NBA Basketbal

Discussieer hier met PSV-supporters over andere sporten dan voetbal.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ja, ik bekijk het misschien wat meer vanuit een statistisch point of view. Best of 7 filtert nmi mogelijke outliers eruit en zou een representatiever resultaat moeten bieden qua onderlinge verhoudingen. De verschillen zijn daarin natuurlijk relatief want 5 winst verschil over 82 potjes is niet significant veel, maar het indiceert nmi wel iets. Ik denk dat GSW daarom over 7 wedstrijden geen probleem zou moeten hebben aan de nuggets. Ook gezien de kwaliteiten en de vorm van spelers die ze momenteel hebben. Mbt de vorm van Curry is natuurlijk het hele seizoen 3 point shooting etc. van zijn teamgenoten het probleem geweest. Met Thompson nu fit, straks Curry en nu Poole die ook veel raak schiet, hebben ze een soort van splash triple momenteel. Daarmee kunnen ze het veld veel groter maken en meer ruimtes en varieteit creëren.

76ers vind ik een beetje lastig te peilen, maar in principe is Embiid wel een zekerheidje. Ik vind Maxey ook wel een aardige speler. Vraag is een beetje of Harden kan leveren.

Ondertussen is de Nets vs Cavs bezig. Nets hebben na de Suns momenteel de laagste quotering om de playoffs te winnen. Ben benieuwd.

Edit: Eind of Q1 al 40-20 voor de Nets. Lijkt me duidelijk. Ik ga lekker verder leren voor mn tentamens. Maar echt spannend gaat deze niet meer worden :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

De tandjes, Kyrie Irving. Durant is ook op dreef, maar Irving zeg. Pff.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Trae Young liet afgelopen nacht weer zien wat voor een clutch speler hij is. 38 punten, 9 assists en een playoff-plek voor de Hawks. Uiteraard liep hij als enorme trashtalker ook weer te spelen met het thuispubliek van de Cavs :mrgreen: Ik geef ze ook best nog wel een kans tegen Miami, die ik ondanks hun 1st seed echt niet als grote kanshebber zie eigenlijk.

En vandaag begint het playoff-geweld ook direct, met zeker 2 potjes op mooie tijden voor ons!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Geen Luka bij de Mavs, dus de Jazz zullen die pot eenvoudig moeten kunnen winnen. Timberwolves-Grizzlies gaat vooral interessant zijn om te zien welke toekomstige sterren een stapje extra kunnen zetten in de play-offs.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Eenvoudig was het niet - mede omdat Mitchell erg inefficient was - maar Utah wint wel in Dallas uiteindelijk. Echt pech hoor, want met Doncic winnen ze dit in 5, max 6 wedstrijden. Dit Utah team gaat weer niet ver komen in de playoffs, onmogelijk.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Trae Young was gister echt fenomenaal inderdaad. 1st half maar 6 punten. In de second half 32 punten. En volgens mij betrokken bij iets van 42 punten van de Hawks in de second half. Die hebben met Young echt een fantastische franchise player. Hopelijk kunnen ze daar de komende jaren ook successen om heen bouwen. Het zou zonde zijn als dit een Damian Lillard geval zou worden.

Jammer van de Cavs. Die hebben wel een interessante basis, alleen die missen echt een goede franchise player eromheen imo. Garland was gister wel weer goed net als tegen de Nets. Zou cool zijn als LeBron terug zou komen :mrgreen: :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Memphis ondertussen eerste leg verloren. Had ik niet verwacht eigenlijk. Maar ze zagen er imo niet heel best uit. Edwards bij de Timberwolves was wel lekker op dreef.

En de 76ers nu in de 1st half ook de Raptors aardig weggespeeld. Zie hun toch best als een kanshebber om ver te komen als ze het op de rit kunnen houden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Tyrese Maxey en Tobias Harris to the rescue voor de 76-ers. Harden en Embiid allebei met schotpercentages, die eigenlijk niet kunnen op dit niveau. Beiden worden gered doordat ze zoveel free throws kregen en dus twee teammaats hadden die boven zichzelf uitstegen, maar deze gasten geven je geen kampioenschap hoor. Zonde dat Scottie Barnes geblesseerd uitviel bij de Raptors. Goede rookie, hopen dat het meevalt, want dan kunnen de Raptors er echt wel een serie van maken.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

nilssonH schreef: 16 apr 2022, 21:49 Eenvoudig was het niet - mede omdat Mitchell erg inefficient was - maar Utah wint wel in Dallas uiteindelijk. Echt pech hoor, want met Doncic winnen ze dit in 5, max 6 wedstrijden. Dit Utah team gaat weer niet ver komen in de playoffs, onmogelijk.
Donovan Mitchell was vorig jaar (of was het al het jaar ervoor?) on fire in de play-offs. Nu een heel zwakke eerste helft, maar tweede helft wel best sterk. Tot nu erg wisselvallig, waardoor je er niet helemaal op kunt bouwen. Dallas heeft met Dinwiddie en Brunson een prima backcourts als Luka er niet is, maar dat komt wel echt tekort als totaalplaatje daar. Doncic maakt van een team wat meestrijdt om een play-in plek een team wat outsider voor de titel is. Hopen dat ie er snel weer bij is en kijken hoe hij en Spida er ook een persoonlijk wedstrijdje van maken.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

WOW, wat een einde: buzzer beater winner van Tatum! Kyrie speelde een geweldig 4e kwart, die het bijna goed maakte, maar de Celtics pakken de eerste wedstrijd!
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Sow idd zeg. Maar wat een game ook. De tandjes. Spannend vanaf de eerste minuut tot het einde. De Celtics zijn echt heel goed. En Irving ook.

En het is nog niet gezegd, maar GSW was gister ook echt heel erg goed. Als Curry fit is en ritme heeft met Poole, Thompson en Green, zijn zij echt een titelkandidaat.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Morgen is game 2 van Boston tegen de Nets. Ik ben enorm benieuwd daarnaar, want die teams hebben alles in zich om er een hell of series van te maken. Ik vond nav game 1 overigens bij TNT Barkley wel ergens iets treffends zeggen: tegen de Cavs waren Kyrie en Durant beide heel sterk en had je richting het einde in Q4 een minimale voorsprong. Tegen de Celtics was Kyrie met name heel sterk en was Durant goed ontregeld en stonden ze in Q4 11 punten achter. Dat ze nog terug zijn gekomen is knap, maar dat hadden de Celtics nooit mogen laten gebeuren ofc. Het punt van Barkley was een beetje: de Nets hebben 2 nucleaire wapens in Durant en Irving, maar zodra je een v/d twee effectief weet te ontregelen, wordt het heel taai voor hun. Zeker over een series van 7. Daarnaast hebben de Nets ook het probleem tegen o.a. nu de Celtics (en straks ook tegen de Bucks) dat zij echt lengte en daarmee rebounding missen. Als Seth Curry moet verdedigen in de paint, zoals in game 1, dan heb je praktisch gezien echt een probleem.

De Celtics lijken mij momenteel wat completer, diverser en vertrouwder, ook qua teamtactics lijkt het. Sowieso lijken de Celtics echt een hele goede contender dit jaar, hoewel ze met eerst de Nets en dan potentieel de Bucks wel een hele zware route hebben. Ik kwam deze tegen op youtube en die vond ik wel het delen waard. Ik geloof zelf redelijk weinig in toeval en bekijk/hecht veel waarde aan statistische onderbouwing dmv data (dat zal vast niet uit de lucht komen vallen als je mijn inhoudelijke posts over voetbal bekijkt :mrgreen: ). Dit filmpje is daarin wel een aanrader, hoewel er natuurlijk heel veel kanttekeningen en nuances aan te brengen zijn.



De Celtics komen daar iig heel goed uit. Net als de Warriors erbij staan in een jaar waarin Curry het met fases moeilijk had, Klay geblesseerd was en de Warriors offense hier en daar struggles had. Richting de Play-offs lijken dan toch echt de puzzelstukjes in elkaar te vallen met Poole die echt fenomenaal bezig is (en dat doorzet in de eerste twee games met 59 punten cummulatief), Curry en Green die weer fit zijn en Thompson die in de laatste wedstrijden van het seizoen laat zien, ondanks zijn blessures, het toch nog in zich te hebben.

