Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Plaats reactie
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Zet anders even die roze Brands-bril af. Het zijn transfers die hij in zijn tijd doorlopend heeft afgerond, dus heel verbazingwekkend is het allemaal niet dat hier geen stokje voor wordt gestoken.

JdJ is een student van Brands. Word wakker.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

mr.top schreef: 14 apr 2022, 21:53
ruuddevil schreef: 14 apr 2022, 20:45 We zijn een club van losers geworden Marcel. Maak van ons aub weer de winnaars die we altijd waren.
Zijn hand is al zichtbaar bij de keepers.
Heeft die zijn handtekening gezet al dan?
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Marcel is in ieder geval al druk bezig binnen de interne organisatie. Gaat flink op de schop met substantiële wijzigingen die tegen een reorganisatie aan hikken. Af een toe zeer goed ook om eens de bezem door de club te halen en alles op scherp te zetten. Heb er veel vertrouwen in in ieder geval. Nu nog Johnnie goed aansturen en een aantal klappers binnen halen zodat we een kampioenswaardige selectie hebben medio augustus.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Tovast schreef: 22 apr 2022, 16:31 Marcel is in ieder geval al druk bezig binnen de interne organisatie. Gaat flink op de schop met substantiële wijzigingen die tegen een reorganisatie aan hikken. Af een toe zeer goed ook om eens de bezem door de club te halen en alles op scherp te zetten. Heb er veel vertrouwen in in ieder geval. Nu nog Johnnie goed aansturen en een aantal klappers binnen halen zodat we een kampioenswaardige selectie hebben medio augustus.
Zou Mertens zo'n klapper kunnen zijn?
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Tovast schreef: 22 apr 2022, 16:31 Marcel is in ieder geval al druk bezig binnen de interne organisatie. Gaat flink op de schop met substantiële wijzigingen die tegen een reorganisatie aan hikken. Af een toe zeer goed ook om eens de bezem door de club te halen en alles op scherp te zetten. Heb er veel vertrouwen in in ieder geval. Nu nog Johnnie goed aansturen en een aantal klappers binnen halen zodat we een kampioenswaardige selectie hebben medio augustus.
Aan wat voor wijzigingen moet ik dan denken?
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Standbeeld schreef: 22 apr 2022, 16:40
Tovast schreef: 22 apr 2022, 16:31 Marcel is in ieder geval al druk bezig binnen de interne organisatie. Gaat flink op de schop met substantiële wijzigingen die tegen een reorganisatie aan hikken. Af een toe zeer goed ook om eens de bezem door de club te halen en alles op scherp te zetten. Heb er veel vertrouwen in in ieder geval. Nu nog Johnnie goed aansturen en een aantal klappers binnen halen zodat we een kampioenswaardige selectie hebben medio augustus.
Aan wat voor wijzigingen moet ik dan denken?
Voornamelijk binnen de interne bedrijfsprocessen, denk aan de financiële afdeling, marketing en voornamelijk de commerciële afdeling. Heb zelf vanuit mijn werk wel eens contact met verschillende accountmanagers bij PSV en die merken echt een frisse wind genaamd Marcel Brands. Alleen maar goed denk ik. Ook bij het technische beleid worden wel andere accenten gelegd, voornamelijk ingegeven door de RvC en het beschikbare partnerfonds, maar daar weet ik wat minder van af.
Robson de Souza schreef: 22 apr 2022, 16:36
Tovast schreef: 22 apr 2022, 16:31 Marcel is in ieder geval al druk bezig binnen de interne organisatie. Gaat flink op de schop met substantiële wijzigingen die tegen een reorganisatie aan hikken. Af een toe zeer goed ook om eens de bezem door de club te halen en alles op scherp te zetten. Heb er veel vertrouwen in in ieder geval. Nu nog Johnnie goed aansturen en een aantal klappers binnen halen zodat we een kampioenswaardige selectie hebben medio augustus.
Zou Mertens zo'n klapper kunnen zijn?
Namen weet ik niet, wat ik wel hoor is dat de lat erg hoor wordt gelegd, zowel in de interne organisatie als op voetbaltechnisch gebied. Mertens zou in dat kader zeker een naam kunnen zijn.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dat zijn fijne berichten! Nu de praktijk nog, maar het begint met ambitie.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Tovast schreef: 22 apr 2022, 19:23
Standbeeld schreef: 22 apr 2022, 16:40
Aan wat voor wijzigingen moet ik dan denken?
Voornamelijk binnen de interne bedrijfsprocessen, denk aan de financiële afdeling, marketing en voornamelijk de commerciële afdeling. Heb zelf vanuit mijn werk wel eens contact met verschillende accountmanagers bij PSV en die merken echt een frisse wind genaamd Marcel Brands. Alleen maar goed denk ik. Ook bij het technische beleid worden wel andere accenten gelegd, voornamelijk ingegeven door de RvC en het beschikbare partnerfonds, maar daar weet ik wat minder van af.
Robson de Souza schreef: 22 apr 2022, 16:36

Zou Mertens zo'n klapper kunnen zijn?
Namen weet ik niet, wat ik wel hoor is dat de lat erg hoor wordt gelegd, zowel in de interne organisatie als op voetbaltechnisch gebied. Mertens zou in dat kader zeker een naam kunnen zijn.
De commerciële en financiële kant is juist de kanten die binnen PSV de laatste 1.5 jaar soepel lopen. Sinds die Frans Janssen er is, worden daar echt reuze stappen gezet. Dat was echt een schot in de roos.

Dat hij de bezem maar eens door de scouting en medische staf gaat halen. Gelukkig komt iig luc van Agt weer terug. Die heeft zijn sporen al lang en breed verdiend.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Marcel begint dus niet op 1 juli, maar volgende week maandag al.

Toon in zijn afscheidsinterview:
Komende maandag, 16 mei, begint Brands al. ,,Dan is hier alles opgeruimd. Ik doe de deur dicht en je zult in de toekomst van mij geen uitspraken meer horen over PSV.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Jammer dat we hem niet meer zullen horen. Zou hem wel eens wat meer beschouwend willen horen in zo'n eindejaars driegesprek zoals Raaij/Praag/Herik vroeger in Langs de Lijn hadden. Maar ja, geen partij de leiding bij die andere twee clubs. Anderzijds krijg je dan wellicht wat teveel tegeltjes die je om de oren vliegen
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik ben benieuwd naar zijn openingsinterview aanstaande maandag. Ik neem aan dat dat komt namelijk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Zou mooi zijn. De brede blik als vooruitzicht voor de komende jaren. Ben benieuwd
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 14 mei 2022, 10:27 Ik ben benieuwd naar zijn openingsinterview aanstaande maandag. Ik neem aan dat dat komt namelijk.
Net als destijds toen de gemeentedeal er door was, en Marcel naar buiten liep en aankondigde dat Strootman en Mertens waren gekocht :lol:
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Gouden momentje, ja :boks:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat was echt goud ja! :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Vandaag begint Marcel aan zijn job als algemeen directeur bij PSV!
Marcel is geen historie meer, maar het heden. Mag dus naar Bestuur / staf worden geschoven.


Veel succes Marcel!
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Nou, kom er maar in Jasper Cilessen.. 😋

Hopelijk begint vandaag een nieuw tijdperk vol succes.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

De koning is dood, leve de koning zo iets?
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Nog geen foto/video van Marcel achter zijn nieuwe bureau?
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Statutair zal hij pas per 1 juli of zo beginnen. Tenminste Gerbrands neemt ook dan officieel pas afscheid. Had met boekhoudregels te maken gaf hij aan. Maar feitelijk heeft Gerbrands geen leiding meer vanaf vandaag.
Gebruikersavatar
GENERATIE4
Verbannen
3
Berichten: 207
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: EFC 4TH

Als het goed is gaat PSV vandaag de visie voor de toekomst presenteren.
Belangrijkste punt hiervan is dat het vertrekpunt altijd de Frederiklaan zal blijven.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

GENERATIE4 schreef: 17 mei 2022, 10:21 Als het goed is gaat PSV vandaag de visie voor de toekomst presenteren.
Belangrijkste punt hiervan is dat het vertrekpunt altijd de Frederiklaan zal blijven.
Gaat dat gepaard met goed nieuws, bijvoorbeeld dat spelers zeker blijven of een nieuwe speler?
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Het gaat om de lange termijnsvisie, (nog) niet het transfer beleid.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dat presenteren gebeurt intern of is er ook een mediamoment?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

GENERATIE4 schreef: 17 mei 2022, 10:21 Als het goed is gaat PSV vandaag de visie voor de toekomst presenteren.
Belangrijkste punt hiervan is dat het vertrekpunt altijd de Frederiklaan zal blijven.
Ligt eraan hoeveel bussen er meegaan, zoveel ruimte is er niet meer naast 't stadion :clown:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
GENERATIE4
Verbannen
3
Berichten: 207
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: EFC 4TH

Robson de Souza schreef: 17 mei 2022, 10:22
GENERATIE4 schreef: 17 mei 2022, 10:21 Als het goed is gaat PSV vandaag de visie voor de toekomst presenteren.
Belangrijkste punt hiervan is dat het vertrekpunt altijd de Frederiklaan zal blijven.
Gaat dat gepaard met goed nieuws, bijvoorbeeld dat spelers zeker blijven of een nieuwe speler?
Goed nieuws zou zijn dat alle stadionverboden per direct weer naar binnen mogen.

#STOPSTADIONVERBODEN

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Marcel Brands