Vandaag Inside

Heb je een nieuwtje over PSV wat nog niet op het forum staat? Plaats het bericht hier en informeer je mede-supporters! Vergeet niet je bron te vermelden.
Plaats reactie
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

trouwepsvfan schreef: 27 apr 2022, 21:15 Oh oké. Goed om te weten. I got your back als ik in de kroeg weer eens ongevraagd bij mijn billen wordt gegrepen.
Ik had het over onze discussie. Jij betrekt het weer op alle mannen, terwijl als je zou willen, je op Twitter vanuit de mannelijke hoek enorm veel bijval kunt vinden. Jij ziet een paar mensen bij VI lachen en projecteert dat op de gehele mannelijke bevolking. Maar goed, jij hebt ervoor gekozen nuance niet belangrijk te vinden.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

trouwepsvfan schreef: 27 apr 2022, 19:00
Thijs schreef: 27 apr 2022, 18:54

Tja, ik denk dat hetgeen een fundamentele verandering tegenhoudt is dat je het probleem buiten jezelf legt en doet alsof er een grote groep (mannen) dader of schuldige bijstander is. We hebben hier allemaal een aandeel in en op het moment dat je het simplificeert en bij een bepaalde groep legt ben je bezig jezelf vrij te pleiten ipv een probleem te proberen veranderen.

Maar terug on topic. Verwerpelijk hoe Derksen hier, mijns inziens, een verhaal vertelt om af te leiden van hetgeen Johnny de Mol waarschijnlijk heeft gedaan (en mogelijk nog veel vaker dan we weten). Dat er aan tafel dan ook nog een grap van wordt gemaskt is beschamend. Dat op deze manier machtige mannen elkaar beschermen tegen de gevolgen van hun acties is te idioot voor woorden, maar wel helaas de realiteit. Hier ingrijpen lijkt me dus al heel goed als signaal. Maar wie is de werkgever van Derksen?
Mezelf vrij pleiten? Ja duh! Ik heb geen schuld aan het feit dat ik aangerand, betast, nageroepen of geïntimeerd word. Maar zelden tot nooit heb ik daarbij enkele steun of support gevoeld van al die mannen die erom heen stonden. Het zagen. Wegkeken en niks zeiden.

Verkrachting is voor bijna 100% een mannenprobleem (enkele berkrachtingen door vrouwen daargelaten). Mannen dienen dit op te lossen. ze dienen hun poten thuis te houden, en omstanders dienen dit gedrag te corrigeren.
Je hebt geen schuld eraan dat je iets wordt aangedaan net zoals de mannen (en vrouwen) die er omheen staan geen schuld daaraan hebben. Jij maakt hen echter wel tot schuldige door te zeggen dat de mannen (dus blijkbaar niet de vrouwen) hier iets tegen moeten doen.

Ik zie dat anders.

Bijvoorbeeld bij The Voice vind ik dat vrouwen als Anouk en Chantal Janzen veel meer mogelijkheden hadden om te zorgen voor een veilig klimaat voor de vrouwelijke deelnemers dan de meeste mannen die er werkten. En nee, dan zeg ik niet dat ze zo schuldig zijn als Marco B. en Ali B.

Zeggen dat het een mannenprobleem is en dat mannen het moeten oplossen slaat helemaal nergens op. We weten dat veel misdrijven worden gepleegd door verstandelijk of psychisch beperkten, die hun impulsen beperkt onder controle hebben. Waarom zou je dan een dronken man 100% schuld geven, terwijl een vrouw zelf zo dronken is geworden dat ze buiten bewustzijn raakt, terwijl ze mannen in haar huis heeft meegenomen? Is het dan ook de schuld van de man dat die vrouw zo dronken werd dat ze de controle verloor en is diezelfde man er ook verantwoordelijk voor dat hetzelfde op een andere manier bij hemzelf gebeurde?

Zo lang je de man als almachtig blijft zien (want dat doe je door zowel het probleem als de oplossing voor 100% bij de man te leggen) blijft deze in die machtspositie, die leidt tot machtsmisbruik.

