Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Brael schreef: 22 apr 2022, 09:11 Dat is een beetje dezelfde discussie als dat je veel meer geld voor een keeper zou moeten neerleggen.

Anyhow, het risico op een investering in een trainer is inderdaad dat je die 7 miljoen kwijt bent, als hij niet blijkt te voldoen. Want dan gaat ook een trainer van 7 miljoen er onherroepelijk uit. Misschien dat dat verklaart waarom er voor trainers geen bizarre transferbedragen neergelegd worden.
Spelers kan je nog doorverkopen, dat gebeurt bij trainers echt heel zelden. En inderdaad: dat zou de reden kunnen zijn dat ze het niet doen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Standbeeld schreef: 22 apr 2022, 09:30
Madueke schreef: 22 apr 2022, 09:28 Onana ondertussen helemaal naar Kameroen gevlogen om te werken aan zijn herstel. ;)
Ten Hag heeft 'm met vakantie gestuurd las ik op VZ.
Dat weet ik, maar dat maakt dat liegen van Ten Hag alleen maar pijnlijker. Onana zou zich afgelopen maandag weer melden op de Toekomst, maar blijkbaar gaat hij daar nooit geen stap meer zetten.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Madueke schreef: 22 apr 2022, 09:34
Standbeeld schreef: 22 apr 2022, 09:30
Ten Hag heeft 'm met vakantie gestuurd las ik op VZ.
Dat weet ik, maar dat maakt dat liegen van Ten Hag alleen maar pijnlijker. Onana zou zich afgelopen maandag weer melden op de Toekomst, maar blijkbaar gaat hij daar nooit geen stap meer zetten.
Die Ten Hag slaat alleen maar wartaal uit. Alles in het kader van de spelers 'beschermen'. Zelfs al plegen ze een moord of steken ze iemand neer, dan nog zal Ten Hag doen alsof er niets aan de hand is. Treurig en dan snap je er niets van. Hij had gewoon moeten zeggen dat Onana een ondankbare speler is en dat de situatie niet meer houdbaar is geworden. Niets mis mee.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Is nog bekend geworden waarom Stekelenburg niet wilde keepen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 schreef: 22 apr 2022, 09:41 Is nog bekend geworden waarom Stekelenburg niet wilde keepen?
De wedstrijd viel samen met de bingo in het bejaardenhuis
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

ShovingNE2 schreef: 22 apr 2022, 09:41 Is nog bekend geworden waarom Stekelenburg niet wilde keepen?
Niets uit officiële bron, maar de sfeer is binnen de club Ajax wel eens beter geweest heb ik vernomen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

https://www.vandaaginside.nl/nieuws/het ... -onderling
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Echte 'piepel' manager die Ten Hag.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14377
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Afbeelding
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

:D
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ardbeg schreef: 22 apr 2022, 13:16
:D
Chaos is lekker, dat Ten Hag mogelijk Anthony, Timber en Martinez wil meenemen is wel minder gunstig. Manchester United lapt wel flink vaak voor versterkingen en dan krijgen ze weer de hoofdprijs straks.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Het is balen dat ze in de reeks RKC, Cambuur, Feyenoord en Groningen geen punten hebben laten liggen terwijl het meermaals mogelijk was.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Staat er nu al lekker op die Erik 😂

Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Hahaha het begint nu al, hij hoeft niet eens in Engeland te arriveren :lol:

Heeft Manchester United hun eigen versie van Kale & Kokkie? Dan abonneer ik mij alvast even op die video's :mrgreen:
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Hij had zijn zinnetjes natuurlijk nog niet geoefend.
But yes, it sis wot it sis for that skai sjoernalist
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Maar serieus, met deze actie sta je gelijk 1-0 achter in Engeland, de pers daar in genadeloos en als je dan een microfoon weg drukt en gelijk wegrijdt met je auto (die man stelt niet eens een kritische vraag maar feliciteert hem) dan ben je al snel de pineut
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ik vind dit ook maar vreemd. Eerste kans om indruk te maken en hij doet juist het tegenovergestelde. Je moet daar de pers niet als vijand hebben...
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Hij zal vast met United afgesproken hebben dat hij eerst een zomer lang de Engelse taal gaat studeren, alvorens hij een interview in het Engels gaat geven. Vragen op de persco's zal hij dan ook vakkundig afkappen. Logisch.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Hij zag dit niet aankomen en weet zich dus geen houding te geven volgens mij. Hij lijkt me iemand die echt overal de regie in wil hebben en zich wil voorbereiden. Wegduwen en doorrijden, echt belachelijk om zo met een journalist om te gaan die je alleen maar feliciteert. Zeg gewoon dank je wel en dat je eerst even je auto wil parkeren desnoods of het nu alleen nog maar over Ajax wil hebbben verder, zo moeilijk is het niet.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Hahaha. Godverdomme wat een clown.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat een eerste indruk 🤣 dit hoef je echt niet te flikken in Engeland, hij staat indd al met 1-0 achter. Die journalist begrijpt er ook weinig van gezien wat hij erna zegt. Ik vraag me af of ten Hag wel beseft wat voor een enorm grote club Man Utd (nog steeds) is en of hij wel kan voorstellen hoeveel aandacht zo'n club dagelijks krijgt.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Die houdt het geen 12 maanden vol daar huh huh.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Opnieuw onhandig van een onhandige man. Ten Hag gaat daar echt in een heel andere wereld terechtkomen, benieuwd of hij dat aankan.

En ondertussen weigert Slot zich opnieuw definitief uit te spreken tegen een vertrek naar Ajax. Hij zou dan wel echt een rat zijn als hij dat zou doen. Niet zozeer omdat hij dan van Feyenoord naar Ajax gaat, maar omdat hij dan een onbetrouwbaar sujet is die meteen wil vertrekken zodra een andere club zich meldt.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

deninho32 schreef: 22 apr 2022, 13:13 Afbeelding
Is wel ook een spoiler direct zo…
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wordt voor hem al een hele klus om 3e te worden aangezien ik City en Liverpool ongenaakbaar schat. Je ziet dat het dit jaar ook allesbehalve soepel loopt bij Ajax dus ben zeer benieuwd hoe dit gaat bij United. Zal ook volledig afhankelijk zijn van het elftal dat er komt te staan.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Hahahaha jezus wat een sulletje is het ook zeg, die gaat echt totaal kapot gemaakt worden in Engeland
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt

Ajax