Jenson Seelt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Misschien al op een ander topic behandeld maar Seelt blijft nu een tijdje bij de A-selectie. Schmidt heeft dus veel vertrouwen in hem.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Hij heeft nog niet het niveau aangetikt waarmee hij beslissend en echt belangrijk is voor Jong PSV.
Evengoed wel al jaren een groot talent.
Groot sterk, redelijk snel en voetbal technisch in de opbouw met zijn pass van grote waarde geweest in de jeugd.
Jammer voor zijn ontwikkeling dat er een half jaar corona vrij van voetballen tussen zat.

Voor nu een vrij logische keuze om de selectie aan te vullen en goed te kunnen trainen. Wie weet.. hopelijk haakt hij aan.

Filmpje! Altijd leuk!
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Seelt is gewoon een groot talent. Heeft alles om uit te groeien tot een goede verdediger en gaat sowieso het eerste elftal halen. Stond niet voor niets in de belangstelling van meerdere clubs waaronder Leipzig.

Leuk filmpje trouwens.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Mooi filmpje van Jenson Seelt. Als het echt zo'n groot talent is zou ik als PSV zijnde nu voor een ervaren centrale verdediger kiezen. Seelt moet echt over 2 jaar dan vaste basisspeler zijn.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

ComeOnPSV schreef: 08 jan 2022, 09:57 Mooi filmpje van Jenson Seelt. Als het echt zo'n groot talent is zou ik als PSV zijnde nu voor een ervaren centrale verdediger kiezen. Seelt moet echt over 2 jaar dan vaste basisspeler zijn.
Op zijn 20e?
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Waarom niet? Kijk naar 020 met De Ligt bijvoorbeeld. Soms moet je een speler gewoon erin zetten als het eventueel je grootste talent is. Het is vaak een verschil qua doorbreken voor een aanvaller wat vroeg gebeurd of een verdediger die altijd wat jaartjes langer moet wachten.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

ComeOnPSV schreef: 08 jan 2022, 10:25 Waarom niet? Kijk naar 020 met De Ligt bijvoorbeeld. Soms moet je een speler gewoon erin zetten als het eventueel je grootste talent is. Het is vaak een verschil qua doorbreken voor een aanvaller wat vroeg gebeurd of een verdediger die altijd wat jaartjes langer moet wachten.

Da's een uitzondering. Als hij echt echt echt de beste is komt dat wel. Of het je grootste talent is maakt niet zo veel uit. Welk niveau tikt hij dan aan, daar gaat het om. Hij heeft nog te veel stappen te zetten om nu al te zeggen dat hij over 2 jaar basis moet staan.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ComeOnPSV schreef: 08 jan 2022, 10:25 Waarom niet? Kijk naar 020 met De Ligt bijvoorbeeld. Soms moet je een speler gewoon erin zetten als het eventueel je grootste talent is. Het is vaak een verschil qua doorbreken voor een aanvaller wat vroeg gebeurd of een verdediger die altijd wat jaartjes langer moet wachten.
Dat komt omdat leermomentjes van een aanvaller betekent dat je een keer minder scoort. Een leermomentje van een verdediger betekent goals tegen en kost vaker punten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Behalve dat De Ligt inderdaad een uitzondering was heeft hij ook nog eens een tijdje nodig gehad wat gepaard ging met cruciale fouten. Met een op dat moment meer ervaren en dus betere verdediger had Ajax in het seizoen 16/17 zomaar kampioen kunnen zijn geworden in plaats van Feyenoord. Tevens zegt goed zijn in Jong PSV lang niet altijd alles. Seelt heeft nog alles te bewijzen.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Laat Seelt de komende jaren samen met v/d Blaak maar het centraal duo vormen bij Jong. Dat lijkt me een heel talentvol duo en een upgrade t.o.v. wat er daar de afgelopen jaren heeft mogen spelen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Massimo schreef: 08 jan 2022, 10:58 Behalve dat De Ligt inderdaad een uitzondering was heeft hij ook nog eens een tijdje nodig gehad wat gepaard ging met cruciale fouten. Met een op dat moment meer ervaren en dus betere verdediger had Ajax in het seizoen 16/17 zomaar kampioen kunnen zijn geworden in plaats van Feyenoord. Tevens zegt goed zijn in Jong PSV lang niet altijd alles. Seelt heeft nog alles te bewijzen.
Zijn blunder tegen Excelsior kostte Ajax de titel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 08 jan 2022, 11:02
Massimo schreef: 08 jan 2022, 10:58 Behalve dat De Ligt inderdaad een uitzondering was heeft hij ook nog eens een tijdje nodig gehad wat gepaard ging met cruciale fouten. Met een op dat moment meer ervaren en dus betere verdediger had Ajax in het seizoen 16/17 zomaar kampioen kunnen zijn geworden in plaats van Feyenoord. Tevens zegt goed zijn in Jong PSV lang niet altijd alles. Seelt heeft nog alles te bewijzen.
Zijn blunder tegen Excelsior kostte Ajax de titel.
Zijn blunders tegen Bulgarije kostten Nederland een EK.
Asjemenou
Bankzitter
5
Berichten: 266
Lid geworden op: 28 jul 2018

Zijn actie tegen Tsjechië kostte ons een EK finale.
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

Te licht
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs schreef: 08 jan 2022, 11:47
ShovingNE2 schreef: 08 jan 2022, 11:02

Zijn blunder tegen Excelsior kostte Ajax de titel.
Zijn blunders tegen Bulgarije kostten Nederland een EK.
Blunder tegen Rosenborg: kostte Ajax Europees voetbal.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Persepolis schreef: 08 jan 2022, 16:12
Thijs schreef: 08 jan 2022, 11:47

Zijn blunders tegen Bulgarije kostten Nederland een EK.
Blunder tegen Rosenborg: kostte Ajax Europees voetbal.
Blunder tegen de Spurs in de halve finale CL waar hij in de 5e minuut als rechtsbuiten ging lopen kostte Ajax de finale.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Massimo schreef: 08 jan 2022, 10:58 Behalve dat De Ligt inderdaad een uitzondering was heeft hij ook nog eens een tijdje nodig gehad wat gepaard ging met cruciale fouten. Met een op dat moment meer ervaren en dus betere verdediger had Ajax in het seizoen 16/17 zomaar kampioen kunnen zijn geworden in plaats van Feyenoord. Tevens zegt goed zijn in Jong PSV lang niet altijd alles. Seelt heeft nog alles te bewijzen.
Klopt, hij behoort nog niet tot de beste van Jong en is verre van constant in zijn prestaties op prof niveau.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Vandaag in ieder geval de 90 minuten volgemaakt in zijn officieuze debuut. We zullen zien hoe het gaat lopen. Een paar besmettingen en je staat zo wat officiële potjes te ballen.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

En dan kan het snel gaan. Ik heb wel vertrouwen in deze jongen.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Eens, laten we het hopen.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Op het inside filmpje lijkt het qua fysiek wel goed te zitten
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7216
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Schijnt dat Jenson Seelt met Roger Schmidt heeft gesproken..

Jenson Seelt: ''Anel Ahmed wer ist das? Du hast mich Roger!?

Roger Schmidt: ''Du bist der Mann der Rückrunde, lass das neunzehn dreizehn forum um Ahmedhodzic betteln. Du bist der Sternenjunge! Basis AZ!



Topgozer onze Roger!
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik hoop dat Seelt vast gaat aansluiten nu Obispo dit seizoen niet meer terugkomt.

Komt volwassen over in zijn spel bij Jong. Met een Ramalho naast zich zie ik hem dit seizoen wel eens zijn debuut maken.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dat zie ik dus helemaal niet. Ik zie een jongetje met een veel te groot lichaam dat daarom op die leeftijd opvalt. Ik verwacht dat dit echt een Zwolle speler wordt.
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 22 apr 2022, 12:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Ardbeg schreef: 22 apr 2022, 12:21 Dat zie ik dus helemaal niet. Ik zie een jongetje met een veel te groot lichaam daat daarom op die leeftijd opvalt. Ik verwacht dat dit echt een Zwolle speler wordt.
Ik vind het bij CV's wel moeilijker te voorspellen, vaak gaat die curve op een ander moment ineens stijl omhoog., Verder wel eens met bovenstaande.
Saibari is underrated.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Jenson Seelt