Timo Baumgartl

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Waaruit ontstaat de stelling dat hij een bankzitter was? Opgezocht? Aangenomen? Was gewoon een basisspeler namelijk.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Ardbeg schreef: 27 mar 2022, 12:33 Waaruit ontstaat de stelling dat hij een bankzitter was? Opgezocht? Aangenomen? Was gewoon een basisspeler namelijk.
Ik bedoelde in ieder geval dat hij bij ons vaste bankzitter was zonder mogelijkheden op spelen. Wat anderen bedoelen weet ik niet.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Voormalig KG schreef: 27 mar 2022, 12:43
Ardbeg schreef: 27 mar 2022, 12:33 Waaruit ontstaat de stelling dat hij een bankzitter was? Opgezocht? Aangenomen? Was gewoon een basisspeler namelijk.
Ik bedoelde in ieder geval dat hij bij ons vaste bankzitter was zonder mogelijkheden op spelen. Wat anderen bedoelen weet ik niet.
Nee, ik doel ook op Het Kanon
Gebruikersavatar
Koenjo
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 774
Lid geworden op: 15 mar 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wie deze man gescout heeft verdient echt een lintje.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Ardbeg schreef: 27 mar 2022, 11:46
Bubba Gump schreef: 27 mar 2022, 00:42 Vini, Romero, Bruma, Baumgartl, mvogo, Thomas. Drommel,, bedenk je toch eens wat voor schade er aangericht is in de laatste paar transferperiodes.
Romero? Waar heb je het nou weer over? Toptalent, sneue pech met blessures. Heel raar dar je hem in dit lijstje zet, een lijstje waar eigenlijk al geen touw aan vast te knopen valt want andere casus per speler.
TylerDurdn schreef: 27 mar 2022, 01:26

Mwene?
Mwene wat. Die doet het gewoon behoorlijk. Die heeft niets in dit rijtje te zoeken.
Dat bedoelde ik dus ook, zeker geen slechte aankoop. Bruma (redelijke speler maar niet voor die transfersom), Timo & Mvogo kan ik mezelf wel in vinden. Thomas was gekomen als breedte versterking en heeft ondanks zijn blessures goede periodes gekend en Drommel zou ik niet te vroeg willen afschrijven. Daarnaast is Romero een aankoop van Brands. Vini vind ikzelf helemaal geen slechte spits.
Gebruikersavatar
Koenjo
Geselecteerd voor Oranje
2
Berichten: 774
Lid geworden op: 15 mar 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Romero is toch gewoon een miskoop? Als je niet in staat bent om in een seizoen 10 wedstijden te spelen dan ben je in imo gewoon een miskoop, al ben je nog zo goed. Wat Bruma betreft daar zat Brands al jaren achteraan, doet het nu redelijk maar is met zijn tranferbedrag van 14 mil ook gewoon een miskoop net zoals Baumgartl. De lijst is lang helaas.

Baumgartl (10 mil)
Romero (10 mil)
Bruma (14 mil)
Luckassen (5mil)
Thomas (2?)
Drommel (6mil)
Mvogo (flinke huursom)
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Ardbeg schreef: 27 mar 2022, 12:50
Voormalig KG schreef: 27 mar 2022, 12:43

Ik bedoelde in ieder geval dat hij bij ons vaste bankzitter was zonder mogelijkheden op spelen. Wat anderen bedoelen weet ik niet.
Nee, ik doel ook op Het Kanon
In zijn latere tijd bij Stuttgart minder. Destijds werd gezegd dat de 10 miljoen die PSV betaalde een koopje was, omdat hij enkele maanden eerder nog meer waard geweest zou zijn (raar maar waar). We kregen een vorm van korting omdat Timo al een tijd uit vorm was.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Koenjo schreef: 27 mar 2022, 15:26 Romero is toch gewoon een miskoop? Als je niet in staat bent om in een seizoen 10 wedstijden te spelen dan ben je in imo gewoon een miskoop, al ben je nog zo goed. Wat Bruma betreft daar zat Brands al jaren achteraan, doet het nu redelijk maar is met zijn tranferbedrag van 14 mil ook gewoon een miskoop net zoals Baumgartl. De lijst is lang helaas.

Baumgartl (10 mil)
Romero (10 mil)
Bruma (14 mil)
Luckassen (5mil)
Thomas (2?)
Drommel (6mil)
Mvogo (flinke huursom)
Dat Brands destijds achter Bruma aanzat (zomer 2016) was te billijken. Dat Bruma voor de hoofdprijs werd gekocht inclusief salaris voor 2019 was waanzin. Bruma was op dat moment 24 jaar en had 1 goed seizoen in zijn carriere er op zitten jaren geleden. John de Jong gaf destijds aan dat hij i.i.g. goed genoeg zou zijn voor de Eredivisie. Een hele rare uitspraak als je iemand voor 12-15 miljoen haalt met een 5 jarig contract a 3 miljoen per jaar. (Thomas kwam trouwens voor bijna 3 miljoen en Drommel voor 3,5 miljoen)

Romero is ook wel pech geweest, maar de rest allemaal op voorhand matig tot slecht. Pas als dit beter gaat kan PSV weer stappen vooruit maken. Deze zomer zal hopelijk van veel van bovenstaande spelers af geraken. En als je dan Zahavi en eventueel Götze ook nog kwijtraakt dan bespaar je al een hele hoop. (Götze kan ook eventueel blijven en daar heb je nog wel wat aan)
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Koenjo schreef: 27 mar 2022, 15:26 Romero is toch gewoon een miskoop? Als je niet in staat bent om in een seizoen 10 wedstijden te spelen dan ben je in imo gewoon een miskoop, al ben je nog zo goed. Wat Bruma betreft daar zat Brands al jaren achteraan, doet het nu redelijk maar is met zijn tranferbedrag van 14 mil ook gewoon een miskoop net zoals Baumgartl. De lijst is lang helaas.

Baumgartl (10 mil)
Romero (10 mil)
Bruma (14 mil) 12
Luckassen (5mil)
Thomas (2?)
Drommel (6mil) 3.5
Mvogo (flinke huursom)
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Het Kanon schreef: 27 mar 2022, 15:41
Ardbeg schreef: 27 mar 2022, 12:50

Nee, ik doel ook op Het Kanon
In zijn latere tijd bij Stuttgart minder. Destijds werd gezegd dat de 10 miljoen die PSV betaalde een koopje was, omdat hij enkele maanden eerder nog meer waard geweest zou zijn (raar maar waar). We kregen een vorm van korting omdat Timo al een tijd uit vorm was.
Dat is nogal onzinnig. Ik schreef toen hier al dat zijn maatje achterin (Kabak) veel beter was.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 26 mar 2022, 21:47 Berliner Kurier ziet het ook wel gebeuren zo te lezen. Ik vind die 3.5mln toch aan de lage kant. Beter hadden ze geen koopoptie opgenomen of hoger, had je altijd nog kunnen onderhandelen.
Is echt aan de lage kant ja. Maargoed, de gozer is natuurlijk nog maximaal de helft van het aankoopbedrag waard, met vijf miljoen zou ik echt tevreden zijn. Alleen staat Union Berlin niet bekend om het betalen van hoge transfersommen, het meest wat ze ooit hebben betaald is 6.5 miljoen. Dat gaan ze nooit bezahlen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen schreef: 27 mar 2022, 18:02
Standbeeld schreef: 26 mar 2022, 21:47 Berliner Kurier ziet het ook wel gebeuren zo te lezen. Ik vind die 3.5mln toch aan de lage kant. Beter hadden ze geen koopoptie opgenomen of hoger, had je altijd nog kunnen onderhandelen.
Is echt aan de lage kant ja. Maargoed, de gozer is natuurlijk nog maximaal de helft van het aankoopbedrag waard, met vijf miljoen zou ik echt tevreden zijn. Alleen staat Union Berlin niet bekend om het betalen van hoge transfersommen, het meest wat ze ooit hebben betaald is 6.5 miljoen. Dat gaan ze nooit bezahlen.
Je brengt het als een feit, maar je weet het niet. Als Union rond hun huidige positie op de ranglijst eindigt, kan de club 10mln extra inkomsten uit mediarechten bijschrijven. De club ontwikkelt zich ook en als ze structureel mee willen blijven doen in de Bundesliga dan is 5mln eerder een norm dan uitzondering.
Ricardo Zamora
International
5
Berichten: 987
Lid geworden op: 9 aug 2018
Clubvoorkeur: PSV

Als ik dat lijstje 'miskopen' hierboven lees, ben ik in die zin tevreden hoe Schmidt bepaalde spelers gereanimeerd lijkt te hebben. Waarschijnlijk worden we niet kampioen, maar het lijstje had groter kunnen zijn. Tijdens het seizoen 19/20, konden Boscagli en Guti ook bij dat lijstje horen. Verder denk ik dat dat rest van het lijstje toen ook dramatischer was. Baumgartl speelde erg slecht en ik vond hem toen niet eens Bundesliga waardig, laat staan subtop Bundesliga. Ook Bruma is weer beter gaan spelen, alhoewel hij met de aanschafwaarde in relatieve zin natuurlijk wel een miskoop is.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ricardo Zamora schreef: 08 apr 2022, 15:13 Als ik dat lijstje 'miskopen' hierboven lees, ben ik in die zin tevreden hoe Schmidt bepaalde spelers gereanimeerd lijkt te hebben. Waarschijnlijk worden we niet kampioen, maar het lijstje had groter kunnen zijn. Tijdens het seizoen 19/20, konden Boscagli en Guti ook bij dat lijstje horen. Verder denk ik dat dat rest van het lijstje toen ook dramatischer was. Baumgartl speelde erg slecht en ik vond hem toen niet eens Bundesliga waardig, laat staan subtop Bundesliga. Ook Bruma is weer beter gaan spelen, alhoewel hij met de aanschafwaarde in relatieve zin natuurlijk wel een miskoop is.
En Doan natuurlijk.

Maar vaak moet zo'n koopoptie tijdig gelicht worden, ik ben benieuwd of Union Timo kan en wil betalen.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Assistje vandaag, weer een miljoen erbij.
Saibari is underrated.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En een eigen doelpunt. Is dat dan 2 miljoen eraf?
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Jwoeloe schreef: 09 apr 2022, 20:59 En een eigen doelpunt. Is dat dan 2 miljoen eraf?
Seems fair.
Saibari is underrated.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Jwoeloe schreef: 09 apr 2022, 20:59 En een eigen doelpunt. Is dat dan 2 miljoen eraf?
Ik ben bang dat er meer dan 2 miljoen af gaat. :grin:
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Voor 1 mei moeten clubs bekend maken om de koopoptie wel of niet in te lichten toch?
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Rikkert1234 schreef: 22 apr 2022, 08:28 Voor 1 mei moeten clubs bekend maken om de koopoptie wel of niet in te lichten toch?
Dat zou jij moeten weten toch Rik...of ben jij niet de Rik van het ED ;-)?
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Robson de Souza schreef: 22 apr 2022, 08:31
Rikkert1234 schreef: 22 apr 2022, 08:28 Voor 1 mei moeten clubs bekend maken om de koopoptie wel of niet in te lichten toch?
Dat zou jij moeten weten toch Rik...of ben jij niet de Rik van het ED ;-)?
Had jullie dan wel van wat meer juice voorzien😂
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234 schreef: 22 apr 2022, 08:28 Voor 1 mei moeten clubs bekend maken om de koopoptie wel of niet in te lichten toch?
Is niet standaard vast 1 mei. Is gewoon afhankelijk wat de clubs onderling afspreken.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Hij is er niet bij vandaag maar Union staat uit bij Freiburg met 0 2 voor en dat is geen misselijk potje want er staat heel veel op het spel voor zowel Freiburg als Union.

Op dit moment virtueel 6e en dus Conference League. Dan mag je toch wel verwachten dat we 3 a 4 miljoen voor Baumi mogen ontvangen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

1-4 gewonnen
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

De grootste uitvinding van Louis van Gaal maar liefst 4x kunnen vissen dan.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... ereerd.htm

Heftig!
Sterkte Baumgartl

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Timo Baumgartl