Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Er is volgens mij zonder overdrijven niet één basisspeler blessurevrij gebleven dit seizoen, dus iemand maar verkopen vanwege zijn blessures gaat na dit seizoen niet echt op wat mij betreft.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

nilssonH schreef: 02 mei 2022, 11:42 Er is volgens mij zonder overdrijven niet één basisspeler blessurevrij gebleven dit seizoen, dus iemand maar verkopen vanwege zijn blessures gaat na dit seizoen niet echt op wat mij betreft.
De keepers! :grin:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Fritske12 schreef: 02 mei 2022, 11:38 ik vind het gewoon zorgelijk,. Hopelijk speelt hij volgende jaar een seizoen zonder blessures maar je kunt hem ook weer gewoon een wedstrijd of 10 (of meer) moeten missen zoals de afgelopen 3 seizoenen.
van mij mag hij nog 3 jaar blijven hoor! maar spelers op het juiste moment verkopen is ook een kunst.
Volgens mij bedoel je Gakpo. Gakpo heeft overigens omgerekend van zijn speelminuten al 34 wedstrijden gespeeld dit seizoen, ondanks zijn blessures.
Sangaré heeft zelfs al ruim 42 wedstrijden gespeeld voor PSV en dan ook nog een paar op de Africa Cup, die speelt nagenoeg alles al.
Fritske12
Lid 2e elftal
3
Berichten: 170
Lid geworden op: 4 nov 2020

ja ik had het over gakpo, 34 van de 52 wedstrijden dan heb je dus behoorlijk wat gemist op 22 jarige leeftijd en ben er bang voor dat die enkel er niet beter op wordt. is een gevoel en geen wetenschap uiteraard
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

De Realist schreef: 02 mei 2022, 11:25
Rikkert1234 schreef: 02 mei 2022, 10:31 Volgens Elfrink prijskaartje van tussen 25-30 miljoen. Ik zou 25 miljoen wel echt te weinig vinden
Dat is voor 1 van zijn drie benen toch?
Alleen zijn 3e. Die 1e 2 zijn veel meer waard.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Eens met Shoving onder de 30 hoeven we wat mij betreft niet eens te praten met andere clubs en dan is 30 ook wel echt een ver minimum om de onderhandelingen op te starten.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ach, hoe vaak hebben we wel niet gelezen dat onze cashcows voor 20 of 25 miljoen zouden vertrekken, waarna het uiteindelijk alsnog ruim over de 30 heen ging? Ze zijn bij PSV niet volkomen achterlijk, die weten echt wel dat ze voor Sangaré de absolute hoofdprijs kunnen vangen na de Afrika Cup, het tweeluik tegen Leicester en de bekerfinale tegen Ajax. Dat wordt minimaal 35 miljoen.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Die Rik weet weer prima onze spelers voor zo weinig mogelijk geld in de markt te zetten.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ykhim schreef: 02 mei 2022, 14:41 Ach, hoe vaak hebben we wel niet gelezen dat onze cashcows voor 20 of 25 miljoen zouden vertrekken, waarna het uiteindelijk alsnog ruim over de 30 heen ging? Ze zijn bij PSV niet volkomen achterlijk, die weten echt wel dat ze voor Sangaré de absolute hoofdprijs kunnen vangen na de Afrika Cup, het tweeluik tegen Leicester en de bekerfinale tegen Ajax. Dat wordt minimaal 35 miljoen.
35 miljoen tikken ze lachend af in Engeland en dan vragen ze zich aan de borreltafel af waarom wij zo volslagen achterlijk zijn om zo'n beest voor een fooi van de hand te doen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Je moet je naast de kwaliteiten van Sangare natuurlijk wel afvragen hoe hij en de andere spelers zich in de markt hebben gezet. Geen kampioenschap, in Europa weinig gepresteerd. Dat soort dingen worden ook meegenomen in de prijs. Daarnaast is het een CVM. Ik vraag me af wat de transferrecords zijn voor CVM's uit subtop landen van Europa.
Saibari is underrated.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Rikkert1234 schreef: 02 mei 2022, 10:31 Volgens Elfrink prijskaartje van tussen 25-30 miljoen. Ik zou 25 miljoen wel echt te weinig vinden
Elfrink schat dat altijd beroerd in. Ik verwacht echt dat PSV 40 miljoen zal vragen en dat er meerdere clubs zijn die heel dicht richting dat bedrag gaan bieden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Trixm schreef: 02 mei 2022, 15:30 Je moet je naast de kwaliteiten van Sangare natuurlijk wel afvragen hoe hij en de andere spelers zich in de markt hebben gezet. Geen kampioenschap, in Europa weinig gepresteerd. Dat soort dingen worden ook meegenomen in de prijs. Daarnaast is het een CVM. Ik vraag me af wat de transferrecords zijn voor CVM's uit subtop landen van Europa.
Bruno Guimarães ging afgelopen winter van Lyon naar Newcastle voor 42mln. Om maar een voorbeeld te noemen. Sangare stond afgelopen winter ook in de belangstelling van Newcastle. Zolang we Sangare maar wegzetten in Engeland, dan hebben we een grote kans op de hoofdprijs.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Toch een klein punt van verbetering: ik had echt gehoopt/gedacht dat Sangaré dit seizoen iets dominanter zou worden qua goals en assists. In November was er even een periode waarin hij dat zeker had, maar dat is daarna wel weer weggevallen. Uiteraard niet zijn primaire taak, maar had hem wellicht nóg completer gemaakt. Verder uiteraard een geweldige speler.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het is ook moeilijk inschatten wat de markt betaalt. Bij Dumfries ging het hier over het forum van 30 naar 15 naar 20 naar 15 miljoen en uiteindelijk kregen we 12,5 miljoen omdat blijkbaar amper een club interesse had. Voor Piroe kregen we nog 2 miljoen waarbij je jezelf kunt afvragen welke idioot in godsnaam 2 miljoen op tafel legt voor een speler die bij Sparta niet verder kwam als wissel en bij PSV vrijwel nooit mee deed.

Het ligt er ook maar net aan hoeveel topclubs een vacature hebben en hoeveel spelers er in de piramide naar beneden zitten die dergelijke vacatures kunnen opvullen. Stel Manchester United, Chelsea, Arsenal, City en Liverpool allemaal een type Sangaré nodig hebben dan zullen ze elkaar proberen af te troeven. Dan kun je als club ook hoger in de boom kunnen zitten en dan leg je de bal bij die teams of ze de concurrentie willen aftroeven of niet.

Hier wordt constant over de PL gesproken maar als je het mij vraagt is er maar één perfecte club en dat is Bayern Munchen. Lekker naast Kimmich dat middelveld overeind houden en Goretzka verkopen want die wil toch niet verlengen.

Vergelijkbare spelers met Sangaré zijn lastig te vinden dus lastig te benchmarken. Maar Partey van Atletico naar Arsenal voor 50 miljoen was wel de hoofdprijs.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ik vind het ook altijd zo achterlijk om te zeggen 'tussen de 25 en 30 miljoen'. Rik moet lekker niets zeggen als hij geen idee heeft. Ik mag toch hopen dat John niet tegen die gasten uit Newcastle zegt dat Sangaré daadwerkelijk voor een bedrag 'tussen de 25 en 30 miljoen' op te halen is. Dan onderhandel je al tegen jezelf :mrgreen:
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Haha inderdaad Chucky, of dat ze zeggen; we willen tussen de 30 en 40 miljoen. Alsof er dan iemand 40 miljoen gaat betalen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dubbel
Laatst gewijzigd door 11 Tinus op 02 mei 2022, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Chucky schreef: 02 mei 2022, 16:10 Ik vind het ook altijd zo achterlijk om te zeggen 'tussen de 25 en 30 miljoen'. Rik moet lekker niets zeggen als hij geen idee heeft. Ik mag toch hopen dat John niet tegen die gasten uit Newcastle zegt dat Sangaré daadwerkelijk voor een bedrag 'tussen de 25 en 30 miljoen' op te halen is. Dan onderhandel je al tegen jezelf :mrgreen:
Rik werkt toch ook niet voor PSV?
Saibari is underrated.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Trixm schreef: 02 mei 2022, 16:20
Chucky schreef: 02 mei 2022, 16:10 Ik vind het ook altijd zo achterlijk om te zeggen 'tussen de 25 en 30 miljoen'. Rik moet lekker niets zeggen als hij geen idee heeft. Ik mag toch hopen dat John niet tegen die gasten uit Newcastle zegt dat Sangaré daadwerkelijk voor een bedrag 'tussen de 25 en 30 miljoen' op te halen is. Dan onderhandel je al tegen jezelf :mrgreen:
Rik werkt toch ook niet voor PSV?
Nee, daarom juist. Hij heeft geen idee. Waarom zou Rik daar over moeten speculeren?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Trixm schreef: 02 mei 2022, 16:20 Rik werkt toch ook niet voor PSV?
En is ook geen supporter.... Rik moet weinig natuurlijk.

Tja... 'Een transfersom van tussen de 25-30 miljoen is niet irreëel'.

Wat is er mis met die zin? Jullie vinden hem te laag. Ik ook. Rik niet schijnbaar. Maar als het tegen de 30 miljoen loopt met een mooie doorverkoop en klap aan bonussen er bovenop dan heeft hij gelijk: dat is zeker niet irreëel. Goed mogelijk dat PSV het pakt als Cody blijft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

ShovingNE2 schreef: 02 mei 2022, 16:26
Trixm schreef: 02 mei 2022, 16:20 Rik werkt toch ook niet voor PSV?
En is ook geen supporter.... Rik moet weinig natuurlijk.

Tja... 'Een transfersom van tussen de 25-30 miljoen is niet irreëel'.

Wat is er mis met die zin? Jullie vinden hem te laag. Ik ook. Rik niet schijnbaar. Maar als het tegen de 30 miljoen loopt met een mooie doorverkoop en klap aan bonussen er bovenop dan heeft hij gelijk: dat is zeker niet irreëel. Goed mogelijk dat PSV het pakt als Cody blijft.
Ik vind dit zinloze speculeren indirect schadelijk voor PSV. Dit sijpelt uiteindelijk door naar de internationale journalisten waardoor de beeldvorming ontstaat dat Sangaré voor een relatief lage prijs (25 miljoen) is op te halen. Uiteindelijk bepaalt het niet de definitieve prijs, maar deze beeldvorming kan wellicht als variabele ook een rol spelen in bijv het openingsbod of de onderhandelingen...
Brael
Vedette
4
Berichten: 8683
Lid geworden op: 1 aug 2019

Irreëel is die prijs ook niet, al hoop ook ik op meer.

Verder denk ik niet dat speculaties van een journalist invloed hebben op de daadwerkelijke onderhandelingen. Als dat zo was, zou Rik (die ook gewoon PSV-fan is) wel een prijs van 60 miljoen in de krant zetten.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Chucky schreef: 02 mei 2022, 16:25
Trixm schreef: 02 mei 2022, 16:20

Rik werkt toch ook niet voor PSV?
Nee, daarom juist. Hij heeft geen idee. Waarom zou Rik daar over moeten speculeren?
Dat is het werk van een journalist?
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Chucky schreef: 02 mei 2022, 16:30
ShovingNE2 schreef: 02 mei 2022, 16:26

En is ook geen supporter.... Rik moet weinig natuurlijk.

Tja... 'Een transfersom van tussen de 25-30 miljoen is niet irreëel'.

Wat is er mis met die zin? Jullie vinden hem te laag. Ik ook. Rik niet schijnbaar. Maar als het tegen de 30 miljoen loopt met een mooie doorverkoop en klap aan bonussen er bovenop dan heeft hij gelijk: dat is zeker niet irreëel. Goed mogelijk dat PSV het pakt als Cody blijft.
Ik vind dit zinloze speculeren indirect schadelijk voor PSV. Dit sijpelt uiteindelijk door naar de internationale journalisten waardoor de beeldvorming ontstaat dat Sangaré voor een relatief lage prijs (25 miljoen) is op te halen. Uiteindelijk bepaalt het niet de definitieve prijs, maar deze beeldvorming kan wellicht als variabele ook een rol spelen in bijv het openingsbod of de onderhandelingen...
Precies dit. Gooi er gewoon in "niet te koop" of "vanaf 50 miljoen valt er met PSV te praten" dan is de toon toch net even wat anders gezet. Het is ook niet zo dat PSV per se van Sangaré af wil ofzo he?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Chucky schreef: 02 mei 2022, 16:30
ShovingNE2 schreef: 02 mei 2022, 16:26

En is ook geen supporter.... Rik moet weinig natuurlijk.

Tja... 'Een transfersom van tussen de 25-30 miljoen is niet irreëel'.

Wat is er mis met die zin? Jullie vinden hem te laag. Ik ook. Rik niet schijnbaar. Maar als het tegen de 30 miljoen loopt met een mooie doorverkoop en klap aan bonussen er bovenop dan heeft hij gelijk: dat is zeker niet irreëel. Goed mogelijk dat PSV het pakt als Cody blijft.
Ik vind dit zinloze speculeren indirect schadelijk voor PSV. Dit sijpelt uiteindelijk door naar de internationale journalisten waardoor de beeldvorming ontstaat dat Sangaré voor een relatief lage prijs (25 miljoen) is op te halen. Uiteindelijk bepaalt het niet de definitieve prijs, maar deze beeldvorming kan wellicht als variabele ook een rol spelen in bijv het openingsbod of de onderhandelingen...
Zinloos speculeren? We kunnen alle watchers ook afschaffen natuurlijk. Maar verder heeft Elfrink niets te maken met PSV.

Als PSV te weinig zou krijgen want Elfrink of Timmer dan is dat echt een PSV liability.

Verder maak jij er al 25 miljoen van. Dus wat je eem journalist verwijt doe je zelf ook.

Maar goed: knip en plak media waarschijnlijk. Die hebben de teksten wel redelijk verkracht. Een stapel downies van voetbalflitsen riepen dat PSV aan Gakpo een prijskaartje hadden gehangen van 35-40 miljoen. Staat nergens in het stuk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

De Realist schreef: 02 mei 2022, 17:17
Chucky schreef: 02 mei 2022, 16:30

Ik vind dit zinloze speculeren indirect schadelijk voor PSV. Dit sijpelt uiteindelijk door naar de internationale journalisten waardoor de beeldvorming ontstaat dat Sangaré voor een relatief lage prijs (25 miljoen) is op te halen. Uiteindelijk bepaalt het niet de definitieve prijs, maar deze beeldvorming kan wellicht als variabele ook een rol spelen in bijv het openingsbod of de onderhandelingen...
Precies dit. Gooi er gewoon in "niet te koop" of "vanaf 50 miljoen valt er met PSV te praten" dan is de toon toch net even wat anders gezet. Het is ook niet zo dat PSV per se van Sangaré af wil ofzo he?
Dit zijn quotes die bij Breakie Mike horen van onze Amsterdamse vrienden. Wij doen het met Rik, een correcte nuchtere kerel geheel in lijn met de gemiddelde Brabander die bij ons op de tribune zit. Dat heeft zo zijn voordelen, maar ook nadelen. Zo gaan die dingen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré