Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Josef Dettelbacher schreef: 24 apr 2022, 17:00
mateja schreef: 24 apr 2022, 16:45 Als je die kleine colombiaan onder controle houdt heb je echt niks te vrezen van dit team. Gelukkig staat nét onze beste speler op die plek :D
Ja dat roepen we elk jaar, en elk jaar roepen we na 90 (of 90+6) minuten What the fuck just happened??
Niet dit jaar! Ruil Az-ajax en fey-PSV maar om en zie hoe graag ze verliezen in de Kuip mocht ajax punten verspelen ;)
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 24 apr 2022, 16:44
Thijs schreef: 24 apr 2022, 16:41 Wat was de zuivere speeltijd? Ik snap de ophef namelijk vaak niet. Als je kijkt naar zuivere speeltijd in wedstrijden waarin de topfavoriet niet voorstaat is dat altijd erg weinig. Ik zou er dan ook zeker voor voelen om gewoon 2x30 minuten zuivere speeltijd in te voeren. Dan heb je dit soort discussies niet.

Daarbij lijkt het me goed als Feyenoord gewoon derde wordt ipv Twente, want daar worden we echt niet beter van in Europa.
Zoiets idd. Gewoon met een klok die stopt bij overtredingen, doelpunten, blessures en wissels.
Dan moeten Antony en Tadic wel een nieuwe hobby gaan zoeken.

Maar ik ben al jaren voorstander van zuivere speeltijd. Dan is dat tijdrekken en mauwen van spelers en trainers in een keer een heel stuk minder. En het is eerlijker voor iedereen.

Enige nadeel is dat we dan geen aftelfilmpjes van ajaxtutholas meer krijgen wanneer ze in blessuretijd door een Tottenham eruit worden geknikkerd.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 24 apr 2022, 17:21
Josef Dettelbacher schreef: 24 apr 2022, 16:44

Zoiets idd. Gewoon met een klok die stopt bij overtredingen, doelpunten, blessures en wissels.
Dan moeten Antony en Tadic wel een nieuwe hobby gaan zoeken.

Maar ik ben al jaren voorstander van zuivere speeltijd. Dan is dat tijdrekken en mauwen van spelers en trainers in een keer een heel stuk minder. En het is eerlijker voor iedereen.

Enige nadeel is dat we dan geen aftelfilmpjes van ajaxtutholas meer krijgen wanneer ze in blessuretijd door een Tottenham eruit worden geknikkerd.
Dat rollen blijft al is het maar om het tempo uit wedstrijden te halen..
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Slot heeft ook al vaak wedstrijden gewonnen in de laatste minuten dit seizoen. Gelukkig maakt het nu allemaal niet zoveel uit met de achterstand die ze op PSV hebben. Voor FC Utrecht was het balen dat na de laatste wissel de blessure van St Jago kwam. Wel een goede actie en goal van Sinisterra.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

De blessures lijken weer mee te vallen, maar de komende weken komen er zware wedstrijden aan voor ze met weinig rust.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.ed.nl/nederlands-voetbal/br ... ~a19d7d4b/

Lijkt me een mooie kans voor Linssen om nog eens in een mooi land in het buitenland te voetballen. Hij zal de aanbieding vast serieus nemen. Heb Linssen altijd wel een prima kerel gevonden.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het probleem wat Feyenoord heeft is dat Ajax en PSV straks grote verkopen hebben maar dat zie ik bij Feyenoord nog niet zo gebeuren. En als ze dat al doen dan kunnen ze relatief weinig in nieuwe spelers stoppen denk ik. Als je ziet hoe vaak Sinesterra al beslissend is geweest zou je hem in het rijtje Karlsson en Gakpo kunnen zetten maar ik heb niet het gevoel alsof Feyenoord zoveel voor hem gaat vangen. Gelukkig is hij relatief fit gebleven dit jaar want anders zie ik helemaal geen club flink voor hem betalen. Kokcu is toch ook gewoon niets bijzonders en de rest is gehuurd of loopt bijna uit hun contract. De enige waar ik denk dat ze sowieso 10+ miljoen voor krijgen is Malacia en dat is ook volledig terecht. Ik zou bij een verkoop van Max ook vol gaan voor Malacia en dan kan Mauro op rechts blijven, maar ik denk dat Ajax ook heel concreet voor hem gaat worden en het buitenland komt ook sowieso langs.

Misschien dat Feyenoord straks geluk gaat hebben met een zo goed als gratis Guus Til maar als dat niet is dan moeten ze alweer flink wat basisspelers vervangen die zonder transfersom weer terug gaan (Dessers, Til, Nelson). Als ze Slot ook kwijt raken dan worden ze weer een paar jaar terug geworpen en wordt het weer een tweestrijd waarbij PSV niet kansloos is om flink te oogsten de komende jaren.
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Afbeelding

Zag deze foto voorbij komen, wat een niveau weer bij een aantal Feyenoord supporters.
St. Jago die hoogstwaarschijnlijk met een zware blessure uitvalt en dan (niet eens meer in the heat of the moment) dit een speler toewensen.
Laatst gewijzigd door Joosth op 25 apr 2022, 19:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Feyenoord kan inkomsten krijgen nu voor Malacia, Sinisterra, Kokcu en Senesi. Dat zijn de spelers die nu weg zullen willen/mogen en wat op kunnen brengen. Aan huurlingen hebben ze dan nog Dessers en Til die ze moeten vervangen en de vertrekkende spelers dus. Ook in de breedte zal er wat bij moeten. Dus afhankelijk van hoeveel de spelers op gaan brengen hebben ze wel aardig wat budget om iets te doen. Ook zij moeten dan voornamelijk hun middenveld en aanval gaan vervangen. Dit jaar hebben ze heel goed ingekocht/gehuurd, of dat ze nog een keer gaat lukken is de vraag.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hopelijk gaan de knvb en PSV daar niet in mee. Is niet tussen Europese wedstrijden in dus dikke vinger voor ze.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Wij hebben zelf ook genoeg tijdstipwijzigingen gehad dit seizoen.
Wat mij betreft doet PSV niet zo moeilijk. Kwart voor 5 is prima toch? Of is het een enorm nadeel qua eten enzo?
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

ComeOnPSV schreef: 26 apr 2022, 11:42 Wij hebben zelf ook genoeg tijdstipwijzigingen gehad dit seizoen.
Wat mij betreft doet PSV niet zo moeilijk. Kwart voor 5 is prima toch? Of is het een enorm nadeel qua eten enzo?
Hoezo hebben wij ook genoeg tijdstipwijzigingen gehad? Het heeft niks met Europees spelen te maken en wij hebben al een veel zwaarder programma gehad dan zij. Wij moesten tegen Ajax ook om 14:30 spelen, tegen Feyenoord ook, tegen Utrect en ga maar door. Nu kunnen we blijkbaar ineens zelfs andere wedstrijden wel verplaatsen om het maar passend te krijgen.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Wat is de toegevoegde waarde van 2 uurtjes later? Dat de jongens uit kunnen slapen zondag?
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3197
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Qua herstel en slaap schijnt het wel iéts uit te maken. Wat mij betreft prima, die 2 uurtjes later. Ik hoop vooral niet dat ESPN gaat bepalen welke wedstrijden wel en niet verzet mogen worden.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Tijn schreef: 26 apr 2022, 11:45 Hoezo hebben wij ook genoeg tijdstipwijzigingen gehad? Het heeft niks met Europees spelen te maken en wij hebben al een veel zwaarder programma gehad dan zij. Wij moesten tegen Ajax ook om 14:30 spelen, tegen Feyenoord ook, tegen Utrect en ga maar door. Nu kunnen we blijkbaar ineens zelfs andere wedstrijden wel verplaatsen om het maar passend te krijgen.
Er zit wel een aantal (soms achterlijke) eisen en restricties omtrent de topwedstrijden. Zo moeten ze per se bij daglicht gespeeld worden. In mei is een aanvangstijdstip van 16u45 dus een mogelijkheid, maar in de winter niet, want dan eindigt de wedstrijd in het donker, en dat vindt men gevaarlijk, want risicowedstrijd bla bla.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Brael schreef: 26 apr 2022, 11:55 Hoezo hebben wij ook genoeg tijdstipwijzigingen gehad?
Zag laatst ergens iemand een opsomming maken van de tijdstipwijzigingen bij PSV dit seizoen.
Stuk of 3/4 wedstrijden.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

ComeOnPSV schreef: 26 apr 2022, 11:42 Of is het een enorm nadeel qua eten enzo?
Voor mezelf wel :mrgreen:
Dus half 3 is beter. Maar die 2 uurtjes maken inderdaad niet zoveel uit.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Het gaat trouwens nog heel lastig worden om dit te realiseren.

AZ-Ajax zal dan waarschijnlijk verplaatst moeten worden naar 14:30...
Wat gaat Ajax daarvan vinden? Denk dat zij het heerlijk vinden om 16:45 te spelen.
Zij kunnen eventueel ook kampioen worden als wij verliezen van Fnoord en zij winnen..

Eerlijk gezegd denk ik dat ze in Amsterdam niet staan te springen om een wedstrijd van 14:30 met de kans op kampioenschap rond half 7.. zo eerlijk moeten we zijn.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ajax is alleen geen partij in deze beslissing, mag ik toch aannemen.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Als die wedstrijd verplaatst moeten worden qua tijd wel toch?
De gemeente zal dan in ieder geval ook een flinke stem hebben.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

De wedstrijd is in Alkmaar, de gemeente daar zal er vast een stem in hebben.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26051
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

En vergeet ESPN niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ik zie voor zowel AZ, Ajax als ESPN geen enkel probleem om om 14.30 af te trappen. De weg ligt dan vrij om Feyenoord - PSV naar 16.45 te verplaatsen.
Dat moeilijke gedoe elke keer "ja maar bij ons deden ze het niet, dus wij willen nu ook niet meewerken", ten eerste is dit zeer kleinzerig, ten tweede weet 95% van de mensen die dit roepen totaal niet welke regelgevingen er allemaal aan ten grondslag liggen om wedstrijden wel of niet te verplaatsen.

Dat die regelgeving wel eens op de schop mag, dat is trouwens een andere discussie, want clubs die op donderdag voetballen, hebben nu wel echt structureel last van de strikte regels, met name omtrent topwedstrijden. Een andere optie is om wedstrijden ook op maandag te laten spelen, maar daar zitten ook weer heel veel nadelen aan natuurlijk.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

ESPN is de belangrijkste van allemaal, die willen wel 14.30 Feyenoord-PSV en bij verlies PSV een eventuele kampioenschapswedstrijd om 16.45.
Gebruikersavatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
6
Berichten: 3365
Lid geworden op: 17 okt 2017
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey Veerman

Awards:

Maar de kans dat we verliezen neemt af bij een 14:30 wedstrijd.

Feyenoord is ons trouwens voorbij op de UEFA Club Coëfficienten lijst...
Ex unitate vires

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Feyenoord