Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2357
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ambitie is goed maar je kunt ook overdrijven.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Vanmorgen de Podcast geluisterd met Rik waarbij hij zegt deze week terug te komen op de situatie Guti. Eerste wat ik dan denk. Vanavond om 22u gelijk met Timmer een tweetje; Guti en PSV spreken over een contractverlenging. PSV moet genoeg renoveren en Guti wil naar het WK
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Volgens Reyes (Barracudo) heeft PSV nog geen aanbod gedaan, maar wil Guti wel blijven...

Zou kunnen dat PSV inderdaad wel al aan het praten is en ala ze eruit komen het aanbod doen.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

11 Sir Tinus schreef: 20 apr 2022, 08:42 Vanmorgen de Podcast geluisterd met Rik waarbij hij zegt deze week terug te komen op de situatie Guti. Eerste wat ik dan denk. Vanavond om 22u gelijk met Timmer een tweetje; Guti en PSV spreken over een contractverlenging. PSV moet genoeg renoveren en Guti wil naar het WK
Ik zat er niet ver langs maar het was in de ochtend en nauwelijks nieuws. Blijkbaar ligt ie goed in de markt en zou PSV nog miljoenen kunnen terugpakken.

Voor mij heel simpel, wil hij verlengen? Absoluut doen. Wil hij liever vertrekken? Dan geven we hem die kans voor de juiste prijs. Wil hij nog een jaar blijven en daarna transfervrij weg? Voor mij ook helemaal prima want voor pakweg 3 miljoen kun je jezelf niet upgraden tov Guti. Wil PSV doorselecteren dan moet je hem snel laten gaan zodat je tijdig de markt op kan.

De enige vraag die dan rest ..... met hoeveel miljoen moet je genoegen nemen als hij niet wil verlengen? Ik zou zeggen dat PSV 4.5 a 5 niet kan laten liggen maar alles eronder zou een transfervrij vertrek rechtvaardigden. Dan heb je inclusief Sadilek toch al 6 a 6.5 miljoen om te beginnen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... j-PSV.html

Dat zou ik dan weer niet erg gentleman like vinden, van onze trainer.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

ruuddevil schreef: 21 apr 2022, 07:52 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... j-PSV.html

Dat zou ik dan weer niet erg gentleman like vinden, van onze trainer.
Ligt eraan wat Guti wil. Als hij weg wil zoals vorig jaar (toen ie hier overbodig was) dan gun ik hem een trainer die hem goed erkend.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ruuddevil schreef: 21 apr 2022, 07:52 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... j-PSV.html

Dat zou ik dan weer niet erg gentleman like vinden, van onze trainer.
Hoort er gewoon een beetje bij toch? Dat ie Bruma ook maar meeneemt. Stoppen we er nog stiekem Luckassen bij ook.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Laat PSV hem eerst maar eens een aanbieding doen. Dat er interesse komt, is logisch. Dat PSV nog geen voorstel heeft gedaan verbaasd mij meer.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Misschien ziet RvN wel ern ander middenveld voor zich, dan is deze interesse van Benfica juist heel gunstig.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Zou kunnen, maar ik hoop dat RvN een pragmatische trainer is en niet iemand die spelers die goed presteren gaat vervangen/passeren omdat ze niet in zijn systeem of visie passen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Daarbij kan Guti wel in verschillende systemen uit de voeten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Trixm schreef: 21 apr 2022, 08:12 Misschien ziet RvN wel ern ander middenveld voor zich, dan is deze interesse van Benfica juist heel gunstig.
Veel zal idd ook liggen aan de invulling. Mocht Götze blijven dan is het makkelijk om PNV te spelen, mocht Götze weggaan dan kan het ook zomaar een "Cocu-style" PNA worden waar Veerman en Guti naast elkaar kunnen met een CVM (Sangaré mag best blijven) erachter.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Sensation schreef: 21 apr 2022, 08:31
Trixm schreef: 21 apr 2022, 08:12 Misschien ziet RvN wel ern ander middenveld voor zich, dan is deze interesse van Benfica juist heel gunstig.
Veel zal idd ook liggen aan de invulling. Mocht Götze blijven dan is het makkelijk om PNV te spelen, mocht Götze weggaan dan kan het ook zomaar een "Cocu-style" PNA worden waar Veerman en Guti naast elkaar kunnen met een CVM (Sangaré mag best blijven) erachter.
Dan zou ik Guti en Sangaré toch even omdraaien.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12456
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Chucky schreef: 21 apr 2022, 08:35
Sensation schreef: 21 apr 2022, 08:31

Veel zal idd ook liggen aan de invulling. Mocht Götze blijven dan is het makkelijk om PNV te spelen, mocht Götze weggaan dan kan het ook zomaar een "Cocu-style" PNA worden waar Veerman en Guti naast elkaar kunnen met een CVM (Sangaré mag best blijven) erachter.
Dan zou ik Guti en Sangaré toch even omdraaien.
Want? Sangaré kan goed voetballen en is sterk in de voorwaartse passing, maar veel geschikter als "slot op de deur" dan Guti. Veel sneller en defensief (positioneel) ijzersterk, wat nodig is als je als enige CVM staat opgesteld. Dan moet je aanvoelen waar de bal gaat komen, anders komen er zeeën van ruimte, Guti heeft in mijn ogen sowieso een stuk minder snelheid maar ook minder dat vernuft/gevoel wat Sangaré heeft. Idealiter spelen Guti en Sangaré, net als nu, naast elkaar, maar Veerman is geen 10, simpelweg omdat hij veel beter is de opbouw net een positie lager te verzorgen. Wijnaldum, Frenkie de Jong, Modric, ook allemaal geen mannen die je puur op 10 wilt zetten. Ze kunnen het wel, net als Veerman, maar de kracht ligt in het spel verdelen en de ruimtes achter de linies zoeken vanaf het middenveld.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat zou ook mijn voorkeur hebben inderdaad.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wat mij het meest opviel in het artikel van VP is dat Guti 8mln zou hebben gekost. Ik dacht zelf altijd tegen de 6mln. Afijn, ik zou verlengen en anders als Guti dat niet wil zijn we iig verzekerd van een nette transfersom gezien de interesse.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

En precies daarom denk ik dat Guti verkopen ook niet erg is nu. Hij past perfect naast Sangaré nu, maar eigenlijk moeten we nu het middenveld om Veerman heen gaan bouwen, zeker als Sangaré vertrekt. En dan vind ik Guti eigenlijk net niet de ideale speler voor naast Veerman in een PNA middenveld. En in een PNV middenveld is het nog wat lastiger denk ik.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Tijn schreef: 21 apr 2022, 08:48 En precies daarom denk ik dat Guti verkopen ook niet erg is nu. Hij past perfect naast Sangaré nu, maar eigenlijk moeten we nu het middenveld om Veerman heen gaan bouwen, zeker als Sangaré vertrekt. En dan vind ik Guti eigenlijk net niet de ideale speler voor naast Veerman in een PNA middenveld. En in een PNV middenveld is het nog wat lastiger denk ik.
Lijkt mij erg riskant, een middenveld om Joey bouwen. Als zowel Sangare en Guti vertrekken dan moeten we gewoon weer 2 krachtpatsers terughalen. Guti heeft het voor elkaar gekregen dat ik hem liever zie blijven nu. Voor Sangare dan een vervanger halen, wat lastig zal worden.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Standbeeld schreef: 21 apr 2022, 08:51
Tijn schreef: 21 apr 2022, 08:48 En precies daarom denk ik dat Guti verkopen ook niet erg is nu. Hij past perfect naast Sangaré nu, maar eigenlijk moeten we nu het middenveld om Veerman heen gaan bouwen, zeker als Sangaré vertrekt. En dan vind ik Guti eigenlijk net niet de ideale speler voor naast Veerman in een PNA middenveld. En in een PNV middenveld is het nog wat lastiger denk ik.
Lijkt mij erg riskant, een middenveld om Joey bouwen. Als zowel Sangare en Guti vertrekken dan moeten we gewoon weer 2 krachtpatsers terughalen. Guti heeft het voor elkaar gekregen dat ik hem liever zie blijven nu. Voor Sangare dan een vervanger halen, wat lastig zal worden.
Veerman is de middenvelder die blijft en die echt specifieke kwaliteiten heeft om zowel qua spel bepalend te zijn als veel geld op te gaan brengen later. Aangezien de kans dat Sangaré vertrekt heel groot is en Veerman eigenlijk geen 10 is moet je eigenlijk zorgen dat je het maximale uit zijn capaciteiten haalt en dus complementaire middenvelders gaan halen. Iets wat juist nu goed mogelijk is, gezien de inkomsten en wisselingen deze zomer. Sterker nog, dit niet doen zou echt raar zijn, want je hebt nu echt een toptalent middenvelder en daar wil je toch het maximale uithalen? Het is te vaak gebeurd bij PSV dat we spelers halen met specifieke kwaliteiten en vervolgens andere spelers eromheen zetten waardoor ze niet optimaal benut worden. Veerman heeft nu al een enorme impact gehad, maar die kan je niet nog een jaar steeds op 10 of op linksbuiten zetten vind ik.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Tijn schreef: 21 apr 2022, 08:57
Standbeeld schreef: 21 apr 2022, 08:51
Lijkt mij erg riskant, een middenveld om Joey bouwen. Als zowel Sangare en Guti vertrekken dan moeten we gewoon weer 2 krachtpatsers terughalen. Guti heeft het voor elkaar gekregen dat ik hem liever zie blijven nu. Voor Sangare dan een vervanger halen, wat lastig zal worden.
Veerman is de middenvelder die blijft en die echt specifieke kwaliteiten heeft om zowel qua spel bepalend te zijn als veel geld op te gaan brengen later. Aangezien de kans dat Sangaré vertrekt heel groot is en Veerman eigenlijk geen 10 is moet je eigenlijk zorgen dat je het maximale uit zijn capaciteiten haalt en dus complementaire middenvelders gaan halen. Iets wat juist nu goed mogelijk is, gezien de inkomsten en wisselingen deze zomer. Sterker nog, dit niet doen zou echt raar zijn, want je hebt nu echt een toptalent middenvelder en daar wil je toch het maximale uithalen? Het is te vaak gebeurd bij PSV dat we spelers halen met specifieke kwaliteiten en vervolgens andere spelers eromheen zetten waardoor ze niet optimaal benut worden. Veerman heeft nu al een enorme impact gehad, maar die kan je niet nog een jaar steeds op 10 of op linksbuiten zetten vind ik.
En hoe zie je het dan specifiek voor je? Wat voor complementaire spelers moeten we halen?
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Zie Guti als een dienende speler. Die kan dus in combinatie met iedereen spelen.

Ben geen voorstander ervan om het hele team weer omver te gooien. Aub geen Rutten grappen als ik ga de goed functionerende Simons vervangen door Engelaar omdat, ja waarom eigenlijk. Wat was dat een enorme misser zeg.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Veel zal afhangen van de spelwijze die RvN op het middenveld voorziet. Maar in de wetenschap dat er heel wat sterkhouders zullen vertrekken zou ik " de nieuwe" Guti toch graag behouden. Hij heeft aangetoond te kunnen transformeren en zou in principe op elk middenveld uit de voeten moeten kunnen.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Heya Hallvar schreef: 21 apr 2022, 09:54 Veel zal afhangen van de spelwijze die RvN op het middenveld voorziet. Maar in de wetenschap dat er heel wat sterkhouders zullen vertrekken zou ik " de nieuwe" Guti toch graag behouden. Hij heeft aangetoond te kunnen transformeren en zou in principe op elk middenveld uit de voeten moeten kunnen.
'De nieuwe Guti' was goed tegen Ajax, maar drie dagen eerder tegen Leicester vond ik hem juist één van de zwakkere.
Ronald
Jeugdspeler
1
Berichten: 56
Lid geworden op: 15 apr 2022
Seizoenkaart: Vak PR
Clubvoorkeur: PSV

Guti moet blijven. Een transfersom van
4-6 miljoen stelt je niet zomaar in staat een betere speler te halen. Als hij graag wil gaan hoop ik dat hij naar Benfica gaat zodat hij een trainer treft die hem goed kent en waardeert. Ik ben in ieder geval voorstander van verlengen.
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Afbeelding

[mention]ShovingNE2[/mention] Ik denk dat best een prima tattoo is voor je.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 21 apr 2022, 07:48
11 Sir Tinus schreef: 20 apr 2022, 08:42 Vanmorgen de Podcast geluisterd met Rik waarbij hij zegt deze week terug te komen op de situatie Guti. Eerste wat ik dan denk. Vanavond om 22u gelijk met Timmer een tweetje; Guti en PSV spreken over een contractverlenging. PSV moet genoeg renoveren en Guti wil naar het WK
Ik zat er niet ver langs maar het was in de ochtend en nauwelijks nieuws. Blijkbaar ligt ie goed in de markt en zou PSV nog miljoenen kunnen terugpakken.

Voor mij heel simpel, wil hij verlengen? Absoluut doen. Wil hij liever vertrekken? Dan geven we hem die kans voor de juiste prijs. Wil hij nog een jaar blijven en daarna transfervrij weg? Voor mij ook helemaal prima want voor pakweg 3 miljoen kun je jezelf niet upgraden tov Guti. Wil PSV doorselecteren dan moet je hem snel laten gaan zodat je tijdig de markt op kan.

De enige vraag die dan rest ..... met hoeveel miljoen moet je genoegen nemen als hij niet wil verlengen? Ik zou zeggen dat PSV 4.5 a 5 niet kan laten liggen maar alles eronder zou een transfervrij vertrek rechtvaardigden. Dan heb je inclusief Sadilek toch al 6 a 6.5 miljoen om te beginnen.
Gezien zijn huidige vorm denk ik dat je lichtjes meer voor Guti kan vragen; 7-10 miljoen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Érick Gutiérrez