08:35 Huh? Waarom heeft een inschatting maken van een transfer maken geen verband met zijn werk als journalist? Dit is letterlijk zijn werk. Supporters en geïnteresseerden informeren over het wel en wee van PSV.
Mag niet! Hij mag alleen in het belang van PSV schrijven. Dat een groepje van 25 dit niet trekt en een grote groep van tienduizenden lezers dit wel graag leest doet niet ter zake.
Correctie, hij mag wel dingen schrijven, maar hij moet kappen met het downgraden van de prijzen van onze spelers. En als je nu aankomt met , "ja, maar Elfrink zijn mening doet et niet toe" . Zijn bedragen worden bv ook overgenomen door Fabrizio etc.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

AddoCultheld schreef: 03 mei 2022, 08:43
ShovingNE2 schreef: 03 mei 2022, 08:40

Jij zegt 25 miljoen. Die quote van Rik heeft alleen al een bandbreedte die 20% hoger ligt en niets zegt over bonussen of zo.

En wat dan te denken over Noni? Ik vind op dit moment 25-30 miljoen erg veel voor hem. Zet Rik goed in de markt. Zo zie je maar.



Mag niet! Hij mag alleen in het belang van PSV schrijven. Dat een groepje van 25 dit niet trekt en een grote groep van tienduizenden lezers dit wel graag leest doet niet ter zake.
Correctie, hij mag wel dingen schrijven, maar hij moet kappen met het downgraden van de prijzen van onze spelers. En als je nu aankomt met , "ja, maar Elfrink zijn mening doet et niet toe" . Zijn bedragen worden bv ook overgenomen door Fabrizio etc.

Ik zie het al voor me: "Ey Johnny boy, I want Noni. How much?" "40 mil, please." "But Rikkert Elfrink, your personal assistant said I can buy him for 25 mil, it was also in the media (VI en ED)!"

Wat een journalist zegt in de krant of internet doet er toch helemaal niet toe bij onderhandelingen? Komop zeg. Rik geeft zijn mening. Waarschijnlijk gebaseerd op vorige verkopen van PSV. Wil niet zeggen dat wat hij zegt een feit is he. Dat "downgraden" wat je zegt slaat nergens op. Hij probeert gewoon realistisch te blijven en niet zoals BreakyBreaky Mike alles vervijfvoudige. Dat slaat pas nergens op.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Benfica kan Sangaré helemaal niet betalen. Schmidt kan de pot op
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

AddoCultheld schreef: 03 mei 2022, 08:43 Correctie, hij mag wel dingen schrijven, maar hij moet kappen met het downgraden van de prijzen van onze spelers. En als je nu aankomt met , "ja, maar Elfrink zijn mening doet et niet toe" . Zijn bedragen worden bv ook overgenomen door Fabrizio etc.
Wordt tijd dat we de journalistiek aan banden leggen inderdaad. Hij mag wel dingen schrijven, maar wel in het straatje van PSV! Maar als hij niet kritisch genoeg is op de keepers dan moet het artikel ook eerst geredigeerd worden en wanneer gaat hij nou eindelijk eens John de Jong naar de uitgang schrijven???

Heb je zelf niet door hoe belachelijk het is wat je voorstelt?
Hatseflats schreef: 03 mei 2022, 08:58 Wat een journalist zegt in de krant of internet doet er toch helemaal niet toe bij onderhandelingen?
Dan was Rosario voor een miljoen of 2,5 vertrokken en niet voor zes. Dan was Memphis voor 27 miljoen vertrokken en niet voor 37 (inclusief bonussen). Etc. etc.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hatseflats schreef: 03 mei 2022, 08:58
AddoCultheld schreef: 03 mei 2022, 08:43

Correctie, hij mag wel dingen schrijven, maar hij moet kappen met het downgraden van de prijzen van onze spelers. En als je nu aankomt met , "ja, maar Elfrink zijn mening doet et niet toe" . Zijn bedragen worden bv ook overgenomen door Fabrizio etc.


