Cody Gakpo

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

RIO schreef: 20 apr 2022, 15:14
ShovingNE2 schreef: 20 apr 2022, 15:11 Hier al gedeeld? Misschien wel. Krijg hier geen genoeg van:

Tis gewoon een hele goede vent, goed persoon, niet de credits gekregen die hij verdient, wel de hoon, maar ach, we kunnen nog een maandje van hem genieten en hopelijk winnen we alle 5 wedstrijden en dan zien we wel. Ik moet nog zien hoe Ruud ervoor zorgt dat iedereen voor hem door het vuur gaat.
Past perfect bij PSV. Jammer dat hij vertrekt. Een nieuwe trainer heeft tijd nodig en juist volgend seizoen zou hij kunnen oogsten.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

RIO schreef: 20 apr 2022, 15:50 Typisch Nederlands om aan te geven dat het niet een prestatie is om in de finale te komen. Je staat er, maakt niet uit hoe. En als we hadden verloren van GAE dan was het ook kut geweest.
Daarbij maakt het geen reet uit hoe je er komt. Als je straks in de prijzenkast kijkt is elke beker evenveel waard, dan wordt er echt niet gekeken naar welke route je naar de finale hebt afgelegd hoor. Feyenoord heeft zat makkelijke routes gehad naar al die bekers die ze de afgelopen jaren hebben gewonnen. Maar aan het einde van de rit staan ze gewoon boven ons qua aantal bekers, punt. Wat mij betreft moeten we daar de komende jaren verandering in brengen.
Deze beker is niet meer of minder een hoofdprijs dan elke andere beker. Maar de napret is veel groter en er zal veel meer over nagepraat worden dan de vorige finales tegen Heracles of Willem II. Net zoals dat de landstitel in 2018 niet meer waard was dan andere landstitels, maar er nog steeds over die kampioenswedstrijd gepraat wordt.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2358
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

guus schreef: 20 apr 2022, 16:05
RIO schreef: 20 apr 2022, 15:14

Tis gewoon een hele goede vent, goed persoon, niet de credits gekregen die hij verdient, wel de hoon, maar ach, we kunnen nog een maandje van hem genieten en hopelijk winnen we alle 5 wedstrijden en dan zien we wel. Ik moet nog zien hoe Ruud ervoor zorgt dat iedereen voor hem door het vuur gaat.
Past perfect bij PSV. Jammer dat hij vertrekt. Een nieuwe trainer heeft tijd nodig en juist volgend seizoen zou hij kunnen oogsten.
Pfoe ja. Ik snap nog steeds niet goed waarom hij vertrekt.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Was bij Salzburg ook zo. Eerste jaar was hij dramatisch en werd hij zelfs in de Champions League voorronde uitgeschakeld door Differange en pas in seizoen 2 werd hij kampioen, zelfs in een recordtempo. De documentaire Kapitel Schmidt is zeker een aanrader voor wie het nog niet gezien heeft.
Laatst gewijzigd door Rikkert1234 op 20 apr 2022, 16:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Struviet
Meervoudig international
3
Berichten: 1284
Lid geworden op: 15 aug 2020

RIO schreef: 20 apr 2022, 15:14
ShovingNE2 schreef: 20 apr 2022, 15:11 Hier al gedeeld? Misschien wel. Krijg hier geen genoeg van:

Tis gewoon een hele goede vent, goed persoon, niet de credits gekregen die hij verdient, wel de hoon, maar ach, we kunnen nog een maandje van hem genieten en hopelijk winnen we alle 5 wedstrijden en dan zien we wel. Ik moet nog zien hoe Ruud ervoor zorgt dat iedereen voor hem door het vuur gaat.
Helemaal eens.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Rikkert1234 schreef: 20 apr 2022, 16:44 Was bij Salzburg ook zo. Eerste jaar was hij dramatisch en werd hij zelfs in de Champions League voorronde uitgeschakeld door Differange en pas in seizoen 2 werd hij kampioen, zelfs in een recordtempo. De documentaire Kapitel Schmidt is zeker een aanrader voor wie het nog niet gezien heeft.
Waar is die docu terug te zien?
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Komt af en toe voorbij op ESPN, gids in de gaten houden.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 20 apr 2022, 16:53
Rikkert1234 schreef: 20 apr 2022, 16:44 Was bij Salzburg ook zo. Eerste jaar was hij dramatisch en werd hij zelfs in de Champions League voorronde uitgeschakeld door Differange en pas in seizoen 2 werd hij kampioen, zelfs in een recordtempo. De documentaire Kapitel Schmidt is zeker een aanrader voor wie het nog niet gezien heeft.
Waar is die docu terug te zien?
ESPN
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Skuddem schreef: 20 apr 2022, 16:24
guus schreef: 20 apr 2022, 16:05

Past perfect bij PSV. Jammer dat hij vertrekt. Een nieuwe trainer heeft tijd nodig en juist volgend seizoen zou hij kunnen oogsten.
Pfoe ja. Ik snap nog steeds niet goed waarom hij vertrekt.
Ik denk dat zijn ambties met PSV niet gerealiseerd kunnen worden door PSV zelf. Hij wou een nieuwe keeper oa en kreeg die niet in de winterstop. Het was niet voor niets dat hij na sluiting transferperiode aangaf weg te gaan, ik denk dat dit zeker heeft meegespeeld.

Ik vind het ook jammer. Ik verbaas mij echt over de negatieve tendens van de media en dat er bijna / geen melding wordt gedaan hoe hij PSV tot een hechte groep heeft gemaakt. Op Mo na, heb ik geen 1 speler iets negatiefs over Schmidt horen zeggen. Alle reserves liepen in de pas. En idd de beelden van Zondag spreken boekdelen; de woorden van Schmidt, de stilte en respect van de spelers die het aanhoorden en uiteraard de knuffels voor Cody.

Ik begrijp werkelijk niet waarom Schmidt als een nare man wordt gezien, behalve dat er nog een anti_duitsland sentiment heerst bij sommige boomers. Want kwa persoon is het een fantastische kerel; eerlijk, empathisch en kan dus uitstekend een team samenstellen. Ik vind het ook jammer dat hij gaat, want heb ook het idee dat we de weg omhoog hebben gevonden en het is nog maar de vraag wat we met Ruud straks gaan krijgen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

En nu gaat ie bij Benfica wel het budget krijgen. Zo'n Nunez gaan ze voor 80 miljoen verkopen. Kut club dat Benfica maar wel een van de grootste in de wereld qua aanhangers.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Het stadion is mooi, veel zuid amerikanen waar hij echt heel goed mee overweg kan, mooie stad, mooi leven en Europees genoeg om voor te spelen. Je wint er geen CL mee maar je zou zelfs de EL kunnen winnen.
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Volgens mij vinden de meeste fans Schmidt toch een prima kerel. Vriendelijk, innemend, oprecht en als manager een vakman. De man weet een team te smeden, is een boegbeeld voor de club. Volgens mij wordt hij binnen de club ook gewaardeerd.

De kritiek die er is zijn volgens mij vooral op voetbal technisch gebied. Zondag wonnen we eindelijk een wedstrijd die er om ging terwijl de voorgaande zoveel wedstrijd allemaal negatief uitvielen. Daar zat vaak wat pech bij of bijvoorbeeld dubieuze beslissingen van de arbitrage. Maar een deel ligt ook aan Schmidt. Soms wat te star qua taktiek, zijn soms twijfelachtige wisselbeleid maar ook de fitheid van de spelers.

Zo gek is het niet dat er ook kritiek is geweest op Schmidt door de supporters. Ik heb veel goede dingen gezien onder Schmidt maar ook mindere. Het is wel jammer en ik vind zelf verwerpelijk dat in de bepaalde media Schmidt vanaf dag één al is kapot gemaakt. Maar goed, ik neem de meeste sport media totaal niet serieus.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

11 Sir Tinus schreef: 20 apr 2022, 18:37 veel zuid amerikanen waar hij echt heel goed mee overweg kan,
Ik vind dit altijd zo’n essentialistische bullshit. Dat is bijna hetzelfde als zeggen: veel Europeanen met wie hij goed overweg kan. Punt is dat Schmidt met verschillende karakters en achtergronden kan werken en zijn talen goed spreekt, waar ze vandaan komen maakt dat niet zoveel meer uit. Het exotiserende en stereotype beeld van alle Latijns-Amerikanen als een soort homogene emotionele en, vaak, extreem gepassioneerde ‘groep’ is zo 1980.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Niet zo boos doen, Sordo. Alle Zuid-Amerikanen hebben een en hetzelfde karakter. Is gewoon zo.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Cody Gakpo, mooie mens. Mag hier gerust blijven hoor.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

El Sordo schreef: 20 apr 2022, 19:18
11 Sir Tinus schreef: 20 apr 2022, 18:37 veel zuid amerikanen waar hij echt heel goed mee overweg kan,
Ik vind dit altijd zo’n essentialistische bullshit.
Haha nou sorry dat ik een beetje generaliseer, ik wilde je niet kwetsen :P.

Roger heeft minder moeite met alle Zuid en midden Amerikanen bij PSV dan met jonge spelers als Ihattaren en Madueke. Bij Benfica schat ik in dat ze meer Latijns Amerikaanse spelers hebben dan eerder genoemden.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

En eventueel verlengen tot 2027!

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Nee joh volgens sommige op dit forum is hij al weg :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Constructie ala depay & wijnaldum. Lijkt me geweldig. Denk dat zijn marktwaarde ook nog flink kan stijgen aangezien dit jaar er toch een was van wisselvalligheid (voornamelijk door blessures) en hij gaat shinen bij oranje komende winter. Gakpo-top aankoop-madueke en gotze daarachter, kampioeneeehh!!
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Mocht hij blijven gaat hij nog mee naar het WK (mits fit). Heb ik wel zin in zeg, Gakpo in combinatie met een fatsoenlijke spits!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

OnsPSV schreef: 22 apr 2022, 14:05 Mocht hij blijven gaat hij nog mee naar het WK (mits fit). Heb ik wel zin in zeg, Gakpo in combinatie met een fatsoenlijke spits!
Hij zal sowieso meegaan naar het WK. Ik zie hem alleen niet snel spelen in het huidig systeem.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Rikkert1234 schreef: 22 apr 2022, 14:02 Nee joh volgens sommige op dit forum is hij al weg :mrgreen: :mrgreen:
Haha ja daar ga ik ook vanuit. Sterker nog, als hij blijft wordt het denk ik wel lastig om budget te creëren om de andere posities goed in te vullen, want dat scheelt nogal aan de inkomsten-kant. Er zullen sowieso voor de basis al een nieuwe rechtsback, keeper en spits moeten komen en als Sangaré vertrekt een VM. En qua back-ups ook nog een centrale verdediger, een rechtsback, een keeper, een centrale middenvelder en een spits. Dat is 8 a 9 spelers, waarvan 4 voor de basis (Sangaré blijft ook niet). En qua inkomsten moet je het dan doen met rond de 50 miljoen bruto waar nog van alles af gaat.

Hoe graag ik Gakpo ook zie blijven lijkt dat me voor het nieuwe totale elftal niet beter volgend seizoen. Of we moeten meer geld beschikbaar hebben dan ik denk of een veel en veel betere scouting hebben dan de afgelopen jaren.
Gebruikersavatar
GENERATIE4
Verbannen
3
Berichten: 207
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak TT
Clubvoorkeur: EFC 4TH

Nog een jaar PSV is gewoon een zeer serieuze optie.
Cody zijn grootste droom is kampioen met PSV, dus laten we hopen dat Marcel/John/Ruud het voor elkaar krijgen om de juiste versterkingen te halen en we weer een jaar glansrijk kampioen kunnen worden.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

GENERATIE4 schreef: 22 apr 2022, 14:11 Nog een jaar PSV is gewoon een zeer serieuze optie.
Cody zijn grootste droom is kampioen met PSV, dus laten we hopen dat Marcel/John/Ruud het voor elkaar krijgen om de juiste versterkingen te halen en we weer een jaar glansrijk kampioen kunnen worden.
Als jij het zegt dan geloof ik het nog wat meer. Ben erg benieuwd dan.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Say whut!

Gakpo - Luuk - Madueke 😳
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

:heart:
#FreeGeneratie4

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Cody Gakpo