Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik kan me de discussies hier nog herinneren inderdaad :D
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

deninho32 schreef: 18 apr 2022, 10:05 Speelde als een baas gisteren en zal na dit seizoen een stap omhoog gaan maken. Hier kan PSV echt wel 18-25 miljoen voor vangen denk ik. Hopelijk is er een goede opvolger gescout.
Je hebt het over Ryan Pogba Gravenberch?

Onze Ibi zal minimaal het dubbele opleveren. Ik zie Ten Hag er wel voor aan om hem te halen ipv de echte Pogba/Matic/McTominay.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

https://www.vi.nl/pro/analyse/heersend- ... tot-de-top
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Wat een geweldenaar is dit. “Hot take” : als hij in een Premier League dezelfde ontwikkeling als hier door kan trekken, wordt hij een van de beste middenvelders ter wereld.

Het liefste nog een jaar behouden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Mooi artikel, juiste titel. Het wordt nog wat daar bij VI.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Pietertje ziet het wel goed, wel vaker zo. Ook al heet-ie nu ff Sam
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Sam Garree?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Als ze geen prijs noemen dan gaan ze vanzelf bieden. Clubs als Arsenal, Leicester en West Ham hebben diepe zakken, wellicht komen er nog grote clubs in beeld
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Wat dacht je van New Castle. Die heeft het meeste te besteden op de transfermarkt: 200 miljoen pond. United kan 120 uitgeven.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Volgens The Sun wil Leicester iedereen te snel af zijn en gaan ze 30 miljoen Pond bieden (een 35 miljoen Euro) op Sangaré:

https://www.thesun.co.uk/sport/football ... nsfer-PSV/
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

35mil is zeker weten een goed bedrag. Mag wel hopen dat PSV tussen de 5-10mil extra aan mogelijke bonussen doet.
TomPSV
Legende
5
Berichten: 13270
Lid geworden op: 4 aug 2018

Als je mee wil met Ajax, dan moet je 35 mil op je beste speler uiteraard niet accepteren. 40-45 lijkt me een meer realistische prijs.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Heeft John de Jong goed gescout, ingeschat, ingekocht en wellicht straks verkocht. Kan me nog herinneren dat ze hem al zo goed als binnen hadden toen het 'uitlekte'.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Als ze in april al komen met 35 miljoen euro, dan had ik de schoenen op tafel gegooid, een glas cognac en een sigaar gepakt en rustig naar mijn mailbox en telefoon gekeken wat er nog meer binnen komt. En laten lekken wat er ligt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Als je ziet dat er in Engeland 80 miljoen voor maguire gelapt wordt zou ik dus nog niet misschien akkoord gaan met 30 miljoen pond. Kom maar terug met 50 miljoen euro en anders blijft dn Sang lekker in Eindhoven. Succes met het zoeken naar een groter talent voor dat geld.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

In Engeland komt het vaak ook wat later op gang dus er is echt wel een reëele kans dat Sangaré ons nog naar de CL poule gaat loodsen.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

50 miljoen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Skuddem schreef: 24 apr 2022, 15:3650 miljoen
950
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Minimaal!
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hopen dat Sangare in ieder geval geen gevalletje Denzel wordt waar veel te weinig voor wordt betaald. Persoonlijk lijkt mij 25+10 miljoen aan (haalbare) variabelen wel een goed bedrag en mag je als PSV zijnde zeker niet ontevreden zijn. Maar als er meer komt zou ik dat zeker toejuichen.
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234 schreef: 24 apr 2022, 16:39 Hopen dat Sangare in ieder geval geen gevalletje Denzel wordt waar veel te weinig voor wordt betaald. Persoonlijk lijkt mij 25+10 miljoen aan (haalbare) variabelen wel een goed bedrag en mag je als PSV zijnde zeker niet ontevreden zijn. Maar als er meer komt zou ik dat zeker toejuichen.
25+10? Wut??
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Als ik technisch directeur was van een grote club zou ik dat ook een mooi bedrag vinden. We zijn geen liefdadigheidsinstelling.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

mateja schreef: 24 apr 2022, 16:46
Rikkert1234 schreef: 24 apr 2022, 16:39 Hopen dat Sangare in ieder geval geen gevalletje Denzel wordt waar veel te weinig voor wordt betaald. Persoonlijk lijkt mij 25+10 miljoen aan (haalbare) variabelen wel een goed bedrag en mag je als PSV zijnde zeker niet ontevreden zijn. Maar als er meer komt zou ik dat zeker toejuichen.
25+10? Wut??
Ook geen idee man
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Variabelen zou ik het liefst zo min mogelijk zien. Harde duiten en eventueel ook een doorverkooppercentage (lijkt mij gek bij zulke bedragen overigens)
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou beginnen met minimaal 35 vast. Er lopen minder types Sangare rond dan types Lozano/Bergwijn etc. In Engeland kan je hem bijna in elk team kwijt, ben ik van overtuigd.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

mateja schreef: 24 apr 2022, 16:46
Rikkert1234 schreef: 24 apr 2022, 16:39 Hopen dat Sangare in ieder geval geen gevalletje Denzel wordt waar veel te weinig voor wordt betaald. Persoonlijk lijkt mij 25+10 miljoen aan (haalbare) variabelen wel een goed bedrag en mag je als PSV zijnde zeker niet ontevreden zijn. Maar als er meer komt zou ik dat zeker toejuichen.
25+10? Wut??
25 miljoen vast bedrag en 10 miljoen aan variabelen dus als hij bijvoorbeeld Premier League wint of x aantal wedstrijden speelt. Ik zou dat nog wel een redelijke constructie vinden voor hem.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré