Ritsu Doan

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Josef Dettelbacher schreef: 24 mar 2022, 16:38
Skuddem schreef: 24 mar 2022, 16:21 Waarom speelde hij niet, en zat hij niet op de bank bij Japan (tegen Australië)?
Ik denk dat er gewoon rekening is gehouden met jetlag en reistijd. Japan en Australië liggen praktisch in dezelfde tijdzone, misschien 1 uur verschil. Maar Doan zou dan na Fortuna direct moeten vertrekken, dik 20-24 uur reizen, en dan 2 dagen later al die 9 uur tijdverschil verwerken en fris zijn. Gaat em niet worden.
Op zijn positie, of althans rechtsmid, speelde nu iemand van Genk die ook op 20 maart speelde :monkey:
Gebruikersavatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3047
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Waar blijft die contractverlenging? Weliswaar nu niet opgeroepen, maar kan me toch niet voorstellen dat hij geen basisspeler is op het WK?
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Hij zit helemaal niet bij de selectie. Wat de reden dáárvan is weet ik niet.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2360
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Sensation schreef: 24 mar 2022, 16:43
Josef Dettelbacher schreef: 24 mar 2022, 16:38

Ik denk dat er gewoon rekening is gehouden met jetlag en reistijd. Japan en Australië liggen praktisch in dezelfde tijdzone, misschien 1 uur verschil. Maar Doan zou dan na Fortuna direct moeten vertrekken, dik 20-24 uur reizen, en dan 2 dagen later al die 9 uur tijdverschil verwerken en fris zijn. Gaat em niet worden.
Op zijn positie, of althans rechtsmid, speelde nu iemand van Genk die ook op 20 maart speelde :monkey:
Ene Ito..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Sensation schreef: 24 mar 2022, 16:43
Josef Dettelbacher schreef: 24 mar 2022, 16:38

Ik denk dat er gewoon rekening is gehouden met jetlag en reistijd. Japan en Australië liggen praktisch in dezelfde tijdzone, misschien 1 uur verschil. Maar Doan zou dan na Fortuna direct moeten vertrekken, dik 20-24 uur reizen, en dan 2 dagen later al die 9 uur tijdverschil verwerken en fris zijn. Gaat em niet worden.
Op zijn positie, of althans rechtsmid, speelde nu iemand van Genk die ook op 20 maart speelde :monkey:
Ja bij Genk, dus gewoon een of ander lulletje dat je op kunt roepen om op te komen draven onder zulke omstandigheden.

Doan is een grote meneer in Japan, hier hoef je echt niets achter te zoeken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Waarom was Doan er niet bij?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Geissbock
Lid 2e elftal
2
Berichten: 188
Lid geworden op: 2 mei 2021
Seizoenkaart: Vak LL
Clubvoorkeur: PSV

Ziek volgens Schmidt.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Gouden invaller. Dit is echt geweldig wat hij heeft gebracht.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Toch ook wel echt een strijdertje hoor. Houdt ook echt nooit in, gaat er altijd voor.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Goede pot weer van onze kleine Japanner. Toch knap dat hij, Guti en Mauro zich zou hebben terug geknokt. Deze Doan kan je er prima bij hebben.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Toch zie ik hem ook liever vertrekken.
Zijn combinaties zijn best goed, maar hij mist gewoon de snelheid om gevaarlijk te zijn met schoten.
Heeft gisteren 1 aardig schot gehad.. dat is te weinig voor een rechtsbuiten van PSV tegen Cambuur uit.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... pelen.html

Wil de CL in en veel spelen. Heeft het dit seizoen qua voetbal goed gedaan, maar qua statistieken is het eigenlijk niet goed genoeg nog steeds.
In bijna 22 volledige wedstrijden qua speelminuten 9 goals en 3 assists is wel te mager voor een aanvaller vind ik. Elke 160 minuten bij een goal betrokken.
Het is een prima voetballer en ik denk dat hij best gewild kan zijn nu, maar hij moet of een stap gaan zetten qua rendement komend seizoen of de kans is groot dat hij weer niet in de basis gaat komen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind Doan een goede 1e wissel en als hij boven zichzelf uitstijgt basismateriaal. Maar Ruud zal hem geen heel seizoen speeltijd kunnen garanderen met Madueke als concurrent. Sterker nog, ik zie in Madueke (als hij heel blijft) veel meer potentie. Die zal volgend seizoen een heel seizoen moeten knallen en dan verkoop je hem voor 30+ miljoen. Liever hou ik Doan erbij, maar als hij gegarandeerde speeltijd wil dan kan hij beter vertrekken.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
2
Berichten: 1947
Lid geworden op: 24 mar 2022

Standbeeld schreef: 27 apr 2022, 14:03 Ik vind Doan een goede 1e wissel en als hij boven zichzelf uitstijgt basismateriaal. Maar Ruud zal hem geen heel seizoen speeltijd kunnen garanderen met Madueke als concurrent. Sterker nog, ik zie in Madueke (als hij heel blijft) veel meer potentie. Die zal volgend seizoen een heel seizoen moeten knallen en dan verkoop je hem voor 30+ miljoen. Liever hou ik Doan erbij, maar als hij gegarandeerde speeltijd wil dan kan hij beter vertrekken.
Hier ben ik het helemaal mee eens! Madueke is natuurlijk een groot talent maar moet nog veel bewijzen. Als je Doan dan als 1e 'betrouwbare' wissel achter de hand hebt is dat top. Vraag is wel of hij dat zelf ziet zitten. Als ik zijn eigen kijk zo lees denk ik dat hij dat niet ziet zitten. Overigens vind ik Doan dit seizoen, vooral na de gouden start van Madueke meer brengen dan Madueke. Madueke lijkt het een beetje kwijt te zijn dus ik hoop dat Ruud dat weer aan de gang krijgt. Anders is het heel erg zonde als je Doan nu kwijt raakt tenzij je er een mooie winst op kunt pakken.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Spelers als Doan moeten niet piepen dat ze in de CL willen spelen, maar met elkaar zorgen dat ze de CL halen. Clubs die zeker CL spelen zullen niet in de rij staan voor een speler als Doan. Wat dat betreft begrijp ik deze uitspraken niet goed. Of denkt Doan dat hij met Bielefeld de CL gaat halen? Bayern stond niet op de stoep.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Je zult of het contract van Doan moeten verlengen of een verkoop overwegen. Zie hem zelf graag blijven want het is een echte teamspeler die door zijn technische kwaliteiten ook een man kan uitspelen. Zie voor hem ook rol als 10 weggelegd mocht Gotze vertrekken. Verder blijft deze jongen als Japans international een bepaalde transferwaarde vertegenwoordigen en is hij met zijn 23 nog lang niet op zijn best.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2360
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

ruuddevil schreef: 27 apr 2022, 14:25 Spelers als Doan moeten niet piepen dat ze in de CL willen spelen, maar met elkaar zorgen dat ze de CL halen. Clubs die zeker CL spelen zullen niet in de rij staan voor een speler als Doan. Wat dat betreft begrijp ik deze uitspraken niet goed. Of denkt Doan dat hij met Bielefeld de CL gaat halen? Bayern stond niet op de stoep.
Exact! En als je dat niet kunt opbrengen is daar het gat van de deur.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Prima om deze ambitie uit te spreken, lijkt mij. PSV moet gewoon weer vast CL gaan spelen.
Ik verwacht ook niet dat er een grote CL club op de stoep staat, maar deze ambitie hoort ook bij spelers die bij ons voetballen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ruuddevil schreef: 27 apr 2022, 14:25 Spelers als Doan moeten niet piepen dat ze in de CL willen spelen, maar met elkaar zorgen dat ze de CL halen. Clubs die zeker CL spelen zullen niet in de rij staan voor een speler als Doan. Wat dat betreft begrijp ik deze uitspraken niet goed. Of denkt Doan dat hij met Bielefeld de CL gaat halen? Bayern stond niet op de stoep.
Doan kan natuurlijk prima basis staan bij een Club Brugge, Bayer Leverkusen, Stade Rennes, Celtic en noem maar op. Ik kan me dat ook wel voorstellen als je dat verkiest boven een onzekere plek bij ons. En dat ie met zijn kwaliteiten bij zo’n club wil spelen ipv middenmoot Engeland of Spanje lijkt me ook passend. Dus prima, toch?
Voor ons goed als ie blijft, maar ik denk dat niemand hem als zekere basisspeler zou houden, toch?
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8974
Lid geworden op: 26 jun 2019

https://www.bild.de/bild-plus/sport/fus ... l#fromWall

Helaas een premium artikel, maar de onderhandelingen schijnen al bezig te zijn.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Madueke schreef: 03 mei 2022, 22:14 https://www.bild.de/bild-plus/sport/fus ... l#fromWall

Helaas een premium artikel, maar de onderhandelingen schijnen al bezig te zijn.
https://www.90min.de/posts/fsv-mainz-tr ... sel-ablose

Deze is wel leesbaar. Ze verwachten dat de 5 miljoen die Doan vorig seizoen nog moest kosten nog steeds van toepassing is. Vorig seizoen wilde Mainz dat niet betalen en nu zou dat moeten kunnen door de verkoop van St Juste. Vorige zomer ok, maar nu zou ik dat een matig bedrag vinden. Het is niet dat hij nog een eenjarig contract heeft.
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Vergeet niet dat hij toch nu ook alweer zijn 3e jaar gaat afronden bij PSV. Kan best zijn dat hij nu een keer ergens anders wil gaan kijken. Wat mij betreft kun je op de rechtsbuiten positie wel vooruit met: Madueke - Bakayoko!
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Madueke is 5x geblesseerd geraakt en de enige stabiele vechter die er altijd was en altijd klaar stond ga je dan weg doen voor een paar miljoen?

Minimaal 8 miljoen en dat gaat Mainz niet betalen.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Van mij mag hij blijven, die 5 miljoen gaat ons niet enorm helpen. Hij kan ook nog op 10 eventueel. Daarnaast dacht ik dat hij CL wilde spelen?
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

OnsPSV schreef: 03 mei 2022, 22:51 Vergeet niet dat hij toch nu ook alweer zijn 3e jaar gaat afronden bij PSV. Kan best zijn dat hij nu een keer ergens anders wil gaan kijken. Wat mij betreft kun je op de rechtsbuiten positie wel vooruit met: Madueke - Bakayoko!
Hij mag van mij best vertrekken, maar niet na een prima seizoen en als Japans international voor onder de aankoopprijs, terwijl hij nog een tweejarig contract heeft. Dat zal echt meer richting de 7 tot 9 miljoen moeten gaan. Daarnaast staat er ook nog een WK voor de deur en met een goede indruk daar kan dat ook de interesse wekken in de winter. Het is niet dat je de hoofdprijs geboden krijgt.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Voor 5 mln krijgen ze een dampende traktatie van mijn hond. Armoedzaaiers.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ritsu Doan