Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

ShovingNE2 schreef: 19 apr 2022, 17:20 De conclusie van de column. Wat heel erg opvalt: het is geen satire. Altijd is het satire bij Dijkshoorn, nu niet. Nergens.
Ajax is Ajax niet meer. Altijd was er arrogantie en altijd was er gedoe, maar nooit eerder heb ik een aanvoerder van Ajax zien smeken om rode en gele kaarten. Nooit eerder zag ik zoveel minachting richting interviewers.

Erik ten Hag heeft van Ajax een sekte gemaakt. Een club vol geheimen en achterdocht. Een club met een keihard liegende coach, zwijgende spelers en duistere machten als tegenstander. In De Kuip pisten Ajax-supporters over de stoeltjes in De Kuip en werden er Ajax-stickers op de stoeltjes geplakt.

Dat is misschien wel de grootste verandering. Ooit schaamden Ajax-supporters zich voor dit soort gedrag. Ajax had stijl. Stickers plakken, dat was meer iets voor andere clubs. Zij waren Ajax.
Ajax is satire..
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik zie trouwens dat Alvarez zijn arm in het gips heeft; dus die zijn ze ook kwijt tegen NEC.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Bosz - Keizer - ten Hag - Slot/Schreuder.

Een gebrek aan haar lijkt een vereiste te zijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

ShovingNE2 schreef: 19 apr 2022, 17:20 De conclusie van de column. Wat heel erg opvalt: het is geen satire. Altijd is het satire bij Dijkshoorn, nu niet. Nergens.
Dat is misschien wel de grootste verandering. Ooit schaamden Ajax-supporters zich voor dit soort gedrag. Ajax had stijl. Stickers plakken, dat was meer iets voor andere clubs. Zij waren Ajax.
Vreemde conclusie. In een ver verleden gooiden ze al stalen staven naar die keeper, zaten ze te klappen voor de smerigste spelers, stonden ze te vechten in Beverwijk en had je bv. de FIOD-affaire. Het is altijd al een smerige bende geweest.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Het Kanon schreef: 19 apr 2022, 17:39
ShovingNE2 schreef: 19 apr 2022, 17:20 De conclusie van de column. Wat heel erg opvalt: het is geen satire. Altijd is het satire bij Dijkshoorn, nu niet. Nergens.

Vreemde conclusie. In een ver verleden gooiden ze al stalen staven naar die keeper, zaten ze te klappen voor de smerigste spelers, stonden ze te vechten in Beverwijk en had je bv. de FIOD-affaire. Het is altijd al een smerige bende geweest.
Haha precies man, Dijkshoorn doet op z'n 61e blijkbaar eindelijk z'n ogen open wat die club betreft. Hopelijk voor z'n volgers volgt spoedig het begin van een gevoel voor humor.

'Ajax had stijl'- proest :sneeze:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3199
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Josef Dettelbacher schreef: 19 apr 2022, 17:31 Bosz - Keizer - ten Hag - Slot/Schreuder.

Een gebrek aan haar lijkt een vereiste te zijn.
Over 10 jaar is Deelie Blind daar dus trainer met Klaassen als assistent,
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

ziege maar ook zagge schreef: 19 apr 2022, 17:53
Het Kanon schreef: 19 apr 2022, 17:39 Vreemde conclusie. In een ver verleden gooiden ze al stalen staven naar die keeper, zaten ze te klappen voor de smerigste spelers, stonden ze te vechten in Beverwijk en had je bv. de FIOD-affaire. Het is altijd al een smerige bende geweest.
Haha precies man, Dijkshoorn doet op z'n 61e blijkbaar eindelijk z'n ogen open wat die club betreft. Hopelijk voor z'n volgers volgt spoedig het begin van een gevoel voor humor.

'Ajax had stijl'- proest :sneeze:
Alsof er tot voor kort deftig cricketpubliek op af kwam. De aanhang bestaat uit lokale Ciske's en van die ontzettende meelopers van 150 km verderop die bij de grote stad en de media willen horen. Die groepen vallen sowieso niet onder het stijlvolle deel van de samenleving.
Laatst gewijzigd door Het Kanon op 19 apr 2022, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1806
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 19 apr 2022, 17:31 Bosz - Keizer - ten Hag - Slot/Schreuder.