Dus ga zien dat de vrouw geen weerloos schepsel is wat beschermd moet worden door goede mannen tegen slechte mannen. Vrouwen kunnen heel veel. Dat kunnen ze niet alleen, maar dat geldt ook voor de talloze mannen, waarvan jij vindt dat die wel moeten ingrijpen.
Laatst gewijzigd door Thijs op 27 apr 2022, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

trouwepsvfan schreef: 27 apr 2022, 21:09
Josef Dettelbacher schreef: 27 apr 2022, 21:06

Weet je waar het hier wringt Trouwe? Jij doet hier een moreel appèl op mannen in het algemeen, maar je bent zelf niet bereid om verder te kijken dan je eigen emoties. Volgens mij is dat precies dé manier om niets voor elkaar te krijgen.
Voor mij wringt het hier vooral dat men zich in allerlei bochten en gedachtenkronkels wringt om dit gedrag niet gewoon onomwonden af te keuren. Tijdsgeest, context, you name it.

Mannen zouden ook gewoon kunnen zeggen: deze walgelijke daad is op geen enkele manier goed te praten en we moeten er in de toekomst scherper op zijn als we grensoverschrijdend gedrag in onze omgeving signaleren. Aanspreken/corrigeren en eventueel sanctioneren.
Volgens mij wordt het vrij algemeen afgekeurd, ook door mannen. Dat er hier een paar rondlopen waarvan je vantevoren al wist dat zij het wel prima zouden vinden, doet daar natuurlijk niks aan af.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Moet zeggen dat ik wel helemaal op de lijn van [mention]trouwepsvfan[/mention] dit is helemaal geen verhaal van grijswaarden dus die moeten we er ook vooral niet bij proberen te halen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Josef Dettelbacher schreef: 27 apr 2022, 21:20
trouwepsvfan schreef: 27 apr 2022, 21:15 Oh oké. Goed om te weten. I got your back als ik in de kroeg weer eens ongevraagd bij mijn billen wordt gegrepen.
Ik had het over onze discussie. Jij betrekt het weer op alle mannen, terwijl als je zou willen, je op Twitter vanuit de mannelijke hoek enorm veel bijval kunt vinden. Jij ziet een paar mensen bij VI lachen en projecteert dat op de gehele mannelijke bevolking. Maar goed, jij hebt ervoor gekozen nuance niet belangrijk te vinden.
Ik heb helemaal niets aan bijval vanachter een toetsenbord als het niet omgezet wordt in daden. Ik koop helemaal niets voor die bijval als mannen elkaar niet in real life daadwerkelijk gaan corrigeren. Eerst zien dan geloven met die bijval, want tot nu toe heb ik er in de kroeg of het voetbalstadion nog bijzonder weinig van gemerkt
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 27 apr 2022, 21:22 Moet zeggen dat ik wel helemaal op de lijn van @trouwepsvfan dit is helemaal geen verhaal van grijswaarden dus die moeten we er ook vooral niet bij proberen te halen.
Dat vind ik ook. Ik ben het alleen ook met [mention]Thijs[/mention] eens dat probleem niet enkel bij de mannen neergelegd moet worden. We moeten met zijn allen naar een hoger collectief bewustzijn en daar kunnen cq moeten vrouwen ook een positief aandeel in hebben.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

trouwepsvfan schreef: 27 apr 2022, 21:23
Josef Dettelbacher schreef: 27 apr 2022, 21:20

Ik had het over onze discussie. Jij betrekt het weer op alle mannen, terwijl als je zou willen, je op Twitter vanuit de mannelijke hoek enorm veel bijval kunt vinden. Jij ziet een paar mensen bij VI lachen en projecteert dat op de gehele mannelijke bevolking. Maar goed, jij hebt ervoor gekozen nuance niet belangrijk te vinden.
Ik heb helemaal niets aan bijval vanachter een toetsenbord als het niet omgezet wordt in daden. Ik koop helemaal niets voor die bijval als mannen elkaar niet in real life daadwerkelijk gaan corrigeren. Eerst zien dan geloven met die bijval, want tot nu toe heb ik er in de kroeg of het voetbalstadion nog bijzonder weinig van gemerkt


Ik kan persoonlijk helemaal niets met die generalisaties van je. Dat heeft precies het tegenovergestelde effect van hetgeen jij wenst te bereiken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 27 apr 2022, 21:30
VeresRivne schreef: 27 apr 2022, 21:22 Moet zeggen dat ik wel helemaal op de lijn van @trouwepsvfan dit is helemaal geen verhaal van grijswaarden dus die moeten we er ook vooral niet bij proberen te halen.
Dat vind ik ook. Ik ben het alleen ook met @Thijs eens dat probleem niet enkel bij de mannen neergelegd moet worden. We moeten met zijn allen naar een hoger collectief bewustzijn en daar kunnen cq moeten vrouwen ook een positief aandeel in hebben.
Maar even voor mijn goede orde: het probleem zou toch gewoon opgelost zijn als mannen zouden stoppen met naroepen, nasissen, ongevraagd betasten, aanranden, etc?

Zeg ik nou echt zoiets raars dat dit mannen probleem door mannen opgelost kan worden?

Daarom heb ik ook moeite met de argumentatie van [mention]Thijs[/mention] dar bijvoorbeeld vrouwelijke voice medewerkers een verantwoordelijkheid hebben voor een veilige werkomgeving. Die ,,verantwoordelijkheid” zou helemaal niet nodig zijn als mannen gewoon hun poten zouden thuis houden. Dus ik zie op geen enkele manier in waarom hier een verantwoordelijkheid bij vrouwen belegd zou moeten worden
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan schreef: 27 apr 2022, 21:34
Standbeeld schreef: 27 apr 2022, 21:30
Dat vind ik ook. Ik ben het alleen ook met @Thijs eens dat probleem niet enkel bij de mannen neergelegd moet worden. We moeten met zijn allen naar een hoger collectief bewustzijn en daar kunnen cq moeten vrouwen ook een positief aandeel in hebben.
Maar even voor mijn goede orde: het probleem zou toch gewoon opgelost zijn als mannen zouden stoppen met naroepen, nasissen, ongevraagd betasten, aanranden, etc?

Zeg ik nou echt zoiets raars dat dit mannen probleem door mannen opgelost kan worden?
Nee het klopt voor 100%. En ik kan je ook zeggen dat ik het afkeur en het ook zal veroordelen als het in mijn bijzijn zou gebeuren. Maar in de praktijk werkt het niet zo voor alle mannen ala minuut. Dit is een transitie van jaren, zo niet tientallen jaren en zelfs dan nog zal het een thema zijn. En dat is niet alleen van toepassing op dit verhaal maar ook op andere belangrijke thema's in de samenleving. Zoals ik al zei we moeten met de gehele samenleving naar een hoger collectief bewustzijn, in dit geval vooral mannen maar dat betekent niet dat er geen rol voor vrouwen is in deze casus. Het feit dat jij hier al uitgebreid de discussie aangaat en je jouw gevoel duidelijk uit draagt er al aan bij. Ik zou vrouwen adviseren vooral niet stil te blijven en het alleen bij de mannen neer te leggen.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Wat een irritante vrouw aan de bar, loopt er alleen maar doorheen te blaten. Verschrikkelijk.

Volgens Derksen gaat het om een kaars tussen de benen ipv penetreren, vind ik ook al heel anders.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Wat een quatsch. Waarom sprak hij gisteren dan over ,,erin gestopt” en dat een officier het nu zou typeren als ,,verkrachting”

Dit is een staaltje woorden witwassen waar Mark Rutte nog een puntje aan zou kunnen zuigen (no pun)
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 27 apr 2022, 21:20
trouwepsvfan schreef: 27 apr 2022, 21:15 Oh oké. Goed om te weten. I got your back als ik in de kroeg weer eens ongevraagd bij mijn billen wordt gegrepen.
Ik had het over onze discussie. Jij betrekt het weer op alle mannen, terwijl als je zou willen, je op Twitter vanuit de mannelijke hoek enorm veel bijval kunt vinden. Jij ziet een paar mensen bij VI lachen en projecteert dat op de gehele mannelijke bevolking. Maar goed, jij hebt ervoor gekozen nuance niet belangrijk te vinden.
Dat alle vrouwen in die studio kei hard mee lachen en zelfs nog een beetje harder toen Gijp over de honkbalknuppel begon vergeet ze maar even. Dat lijkt iedereen wel te vergeten.
In de context, de setting, de sfeer (juist die van een café of een kantine) gisteren, was het brullen geblazen. Schitterende grap.

En dat het nu dus, zoals ik al voorspelde eerder, een grap was/niet zo feitelijk gebeurd was, blijkt maar weer hoe ongelofelijk eng sommige mensen kunnen zijn.

PS; wanneer de partijleider van hun politieke partij zo onder vuur komt te liggen mbt een zaak over grensoverschrijdend gedrag, hoor je ze niet. De hypocrieten.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ze hebben in ieder geval goed op hun flikker gekregen van John/Talpa, zo te horen.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

trouwepsvfan schreef: 27 apr 2022, 21:34
Standbeeld schreef: 27 apr 2022, 21:30
Dat vind ik ook. Ik ben het alleen ook met @Thijs eens dat probleem niet enkel bij de mannen neergelegd moet worden. We moeten met zijn allen naar een hoger collectief bewustzijn en daar kunnen cq moeten vrouwen ook een positief aandeel in hebben.
Maar even voor mijn goede orde: het probleem zou toch gewoon opgelost zijn als mannen zouden stoppen met naroepen, nasissen, ongevraagd betasten, aanranden, etc?

Zeg ik nou echt zoiets raars dat dit mannen probleem door mannen opgelost kan worden?

Daarom heb ik ook moeite met de argumentatie van @Thijs dar bijvoorbeeld vrouwelijke voice medewerkers een verantwoordelijkheid hebben voor een veilige werkomgeving. Die ,,verantwoordelijkheid” zou helemaal niet nodig zijn als mannen gewoon hun poten zouden thuis houden. Dus ik zie op geen enkele manier in waarom hier een verantwoordelijkheid bij vrouwen belegd zou moeten worden
Mannen zitten hier vaker fout in, voor een zeker deel zit er een cultureel component wat ook aangepakt moet worden. Het probleem is alleen dat als je dat te eenzijdig doet zoals nu gebeurt je het engagement van mannen lager maakt en anderzijds dat bepaalde misstanden die in de omgekeerde richting gebeuren onbenoemd laat.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Gelukkig stond mijn naam prominent onder de open brief aan de betreffende partijleider waar je het over hebt.

Als je me dan - zonder te taggen of te quoten - de maat wilt nemen, doe het dan goed, PCGC.

Dat je anderen hier uitmaakt voor NSB’er is ook al zo’n mooi staaltje forumbijdrage
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Zoals ik al voorspelde, grootspraak van Derksen. Smeuïge anekdote , lekker aangezet die niet recht doet aan wat er echt gebeurd is. Juist, precies zoals je in de bruine kroeg tegenkomt of in de voetbalkantine. Goed optreden van Eus en die advocaat.

Goed, glas plas was. Bedankt voor de miljoen kijkers zal Johnny denken. Nu iedereen weer terug het moraal hok in en welterusten.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Tsja óf hij liegt nu, wat hem een lafbek zou maken, of hij loog toen, wat hem een onverbeterlijke aandachtstrekker zou maken.

Persoonlijk snap ik niet dat mensen die VI onderbroekenlol überhaupt waarderen maar goed, smaken verschillen nu eenmaal.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

trouwepsvfan schreef: 27 apr 2022, 21:34
Standbeeld schreef: 27 apr 2022, 21:30
Dat vind ik ook. Ik ben het alleen ook met @Thijs eens dat probleem niet enkel bij de mannen neergelegd moet worden. We moeten met zijn allen naar een hoger collectief bewustzijn en daar kunnen cq moeten vrouwen ook een positief aandeel in hebben.
Maar even voor mijn goede orde: het probleem zou toch gewoon opgelost zijn als mannen zouden stoppen met naroepen, nasissen, ongevraagd betasten, aanranden, etc?

Zeg ik nou echt zoiets raars dat dit mannen probleem door mannen opgelost kan worden?

Daarom heb ik ook moeite met de argumentatie van @Thijs dar bijvoorbeeld vrouwelijke voice medewerkers een verantwoordelijkheid hebben voor een veilige werkomgeving. Die ,,verantwoordelijkheid” zou helemaal niet nodig zijn als mannen gewoon hun poten zouden thuis houden. Dus ik zie op geen enkele manier in waarom hier een verantwoordelijkheid bij vrouwen belegd zou moeten worden
Goh, je kunt natuurlijk ook gewoon eens andere gelegenheden bezoeken wanneer je alleen maar types tegenkomt die je naroepen, sissen etc. Ik heb in al mijn stapjaren slechts 1 keer vrouwelijk gezelschap moeten ontzetten. Vrij recent heb ik een 19-jarige vrouwelijke collega uit moeten leggen dat ze misschien beter niet op bepaalde feestjes moet komen wanneer ze de enige griet is en bepaalde types al haar hoofd pakten en pijp bewegingen maakte. Waar is dan haar moeder?

Je hebt dus wel degelijk een eigen verantwoordelijkheid.

In een ideale wereld zijn alle menschen broeders en liefdevol voor elkander. Maar we leven niet in een dergelijke wereld. Thijs heeft dus een valide punt.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 27 apr 2022, 22:20 Tsja óf hij liegt nu, wat hem een lafbek zou maken, of hij loog toen, wat hem een onverbeterlijke aandachtstrekker zou maken.

Persoonlijk snap ik niet dat mensen die VI onderbroekenlol überhaupt waarderen maar goed, smaken verschillen nu eenmaal.
Juist, smaken verschillen.

Jij zet nooit bij je vrienden in de kroeg een verhaal van vroeger wat dikker aan, om het nog mooier/smeuïger/lolliger* te maken?

*(Niet dat dit specifieke voorbeeld van Derksen onder één van die 3 valt!)
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Knoester legde het goed uit vind ik. Gijp kan niet meer vrijuit spreken om maar van het gezeik af te zijn. Dat is te treurig voor woorden.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Gijp zit dicht tegen een nieuwe depressie aan geloof ik, had verwacht dat hij echt weg zou lopen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gijp is er helemaal klaar mee. Kon zijn emotie niet meer onderdrukken. Ik vond het ook een saaie slechte uitzending.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30697
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

PCGC schreef: 27 apr 2022, 22:24 Jij zet nooit bij je vrienden in de kroeg een verhaal van vroeger wat dikker aan, om het nog mooier/smeuïger/lolliger* te maken?

*(Niet dat dit specifieke voorbeeld van Derksen onder één van die 3 valt!)
Dit is geen kroeg he, this is national tee vee mèn :grin:

Alsof er ooit een tijd geweest is waarin dit soort dingen wél op tv hadden gekund en iedereen was blijven lachen, niet dus. Derksen doet alsof de wereld om hem heen gek is maar hij is m.i. een hedendaagse provocateur, in zijn ogen misschien wel een wereldverbeteraar - hij wil graag de boel zó veranderen zodat dit soort dingen voortaan door de beugel kunnen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

De setting is een bruine kroeg/voetbalkantine.

Ja, zomaar een voorbeeld wat in 2 seconden naar boven komt: Paul de Leeuw en Keesje. Mensen lagen dubbel van het lachen. Niemand greep in. Vroeger kon echt alles, kijk die docu van Jimmy Saville eens terug, daar zit ie gewoon in uitzendingen aan kinderen.

Kan nu echt niet meer.
Laatst gewijzigd door PCGC op 27 apr 2022, 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

mr.top schreef: 27 apr 2022, 22:20
trouwepsvfan schreef: 27 apr 2022, 21:34

Maar even voor mijn goede orde: het probleem zou toch gewoon opgelost zijn als mannen zouden stoppen met naroepen, nasissen, ongevraagd betasten, aanranden, etc?

Zeg ik nou echt zoiets raars dat dit mannen probleem door mannen opgelost kan worden?

Daarom heb ik ook moeite met de argumentatie van @Thijs dar bijvoorbeeld vrouwelijke voice medewerkers een verantwoordelijkheid hebben voor een veilige werkomgeving. Die ,,verantwoordelijkheid” zou helemaal niet nodig zijn als mannen gewoon hun poten zouden thuis houden. Dus ik zie op geen enkele manier in waarom hier een verantwoordelijkheid bij vrouwen belegd zou moeten worden
Goh, je kunt natuurlijk ook gewoon eens andere gelegenheden bezoeken wanneer je alleen maar types tegenkomt die je naroepen, sissen etc.
We moeten de verkrachters niet uit de bosjes halen, nee vrouwen moeten maar wat minder vaak naar het bos gaan. Het slachtoffer moet zich aanpassen, niet degene die fout zit.

Dit soort gedachten kronkels. Ik ga ze echt nooit begrijpen.

Precies die foute gedachtengang speelde laatst bijvoorbeeld ook bij de opgestapte Amsterdamse wethouder Ivens. Vrouwen tegen wie hij zich seksueel grensoverschrijdend bedroeg werden door de gemeente aangespoord om maar hem uit te buurt te blijven. Niet de dader moest weg, maar het slachtoffer. Het is van de pot gerukt dat dit aan vrouwen gevraagd wordt
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Mannen zijn fout en vrouwen zijn heilig. En nu weer door.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Vandaag Inside