Vandaag Inside

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Kan me wel vinden in deze column in De Telegraaf, toch niet bepaald een bolwerk van woke.

Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

René1978 schreef: 30 apr 2022, 22:10 Kan me wel vinden in deze column in De Telegraaf, toch niet bepaald een bolwerk van woke.

Ik vind het de zoveelste column die meent er iets over te moeten zeggen, maar weer de plank volledig mis slaat.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hier, heb je een column precies daarover :mrgreen:

Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 30 apr 2022, 21:22
ruuddevil schreef: 30 apr 2022, 20:02 Zeker, een geheide hit. Kunnen ze alles zeggen wat ze willen.
Ze kunnen best door op YouTube, maar niet voor het Talpa salaris, en ook niet met die hele crew. En je bent ook nog afhankelijk van de voorwaarden van YouTube, die misschien niet zo Johan-vriendelijk zijn. Dan krijg je dus eigenlijk iets dat nog het meest lijkt op hoe het ooit allemaal begon: met een camera bij VI op kantoor. Talpa was eigenlijk gewoon de beste plek, maar De Mol staat met twee incidenten onder te grote druk om het zo door te laten gaan.

Ik denk eigenlijk dat Videoland of zo'n streamer nog de beste plek is. Dat kan zomaar een x aantal extra abonnees opleveren. Ze kunnen er echter ook wat verliezen.. misschien even een paar maanden wachten tot na de zomer.
Als je ziet dat Roddelpraat 600k kijkers heeft dan kan VI online best eens 1 mln scoren. Als je het dan weer gewoon over voetbal gaat hebben zie ik niet in waarom YouTube zou ingrijpen. Als je maar niet richting zwarte piet en gender zaken gaat. Dan kan je behoorlijk je zakken vullen. Enige is dat Derksen al meer geld heeft dan hij kan opmaken.

De Mol heeft de fusie met RTL op de agenda, die wil ook van het probleem Talpa af. Dus dit is voor hem een klein offer, maar reken maar dat hij en Derksen gewoon on speaking terms zijn.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Vind het wel vreemd dat De Mol ze bij de Akwasi rel ze “aan hun contract hield” en dat dat nu ineens niet meer speelt.

Denk dat ze daarom nog wel terugkomen ms
#FreeGeneratie4
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Uitgesloten.

Johan is er nu echt klaar mee. Niet met zijn collega's, zoals bij de Akwasi rel. Maar met zijn eigen positie in dit programma, en breder gezien: zijn eigen positie in de maatschappij.

Een relatief goedkoop argument als "ik houd je aan je contract" werkt nu niet meer. Niet meer voor Johan, maar ook niet meer als verklaring richting de buitenwereld.

Bovendien zit John de Mol ook in een situatie waarin hij dit niet meer zo maar voorbij kan laten gaan, na de hele Voice rel rondom seksueel wangedrag.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ruuddevil schreef: 30 apr 2022, 23:29
Josef Dettelbacher schreef: 30 apr 2022, 21:22

Ze kunnen best door op YouTube, maar niet voor het Talpa salaris, en ook niet met die hele crew. En je bent ook nog afhankelijk van de voorwaarden van YouTube, die misschien niet zo Johan-vriendelijk zijn. Dan krijg je dus eigenlijk iets dat nog het meest lijkt op hoe het ooit allemaal begon: met een camera bij VI op kantoor. Talpa was eigenlijk gewoon de beste plek, maar De Mol staat met twee incidenten onder te grote druk om het zo door te laten gaan.

Ik denk eigenlijk dat Videoland of zo'n streamer nog de beste plek is. Dat kan zomaar een x aantal extra abonnees opleveren. Ze kunnen er echter ook wat verliezen.. misschien even een paar maanden wachten tot na de zomer.
Als je ziet dat Roddelpraat 600k kijkers heeft dan kan VI online best eens 1 mln scoren. Als je het dan weer gewoon over voetbal gaat hebben zie ik niet in waarom YouTube zou ingrijpen. Als je maar niet richting zwarte piet en gender zaken gaat. Dan kan je behoorlijk je zakken vullen. Enige is dat Derksen al meer geld heeft dan hij kan opmaken.

De Mol heeft de fusie met RTL op de agenda, die wil ook van het probleem Talpa af. Dus dit is voor hem een klein offer, maar reken maar dat hij en Derksen gewoon on speaking terms zijn.
Johan wilde toch juist VI vandaag om het niet meer specifiek over voetbal te hebben? Ik denk niet dat hij door wil. Die is door het ontslag bij al die radiozenders en theatertours echt op z'n ziel getrapt.

