Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Heel simpel, dat wat ie oplevert is minder dan ie waard is voor het team. Dan jammer maar helaas maar gewoon laten spelen en dan maar transfervrij de deur uit. Als ie wil verlengen absoluut doen maar als ie dat niet wil accepteren en kijken wat het beste voor de club is.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Verlengen. Ze betalen maar. We zijn geen kringloop.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 18 apr 2022, 20:35 Verlengen.

If not: John, Marcel en Lange Jan out!
Vergeet Ernest en Fred niet.
Gebruikersavatar
DadOfFour
Internationale topspeler
3
Berichten: 3250
Lid geworden op: 28 feb 2021
Clubvoorkeur: PSV

Verlengen maar! Moest gewoon even een aantal jaar wennen, maar ik zie nog wel groeipotentie zolang hij ook van Ruud het vertrouwen krijgt
La vida és massa curta per no fer broma
Gebruikersavatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 672
Lid geworden op: 24 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Als er maar 3 mln geboden wordt ben ik ook van mening dat we m dan beter nog een jaar kunnen houden. Stellen we de vacature een jaar uit,ben hoeven we niet direct een vervanger te halen (een goede vervanger is weer stuk duurder dan 3 mln).

Maar gezien zijn seizoen moet t dubbele toch wel mogelijk zijn? 6+ mln. Dan wordt het een andere afweging
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Mexicaans international he. 3 miljoen. Nooit doen.
Laatst gewijzigd door Ardbeg op 19 apr 2022, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

We moeten het niet eens over 3mln hebben, net zoals we ook niet praten over 20mln voor Cody of Sangare.
Gebruikersavatar
Hatseflats
Vedette
4
Berichten: 7562
Lid geworden op: 16 mei 2019

Massimo schreef: 18 apr 2022, 20:26 Gisteren vond ik Gutierrez goed, maar eigenlijk vind ik hem niet zo goed zodra de weerstand omhoog gaat. Leicester was het zoveelste voorbeeld. Daarnaast heeft hij nog een eenjarig contract en is hij alweer 26. Ik denk dat hij prima vervangbaar is en dat het met zijn eenjarig contract juist nu een goed moment is.
Alweer 26. Snap nog steeds niet dat mensen hier 26 "oud" vinden voor een voetballer. Perfecte leeftijd is dit voor PSV. Kan met zijn ervaring belangrijk worden volgend seizoen. Niet verkopen bij een bod lager dan 8 miljoen. Ik zou verlengen. Een voetballer die alles geeft in een wedstrijd en nooit zal klagen als ie moet banken. Houden!
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Is nog maar de vraag of hij wil bijtekenen. Ik hoop van wel maar is nog allesbehalve zeker.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hij gaf laatst aan dat de gesprekken nog niet geopend waren en dat er dus niks te bijtekenen valt.

Ik zelf heb een beetje 10 miljoen als grens bedrag. Dan kan je hem verkopen, helemaal als hij zelf liever weg wil.

Maar dit zei hij ongeveer een maand geleden
In gesprek met het Eindhovens Dagblad geeft Érick Gutiérrez aan blij te zijn dat het het persoonlijk met hem beter gaat op het veld dan zijn eerste seizoenen bij PSV. "Ik ben een speler die ritme nodig heeft en dat bouw je alleen op als je een aantal wedstrijden achter elkaar blijft staan", aldus Gutiérrez. "Deze trainer heeft me die kans gegeven en daar ben ik hem dankbaar voor."

De middenvelder voelde altijd dat Roger Schmidt veel respect had voor zijn kwaliteiten. "Hij deed nooit alsof en heeft veel met me gesproken en me gesteund in de tijd dat ik reserve stond of geblesseerd was", zo geeft hij aan. "Dat kostte me de nodige wedstrijden, maar nu ben ik klachtenvrij en vol vertrouwen. Ik vind dat het nog beter moet, maar ben uiteraard tevreden dat ik nu weer zoveel speel."

De Mexicaan weet nog niet of hij na dit seizoen ook nog voor PSV speelt. "Dat hangt ook van de nieuwe trainer en zijn plannen af", zegt hij daarover. "Er zijn op dit moment nog geen nieuwe contractgesprekken."
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Is 3 miljoen het vaste vriendenprijsje voor onze Mexicaanse toppers? Voor Guardado en Moreno ook zo'n bedrag..
Lachwekkend.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik denk dat de meesten onderschatten hoe belangrijk zijn mentaliteit is voor het team, het is een voorbeeld voor de rest. Die moet je er bijhouden tenzij je een betere vervanger hebt.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Zaakwaarnemer schijnt nu wel in het land te zijn volgens een interviewtje

https://d1softballnews.com/erick-gutier ... ith-PSV-2/
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

RIO schreef: 19 apr 2022, 00:13 Ik denk dat de meesten onderschatten hoe belangrijk zijn mentaliteit is voor het team, het is een voorbeeld voor de rest. Die moet je er bijhouden tenzij je een betere vervanger hebt.
En die heb je niet.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

RIO schreef: 19 apr 2022, 00:13 Ik denk dat de meesten onderschatten hoe belangrijk zijn mentaliteit is voor het team, het is een voorbeeld voor de rest. Die moet je er bijhouden tenzij je een betere vervanger hebt.
Vroeger selecteerde we op die gifkikkers. Dat heeft Ajax vervolgens gekopieerd en de slappe Scandinaviërs eruit gegooid. Guti. Mauro, Doan daar mag nog wel wat van bij in die categorie.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja, je zag heel duidelijk dat Guti en Alvarez (de kwal) dat gif hebben, waarbij Guti voetballend veel beter is. Ik zie hem wel uitgroeien tot een boegbeeld. Dat gif in de as voornamelijk is enorm belangrijk.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26041
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Die teksten van Guti over plannen nieuwe trainer was nog voordat de nieuwe trainer bekend was. Logisch dat je eerst de nieuwe trainer wil spreken voordat je een beslissing neemt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Geen probleem met ruud dan, want die spreekt zijn taal. Ten Hag zou zeggen "ja eh eh hij spreekt Mexicaans eh eh"
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Wat een ontwikkeling maakt hij door! Ook toen duidelijk was dat het beter staat met hem in het team had ik nog wel twijfels over hem, maar begint inmiddels ook makkelijker onder druk uit te voetballen. Heeft inmiddels ook de uitstraling van een krijger (in het veld).
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Als hij zijn contract gaat verlengen is het echt een maestro.
Hij speelt echt uitstekend en wat mij betreft blijft hij lekker nog 2 seizoenen voordat hij een stap hogerop maakt.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

PSV heeft het voordeel dat het WK eraan komt. Als Guti blijft en hij tekent bij is de kans groot dat hij vanaf het begin van het seizoen alles gaat spelen, zeker als Ruud hem erbij wilt houden.
Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

PCGC schreef: 18 apr 2022, 14:58 @Ykhim is dat normaal daar in Mexico, dat knie lopen wat ie na de wedstrijd deed? Heeft iets met het geloof te maken ofzo? Ledezma deed met hem mee dacht ik.
Peregrinación:

https://ep00.epimg.net/elpais/imagenes/ ... normal.jpg
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Afbeelding
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Huevera schreef: 19 apr 2022, 11:39
PCGC schreef: 18 apr 2022, 14:58 @Ykhim is dat normaal daar in Mexico, dat knie lopen wat ie na de wedstrijd deed? Heeft iets met het geloof te maken ofzo? Ledezma deed met hem mee dacht ik.
Peregrinación:

https://ep00.epimg.net/elpais/imagenes/ ... normal.jpg
Human centipede?
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
M.Delgado
Basisspeler
3
Berichten: 486
Lid geworden op: 4 nov 2020

ShovingNE2 schreef: 15 apr 2022, 16:02
M.Delgado schreef: 15 apr 2022, 08:59 Ik vind Guti een mooi mens, heeft zich goed ontwikkeld maar komt toch echt tekort voor het niveau wat PSV moet nastreven, voor de eredivisie een waardevolle speler, Europees is het net niet vind ik.
Als je verwacht dat je op iedere positie een speler neer kan zetten die dus beter is dan dat dan ga je bedrogen uitkomen. Verder heeft op 1 wedstrijd na Guti gewoon uitstekend gepresteerd Europees gezien. Dus hoe omschrijf je dan 'het niveau wat PSV na moet streven'. Een speler die met gemak mee kan met middenmoot - subtop Engeland? Wat is dat niveau als je het probeert af te zetten tegen andere competities dan? Daar ben ik oprecht benieuwd naar.
Ik heb het niet over op iedere positie, ik heb het over de positie van Guti, uitstekend was hij in de NL- competitie, zoals ook afgelopen zondag. Tegen fysiek sterkere en vooral snellere spelers op een niveau hoger vind ik hem niet het niveau hebben voor PSV en daar willen we volgens mij wel naartoe.
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2356
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ambitie is goed maar je kunt ook overdrijven.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Érick Gutiérrez