Jetro Willems

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

PSV90 schreef: 26 aug 2021, 09:40
Ykhim schreef: 26 aug 2021, 00:23 Die blessure zal z'n impact hebben gehad, maar het is verder niet zo relevant voor wat ik zeg. Ik ben helemaal niet bezig met een uitgebreide beschouwing van z'n carrière, ik constateer slechts dat hij niet goed genoeg is. Wat daar de redenen voor zijn mag Joost weten, ik vind het niet zo interessant verder.
Mijn post was uiteraard vooral richting ZMOZ. Willems heeft op heel ongelukkige momenten in zijn carrière zware blessures opgelopen. Hopelijk vindt hij bij Greuter Fürth opnieuw de weg omhoog.
Ja inderdaad! [mention]ziege maar ook zagge[/mention] begint op lieve Jetro te ranten omdat er in het Covid topic te weinig gebeurd :) Geen zorgen ZMOZ, zal er binnenkort weer een bommetje komen droppen.

Maar begon serieus even te twijfelen aan hoe hij weg was gegaan, gezien de vergelijking met Mo. Maar het ging 'm dus meer over slagen in het buitenland. Gelukkig maar!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Johnnie Walker schreef: 25 aug 2021, 23:15 Heb ik iets gemist? Wat is er mis met Jetro? Toch gewoon prima gepresteerd bij ons en netjes vertrokken?
Dan denk ik dat je wat kort van geheugen bent, ik herinner me zo'n anderhalf jaar van niet willen bijtekenen en intussen allerlei belachelijke acties die niks met voetbal te maken hebben. De club zat intussen met de handen in het haar, door de sterallures een vergelijkbare situatie als met Ihattaren. Uiteindelijk nog aardig verkocht wat vooral voelde als een doekje voor het bloeden want damn wat was die gast daarvoor idd veelbelovend, iedereen dacht dat hij de absolute top zou halen.

Heb 'm daarna niet meer actief gevolgd want had er de buik aardig van vol na dat gedrag hier. Mocht ie ooit terug hebben willen keren dan zou dat m.i. onmogelijk zijn zonder een uitgebreid mea culpa om negatieve invloed op de groep te voorkomen. Blessures zijn verder natuurlijk gewoon klote.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Jetro is ook gewoon een mafkees, wel een gouden linker
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 26 aug 2021, 10:24
Johnnie Walker schreef: 25 aug 2021, 23:15 Heb ik iets gemist? Wat is er mis met Jetro? Toch gewoon prima gepresteerd bij ons en netjes vertrokken?
Dan denk ik dat je wat kort van geheugen bent, ik herinner me zo'n anderhalf jaar van niet willen bijtekenen en intussen allerlei belachelijke acties die niks met voetbal te maken hebben. De club zat intussen met de handen in het haar, door de sterallures een vergelijkbare situatie als met Ihattaren. Uiteindelijk nog aardig verkocht wat vooral voelde als een doekje voor het bloeden want damn wat was die gast daarvoor idd veelbelovend, iedereen dacht dat hij de absolute top zou halen.

Heb 'm daarna niet meer actief gevolgd want had er de buik aardig van vol na dat gedrag hier. Mocht ie ooit terug hebben willen keren dan zou dat m.i. onmogelijk zijn zonder een uitgebreid mea culpa om negatieve invloed op de groep te voorkomen. Blessures zijn verder natuurlijk gewoon klote.
Bewust selectief geheugen misschien dan ja :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/g ... ~a8a1be5e/
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Willems is er nog basisspeler, Viergever heeft zeven potjes gespeeld maar ook een blessure en Adrian Fein komt er bijna niet aan spelen toe. 75 minuten in 8 potjes.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=403052

Officieel gedegradeerd vandaag
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Viergever geen kampioen dus, verrassend.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Willems zal na dit seizoen wel de opvolger worden van Malacia.
Ronald
Jeugdspeler
1
Berichten: 56
Lid geworden op: 15 apr 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 23 apr 2022, 18:29 Willems zal na dit seizoen wel de opvolger worden van Malacia.
Scherp. Ik dacht zelf aan een back-up voor Max/Opper maar bij nader inzien denk ik dat hij beter een trede lager past.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Zou inderdaad zomaar eens kunnen.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV



Zelf wilt ie wel
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Gewoon doen. Hart voor de club, die accepteert het wel dat ie niet meer zomaar basis staat, maar gaat er alles aan doen om er wel weer te komen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kan niet slechter dan Max zijn…
Ronald
Jeugdspeler
1
Berichten: 56
Lid geworden op: 15 apr 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Ben ik de enige die plaatsvervangende schaamte voelt van dat twitterbericht?
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Ronald schreef: 24 apr 2022, 06:15 Ben ik de enige die plaatsvervangende schaamte voelt van dat twitterbericht?
Voor Jetro gelden andere regels. Laat komen.
Ronald
Jeugdspeler
1
Berichten: 56
Lid geworden op: 15 apr 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Je zou denken dat er mogelijk al iets ‘in the works’ is.

Wel een strijder maar ik betwijfel of hij ons echt beter maakt. Dus naar een niveau dat we nastreven.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Ronald schreef: 24 apr 2022, 07:05 Je zou denken dat er mogelijk al iets ‘in the works’ is.

Wel een strijder maar ik betwijfel of hij ons echt beter maakt. Dus naar een niveau dat we nastreven.
Als hij dit nog kan...

Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25076
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Als hij dit nog kan...



:mrgreen:
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kijkt hij in mijn fm game mee ofzo??
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Niet aan beginnen aub
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik wil geen structureel geblesseerden aantrekken, PSV heeft zijn portie blessureleed en bijhorende financiële en sportieve gevolgen wel gehad.

Die gaat gewoon lekker naar Vitesse of Feyenoord.
Fritske12
Lid 2e elftal
3
Berichten: 170
Lid geworden op: 4 nov 2020

misschien kan hij eerst voorspellen hoe groot de kans is dat we dit jaar nog kampioen worden...... als hij dat goed heeft kijken we wel verder
grasveld
Internationale topspeler
5
Berichten: 3017
Lid geworden op: 8 aug 2018

Voetballend top (vroeger in ieder geval). Verdedigend flop. Ik zie hem in ieder geval graag komen. Heb altijd een zwak voor Jetro. Zijn linker (en rechter) en voetballend inzicht zijn van een ongekend niveau voor een backje.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Als Max of Mauro junior vertrekt dan zie ik het wel gebeuren dat deze jongen richting PSV komt
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ook lekker voor die club trouwens. Net gedegradeerd en een speler gaat gelijk zo posten op social media. Misschien wel veelzeggend.

Plaatsvervangende schaamte gewoon, komt nog altijd over als een klein kind die net de wonderlijke voetbalwereld in stapt. Nee, lekker verder kijken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jetro Willems