Ik denk dat Genee dit zal aanwenden om een serieus sportprogramma te gaan presenteren. Vd Gijp zie ik nog wel iets doen met Helène op termijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dat is waar, maar misschien realiseert hij zich dat het de maatschappelijke onderwerpen zijn waarop het mis gaat.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ruuddevil schreef: 30 apr 2022, 23:29
Josef Dettelbacher schreef: 30 apr 2022, 21:22

Ze kunnen best door op YouTube, maar niet voor het Talpa salaris, en ook niet met die hele crew. En je bent ook nog afhankelijk van de voorwaarden van YouTube, die misschien niet zo Johan-vriendelijk zijn. Dan krijg je dus eigenlijk iets dat nog het meest lijkt op hoe het ooit allemaal begon: met een camera bij VI op kantoor. Talpa was eigenlijk gewoon de beste plek, maar De Mol staat met twee incidenten onder te grote druk om het zo door te laten gaan.

Ik denk eigenlijk dat Videoland of zo'n streamer nog de beste plek is. Dat kan zomaar een x aantal extra abonnees opleveren. Ze kunnen er echter ook wat verliezen.. misschien even een paar maanden wachten tot na de zomer.
Als je ziet dat Roddelpraat 600k kijkers heeft dan kan VI online best eens 1 mln scoren. Als je het dan weer gewoon over voetbal gaat hebben zie ik niet in waarom YouTube zou ingrijpen. Als je maar niet richting zwarte piet en gender zaken gaat. Dan kan je behoorlijk je zakken vullen. Enige is dat Derksen al meer geld heeft dan hij kan opmaken.

De Mol heeft de fusie met RTL op de agenda, die wil ook van het probleem Talpa af. Dus dit is voor hem een klein offer, maar reken maar dat hij en Derksen gewoon on speaking terms zijn.
Hoezo geen zwarte Piet en genderzaken? Dan kom je van de regen in de drup als er op dat nieuwe platform van die kinderachtige censuur wordt toegepast.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Waarom worden Eus en Helene in godsnaam bedreigd? Die hebben er toch helemaal niks direct mee te maken?

Hersenloze dreigtokkkies.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

deninho32 schreef: 01 mei 2022, 09:16
ruuddevil schreef: 30 apr 2022, 23:29

Als je ziet dat Roddelpraat 600k kijkers heeft dan kan VI online best eens 1 mln scoren. Als je het dan weer gewoon over voetbal gaat hebben zie ik niet in waarom YouTube zou ingrijpen. Als je maar niet richting zwarte piet en gender zaken gaat. Dan kan je behoorlijk je zakken vullen. Enige is dat Derksen al meer geld heeft dan hij kan opmaken.

De Mol heeft de fusie met RTL op de agenda, die wil ook van het probleem Talpa af. Dus dit is voor hem een klein offer, maar reken maar dat hij en Derksen gewoon on speaking terms zijn.
Hoezo geen zwarte Piet en genderzaken? Dan kom je van de regen in de drup als er op dat nieuwe platform van die kinderachtige censuur wordt toegepast.
Omdat dat typisch de onderwerpen zijn waarop YouTube triggert. En dan wordt je offline gehaald of krijgt geen reclame inkomsten meer.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Dat is zielig vind ik en dus moet je niet op dat platform zijn. Gek eigenlijk dat censuur dus al normaal is.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik mis Johan.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

deninho32 schreef: 01 mei 2022, 09:28 Dat is zielig vind ik en dus moet je niet op dat platform zijn. Gek eigenlijk dat censuur dus al normaal is.
Eens. Ik lees overigens net dat Gijp in dat interview met De Telegraaf al heeft gezegd dat hij liever iets online gaat doen.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Lekker platform dan trouwens. Ze laten daar wel allerlei predikanten fake news de wereld in slingeren. En die religies zijn pas echt gevaarlijk voor de samenleving. Zelfs de publieke omroep werkt daar aan mee. Rare tijden zeg.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Grasmat schreef: 01 mei 2022, 09:20 Waarom worden Eus en Helene in godsnaam bedreigd? Die hebben er toch helemaal niks direct mee te maken?

Hersenloze dreigtokkkies.
Omdat die hele cancelkliek fucking eng is. Iedereen met een andere mening die afwijkt van hun gedachtengoed moet monddood gemaakt worden.
Laatst gewijzigd door TylerDurdn op 01 mei 2022, 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

deninho32 schreef: 01 mei 2022, 09:16
ruuddevil schreef: 30 apr 2022, 23:29

Als je ziet dat Roddelpraat 600k kijkers heeft dan kan VI online best eens 1 mln scoren. Als je het dan weer gewoon over voetbal gaat hebben zie ik niet in waarom YouTube zou ingrijpen. Als je maar niet richting zwarte piet en gender zaken gaat. Dan kan je behoorlijk je zakken vullen. Enige is dat Derksen al meer geld heeft dan hij kan opmaken.