Green is defensief al twee duels fenomenaal tegen Jokic en de Warriors lijken een nieuwe "death line-up" te hebben gevonden, zoals sommigen oud basketballers het noemen in de US (overigens, die programma's en analisten daar zijn om te smullen, alleen al om de sensatie die zij creëren). Met Wiggins, Thompson, Poole en Curry daaromheen hebben ze zoveel shooters, waardoor je theoretisch bij double-teaming altijd een goede shooter vrij kan krijgen en waardoor er veel ruimte onstaat in de paint voor o.a. lay-ups. Met hun basketball IQ, explosiviteit, game-pace en playmaking capaciteiten, ziet dat er echt dodelijk uit momenteel. In de twee games tegen de Nuggets heeft die line-up met gem. 5.5 minuten per game 23.5 punten met een FG% van 77.3% en een 3P% van 87.5%. Dat is echt absurd goed. Uiteraard missen hun ook wel lengte en daarmee rebounding on the defensive end door hun small ball, hoewel o.a. met Green ze natuurlijk wel echt een intelligente defender hebben. En ze hebben vanuit de bank in principe wel voldoende lengte om in te kunnen brengen en daarmee te anticiperen op tegenstanders i.t.t. de Nets met alleen echt Claxton en Drummond.

Ik ben erg benieuwd naar de Warriors, maar hun lijken wel echt een van de absolute kandidaten momenteel wat mij betreft. De puzzelstukjes lijken daar gewoon nu in elkaar te vallen en ze hebben zoveel kwaliteit. Hoewel ze eerst natuurlijk nog langs de Suns moeten komen.



En een langere gedetailleerde variant haha

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Je ziet daarin ook dat Ime Udoka van de Celtics en Steve Kerr van de Warriors echt heel goede coaches zijn. Dat vind ik van Ty Lue ook, maar de Clippers hebben te weinig kwaliteit zonder Kawhi en PG.

Bij het mogelijke succes van de Celtics heb ik echter wel nog bedenkingen of Tatum de ploeg kan blijven dragen. Jaylen Brown is ook een uitstekende speler en Marcus Smart is niet voor niks Defensive Player of the Year geworden, maar als Tatum een off-day heeft, zie ik de Celtics niet winnen van de Nets en die offdays heeft hij nog regelmatig gehad dit seizoen…
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Tweede helft van het seizoen wel echt steeds minder toch? Laagste score na de All-Star break was 16 punten, verder elke wedstrijd 20+ voor Tatum. Wel eens overigens dat het enkel van Tatum moet komen offensief gezien, al is Brown geen verkeerde second option.

https://www.statmuse.com/nba/ask/2022-j ... star-break

Hoe dan ook is dit denk ik wel de mooiste matchup van de eerste ronde, samen met Timberwolves - Grizzles. Eigenlijk een perfect voorbeeld van een 'superteam' tegen een echt hecht collectief. Het zou al helemaal interessant worden als Simmons daadwerkelijk terugkeert, die geluiden worden toch steeds luider dat dat deze reeks nog gaat gebeuren.

Suns, Bucks, Warriors en toch ook voor mij positieve verrassing Philly gaat echt niet meer spannend worden. Hawks moeten vannacht een game winnen, anders bij de Heat ook niet. En met een fitte Doncic (lijkt game 3 te halen) verliezen de Mavs geen wedstrijd meer van Utah. Wat is dat een los zand zeg.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heruone schreef: 19 apr 2022, 19:57 (overigens, die programma's en analisten daar zijn om te smullen, alleen al om de sensatie die zij creëren)
Ja mooi he! Maken er allemaal een hele show van, al hebben ze toch ook wel een eigen stijl. Undisputed met Shannon en Skip is puur entertainment, TNT is een beetje een mix van inzicht en entertainment terwijl ik de programma's van ESPN wel degelijk sterke analyses vind hebben. NBA Today wordt ook in Nederland gewoon uitgezonden, leuk om te volgen. Al heb je ook daar types als Stephen A Smith die nogal over the top zijn :mrgreen:
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

De Celtics kunnen anderzijds wel teren op echt een goede defense. Dat is ook veel waard.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

nilssonH schreef: 19 apr 2022, 23:10 Tweede helft van het seizoen wel echt steeds minder toch? Laagste score na de All-Star break was 16 punten, verder elke wedstrijd 20+ voor Tatum. Wel eens overigens dat het enkel van Tatum moet komen offensief gezien, al is Brown geen verkeerde second option.

https://www.statmuse.com/nba/ask/2022-j ... star-break

Hoe dan ook is dit denk ik wel de mooiste matchup van de eerste ronde, samen met Timberwolves - Grizzles. Eigenlijk een perfect voorbeeld van een 'superteam' tegen een echt hecht collectief. Het zou al helemaal interessant worden als Simmons daadwerkelijk terugkeert, die geluiden worden toch steeds luider dat dat deze reeks nog gaat gebeuren.

