Mauro Júnior

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ongekend gewoon, wat een fantastische speler zeg.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Oranje
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Tegenstanders weten niet goed hoe ze op hem moeten anticiperen. Hij draait vaak weg op een voor een rechtsback atypische manier.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mauro in Oranje in dat systeem. WOW.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

RIO schreef: 01 mei 2022, 15:36 Mauro in Oranje in dat systeem. WOW.
Op links bedoel je? Onze Mercedes Denz mag toch wel blijven staan?
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik vind Mauro beter dan Dumfries.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

11 Sir Tinus schreef: 01 mei 2022, 17:02 Ik vind Mauro beter dan Dumfries.
In het systeem van Van Gaal komt een voetballende wingback beter uit de voeten dan een lopende wingback is gebleken in de oefenwedstrijden.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

We hebben toch Blind en Rensch en anders nog Timber en Regeer voor die posities?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

koetje schreef: 01 mei 2022, 17:10
11 Sir Tinus schreef: 01 mei 2022, 17:02 Ik vind Mauro beter dan Dumfries.
In het systeem van Van Gaal komt een voetballende wingback beter uit de voeten dan een lopende wingback is gebleken in de oefenwedstrijden.
Alleen is Lowietje over een half jaar foetsie en is het maar de vraag wat de treinspotter als opvolger gaat doen.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

11 Sir Tinus schreef: 01 mei 2022, 17:02 Ik vind Mauro beter dan Dumfries.
Waarom? Heel onvergelijkbare spelers.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Omdat Mauro eigenlijk alles kan en Denzel niet. Denzel heeft harde voeten, geen voorzet, beetje lomp en Mauro is een alleskunner die minstens zo goed kan verdedigen als Denzel, aanvallend meer kan toevoegen maar hij is niet zo gevaarlijk voor de goal als Denzel.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dumfries is basisspeler bij Inter en Oranje. Jij doet net alsof of ie op vrijdagavond bij Telstar speelt.

Mauro is goed (bezig) ja, maar daarvoor hoef je Denzel niet te downplayen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Ook wel leuk hoe hier over Mauro gesproken wordt. In december was het nog een schande en niet eens goed genoeg om op de bank te zitten en nu is hij beter dan Dumfries.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het kan wel zijn dat Dumfries bij Inter speelt en nog steeds omstreden is bij het NL11 maar Mauro heeft gewoon meer kwaliteiten en kan een hoger niveau aan door zijn technische kwaliteiten. Dat ze beide de Iron man triatlon kunnen uitspelen is leuk maar bij een betere tegenstander houdt soms wilskracht/inzet op waar techniek je nog een stukje verder brengt.

Maurinho is een geweldenaar.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Tinus is de voorzitter van de Mauro fanclub. Ik vind Mauro ook echt goed maar laat hem eerst nog maar eens wat meer presteren alvorens hij überhaupt met Dumfries vergeleken mag worden (als dat al mogelijk is). Iets meer respect voor Dumfries mag ook wel.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

11 Sir Tinus schreef: 01 mei 2022, 17:02 Ik vind Mauro beter dan Dumfries.
Een lastige vergelijking, maar ik kan je hier ergens wel in volgen. Het is vooral afhankelijk van hoe je elftal speelt. Defensief is Dumfries over het algemeen klasse, aan de bal vind ik Mauro veel beter. Dat laatste weegt bij een club als PSV toch net wat zwaarder, je hebt er gewoon net wat meer aan.

Ik ben allang blij dat Mauro zich zo ontwikkelt. Had ik er niet meer achter gezocht en al helemaal niet als back. Je gunt hem het beste en in deze vorm staat hij volgend jaar gewoon basis. Hij is al een tijdje een van onze beste spelers, best een raar besef.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ook weer erg mooi, dat Gakpo en Mauro nu twee van onze beste spelers zijn terwijl de eerste in de jeugd nooit gezien werd als hét talent en de tweede al zowat was afgeschreven door 99% van de PSV-supporters (ook door mij) maar ze allebei door hard te blijven werken zich zo hebben ontwikkeld.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Als je Mauro zijn postuur ziet, zijn geringe lengte en het feit dat hij vroeger aanvallende middenvelder / nummer tien was dan verwacht je defensief geen grote dingen van hem maar door zijn felheid en inzicht vind ik oprecht hem defensief mega betrouwbaar. Welke links of rechtsbuiten heeft tegen Mauro een goede wedstrijd gespeeld sinds oktober? Anthony en Tadic beide in ieder geval niet. Daarnaast heeft hij slechts 4x geel gepakt in 36 wedstrijden waarbij je toch kunt spreken van een gelegenheidsoplossing. En vergeet ook niet dat hij op basis van logica op links minstens zo goed moet zijn als op rechts.

Arias was op zijn manier een geweldige back voor PSV waarbij zijn eerste jaar ook nog niet alles was maar uiteindelijk voor een mooie prijs naar Atletico ging. Mauro is wat dat betreft een 'nieuwe Arias' waarbij PSV niet zijn plafond hoeft te zijn maar laat hem aub nog minstens een jaar lekker oogsten. Hopelijk neemt Roger hem niet mee naar Benfica maar ik zou dat een hele logische zet vinden van beide.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

11 Sir Tinus schreef: 01 mei 2022, 20:05 Het kan wel zijn dat Dumfries bij Inter speelt en nog steeds omstreden is bij het NL11 maar Mauro heeft gewoon meer kwaliteiten en kan een hoger niveau aan door zijn technische kwaliteiten. Dat ze beide de Iron man triatlon kunnen uitspelen is leuk maar bij een betere tegenstander houdt soms wilskracht/inzet op waar techniek je nog een stukje verder brengt.

Maurinho is een geweldenaar.
Dumfries is een van de uitblinkers van Inter. Belangrijk met veel doelpunten voor een back.
Als Mauro voor het Nederlands elftal wil spelen, lijkt mij ook leuk hoor.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mauro is veel te trots dat hij voor PSV mag spelen. Vind hem juist een van de weinige zekerheidjes voor volgend seizoen
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Mauro is een held, zonder meer. Ik vraag me echter wel af waarom mensen al zo zeker zijn van een basisplek komende zomer. Hoeveel wedstrijden heeft hij dit seizoen nou werkelijk op linksback gespeeld?
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Lorenzo von Matterhorn schreef: 03 mei 2022, 00:24 Mauro is een held, zonder meer. Ik vraag me echter wel af waarom mensen al zo zeker zijn van een basisplek komende zomer. Hoeveel wedstrijden heeft hij dit seizoen nou werkelijk op linksback gespeeld?
Rechtsback telt ook?
37 wedstrijden totaal
30 als back
Alles 90 minuten behalve 3x 60 minuten speeltijd

Dit verdeeld over alle competities.
Hoeveel tijd heb je nog nodig om overtuigt te raken ;-)
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Nou sowieso een 2de seizoen. Je hebt wel vaker spelers die 1 topjaar kennen en dat niveau niet meer halen. Zeker gezien het een nieuwe positie is voor Mauro is komend seizoen wel heel belangrijk. Trekt hij dit door gaat hij een geweldige LB worden die zeker nog wel een niveau hoger aan zou moeten kunnen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Juancho schreef: 03 mei 2022, 20:36 Nou sowieso een 2de seizoen. Je hebt wel vaker spelers die 1 topjaar kennen en dat niveau niet meer halen. Zeker gezien het een nieuwe positie is voor Mauro is komend seizoen wel heel belangrijk. Trekt hij dit door gaat hij een geweldige LB worden die zeker nog wel een niveau hoger aan zou moeten kunnen.
Mauro is een zekerheidje voor de start van de competitie toch.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dst sowieso en die kans verdient hij ook absoluut.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 601
Lid geworden op: 20 mei 2021

23 jaar nog maar. Mooi filmpje ook erbij. Echt een van m'n favoriete spelers geworden dit seizoen. Volgend jaar knallen op LB (of RB).

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Mauro Júnior