De Mol heeft de fusie met RTL op de agenda, die wil ook van het probleem Talpa af. Dus dit is voor hem een klein offer, maar reken maar dat hij en Derksen gewoon on speaking terms zijn.
Hoezo geen zwarte Piet en genderzaken? Dan kom je van de regen in de drup als er op dat nieuwe platform van die kinderachtige censuur wordt toegepast.
Hopelijk neemt Musk dit platform dan ook snel over.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 01 mei 2022, 09:43 Lekker platform dan trouwens. Ze laten daar wel allerlei predikanten fake news de wereld in slingeren. En die religies zijn pas echt gevaarlijk voor de samenleving. Zelfs de publieke omroep werkt daar aan mee. Rare tijden zeg.
Ik vind het wel komisch dat je geen enkele keer op alle argumenten over Derksen in gaat, maar simpelweg blijft herhalen dat er sprake is van censuur/cancellen/woke. Op zo ongeveer alle platformen ondertussen.

Een beetje het idee van je vingers in je oren, ogen dicht en blijven roepen dat het belachelijk is. Jij bent niet gek, de rest van de wereld is dat.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

deninho32 schreef: 01 mei 2022, 09:28 Dat is zielig vind ik en dus moet je niet op dat platform zijn. Gek eigenlijk dat censuur dus al normaal is.
Grappig dat precies diezelfde onderwerpen ook hier niet mogen…
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik neem aan dat Jinek op zijn minst excuses gaat aanbieden. En dat het OM in actie komt.

https://www.mediacourant.nl/2022/05/eva ... anranding/

Ik vind dit serieus een schokkend verhaal, heb er destijds niets van meegekregen. Ongelooflijk dat je daarom gaat zitten lachen.
Laatst gewijzigd door ruuddevil op 01 mei 2022, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Ren Höek schreef: 01 mei 2022, 10:33
deninho32 schreef: 01 mei 2022, 09:43 Lekker platform dan trouwens. Ze laten daar wel allerlei predikanten fake news de wereld in slingeren. En die religies zijn pas echt gevaarlijk voor de samenleving. Zelfs de publieke omroep werkt daar aan mee. Rare tijden zeg.
Ik vind het wel komisch dat je geen enkele keer op alle argumenten over Derksen in gaat, maar simpelweg blijft herhalen dat er sprake is van censuur/cancellen/woke. Op zo ongeveer alle platformen ondertussen.

Een beetje het idee van je vingers in je oren, ogen dicht en blijven roepen dat het belachelijk is. Jij bent niet gek, de rest van de wereld is dat.
Een beetje net als die mensen die blijven roepen dat hij een verkrachting heeft bekend :D. Verder hoef ik echt niet het laatste woord te hebben, ik geef slechts mijn mening. Dat mensen daar anders over denken vind ik prima. Ik zie een voor mij zorgwekkende trend en dat is dat we van "Ik vind dit niet leuk of niet meer kunnen, dus ik kijk er niet naar" naar "Ik vind het niet leuk of niet meer kunnen, dus nu moet het weg en moet iedereen vinden dat het niet meer kan". En als er dan een kansje komt met een groepje influencers (wat ik an sich al een walgelijk woord vind) proberen bedrijven onder druk te zetten om jouw moreel verheven mening maar door te drukken. Ik word daar bang van als ik heel eerlijk ben.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Thijs schreef: 01 mei 2022, 11:20
deninho32 schreef: 01 mei 2022, 09:28 Dat is zielig vind ik en dus moet je niet op dat platform zijn. Gek eigenlijk dat censuur dus al normaal is.
Grappig dat precies diezelfde onderwerpen ook hier niet mogen…
Daar heb je zeker een punt (Y)
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

ruuddevil schreef: 01 mei 2022, 11:54 Ik neem aan dat Jinek op zijn minst excuses gaat aanbieden. En dat het OM in actie komt.

https://www.mediacourant.nl/2022/05/eva ... anranding/

Ik vind dit serieus een schokkend verhaal, heb er destijds niets van meegekregen. Ongelooflijk dat je daarom gaat zitten lachen.
Dat is wel heel hypocriet van Jinek zeg. Wij smeerden die zooi meestal op de onderbroek, dit is wel een tikje lomper.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Filmpje.

Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ruuddevil schreef: 01 mei 2022, 11:54 Ik neem aan dat Jinek op zijn minst excuses gaat aanbieden. En dat het OM in actie komt.

https://www.mediacourant.nl/2022/05/eva ... anranding/

Ik vind dit serieus een schokkend verhaal, heb er destijds niets van meegekregen. Ongelooflijk dat je daarom gaat zitten lachen.
Dit is inderdaad wel heel gek. Ik kreeg het toen ook niet mee, maar dat is echt heftig. Lijkt me dat het OM ook daar nog eens naar moet kijken, zeker omdat die Obodai het ook mentaal erg zwaar lijkt te hebben gehad sinds die tijd.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Gaan we nu echt elk fragment uit de Tv historie erbij pakken om de andere partij er bij te naaien?

Dan zijn we geen haar beter dan die verschrikkelijke woke lui
#FreeGeneratie4

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Vandaag Inside