Wat een journalist zegt in de krant of internet doet er toch helemaal niet toe bij onderhandelingen?
Beeldvorming is echt wel een ding wat in de markt doorwerkt.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Die clubs scouten toch zelf gewoon een speler? Die bekijken een speler, zetten de goede en minder goede punten op een rij, vergelijken dat met de markt en bepalen dan een prijs die ze maximaal willen bepalen. Ik geloof niet dat een journalist daar echt invloed op uitoefent. Ja misschien voor de krant in Engeland die een stukje van Rik gevonden heeft en dat overneemt maar de clubs hebben gewoon contact met elkaar.
De enige manier waarop ik dit van invloed zie zijn is als een club een speler totaal niet gescout heeft en dan een artikel vindt van een bepaalde speler die ze wellicht interessant kunnen vinden omdat er een lage prijs aan is gekoppeld. Maar ik kan me echt onmogelijk voorstellen dat een artikel van Rik Elfrink in het ED de prijs omlaag kan halen of omhoog kan duwen...
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

ShovingNE2 schreef: 03 mei 2022, 09:21
AddoCultheld schreef: 03 mei 2022, 08:43 Correctie, hij mag wel dingen schrijven, maar hij moet kappen met het downgraden van de prijzen van onze spelers. En als je nu aankomt met , "ja, maar Elfrink zijn mening doet et niet toe" . Zijn bedragen worden bv ook overgenomen door Fabrizio etc.
Wordt tijd dat we de journalistiek aan banden leggen inderdaad. Hij mag wel dingen schrijven, maar wel in het straatje van PSV! Maar als hij niet kritisch genoeg is op de keepers dan moet het artikel ook eerst geredigeerd worden en wanneer gaat hij nou eindelijk eens John de Jong naar de uitgang schrijven???

Heb je zelf niet door hoe belachelijk het is wat je voorstelt?
Wat een domme vergelijking.

Hij hoeft echt niet continue in het straatje van PSV te schrijven, maar speculeren over de mogelijke prijzen van spelers is totaal anders dan een kritisch stuk schrijven over Drommel of John de Jong. Ik mag hopen dat je dat verschil zelf ook inziet.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Voor mij is iig alles onder de 40 een teleurstelling en alles onder de 50 een gevoel van dat we er niet alles uitgehaald hebben..
Dit omdat er verschillende Engelse clubs zijn die hem willen hebben.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Chucky schreef: 03 mei 2022, 09:40 Hij hoeft echt niet continue in het straatje van PSV te schrijven, maar speculeren over de mogelijke prijzen van spelers is totaal anders dan een kritisch stuk schrijven over Drommel of John de Jong. Ik mag hopen dat je dat verschil zelf ook inziet.
Dat is helemaal niets anders. Je wil schijnbaar bepalen wat een clubwatcher wel of niet moet schrijven. Dat is vreemd.

En zoals iemand al zegt: dat hoort nou net toevallig bij zijn vak om iets te roepen over mogelijke prijzen. Dat doet echt helemaal iedereen. Dat jij het niet eens bent met zijn inschatting: tja.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Het idee dat de mening van Rik Elfrink ook maar enigszins invloed heeft op de uiteindelijke verkoopprijs van spelers, is natuurlijk te lachwekkend voor woorden. Ik heb het al eerder gezegd: als dat zo was, zou Rik wel opschrijven dat Sangaré 60 miljoen gaat opleveren. Rik is uiteindelijk namelijk ook gewoon PSV-fan.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

ShovingNE2 schreef: 03 mei 2022, 10:47
Chucky schreef: 03 mei 2022, 09:40 Hij hoeft echt niet continue in het straatje van PSV te schrijven, maar speculeren over de mogelijke prijzen van spelers is totaal anders dan een kritisch stuk schrijven over Drommel of John de Jong. Ik mag hopen dat je dat verschil zelf ook inziet.
Dat is helemaal niets anders. Je wil schijnbaar bepalen wat een clubwatcher wel of niet moet schrijven. Dat is vreemd.

En zoals iemand al zegt: dat hoort nou net toevallig bij zijn vak om iets te roepen over mogelijke prijzen. Dat doet echt helemaal iedereen. Dat jij het niet eens bent met zijn inschatting: tja.
Rik moet uiteindelijk lekker schrijven wat hij wil, maar uiteindelijk vind ik het wel schadelijk voor PSV.

En ja, als er enige onderbouwing is vanuit hem waarom Sangaré X miljoen euro moet kosten heeft het tenminste nog iets weg van journalistiek. Dit zijn gewoon losse flodders van Rik, roepen om het roepen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik zie er niet in wat er schadelijk aan is dat Rik een prijs roept. Als een club aanklopt en 25 miljoen bied en PSV zegt: Wij willen 40 voor Sangare, dan zeggen ze daar echt niet: "Ja maar Rik Elfrink zei!"
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dat dit überhaupt zo uitgebreid bediscussieerd wordt...
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Chucky schreef: 03 mei 2022, 11:09
ShovingNE2 schreef: 03 mei 2022, 10:47

Dat is helemaal niets anders. Je wil schijnbaar bepalen wat een clubwatcher wel of niet moet schrijven. Dat is vreemd.

En zoals iemand al zegt: dat hoort nou net toevallig bij zijn vak om iets te roepen over mogelijke prijzen. Dat doet echt helemaal iedereen. Dat jij het niet eens bent met zijn inschatting: tja.
Rik moet uiteindelijk lekker schrijven wat hij wil, maar uiteindelijk vind ik het wel schadelijk voor PSV.

En ja, als er enige onderbouwing is vanuit hem waarom Sangaré X miljoen euro moet kosten heeft het tenminste nog iets weg van journalistiek. Dit zijn gewoon losse flodders van Rik, roepen om het roepen.
Wie zegt dat? Jij vindt Sangare meer waard dan Elfrink, uiteindelijk bepaalt de markt de prijs. Ik zou zeggen, bied je ook je ook je ongelijk aan op het moment dat hij voor 25-30 miljoen wordt verkocht? Dan was het blijkbaar meer dan speculeren. Hij zit mijn inziens wat aan de lage kant qua inschatting, maar ik verwacht niet dat hij er heel ver naast gaat zitten.

Het heeft alles met PSV te maken hoeveel een speler waard is, daar hebben we het hier toch ook continu over. Dat is wat de supporter wil weten. De journalistieke waarde is dan ook 100%. Vervolgens hoeft hij zich aan niemand te verantwoorden, hij is niet in dienst van PSV.
Saibari is underrated.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

ShovingNE2 schreef: 03 mei 2022, 10:47
Chucky schreef: 03 mei 2022, 09:40 Hij hoeft echt niet continue in het straatje van PSV te schrijven, maar speculeren over de mogelijke prijzen van spelers is totaal anders dan een kritisch stuk schrijven over Drommel of John de Jong. Ik mag hopen dat je dat verschil zelf ook inziet.
Dat is helemaal niets anders. Je wil schijnbaar bepalen wat een clubwatcher wel of niet moet schrijven. Dat is vreemd.

En zoals iemand al zegt: dat hoort nou net toevallig bij zijn vak om iets te roepen over mogelijke prijzen. Dat doet echt helemaal iedereen. Dat jij het niet eens bent met zijn inschatting: tja.

Ja prima dat het bij zijn vak hoort. Dat is toch ook zo. Maar neem Falie Driessen, die drijft de prijs in de media al regelmatig op, dit nemen buitenlandse media ook over. Elfrink zit structureel onder de marktprijs te ouwehoeren. Alleen nu de laatste maand zit hij marktconform.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat Falentijn geen journalist is maar een billenmaat van Ajax en de prijs opdrijft wil toch niet zeggen dat andere journalisten zich daarvoor moeten lenen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als Elfrink zegt; ''ik denk dat als je het vergelijkt met speler A of B bij club X of Z, dat een bedrag van 30 miljoen wel realistisch is'' dan kun je hem enkel verwijten dat hij geen besef heeft maar dat ie in ieder geval nog moeite heeft gedaan. Als ie zegt; ''tjah uh ja ik uh denk dat uh een bedrag wat begint met een 3 wel goed is voor PSV'' dan heb heb ik geen gevoel dat hij zijn eigen werk een beetje serieus neemt.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

11 Sir Tinus schreef: 03 mei 2022, 15:52 Als Elfrink zegt; ''ik denk dat als je het vergelijkt met speler A of B bij club X of Z, dat een bedrag van 30 miljoen wel realistisch is'' dan kun je hem enkel verwijten dat hij geen besef heeft maar dat ie in ieder geval nog moeite heeft gedaan. Als ie zegt; ''tjah uh ja ik uh denk dat uh een bedrag wat begint met een 3 wel goed is voor PSV'' dan heb je tenminste ook een klein beetje je eigen werk serieus genomen.
Precies dit.

Enige onderbouwing is gewenst en zelfs een voorwaarde als journalist zijnde, in plaats van lukraak maar wat roepen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Hij neemt zijn werk niet serieus.... tja

Laten we verder gaan over Sangaré, hier gaan we niet uitkomen. Wat zou ie moeten kosten? :mrgreen:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré