Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

mateja schreef: 24 apr 2022, 16:46
Rikkert1234 schreef: 24 apr 2022, 16:39 Hopen dat Sangare in ieder geval geen gevalletje Denzel wordt waar veel te weinig voor wordt betaald. Persoonlijk lijkt mij 25+10 miljoen aan (haalbare) variabelen wel een goed bedrag en mag je als PSV zijnde zeker niet ontevreden zijn. Maar als er meer komt zou ik dat zeker toejuichen.
25+10? Wut??
25 miljoen vast bedrag en 10 miljoen aan variabelen dus als hij bijvoorbeeld Premier League wint of x aantal wedstrijden speelt. Ik zou dat nog wel een redelijke constructie vinden voor hem.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234 schreef: 24 apr 2022, 17:00
mateja schreef: 24 apr 2022, 16:46

25+10? Wut??
25 miljoen vast bedrag en 10 miljoen aan variabelen dus als hij bijvoorbeeld Premier League wint of x aantal wedstrijden speelt. Ik zou dat nog wel een redelijke constructie vinden voor hem.
Vind je hem niet zo goed dan?

Wat mij betreft is dat een gevalletje Denzel. Hij hoeft niet weg he? Daarnaast, wij bepalen de voorwaarden, niet die rijke Engelse clubs die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2358
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Gewoon 50 miljoen vragen omdat hij zo goed is! Contract tm 2025 hè. Die gaat niet muiten.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Precies. Sangare en/of Gakpo moeten ons transferrecord gaan breken.
SRF
Veelbelovend talent
3
Berichten: 116
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: PSV

35 miljoen excl. eventuele bonussen is voor Sangaré wel echt de bodem. Laat die Engelse clubs maar flink tegen elkaar opbieden voordat we happen.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 24 apr 2022, 17:03
Rikkert1234 schreef: 24 apr 2022, 17:00

25 miljoen vast bedrag en 10 miljoen aan variabelen dus als hij bijvoorbeeld Premier League wint of x aantal wedstrijden speelt. Ik zou dat nog wel een redelijke constructie vinden voor hem.
Vind je hem niet zo goed dan?

Wat mij betreft is dat een gevalletje Denzel. Hij hoeft niet weg he? Daarnaast, wij bepalen de voorwaarden, niet die rijke Engelse clubs die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ik vind Sangare hartstikke goed en verdedigde hem tegenover vrienden van mij in het 1e seizoen die hem een matige speler vonden. Maar middenvelders leveren gewoon minder op. Ik hoop dat ik fout zit maar ik denk niet dat je er meer dan 35 miljoen voor gaat vangen.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234 schreef: 24 apr 2022, 18:40
mateja schreef: 24 apr 2022, 17:03

Vind je hem niet zo goed dan?

Wat mij betreft is dat een gevalletje Denzel. Hij hoeft niet weg he? Daarnaast, wij bepalen de voorwaarden, niet die rijke Engelse clubs die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ik vind Sangare hartstikke goed en verdedigde hem tegenover vrienden van mij in het 1e seizoen die hem een matige speler vonden. Maar middenvelders leveren gewoon minder op. Ik hoop dat ik fout zit maar ik denk niet dat je er meer dan 35 miljoen voor gaat vangen.
Dan blijft ie lekker hier ballen ;)
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mensen buiten dit forum heel negatief vond over Ibi in zijn eerste jaar, en nu hij zich zo ontwikkeld heeft krijg je altijd de bijzin 'maar zijn eerste jaar was echt niet goed' maar ik kan echt niet anders concluderen dan dat als je enigszins de moeite had genomen om op hem te letten dat deze ontwikkeling helemaal niet onverwacht of schrikbarend is ondanks dat media NL iets anders doet vermoeden.

Hier op het forum was al heel snel duidelijk dat hij veel ballen naar voren speelde en dat balverlies beter kon maar dat het niet zo slecht was als mensen deden voordoen.

Ik geloof dat Rosy ook echt niet meegeholpen heeft vorig jaar maar nu met Guti is het echt een compleet ander verhaal. Zelfs met v Ginkel al toen.
Laatst gewijzigd door 11 Tinus op 24 apr 2022, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 24 apr 2022, 19:00 Ik moet eerlijk zeggen dat ik mensen buiten dit forum heel negatief vond over Ibi in zijn eerste jaar, en nu hij zich zo ontwikkeld heeft krijg je altijd de bijzin 'maar zijn eerste jaar was echt niet goed' maar ik kan echt niet anders concluderen dan dat als je enigszins de moeite had genomen om op hem te letten dat deze ontwikkeling helemaal niet onverwacht of schrikbarend is ondanks dat media NL iets anders doet vermoeden.

Hier op het forum was al heel snel duidelijk dat hij veel ballen naar voren speelde en dat balverlies beter kon maar dat het niet zo slecht was als mensen deden voordoen.

Ik geloof dat Rosy ook echt niet meegeholpen heeft vorig jaar maar nu met Guti is het echt wen compleet ander verhaal. Zelfs met v Ginkel al toen.
Als ik me goed herinner was het vd Vaart die na een wedstrijd bij Studio Voetbal zei dat hij de bal eens naar een goede kleur moet leren spelen. Hij had die wedstrijd +95% passing accuracy. Hij had, samen met Rosario, de naam dat ze niet konden voetballen, en vooral bij Rosario was dat vaak ook in het stadion voelbaar. Gelukkig weet iedereen inmiddels beter. Maar het is idd geschiedvervalsing om te zeggen dat hij vorig jaar niet goed was. Ik denk wel dat hij nu nog meer zijn stempel drukt.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Rikkert1234 schreef: 24 apr 2022, 18:40
mateja schreef: 24 apr 2022, 17:03

Vind je hem niet zo goed dan?

Wat mij betreft is dat een gevalletje Denzel. Hij hoeft niet weg he? Daarnaast, wij bepalen de voorwaarden, niet die rijke Engelse clubs die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ik hoop dat ik fout zit maar ik denk niet dat je er meer dan 35 miljoen voor gaat vangen.
Kun je ook weerleggen waarom je denkt dat dit zo is, of is het gewoon een gok?
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 24 apr 2022, 18:51
Rikkert1234 schreef: 24 apr 2022, 18:40

Ik vind Sangare hartstikke goed en verdedigde hem tegenover vrienden van mij in het 1e seizoen die hem een matige speler vonden. Maar middenvelders leveren gewoon minder op. Ik hoop dat ik fout zit maar ik denk niet dat je er meer dan 35 miljoen voor gaat vangen.
Dan blijft ie lekker hier ballen ;)
Laten we het hopen :D Of vertrekken nadat CL kwalificatie binnen is, dat mag eventueel van mij ook mits er een goede vervanger komt.
Ardbeg schreef: 24 apr 2022, 19:13
Rikkert1234 schreef: 24 apr 2022, 18:40

Ik hoop dat ik fout zit maar ik denk niet dat je er meer dan 35 miljoen voor gaat vangen.
Kun je ook weerleggen waarom je denkt dat dit zo is, of is het gewoon een gok?
Zoals ik eerder al aangegeven had, middenvelders leveren gewoon minder als aanvallers. Bij Denzel dacht iedereen hier ook op dit forum dat hij boven de 20 miljoen op ging leveren, inclusief mezelf en dat was uiteindelijk ook maar een schamele 12.5 miljoen, zelfs na een geweldig EK. Sangare heeft dit jaar zich alleen maar paar potjes ook in de Africa Cup in de spotlights kunnen laten zien omdat Ivoorkust ook binnen no time uitgeschakeld was. En bij PSV heeft hij ook alleen maar op EL niveau en paar potjes KO fase ECL laten zien. Gewoon te weinig potjes ook op hoog niveau geacteerd, en ja ik snap het argument dat hij tegen Leicester geweldig was maar Sangare heeft de maanden tussen de Africa Cup en paar weken terug ook zwakke periode gehad. Resume ik denk zelf gewoon niet meer dan 35 miljoen inclusief variabelen maar ik laat me graag verrassen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Rikkert1234 schreef: 24 apr 2022, 20:06
mateja schreef: 24 apr 2022, 18:51

Dan blijft ie lekker hier ballen ;)
Laten we het hopen :D Of vertrekken nadat CL kwalificatie binnen is, dat mag eventueel van mij ook mits er een goede vervanger komt.
Ardbeg schreef: 24 apr 2022, 19:13

Kun je ook weerleggen waarom je denkt dat dit zo is, of is het gewoon een gok?
Zoals ik eerder al aangegeven had, middenvelders leveren gewoon minder als aanvallers. Bij Denzel dacht iedereen hier ook op dit forum dat hij boven de 20 miljoen op ging leveren, inclusief mezelf en dat was uiteindelijk ook maar een schamele 12.5 miljoen, zelfs na een geweldig EK. Sangare heeft dit jaar zich alleen maar paar potjes ook in de Africa Cup in de spotlights kunnen laten zien omdat Ivoorkust ook binnen no time uitgeschakeld was. En bij PSV heeft hij ook alleen maar op EL niveau en paar potjes KO fase ECL laten zien. Gewoon te weinig potjes ook op hoog niveau geacteerd, en ja ik snap het argument dat hij tegen Leicester geweldig was maar Sangare heeft de maanden tussen de Africa Cup en paar weken terug ook zwakke periode gehad. Resume ik denk zelf gewoon niet meer dan 35 miljoen inclusief variabelen maar ik laat me graag verrassen.
Of middenvelders minder opleveren dan aanvallers of niet is niet relevant. Zijn profiel is uitermate interessant en een dergelijke middenvelder is heel zeldzam. Tevens betaal je niet voor wat hij tot nu toe heeft gedaan maar voor zijn potentie. En die potentie is heel belovend. 35 of minder vind ik dan ook onlogisch.

Dumfries hier in betrekken als vergelijking gaat dan ook totaal niet op. Buiten het feit dat niet "iedereen" het over 20 miljoen had.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Ik hoop dat John, Marcel en Ruud in ieder geval een poging doen om hem nog een jaartje te behouden. Met het vertrek van Mvogo Thomas, Zahavi en Vinicius en hopelijk Bruma heb je wat ruimte in je salarishuis. Misschien dat je hem kan verleiden om voor een jaartje bij te tekenen met een salaris opslag. Komende winter is het WK. Bij ons is hij verzekerd van een basisplaats. Samen met Gakpo nog een jaartje blijven en ons kampioen maken.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Sangaré gaat sowieso niet naar het WK, dus daar hoeft überhaupt geen rekening mee te houden. Ivoorkust heeft zich niet geplaatst.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Dat had ik gemist, weer wat geleerd. Toch zou ik hem nog steeds proberen over te halen een jaartje te blijven.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg schreef: 24 apr 2022, 20:21
Rikkert1234 schreef: 24 apr 2022, 20:06

Laten we het hopen :D Of vertrekken nadat CL kwalificatie binnen is, dat mag eventueel van mij ook mits er een goede vervanger komt.



Zoals ik eerder al aangegeven had, middenvelders leveren gewoon minder als aanvallers. Bij Denzel dacht iedereen hier ook op dit forum dat hij boven de 20 miljoen op ging leveren, inclusief mezelf en dat was uiteindelijk ook maar een schamele 12.5 miljoen, zelfs na een geweldig EK. Sangare heeft dit jaar zich alleen maar paar potjes ook in de Africa Cup in de spotlights kunnen laten zien omdat Ivoorkust ook binnen no time uitgeschakeld was. En bij PSV heeft hij ook alleen maar op EL niveau en paar potjes KO fase ECL laten zien. Gewoon te weinig potjes ook op hoog niveau geacteerd, en ja ik snap het argument dat hij tegen Leicester geweldig was maar Sangare heeft de maanden tussen de Africa Cup en paar weken terug ook zwakke periode gehad. Resume ik denk zelf gewoon niet meer dan 35 miljoen inclusief variabelen maar ik laat me graag verrassen.
Of middenvelders minder opleveren dan aanvallers of niet is niet relevant. Zijn profiel is uitermate interessant en een dergelijke middenvelder is heel zeldzam. Tevens betaal je niet voor wat hij tot nu toe heeft gedaan maar voor zijn potentie. En die potentie is heel belovend. 35 of minder vind ik dan ook onlogisch.

Dumfries hier in betrekken als vergelijking gaat dan ook totaal niet op. Buiten het feit dat niet "iedereen" het over 20 miljoen had.
We gaan het meemaken deze zomer. Ik hoop dat je mijn ongelijk bewijst :D
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Volgens Elfrink prijskaartje van tussen 25-30 miljoen. Ik zou 25 miljoen wel echt te weinig vinden
Fritske12
Lid 2e elftal
3
Berichten: 170
Lid geworden op: 4 nov 2020

nog een jaar behouden. kunnen we beter Gakpo verkopen, misschien niet populair om te zeggen maar die levert meer geld op, is makkelijker te vervangen en de kwaliteit van zijn enkels baart toch ook wel zorgen
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234 schreef: 02 mei 2022, 10:31 Volgens Elfrink prijskaartje van tussen 25-30 miljoen. Ik zou 25 miljoen wel echt te weinig vinden
Dat zou echt een giga faal zijn
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Het een en ander zal ook afhangen van de interesse van clubs. Als er een paar premier league clubs tegen elkaar gaan opbieden dan kan er veel gebeuren. Maar 30-35 mln zou meer realistisch zijn. Dan heb je het maximale eruit gehaald, voor mijn gevoel.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als je minder dan 30 kan krijgen gewoon een jaar houden dan!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Newcastle gaat komende zomer echt mega bedragen uitgeven. Die zullen wel weer gaan komen voor Sangare.


Ik zou echt beginnen bij 35 miljoen euro minimaal. Deze jongen is zo bizar goed.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Rikkert1234 schreef: 02 mei 2022, 10:31 Volgens Elfrink prijskaartje van tussen 25-30 miljoen. Ik zou 25 miljoen wel echt te weinig vinden
Dat is voor 1 van zijn drie benen toch?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Fritske12 schreef: 02 mei 2022, 10:37 nog een jaar behouden. kunnen we beter Gakpo verkopen, misschien niet populair om te zeggen maar die levert meer geld op, is makkelijker te vervangen en de kwaliteit van zijn enkels baart toch ook wel zorgen
Wat is de kwaliteit van zijn enkels dan? Hij heeft meerdere malen een rotschop daar op gekregen, dus dan is een blessuee niets meer dan logisch.
Fritske12
Lid 2e elftal
3
Berichten: 170
Lid geworden op: 4 nov 2020

ik vind het gewoon zorgelijk,. Hopelijk speelt hij volgende jaar een seizoen zonder blessures maar je kunt hem ook weer gewoon een wedstrijd of 10 (of meer) moeten missen zoals de afgelopen 3 seizoenen.
van mij mag hij nog 3 jaar blijven hoor! maar spelers op het juiste moment verkopen is ook een kunst.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Er is volgens mij zonder overdrijven niet één basisspeler blessurevrij gebleven dit seizoen, dus iemand maar verkopen vanwege zijn blessures gaat na dit seizoen niet echt op wat mij betreft.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré