Philipp Max

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Vloog er af en toe goed in inderdaad. Maar zag hem ook weer een aantal keer heel dom uitstappen waardoor hij via een 1 tweetje weggespeeld werd. Moet er echt uit.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Eindelijk een redelijke pot en Berghuis weinig gezien en hij doseerde, was niet vaak voorin te vinden.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Goede pot van hem, lijkt eindelijk weer fit te worden.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Degelijk, gedoseerd, dat is wat we willen zien in de toppers en Europa. Tegen de kleintjes mag ie meer aanvallen. Als we een goede RB halen dan is ie denk ik zijn plek kwijt. Maar luxe om dan 2 LBs te hebben.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Met de komst van Ruud en waarschijnlijk andere details in de speelstijl zou je best de Max van het eerste half jaar terug kunnen zien. In dat geval is Mauro rechts en max links niet eens zo'n zwakte bod in mijn ogen. Teze valt weg als optie maar Mwene en Oppegard komen er normaal wel bij en dan heb je alles dubbel bezet.

Het is puur hypothetisch en niet perse realistisch meer maar stel je haalt Luuk of een type zoals Luuk is dan kun je met Mauro en Max wel 2 assistenkoningen hebben als de backs er weer masaal overheen mogen denderen. Zoals Max zondag speelde is het degelijk en prima maar ik denk dat zijn kwaliteiten in het aanvallende liggen.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

11 Sir Tinus schreef: 19 apr 2022, 11:55 Met de komst van Ruud en waarschijnlijk andere details in de speelstijl zou je best de Max van het eerste half jaar terug kunnen zien. In dat geval is Mauro rechts en max links niet eens zo'n zwakte bod in mijn ogen. Teze valt weg als optie maar Mwene en Oppegard komen er normaal wel bij en dan heb je alles dubbel bezet.

Het is puur hypothetisch en niet perse realistisch meer maar stel je haalt Luuk of een type zoals Luuk is dan kun je met Mauro en Max wel 2 assistenkoningen hebben als de backs er weer masaal overheen mogen denderen. Zoals Max zondag speelde is het degelijk en prima maar ik denk dat zijn kwaliteiten in het aanvallende liggen.
Ja dat zat ik me later ook te bedenken. Dat je met Max en Mauro op het niveau van het moment twee prima backs hebt.
Maar een echte rechtsback erbij zou geen kwaad kunnen.
Prio is in elk geval vooral keeper, spits en tijdelijke vervanger van Boscagli.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8683
Lid geworden op: 1 aug 2019

Max zijn kwaliteiten liggen vooral in de grote ruimtes - maar dan moet hij wel fit genoeg zijn om 90 minuten lang op te kunnen stomen. In de kleine ruimte is Max te onhandig, zowel met als zonder bal. Lichtvoetigheid en wendbaarheid heeft hij echt totaal niet. Is ook één van de weinige spelers die af en toe 2 passen achteruit zet om zo een "aanloop" te kunnen nemen voor zijn voorzet, in plaats van dat hij de bal gewoon een klein tikje voorwaarts geeft.
Hele aparte stijl.
Dutch Cowboy
Lid 2e elftal
3
Berichten: 164
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak J
Clubvoorkeur: PSV

Op Twitter geeft een Benfica aan dat Roger Schmidt Max mee wil nemen naar Benfica.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1807
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zou nog een mooie geste zijn van Schmidt richting PSV.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Geloof er niks van.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Bron? Zou mooi zijn.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:



Als ene BenficaLeaker iets van waarheid zou tweeten, had hij wel meer volgers gehad. Lijkt me dus uit de grote duim gezogen. Next!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Prima, als zij dan Grimaldo deze kant op sturen :mrgreen:
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de Portugese Mike Schoenmaker. Altijd als een trainer van club wisselt speculeren mensen over spelers die hij meeneemt van zijn vorige club.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Die zal dan veel op de bank zitten want ze hebben Grimaldo.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Denk dat de komende maand zo'n beetje iedereen aan Benfica gekoppeld gaat worden, inclusief Drommel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

ruuddevil schreef: 24 apr 2022, 23:00 Dit is de Portugese Mike Schoenmaker. Altijd als een trainer van club wisselt speculeren mensen over spelers die hij meeneemt van zijn vorige club.
Ik las Veerman al in de droomopstelling van Benfica volgend jaar. Dikke pech voor ze dus.
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 25 apr 2022, 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8683
Lid geworden op: 1 aug 2019

Bruma, Baumgartl en Luckassen schijnen ook op de radar van Benfica te staan.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Grimaldo staat in de belangstelling van Barcelona. Wellicht is Max een kandidaat opvolger.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 19 dec 2021, 18:44 Kan het nadat ie net is ingevallen al niet opbrengen om zijn man te dekken. Hopeloos.
ruuddevil schreef: 10 mar 2022, 23:13 Hij kan het fysiek gewoon niet aan. En heeft een beperkt repertoire waar verdedigen niet bij hoort.
ruuddevil schreef: 27 apr 2022, 12:53 Grimaldo staat in de belangstelling van Barcelona. Wellicht is Max een kandidaat opvolger.
De wens is de vader van de gedachte zullen we maar zeggen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Standbeeld schreef: 27 apr 2022, 13:02
ruuddevil schreef: 19 dec 2021, 18:44 Kan het nadat ie net is ingevallen al niet opbrengen om zijn man te dekken. Hopeloos.
ruuddevil schreef: 10 mar 2022, 23:13 Hij kan het fysiek gewoon niet aan. En heeft een beperkt repertoire waar verdedigen niet bij hoort.
ruuddevil schreef: 27 apr 2022, 12:53 Grimaldo staat in de belangstelling van Barcelona. Wellicht is Max een kandidaat opvolger.
De wens is de vader van de gedachte zullen we maar zeggen.
Begrijp niet zo goed wat je wilt bewijzen. Op basis van het bericht eerder deze week over de vermeende interesse van Benfica en een reactie daarop dat Benfica een uitstekende linksback heeft post ik dat die linksback in de belangstelling van Barcelona staat. En leg ik de link met dat eerdere bericht. Ik zeg niet dat Max daar iets te zoeken heeft of dat de berichten kloppen.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Deze gast staat bij mij op nummer 1 om te vertrekken.
Dit kan echt niet meer. zoveel dommigheid in keuzes en dramatisch in de techniek.
Verschrikkelijk.
Stapt volledig verkeerd in aan de overkant van 'zijn' veld, waardoor alles openlicht
Bij de 2e tegengoal wordt aan de buitenkant van hem geschoten naar de verre hoek. Dat mag NOOIT.

veschrikkelijk
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Assist bij de eerste goal en verder aanvallend nog een aantal keer zeer dreigend. Helaas dreigend aan beide kanten van het veld, maar ik vond dit verre van zijn slechtste wedstrijd.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

In verschillende wedstrijden idd NOG slechter.

In helemaal niets PSV niveau. die zou in de eerste divisie nog niet positief opvallen
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Er zijn niet veel alternatieven met onze wonder medische staf, maar defensief zo onbetrouwbaar dat Roger dat sowieso niet mee gaat nemen naar Portugal.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Zat het 2e doelpunt van Willem 2 nog eens te bekijken. Dramatisch van Max, als ie ook maar een beetje zou kunnen verdedigen kan dat doelpunt nooit vallen want er was weinig aan de hand.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Philipp Max