Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ykhim schreef: 25 apr 2022, 21:07 Wij gebruikten Viergever dan ook niet als prestigeobject waarmee een poging werd gewaagd de grote concurrent te vernederen in een bekerfinale.

Het is tot dusverre een grote shitshow, Mo en Ajax. Dat vinden de meeste mensen hier leuk en grappig, dus dan hebben we het erover.
Ach toen Viergever naar PSV kwam, stond er op de twitteraccount van PSV natuurlijk ook een tweet met "If you can't beat them, join them". Dat soort plaagstootjes horen er bij. Dat Ihattaren in de bekerfinale speelde, ja dat kun je ook als prikken beschouwen. Maar als ik dan zaken lees als Ajax probeert de concurrent te vernederen, trap in de ballen..mwoah. Vind ik dat er dan toch wel bijzonder weinig voor nodig is. Leedvermaak snap ik dan wel weer prima, dat zou ik ook hebben als PSV'er, daar hoor je me dan ook niet over.

Nu ben ik geen groot fan van Bild maar dit zou ik toch wel toejuichen:

Christian Falk, journalist van BILD, laat in de podcast van het Duitse medium weten dat Bayern zich heeft gemeld bij de zaakwaarnemer van Haller. 'Als ze Lewandowski verliezen, is hij een hele goede vervanger', aldus Falk, die weet dat Haller 'alles' is wat Bayern zoekt. 'Hij is groot, sterk en hij past in het spel van Bayern. Hij is ook betaalbaar. Ik kan het me goed voorstellen.'
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Waarom zou je het toejuichen? Hij scoort veel toch voor jullie.

Achterin verlies je 2 keepers, je linksback en je rechtsback, Timber, Op het middenveld Gravenberch, Voorin moet je ook sleutelen met 2 spitsen die al weggaan en Neres die niet vervangen is. Je wil echt gewoon 8 basisspelers gaan vervangen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Ik lees dan berichten van 40 miljoen euro..
Vind ik echt een bizar hoog bedrag.. aan de andere kant scoort hij inderdaad mega veel.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ja, maar staat ook nog voor een godsvermogen op de balans. Dus de winst is 'beperkt'.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

VeresRivne schreef: 26 apr 2022, 08:39
Ykhim schreef: 25 apr 2022, 21:07 Wij gebruikten Viergever dan ook niet als prestigeobject waarmee een poging werd gewaagd de grote concurrent te vernederen in een bekerfinale.

Het is tot dusverre een grote shitshow, Mo en Ajax. Dat vinden de meeste mensen hier leuk en grappig, dus dan hebben we het erover.
Ach toen Viergever naar PSV kwam, stond er op de twitteraccount van PSV natuurlijk ook een tweet met "If you can't beat them, join them". Dat soort plaagstootjes horen er bij. Dat Ihattaren in de bekerfinale speelde, ja dat kun je ook als prikken beschouwen. Maar als ik dan zaken lees als Ajax probeert de concurrent te vernederen, trap in de ballen..mwoah. Vind ik dat er dan toch wel bijzonder weinig voor nodig is. Leedvermaak snap ik dan wel weer prima, dat zou ik ook hebben als PSV'er, daar hoor je me dan ook niet over.

Nu ben ik geen groot fan van Bild maar dit zou ik toch wel toejuichen:

Christian Falk, journalist van BILD, laat in de podcast van het Duitse medium weten dat Bayern zich heeft gemeld bij de zaakwaarnemer van Haller. 'Als ze Lewandowski verliezen, is hij een hele goede vervanger', aldus Falk, die weet dat Haller 'alles' is wat Bayern zoekt. 'Hij is groot, sterk en hij past in het spel van Bayern. Hij is ook betaalbaar. Ik kan het me goed voorstellen.'
En dat prikken vind ik nou net heel treurig voor een club die zichzelf te groot waant voor de ED. Het is namelijk niet alleen het invallen, het zijn ook de steekjes over voeding/diëten enzo.

En als het plannetje dan mislukt, is het toch heel normaal als daar lacherig over gedaan wordt? Zeker op een PSV forum 😅

Die tweet over Viergever vond ik ook niet slim want dat soort dingen komen je altijd achtervolgen later. Maar Viergever/Mo is wel een verschil natuurlijk qua situatie en achtergrond.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

mateja schreef: 26 apr 2022, 09:13 het zijn ook de steekjes over voeding/diëten enzo.
Dat was gewoon onwetendheid. Ze hebben echt geen idee wat er buiten de toekomst en de arena gebeurt. En dat is prima.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Als je voor Haller 40 miljoen kunt krijgen, moet je dat altijd doen natuurlijk.
Ajax heeft, na het vertrek van Onana, Mazraoui en Gravenberch, niet zo bijster veel cashcows meer op het veld staan.

Antony, Timber en Haller zijn de belangrijkste, waarvan Haller sneller waarde gaat verliezen vanwege zijn leeftijd. Dus als je Haller deze zomer nog kunt verkopen, doe je daar boekhoudkundig erg goede zaken mee. En ja, hij scoort veel, maar echt een wereldspits is het nu ook weer niet. En dat scoren was vooral in de Champions League erg opvallend, in de Eredivisie schiet hij er tussen de 20 en 25 in. Dikke prima, maar echt geen wereldprestatie.
Laatst gewijzigd door Brael op 26 apr 2022, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ik zou Haller ook laten gaan hoor. Hij doet het prima bij Ajax, maar nu is het moment om van zijn overdreven goede Champions League score gebruik te maken. Bedragen die ze deze zomer mogelijk gaan bieden, die krijg je nooit meer voor hem. Haller is nu zo overpriced als je 'm maar gaat krijgen. Voor zo'n bult geld haal je wel weer een prima vervanger op.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

ShovingNE2 schreef: 26 apr 2022, 08:49 Waarom zou je het toejuichen? Hij scoort veel toch voor jullie.

Achterin verlies je 2 keepers, je linksback en je rechtsback, Timber, Op het middenveld Gravenberch, Voorin moet je ook sleutelen met 2 spitsen die al weggaan en Neres die niet vervangen is. Je wil echt gewoon 8 basisspelers gaan vervangen?
Het hoge salaris, en de afschrijflasten die je op hem hebt gecombineerd met zijn leeftijd - die hem alleen maar minder waard zal doen worden, - maakt het in mijn ogen dat ze een veel te groot bedrijfsrrisico hebben genomen, was alleen al de reden dat ik niet blij was met deze transfer. Haller is bij tijd en wijle een goede afwerker, maar als aanspeelpunt matig (je zou verwachten dat hij fysiek wat meer in de melk te brokkelen had maar daarin is hij lui) en buiten de 16 heb je ook niet enorm veel aan hem. Te weinig een spits die je ook over het dooie punt in een wedstrijd heen lhelpt als het niet loopt. Na dit seizoen met goede stats is hij in principe overvalued op de markt, dat is het moment om hem te verkopen.

Wat mijn part komt er inderdaad een grote verversing van de selectie, daar heb ik desnoods nog best een tussenjaar voor over.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7215
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Brael schreef: 26 apr 2022, 09:16 En dat scoren was vooral in de Champions League erg opvallend, in de Eredivisie schiet hij er tussen de 20 en 25 in. Dikke prima, maar echt geen wereldprestatie.
Laatst gewijzigd door Brael op 26 apr 2022, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
In de laatste jaren zijn er weinig spitsen van Ajax en PSV geweest die er 25 inschieten.
Luuk bij PSV, maar verder kom ik niet.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

VeresRivne schreef: 26 apr 2022, 09:17 Wat mijn part komt er inderdaad een grote verversing van de selectie, daar heb ik desnoods nog best een tussenjaar voor over.
Als dat tussenjaar zou betekenen dat je derde wordt heb je een heel groot probleem natuurlijk. Maar goed: ook bij tussenjaren blijven PSV en Ajax Feyenoord wel voor verwacht ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

ComeOnPSV schreef: 26 apr 2022, 09:21
Brael schreef: 26 apr 2022, 09:16 En dat scoren was vooral in de Champions League erg opvallend, in de Eredivisie schiet hij er tussen de 20 en 25 in. Dikke prima, maar echt geen wereldprestatie.
Laatst gewijzigd door Brael op 26 apr 2022, 09:18, 1 keer totaal gewijzigd.
In de laatste jaren zijn er weinig spitsen van Ajax en PSV geweest die er 25 inschieten.
Luuk bij PSV, maar verder kom ik niet.
Klopt, maar 20-25 goals scoren in de Eredivisie is niet per se een wereldprestatie die een transfersom van 40 miljoen rechtvaardigt. Misschien voor een spits van 21 met veel groeipotentieel, maar niet voor een spits van bijna 28.
Zeker als je ziet hoe hij zijn doelpunten maakt, het zijn toch veelal intikkers, of balletjes waar hij na een goede aanname afmaakt. Het is geen spits die zijn eigen kansen creëert.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

ShovingNE2 schreef: 26 apr 2022, 09:25
VeresRivne schreef: 26 apr 2022, 09:17 Wat mijn part komt er inderdaad een grote verversing van de selectie, daar heb ik desnoods nog best een tussenjaar voor over.
Als dat tussenjaar zou betekenen dat je derde wordt heb je een heel groot probleem natuurlijk. Maar goed: ook bij tussenjaren blijven PSV en Ajax Feyenoord wel voor verwacht ik.
Je kan als Ajaxzijnde telkens voor de korte termijn blijven kiezen maar daarmee verschuif je de problemen alleen maar, en dan gaat het een keer mis. Nu moet je gewoon kapitaliseren op Haller, belangrijk dat dat salaris van 5 miljoen gewoon van de salarisschaal gaat ook. Ik ben van het standpunt dat Ajax geen spelers moet gaan blokkeren deze zomer als de juiste bedragen op tafel komen. Verder zie ik voldoende aanknopingspunten om bij een aantal posities de zaken intern op te lossen. Acht spelers weg betekent niet acht nieuwe transfers wat mij betreft. Je mag gericht op zoek naar een aantal posities waarvan een spits er een zal zijn ja, en als Haller gaat twee spitsen.

Met Tadic, Blind, Klaassen en Berghuis is er nog steeds een bepaald geraamte wat staat en niet weg zal gaan. Derde wordt je niet tenzij je echt alles fout doet op de transfermarkt.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Brael schreef: 26 apr 2022, 09:38
ComeOnPSV schreef: 26 apr 2022, 09:21

In de laatste jaren zijn er weinig spitsen van Ajax en PSV geweest die er 25 inschieten.
Luuk bij PSV, maar verder kom ik niet.
Klopt, maar 20-25 goals scoren in de Eredivisie is niet per se een wereldprestatie die een transfersom van 40 miljoen rechtvaardigt. Misschien voor een spits van 21 met veel groeipotentieel, maar niet voor een spits van bijna 28.
Zeker als je ziet hoe hij zijn doelpunten maakt, het zijn toch veelal intikkers, of balletjes waar hij na een goede aanname afmaakt. Het is geen spits die zijn eigen kansen creëert.
Ik denk dan ook dat mocht het concreet zijn bij Bayern hij vooral op de radar staat vanwege zijn CL stats.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Zeker, denk ik ook. En die CL stats vertekenen, want Haller is niet zo goed als zijn CL stats doen vermoeden. Als je er deze zomer 40 miljoen voor krijgt, meteen doen. Zelfs 30 miljoen zou ik doen, want de kans dat hij dat volgende zomer nog steeds waard is, is zeer klein.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Brael schreef: 26 apr 2022, 09:58 Zeker, denk ik ook. En die CL stats vertekenen, want Haller is niet zo goed als zijn CL stats doen vermoeden. Als je er deze zomer 40 miljoen voor krijgt, meteen doen. Zelfs 30 miljoen zou ik doen, want de kans dat hij dat volgende zomer nog steeds waard is, is zeer klein.
Juist.

Even terugkomende voor ShovingNE2: Hoe ik er in sta.

Onana gaat - Talentvolle doelman halen/ niet de juiste kandidaat gevonden dan met Pasveer, Steek en Gorter verder
Rechtsback: Mazraoui gaat - niemand halen
Linksback - Tagliafico gaat niemand halen
Gravenberch weg - Of een niet te dure routinier of een niet te duur talent halen
Danilo, Brobbey, Haller weg - Twee spitsen voor terughalen
Labyad weg - niemand voor terughalen
Timber / Martinez weg - Investeren in een kwalitatief goede vervanging
Anthony weg: Rechtsbuiten met diepgang halen, mag een talent zijn, geen recordbedragen voor neerleggen
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

VeresRivne schreef: 26 apr 2022, 09:54 Met Tadic, Blind, Klaassen en Berghuis is er nog steeds een bepaald geraamte wat staat en niet weg zal gaan. Derde wordt je niet tenzij je echt alles fout doet op de transfermarkt.
Het risico wat je daarmee neemt is dat Blind en Tadic echt minder worden. En dan met name Blind. Die loopt op zijn laatste benen. En of Tadic het nog zo kan opbrengen als de afgelopen jaren valt te bezien. Maar ik durf er wel een pilsje op te zetten dat Tadic vertrekt. Die schermt ieder transferwindow met clubs als Milan en Barca. Die heeft met vertrek Ten Hag en Overmars niets meer wat hem bij Ajax houdt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

ShovingNE2 schreef: 26 apr 2022, 10:08
VeresRivne schreef: 26 apr 2022, 09:54 Met Tadic, Blind, Klaassen en Berghuis is er nog steeds een bepaald geraamte wat staat en niet weg zal gaan. Derde wordt je niet tenzij je echt alles fout doet op de transfermarkt.
Het risico wat je daarmee neemt is dat Blind en Tadic echt minder worden. En dan met name Blind. Die loopt op zijn laatste benen. En of Tadic het nog zo kan opbrengen als de afgelopen jaren valt te bezien. Maar ik durf er wel een pilsje op te zetten dat Tadic vertrekt. Die schermt ieder transferwindow met clubs als Milan en Barca. Die heeft met vertrek Ten Hag en Overmars niets meer wat hem bij Ajax houdt.
Tadic heeft nog steeds wel z'n waarde, MVP van de eredivisie eerste seizoenshelft. Blind is een ander verhaal, voor de linksback komen er gelukkig wat talenten aan waar ik het wel mee aandurf.

Weg zal Tadic alleen niet gaan, die heeft een te lang contract + duur contract. Dan moet een club en een transfersom neerleggen en een duur contract aangaan zonder echt ROI op de transfermarkt. Dus die weddenschap om dat pilsje ga ik graag aan!
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

VeresRivne schreef: 26 apr 2022, 10:05 Even terugkomende voor ShovingNE2: Hoe ik er in sta.

Onana gaat - Talentvolle doelman halen/ niet de juiste kandidaat gevonden dan met Pasveer, Steek en Gorter verder
Rechtsback: Mazraoui gaat - niemand halen
Linksback - Tagliafico gaat niemand halen
Gravenberch weg - Of een niet te dure routinier of een niet te duur talent halen
Danilo, Brobbey, Haller weg - Twee spitsen voor terughalen
Labyad weg - niemand voor terughalen
Timber / Martinez weg - Investeren in een kwalitatief goede vervanging
Anthony weg: Rechtsbuiten met diepgang halen, mag een talent zijn, geen recordbedragen voor neerleggen
Dan ga je er eigenlijk elke linie wel stevig op achteruit. En niet direct in de basiself, daar valt het nog mee, maar de kracht van Ajax was ook dat er een hele brede bank was, waar je moeiteloos wisselingen kon doorvoeren. Die luxe ben je wel volledig kwijt als je zo veel spelers niet wil vervangen. Stel dat Blind wegvalt in jouw geschetste situatie, dan heb je eigenlijk meteen een behoorlijk probleem achterin. Je hebt dan geen reserve linksback. Martinez zou linksback kunnen, maar dan moet je centraal achterin al met Schuurs gaan spelen. EDIT: als je het met Youri Baas aan wil, wens ik je veel succes ;)

En voetbalclubs denken altijd aan de korte termijn, dus zo extreem voorsorteren op een tussenjaar, gaat Ajax nooit doen. Wat wel interessant kan worden, want Ajax zal zich dus stevig roeren op de transfermarkt, daar waar ze met Overmars dus een deel van hun netwerk en hun kennis van die transfermarkt zijn kwijtgeraakt.
Laatst gewijzigd door Brael op 26 apr 2022, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat het belangrijker dan ooit wordt voor Ajax om Tadic te houden. Die zal inderdaad weer gaan schermen met interesse van een buitenlandse club zodat hij kan cashen op zijn 'liefde' voor Ajax, als er nog ruimte is in de salarishuishouding daar.
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Tadic zou nog wel eens een goede stoorzender kunnen worden in de selectie als het minder gaat met het elftal. Zeker als hij zelf dan ook minder speelt gaan dat botsen met spelers die beter spelen; dan pikken ze die woeste kop en grote bek op een gegeven moment niet meer.
De vraag is; tot welk niveau komt Tadic nog? Hij is de laatste weken echt beduidend minder; kan/wil hij zich niet opladen voor de eredivisie?
Als hij zo blijft spelen als in deze periode: laat hem maar blijven. Disaster waiting to happen.
One can only hope
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Heel Ajax is de laatste weken echt beduidend minder. De enige verklaring die ik daarvoor kan vinden is het mentale proces, want fysiek zouden ze juist moeten pieken nu ze zich alleen nog op de competitie hoeven te focussen. Maar een teleurstellende uitschakeling tegen Benfica, spelers die bezig zijn met een vertrek, een trainer die vertrekt, een aantal brandjes in de selectie en in de club; het werkt uiteindelijk toch allemaal door op mentaal vlak, blijkbaar.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Brael schreef: 26 apr 2022, 10:20
VeresRivne schreef: 26 apr 2022, 10:05 Even terugkomende voor ShovingNE2: Hoe ik er in sta.

Onana gaat - Talentvolle doelman halen/ niet de juiste kandidaat gevonden dan met Pasveer, Steek en Gorter verder
Rechtsback: Mazraoui gaat - niemand halen
Linksback - Tagliafico gaat niemand halen
Gravenberch weg - Of een niet te dure routinier of een niet te duur talent halen
Danilo, Brobbey, Haller weg - Twee spitsen voor terughalen
Labyad weg - niemand voor terughalen
Timber / Martinez weg - Investeren in een kwalitatief goede vervanging
Anthony weg: Rechtsbuiten met diepgang halen, mag een talent zijn, geen recordbedragen voor neerleggen
Dan ga je er eigenlijk elke linie wel stevig op achteruit. En niet direct in de basiself, daar valt het nog mee, maar de kracht van Ajax was ook dat er een hele brede bank was, waar je moeiteloos wisselingen kon doorvoeren. Die luxe ben je wel volledig kwijt als je zo veel spelers niet wil vervangen. Stel dat Blind wegvalt in jouw geschetste situatie, dan heb je eigenlijk meteen een behoorlijk probleem achterin. Je hebt dan geen reserve linksback. Martinez zou linksback kunnen, maar dan moet je centraal achterin al met Schuurs gaan spelen. EDIT: als je het met Youri Baas aan wil, wens ik je veel succes ;)

En voetbalclubs denken altijd aan de korte termijn, dus zo extreem voorsorteren op een tussenjaar, gaat Ajax nooit doen. Wat wel interessant kan worden, want Ajax zal zich dus stevig roeren op de transfermarkt, daar waar ze met Overmars dus een deel van hun netwerk en hun kennis van die transfermarkt zijn kwijtgeraakt.
Ajax heeft wat talenten klaar staan die eigenlijk al meer gebracht haden moeten worden. Salah Eddine voor de linksback *eventueel ook Youri Baas), Taylor op het middenveld, Regeer op de rechtsback, Labyads positie durf ik ook best te geven aan een talent uit Jong Ajax.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Je vergeet nog iets waar wij ook bij betrokken waren... De b e k e r ! :mrgreen: ;)
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

VeresRivne schreef: 26 apr 2022, 10:29 Ajax heeft wat talenten klaar staan die eigenlijk al meer gebracht haden moeten worden. Salah Eddine voor de linksback *eventueel ook Youri Baas), Taylor op het middenveld, Regeer op de rechtsback, Labyads positie durf ik ook best te geven aan een talent uit Jong Ajax.
Taylor maakt wel een prima indruk inderdaad. Maar die backs, die zijn goed genoeg als je tegen NEC of Groningen speelt (en zelfs dan zullen ze hun foutjes maken), maar als je die 90 minuten nodig hebt tegen PSV of Benfica, dan heb je gewoon een probleem.
psvgouda schreef: 26 apr 2022, 10:30 Je vergeet nog iets waar wij ook bij betrokken waren... De b e k e r ! :mrgreen: ;)
Die heb ik bewust niet genoemd, want het verval bij Ajax was al ver voor de bekerfinale ingezet. Al is het natuurlijk een mooie extra mentale dreun die we hebben uitgedeeld.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

VeresRivne schreef: 26 apr 2022, 10:05 Even terugkomende voor ShovingNE2: Hoe ik er in sta.

Onana gaat - Talentvolle doelman halen/ niet de juiste kandidaat gevonden dan met Pasveer, Steek en Gorter verder
Rechtsback: Mazraoui gaat - niemand halen
Linksback - Tagliafico gaat niemand halen
Gravenberch weg - Of een niet te dure routinier of een niet te duur talent halen
Danilo, Brobbey, Haller weg - Twee spitsen voor terughalen
Labyad weg - niemand voor terughalen
Timber / Martinez weg - Investeren in een kwalitatief goede vervanging
Anthony weg: Rechtsbuiten met diepgang halen, mag een talent zijn, geen recordbedragen voor neerleggen
Hier hoop ik eigenlijk op. Rensch op RB en Klaiber erachter en Blind op LB. Dan ga je er zo hard op achteruit defensief gezien. Dan wordt Pasveer ook weer een gewone eredivisiekeeper denk ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Ajax