Suns, Bucks, Warriors en toch ook voor mij positieve verrassing Philly gaat echt niet meer spannend worden. Hawks moeten vannacht een game winnen, anders bij de Heat ook niet. En met een fitte Doncic (lijkt game 3 te halen) verliezen de Mavs geen wedstrijd meer van Utah. Wat is dat een los zand zeg.
Tatum is inderdaad sinds de All Star break geweldig. Heeft het echter in play-offs nooit vol gehouden en ik kan me voorstellen dat de Nets uit eerzucht hem ook zullen proberen af te stoppen.
Als Simmons echt terug zou komen (ik zou verbaasd zijn als ie na zo’n lange afwezigheid iets in de play-offs zou kunnen) is dat direct de beste verdediger van de Nets, dus dat maakt een aardig verschil.

Vannacht heeft Jimmy Butler wel laten zien dat hij toch ook echt speciaal is. Gaat meestal niet voor de stats, maar in dienst van het team, dus als hij een keertje losgaat, zie je pas hoe gruwelijk goed hij stiekem ook is.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

nilssonH schreef: 19 apr 2022, 23:18
Heruone schreef: 19 apr 2022, 19:57 (overigens, die programma's en analisten daar zijn om te smullen, alleen al om de sensatie die zij creëren)
Ja mooi he! Maken er allemaal een hele show van, al hebben ze toch ook wel een eigen stijl. Undisputed met Shannon en Skip is puur entertainment, TNT is een beetje een mix van inzicht en entertainment terwijl ik de programma's van ESPN wel degelijk sterke analyses vind hebben. NBA Today wordt ook in Nederland gewoon uitgezonden, leuk om te volgen. Al heb je ook daar types als Stephen A Smith die nogal over the top zijn :mrgreen:
Ik hou wel van Stephen A. Smith, geweldig karakter met geweldig taalgebruik. Skip en Shannon zijn inderdaad ook leuk en laten zien hoe je een echte discussie brengt ipv dat continue met elkaar meepraten als hier in de voetbslprogramma’s. En het vaste kwartet rondom wedstrijden (Johnson, Shaq, Barkley en Kenny Smith) is ook zeer entertaining en zeggen ook regelmatig zinnige dingen. Echt hoog niveau.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Huge win van de Celtics vannacht op de Nets. Tis net klaar haha. Nets begonnen echt extreem goed in de 1st quarter en daarna ging het redelijk gelijk op. Irving en Durant zijn echt geneutraliseerd door de Celtics en het is dat Brown, Curry en Dragic een aardige avond hadden, want anders was het echt rampzalig. In 3rd quarter werden de Celtics wel beter en in de 4th namen ze echt de overhand. Defensief erg sterk en offensief begonnen Brown en Tatum ook te draaien. Durant 27, waarvan 18ft met fg% van 23,5% en Irving slechts 10 punten met 30.8%.

Brown en Tatum hadden anderzijds ook niet hun avond. Hoewel Tatum wel 10 assists en Brown 50 FG%. Niet onaardig. In het 4e quarter maakte zij wel het verschil. En Tatum had Durant defensief wel aardig in zijn broekzak. Verder was Pritchard erg goed vond ik, bracht wat dynamiek bij de Celtics. Meer dan bijv. White.

Echt een huge win voor de Celtics. Jammere was dat de refs echt heel veel floten voor fouls. Dat was echt wel een groot verschil met game 1. Benieuwd naar de games in Brooklyn.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

leuk dat er meer Warrior fans zijn. Ik ga volgende week Woensdag naar een game toe, indien nodig uiteraard. Keep you posted!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ja de Celtics zijn echt legit. Wat een goed team is dat geworden zeg. Zeker als je ziet waar ze vandaan komen echt heel knap.

Verder zijn er door blessures bij belangrijke spelers toch ineens wat series interessanter geworden. De Suns zonder Booker is nog steeds (licht) favoriet, maar toch zullen de Pelicans bloed ruiken. En nu Giannis zijn maatje Middleton moet missen, en de Bucks ook hun thuisvoordeel kwijt zijn geraakt vannacht is daar weer ruimte voor een stunt van de Bulls. De reden is jammer, want je gunt niemand blessures. Maar voor de kijker is het wel interessant.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

De Bulls waren gister ook wel echt goed hoor. Derozan was echt op een missie leek het en met Caruso hebben ze een uitstekende playmaker. En ik vind Lavine echt een goede ondergewaarde speler. Dat is inderdaad wel spannend. Alleen de Bucks acht ik constanter t.o.v. de Bulls. Bulls hebben al heel het seizoen moeite tegen de topploegen. In de NBA staan de Bulls qua rebounding ook 28ste, qua FG attempted 20ste en qua 3P attempted 30ste. Qua offensive rating 13e en defensive rating 22e. Dat is echt pover vind ik. Zeker als je het afweegt tegen andere (top)ploegen, zoals de Bucks, Celtics, GSW en Suns.

Celtics krijgen natuurlijk Williams II nog terug. Dat biedt nog meer diepte en kwaliteit aan hun elftal. Je merkt dat zij defensief ook het fysiek echt proberen om te zoeken om Durant eruit te halen en dat dat uitstekend lukt. Met Horford, Theis en Williams hebben ze 3 uitstekende spelers in de center/PF rol. Williams kan daar meer diepte in brengen, en ook de hoeveelheid fouls wat meer uitspreiden. Horford was bijvoorbeeld fouled out gisteren. Ik ben benieuwd naar het tweeluik in Brooklyn. Zou me niets verbazen als zij de Nets sweepen in 4.

Geen idee hoelang Booker eruit ligt overigens? Dat is wel een aderlating voor de Suns. En maakt dat GSW momenteel ook de grote favoriet in de west?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Kyrie en, heel verrassend, Kevin Durant weten geen oplossing te vinden voor de verdediging van de Celtics. Nu al 3-0 en een sweep dreigt. Wie had dat kunnen verwachten? De Nets lijken nu wat hoop te vestigen op Ben Simmons, die defensief mogelijk Tatum kan afremmen en KD iets kan sparen door defensief iets minder te hoeven doen, maar het lijkt toch slecht te eindigen voor de Nets nu.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En zo zie je maar dat een bepaald 'teamgevoel' opbouwen tijdens het seizoen gewoon enorm belangrijk is voor de playoffs. Er is veel te veel gedoe geweest rondom de Nets dit seizoen, en dat breekt ze nu deels op. Terwijl ik nog steeds vind dat KD & Irving samen de beste backcourt van de NBA is.

En een leuk feitje wat betreft Ben Simmons :mrgreen:

Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Gekke gewaarwording. Vannacht wonnen de Nuggets van de Warriors, waardoor nog maar 1 match-up kan eindigen in een sweep. En dat kan vannacht gebeuren. Als de Celtics tegen de Nets spelen. Dé serie die volgens iedereen all the way naar 7 wedstrijden kon gaan is nu de enige die uit kan monden in een sweep.

De Suns hebben trouwens een echt probleem met de New Orleans Pelicans, die toch echt niet zo heel bijzonder zijn. Devin Booker wordt wel alweer redelijk snel terug verwacht, maar dit zegt toch iets over hun titelkansen als je al zoveel moeite hebt met de Pelicans.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zou wel echt een afgang zijn als de Suns er in de eerste ronde uitvliegen. Ik zie het overigens nog niet gebeuren hoor, maar dat ze zelfs al 2 games hebben ingeleverd geeft zeker te denken.

Overigens is half Amerika inmiddels wel helemaal klaar met Ben Simmons nadat hij wéér niet gaat spelen komende nacht. Geen echte winnaar, die continu maar z'n teamgenoten in de steek laat, maar wel $40m heeft gepakt afgelopen jaar... Dan zijn ze zelfs daar een keer klaar met je.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

NBA Basketbal