Bruma

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Bij Besiktas was het zijn zaakwaarnemer die dwars lag.

Overigens is het goed om te beseffen dat PSV deze jongen dus niet tegen zijn zin kan dumpen. Als hij de Winston Bogarde wil uithangen dan kan PSV bar weinig doen om dat te stoppen
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Na gisteren ben ik er wel een beetje klaar mee.
Hij krijgt eindelijk weer de kans in de basis en doet werkelijk alles fout. Zijn schoten zijn echt belabberd.
Gewoon verkopen in de zomer en een jonge gozer ervoor terughalen die dan achter Cody kan rijpen voor het seizoen erop.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Eindhovenvoetbal schreef: 23 apr 2022, 23:17 Veel slechtere spelers hebben we niet gehad. Gakhokidze is wereldklasse ten opzichte van Bruma. Snap ook werkelijk niet waarom Bakayoko niet gewoon boven hem staat in de pikorde
Ietsie pietsie overdreven
Ricardo Zamora
International
5
Berichten: 987
Lid geworden op: 9 aug 2018
Clubvoorkeur: PSV

De Winston Bogarde van PSV is ook erg overdreven. Dit seizoen heeft Bruma zijn waarde gehad toen hij opstond voor de winterstop om PSV door lastige wedstrijden te loodsen toen Noni en Cody geblesseerd waren. Toen wilden we allemaal af van Gutierrez die nu zijn momentum heeft (en deze ook beter vasthoudt dan Bruma). Ik vind Bruma eerder een miskoop in relatieve zin, voor zijn aankoopbedrag heeft hij te weinig gebracht. Maar het is niet zo a la Bogarde dat hij zijn wedstrijdjes bij de reserves heeft gespeeld. Bovendien heeft Bruma i.t.t. Bogarde het empathisch vermogen om aan te voelen dat hij bij PSV te weinig heeft gebracht in verhouding tot hoe de club daar baat bij had. Om het relatieve te onderstrepen lees ik op dit forum dat we weinig zeiken op Thomas terwijl Thomas 80% van zijn contractduur geblesseerd is geweest. Natuurlijk buiten zijn schuld om en tegelijkertijd om aan te geven dat de meesten van ons gewoon veel meer hadden verwacht voor de transfer van Bruma van €13 miljoen.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Zou Bogarde een deel van zijn salaris inleveren? Nee, want hij buigt voor niemand. irrelevante vergelijking
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Bovendien is er geen sprake van dat het zo ver komt. Als Bruma niet vertrekt is hij gewoon lid van de selectie.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ricardo Zamora schreef: 24 apr 2022, 11:52 De Winston Bogarde van PSV is ook erg overdreven. Dit seizoen heeft Bruma zijn waarde gehad toen hij opstond voor de winterstop om PSV door lastige wedstrijden te loodsen toen Noni en Cody geblesseerd waren. Toen wilden we allemaal af van Gutierrez die nu zijn momentum heeft (en deze ook beter vasthoudt dan Bruma). Ik vind Bruma eerder een miskoop in relatieve zin, voor zijn aankoopbedrag heeft hij te weinig gebracht. Maar het is niet zo a la Bogarde dat hij zijn wedstrijdjes bij de reserves heeft gespeeld. Bovendien heeft Bruma i.t.t. Bogarde het empathisch vermogen om aan te voelen dat hij bij PSV te weinig heeft gebracht in verhouding tot hoe de club daar baat bij had. Om het relatieve te onderstrepen lees ik op dit forum dat we weinig zeiken op Thomas terwijl Thomas 80% van zijn contractduur geblesseerd is geweest. Natuurlijk buiten zijn schuld om en tegelijkertijd om aan te geven dat de meesten van ons gewoon veel meer hadden verwacht voor de transfer van Bruma van €13 miljoen.
(Snif) :treurig:

Het is natuurlijk niet letterlijk dat hij de Winston Bogarde van PSV zou zijn. Het gaat erom dat mensen wat makkelijker denken dat je spelers gewoon kunt weg flikkeren bij een bod wat de club zou bevallen. Er zijn twee partijen, en als onze Portugese vriend zijn oude salaris terug zou willen en voor de rest zijn contract uit gaat dienen dan kun je daar niet veel tegen doen.

Als club zijnde had je hem natuurlijk ook bij voorbaat niet zoveel kunnen aanbieden.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Deze wilde ik jullie niet onthouden

Afbeelding
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25074
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Bruma wanneer hij zijn bankrekening checkt en beseft dat 3mln per jaar geen grap bleek te zijn. :mrgreen:
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Toch kan je niet haten op de beste man. Doet echt zijn best de ene dag lukt het beter dan de ander. Hopelijk komt er in de zomer een mooie club voor hem. Lekker naar Portugal bijv Braga SC voor 3 a 4 miljoen.
040-076
International
2
Berichten: 896
Lid geworden op: 30 aug 2021

SomaQan schreef: 01 mei 2022, 22:04 Toch kan je niet haten op de beste man. Doet echt zijn best de ene dag lukt het beter dan de ander. Hopelijk komt er in de zomer een mooie club voor hem. Lekker naar Portugal bijv Braga SC voor 3 a 4 miljoen.
Klopt hij heeft echt een warm hart voor de club, dat zag je wel toen hij zijn salaris heeft laten verlagen. Het is alleen jammer dat hij niet uit de verf is gekomen.
Marcel for president!
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Is dat salaris daadwerkelijk verlaagd? Wel fijn dat we jongens als Vinicius en Bruma hebben. Ze kosten een vermogen, kunnen er niks van, maar zijn goed voor de sfeer. ;)
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

040-076 schreef: 01 mei 2022, 22:12
SomaQan schreef: 01 mei 2022, 22:04 Toch kan je niet haten op de beste man. Doet echt zijn best de ene dag lukt het beter dan de ander. Hopelijk komt er in de zomer een mooie club voor hem. Lekker naar Portugal bijv Braga SC voor 3 a 4 miljoen.
Klopt hij heeft echt een warm hart voor de club, dat zag je wel toen hij zijn salaris heeft laten verlagen. Het is alleen jammer dat hij niet uit de verf is gekomen.
Ja je kan ook een Ihattaren op de bank hebben. Dan heb ik liever een Bruma en Vini die hun plek wel kennen en niet de sfeer verpesten.
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

En weer een invalbeurt die ik niet begreep. Waarom geen Bakayoko?
#simplythebest
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Beetje dom schieten tegen wat verdedigers, meer bracht ie niet.
Laatst gewijzigd door DonyellMalen op 08 mei 2022, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25074
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV schreef: 08 mei 2022, 21:02 En weer een invalbeurt die ik niet begreep. Waarom geen Bakayoko?
Er wordt hier nu al het halve seizoen om Bakayoko geroepen. Ergens snap ik de intentie wel, maar ik hoop dat de mensen die roepen om Bakayoko ook snappen dat dit niet het beleid van Schmidt is. Dan kan je heel het seizoen zijn naam roepen, maar dat gaat niet gebeuren. De enige reden dat Seelt en Vos er nu bijzitten is nood. Maar Roger wil dit niet. Hij start aan het begin van het seizoen met een vaste groep en daarmee gaat hij het doen. Daarbij trainen ze op vastigheden en op hoge intensiteit. Spelers van Jong zijn helemaal niet gewend aan die intensiteit en daarnaast wil Roger gewoon faire interne competitie binnen de vaste groep. Bakayoko is voor Roger helemaal geen optie. Dus wat mij betreft zinloos om steeds om die jongen te blijven roepen.
Laatst gewijzigd door Standbeeld op 08 mei 2022, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ben gewoon oprecht klaar met hem. Kan het gepruts gewoon niet meer aan zien.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Ik begin tegenwoordig te lachen als hij erin komt. Kijken welke clownsact hij die dag weer brengt.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Bakayoko wordt gewoon kapot genegeerd door Roger. Gelukkig staat Ruud er volgend seizoen.

Geen Vertessen, geen Vinicius en een net aan herstelde Madueke, maar Bakayoko die geweldige statistieken kan overleggen mag thuis op de buis kijken hoe Bruma weer schandalig slecht mag invallen.

En schei aub uit met dat reliable gezever.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Standbeeld schreef: 08 mei 2022, 21:08
DC_PSV schreef: 08 mei 2022, 21:02 En weer een invalbeurt die ik niet begreep. Waarom geen Bakayoko?
Er wordt hier nu al het halve seizoen om Bakayoko geroepen. Ergens snap ik de intentie wel, maar ik hoop dat de mensen die roepen om Bakayoko ook snappen dat dit niet het beleid van Schmidt is. Dan kan je heel het seizoen zijn naam roepen, maar dat gaat niet gebeuren. De enige reden dat Seelt en Vos er nu bijzitten is nood. Maar Roger wil dit niet. Hij start aan het begin van het seizoen met een vaste groep en daarmee gaat hij het doen. Daarbij trainen ze op vastigheden en op hoge intensiteit. Spelers van Jong zijn helemaal niet gewend aan die intensiteit en daarnaast wil Roger gewoon faire interne competitie binnen de vaste groep. Bakayoko is voor Roger helemaal geen optie. Dus wat mij betreft zinloos om steeds om die jongen te blijven roepen.
Als dat Roger zijn beleid is dan kan ik dat niet anders omschrijven dan dom en kortzichtig. Zoals we dit seizoen hebben kunnen zien kan er veel gebeuren qua blessures, schorsingen en vormcrisis. Bakayoko heeft op basis van zijn seizoen en zijn potentie meer recht op speelminuten in het eerste dan onze uitgerangeerde Portugese clown.

Vind bovendien dat als je er als trainer zo in staat je bij voorbaat je opleiding buitenspel zet ongeacht hoe goed spelers het doen. Ik vind het bizar dat hij Bakayoko niet eens meeneemt. Het is hier bijna verboden te zeggen dat Roger de jeugd links laat liggen maar het is wel zo.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25074
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Onzin natuurlijk, Roger geeft genoeg kansen aan onze jeugd, maar wel de jeugd die vanaf het begin van het seizoen goed genoeg werden geacht om dit seizoen bij 1 te spelen. Bakayoko doet het een halve seizoen leuk en heeft nu meer aan 90m wedstrijden bij Jong dan wekelijks banken bij 1 of 10m invallen. Gundmundsson had destijds ook een goed rendement (scoorde vgm meer dan Bakayoko) en werd uiteindelijk niet goed genoeg bevonden. Verhaal is bekend. Bakayoko kan het aankomende TK laten zien. Verder ga ik alweer teveel in op iemand die een eigen speler wegzet als "uitgerangeerde Portugese clown". Man man man.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Aardige vent maar ik hoop dat we voor een paar miljoen kunnen slijten aan een Portugese club. Hoop dat hij daar zijn voetbalgeluk weer terug kan vinden want talent heeft hij
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Hij zal best talent hebben, maar niets als voetballer. Heel Holland Bakt misschien?
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13271
Lid geworden op: 4 aug 2018

Ik zou ‘m weleens in het circus willen zien. Bestaat Circus Renz nog?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Wat is ie goed hè?
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

ruuddevil schreef: 11 mei 2022, 21:31 Wat is ie goed hè?
We hebben naast de verkeerde Vampeta en Vinicius, ook de verkeerde Bruma gehaald. ;)

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Bruma