Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

mr.top schreef: 18 apr 2022, 09:50
Eindhovenvoetbal schreef: 18 apr 2022, 09:48 Frankie de Jong kostte 80mln. Onder de 40 voor Sangaré zou ik zeer teleurstellend vinden. Zeker als je ziet wat er in Engeland betaald wordt voor dit soort gasten.
Een zekere mate van nationalisme speelt bij onze linkerburen wel mee. Onderling betalen ze meer voor spelers dan voor spelers van het vasteland. En Sangaré heeft het wel leuk gedaan maar hij heeft niet het niveau van een Frenkie de Jong in het magische Ajax seizoen aangetikt.

Als je meer dan 30 miljoen voor hem krijgt dan verdient het management van PSV nu al een standbeeld.
Guimaraes 50 miljoen afgelopen winter bij Newcastle, dat zelfs 30 miljoen betaald heeft voor Willock vorige zomer. 40 voor Sangaré vind ik dan niet onrealistisch. Je hebt niet veel van dit soort spelers. Iedereen snakt naar zo'n slot op de deur. Zet Sangaré naast Pogba en Pogba zal ook 2x zo goed zijn ineens.
JChovanec
Meervoudig international
2
Berichten: 1000
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Gewoon niet verkopen deze zomer, nog een jaar genieten mee laten helpen wat prijzen te winnen, overwinteren CL. En dan laten gaan, mochten we dan minder geld krijgen hebben we dat terugverdient door CL. Zo lang mogelijk genieten van dit soort spelers.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14383
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Speelde als een baas gisteren en zal na dit seizoen een stap omhoog gaan maken. Hier kan PSV echt wel 18-25 miljoen voor vangen denk ik. Hopelijk is er een goede opvolger gescout.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
JChovanec
Meervoudig international
2
Berichten: 1000
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Eindhovenvoetbal schreef: 18 apr 2022, 09:59
mr.top schreef: 18 apr 2022, 09:50

Een zekere mate van nationalisme speelt bij onze linkerburen wel mee. Onderling betalen ze meer voor spelers dan voor spelers van het vasteland. En Sangaré heeft het wel leuk gedaan maar hij heeft niet het niveau van een Frenkie de Jong in het magische Ajax seizoen aangetikt.

Als je meer dan 30 miljoen voor hem krijgt dan verdient het management van PSV nu al een standbeeld.
Guimaraes 50 miljoen afgelopen winter bij Newcastle, dat zelfs 30 miljoen betaald heeft voor Willock vorige zomer. 40 voor Sangaré vind ik dan niet onrealistisch. Je hebt niet veel van dit soort spelers. Iedereen snakt naar zo'n slot op de deur. Zet Sangaré naast Pogba en Pogba zal ook 2x zo goed zijn ineens.
Als slot op de deur is hij minder goed, zie vorig jaar zonder Guti. Is gewoon een zeer sterke middenvelder die aanvallend echt wel wat kan.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Eindhovenvoetbal schreef: 18 apr 2022, 09:59
mr.top schreef: 18 apr 2022, 09:50

Een zekere mate van nationalisme speelt bij onze linkerburen wel mee. Onderling betalen ze meer voor spelers dan voor spelers van het vasteland. En Sangaré heeft het wel leuk gedaan maar hij heeft niet het niveau van een Frenkie de Jong in het magische Ajax seizoen aangetikt.

Als je meer dan 30 miljoen voor hem krijgt dan verdient het management van PSV nu al een standbeeld.
Guimaraes 50 miljoen afgelopen winter bij Newcastle, dat zelfs 30 miljoen betaald heeft voor Willock vorige zomer. 40 voor Sangaré vind ik dan niet onrealistisch. Je hebt niet veel van dit soort spelers. Iedereen snakt naar zo'n slot op de deur. Zet Sangaré naast Pogba en Pogba zal ook 2x zo goed zijn ineens.
Guimareas speelde in Frankrijk en is Braziliaans international. Kun je niet vergelijken met een speler uit de Nederlandse competitie.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

ruuddevil schreef: 18 apr 2022, 10:06
Eindhovenvoetbal schreef: 18 apr 2022, 09:59

Guimaraes 50 miljoen afgelopen winter bij Newcastle, dat zelfs 30 miljoen betaald heeft voor Willock vorige zomer. 40 voor Sangaré vind ik dan niet onrealistisch. Je hebt niet veel van dit soort spelers. Iedereen snakt naar zo'n slot op de deur. Zet Sangaré naast Pogba en Pogba zal ook 2x zo goed zijn ineens.
Guimareas speelde in Frankrijk en is Braziliaans international. Kun je niet vergelijken met een speler uit de Nederlandse competitie.
Daarom ga ik akkoord met 40 ;)
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

deninho32 schreef: 18 apr 2022, 10:05 Speelde als een baas gisteren en zal na dit seizoen een stap omhoog gaan maken. Hier kan PSV echt wel 18-25 miljoen voor vangen denk ik. Hopelijk is er een goede opvolger gescout.
18 miljoen 😂

Daar kunnen ze een dickpic van Ibi voor krijgen.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

deninho32 schreef: 18 apr 2022, 10:05 Speelde als een baas gisteren en zal na dit seizoen een stap omhoog gaan maken. Hier kan PSV echt wel 18-25 miljoen voor vangen denk ik. Hopelijk is er een goede opvolger gescout.
Voor 18-25miljoen mogen ze hem twee jaar huren.
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

18-25 miljoen als hij bij ons speelt, 35-40 miljoen als hij bij Ajax had gespeeld.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Nee man. Hoe kan je dat nou zeggen? 18-25 miljoen??! Minstens 30 exclusief bonussen man.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

30 miljoen is nog steeds een koopje.
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Sangare is een hele unieke speler waar veel clubs naar opzoek zijn. Denk daarom dat je hier echt wel 30m+ uit kan halen.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Een keer je poot stijf houden en vanaf 60 gaan praten.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Ten eerste, Ibi moet gewoon blijven want hij is een geweldige middenvelder. Als dat niet mogelijk is dan moet je hoog in de bookm gaan zitten. Het is niet zo dat een kopende club ergens anders een Sangaré-light vandaan gaat halen.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Mensen die hier over 18 miljoen beginnen weten niet waar ze over praten. Een speler als Lokonga (zelfde positie als Sangare) is van Anderlecht naar Arsenal gegaan voor 17,5 miljoen euro afgelopen zomer. Sangare is minstens 3 klasses beter. Ibi is echt een unieke speler, we gaan enorm cashen op hem. Maar hopelijk blijft hij nog een extra jaar hier shinen onder Ruud.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Verlengen die man, beter salaris en jezelf van een mega dikke som verzekeren.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2360
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

En een goede tekenbonus voor Paco? Sangare ligt al tot 2025 vast joh.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Dat lag Gakpo ook, en die ging naar 26 precies om die reden vanuit PSV perspectief, lijkt me. Wil je daarnaast überhaupt nog kans maken op een extra jaar Sangare moet je wel ivm salaris. Denk ik.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

50 miljoen is zo gek nog niet als je ziet wat ze in Engeland betalen voor middelmaat. Maar het liefst nog een seizoen in Eindhoven blijven met Cody. Verkoop alle overbodige rommel en hou Cody en Ibi hier.
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Met de verkoop van alleen rommel zullen we geen versterkingen kunnen halen die we wel degelijk nodig hebben. Keeper(s), rechtsback en een spits.
#FreeGeneratie4
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Ik zie liever spelers als Sangare zo lang mogelijk blijven. Als je ziet wat voor samenhorigheid in dit team zit. Je kan Sangare voor tientallen miljoenen verkopen, maar niemand garandeert dat zijn vervanger ook enigszins in de buurt komt van wat Ibi brengt. Ik hoop, tegen beter weten in, dat we deze ploeg grotendeels bij elkaar houden. Net zoals in 2014. Met een goede keeper en spits heb je een topteam. Ajax piept en kraakt. Het WK is een mooie aanleiding om te blijven ipv vertrekken en op de bank te belanden.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Paco Casal schreef: 18 apr 2022, 16:14 Met de verkoop van alleen rommel zullen we geen versterkingen kunnen halen die we wel degelijk nodig hebben. Keeper(s), rechtsback en een spits.
Dit is het natuurlijk wel, met de miljoenen van Sadilek en Bruma kunnen we ons niet versterken zoals nodig is. Ortega en Luuk zouden beide min of meer goedkoop op te halen zijn en dan ben je er ook maar als dat niet lukt dan heb je wel geld nodig.

Madueke verkopen lijkt mij van de 3 de meest wenselijke maar Sangaré is met Veerman erbij op het middenveld al redelijk te vervangen op een andere manier dan Sangaré speelt.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Pieter Zwart haakt even in op de meningen in de media dat Sangaré vorig seizoen zoveel balverlies leed en komt met de waarheid:

“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26053
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Pieter heeft gelijk. En het werd ook nog eens door de hele voetbalgemeente overgenomen. Iedereen vond opeens dat hij geen bal naar de goede kleur kon spelen omdat Gijp en Perez en andere media dat zeiden. Stats waren ineens niet terzake doende: hij kon het niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Dat balverlies op verkeerde momenten blijft hangen snap ik wel. Maar dat (naar het leek) het overgrote deel niet hier doorheen kon kijken en zijn kwaliteiten zag heeft me wel verbaasd.
Hij was vorig seizoen al gigantisch veelbelovend. Nog te veel foutjes, dat absoluut. Maar juist ook met de bal zag je zijn kwaliteiten
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik kan me de discussies hier nog herinneren inderdaad :D

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Ibrahim Sangaré