Een gebrek aan haar lijkt een vereiste te zijn.
#announcejaapstam
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Van Bommel kon het goed vinden met Mo Ihattaren. Die zal het wel gaan worden. ;)
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Alleen al de manier waarop PSV ruim op tijd en in alle rust een nieuwe trainer heeft aangesteld doet me goed. Kudos naar Schmidt, De Jong, Brands en Ruud.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 19 apr 2022, 17:31 Bosz - Keizer - ten Hag - Slot/Schreuder.

Een gebrek aan haar lijkt een vereiste te zijn.
Cocu-van Bommel-Faber-Schmidt-van Nistelrooy. Wij selecteren juist op een volle hoofd met haar. Verschil moet er zijn.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Persepolis schreef: 19 apr 2022, 19:43
Josef Dettelbacher schreef: 19 apr 2022, 17:31 Bosz - Keizer - ten Hag - Slot/Schreuder.

Een gebrek aan haar lijkt een vereiste te zijn.
Cocu-van Bommel-Faber-Schmidt-van Nistelrooy. Wij selecteren juist op een volle hoofd met haar. Verschil moet er zijn.
#announcegertjanverbeek
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Correctie, ik had moeten zeggen een volle hoofd haar waar wel af en toe aandacht aan wordt besteed.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Stel even dat PSV kampioen wordt. Wat een verhaal zou dat zijn. Sinds Mo daar is geland zijn we wel getuige van een enorme plot-twist, en met het verspelen van de titel zou dat scenario compleet zijn..

Het zijn wel de meest memorabele kampioenschappen, die tegen de verwachting en bij voorkeur op het laatste moment worden binnengehaald. Toch een Eindhovense expertise inmiddels..
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Afbeelding
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dan zie je ManU voetballen en hoop je dat EtH een goede afkoopsom heeft bedongen.. Geen eer aan te behalen 😅
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Man Utd is het beste wat Ten Hag kan overkomen. In die man schuilt gewoon een goede trainer, maar die cultuur in Amsterdam heeft die man compleet verziekte. Hij moet heel snel afscheid nemen van dat geforceerd arrogante gedoe. Een kapotgetrapte droom bij een has been club met veel te grote verwachtingen inclusief een snelle aftocht, en Erik is weer Erik. Daarna opkrabbelen bij pakweg Lyon of Leverkusen en weer door.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Schreuder lijkt zich wel ontwikkeld te hebben, maar of hij Ajax beter zou maken daar heb ik mijn twijfels bij. Ik vind hem meer een ideale assistent. En al helemaal als het even schuurt bij Ajax, dan moet ik nog maar zien of hij het op de rit krijgt. Bij Ten Hag heb ik wel bij GAE en voornamelijk FC Utrecht ontwikkeling gezien. Bij Schreuder moet ik het nog maar zien. Als Ajax zijnde win je altijd wel je potjes, maar als je dan net 5 tot 7 punten minder behaald in een seizoen dan zou PSV er van moeten kunnen profiteren.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Schreuder kan dat toch ook niet maken naar Brugge, of wel? Krijgt anders ook wel een naam als jobhopper zo.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Thijs schreef: 19 apr 2022, 22:46 Schreuder kan dat toch ook niet maken naar Brugge, of wel? Krijgt anders ook wel een naam als jobhopper zo.
Naast namen zoals

Zeppelinkop
Cashewnoot
The Brain
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dan valt Jobhopper nog allicht mee.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Grasmat schreef: 19 apr 2022, 22:49 Dan valt Jobhopper nog allicht mee.
Tenzij z’n vrouw 5 zussen heeft en hun achternaam Job is.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 19 apr 2022, 22:46 Schreuder kan dat toch ook niet maken naar Brugge, of wel? Krijgt anders ook wel een naam als jobhopper zo.
Misschien heeft hij een clausule in zijn contract dat hij enkel mag vertrekken wanneer zijn droomclub ajax zich meldt.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik kan me niet voorstellen dat er een weldenkend mens is die bij droomclub ajax in zou vullen...
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 19 apr 2022, 22:55 Ik kan me niet voorstellen dat er een weldenkend mens is die bij droomclub ajax in zou vullen...
Nee daar zit wat in natuurlijk. Ik ben toch wel benieuwd wat ajax doet als Schreuder geen optie meer is. Hoorde in VI dat Slot een afkoopsom van 7mln in zijn contract heeft. Zou wat zijn als ajax zich meldt.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Opeens is Dick Schreuder, ik bedoel Alfred Schreuder de ideale man voor Ajax en vorige week viel zijn naam nog niet want Arne Slot.

Ik zou voor Heitingay gaan.

Ajax