Roger Schmidt

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ben geen enorme Schmidt fan maar ik gun hem die beker enorm. Wat een ontlading gisteren. Toch wel een kroon op zijn werk.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Mooi dat Schmidt in het begin weken tegen de VAR, terecht of onterecht, heeft geageerd en nu in een wedstrijd door oa twee var momenten met in ieder geval weer een prijs staat.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Waren 2 close calls waarbij het voor de verandering een keer mee zit. Maar het was in beide gevallen echt buitenspel.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Schmidt mag blij zijn met de beker en hij kan het op zijn erelijst zetten, maar als hij bij de persconferentie aangeeft dat hij het seizoen al geslaagd vindt, zegt hij precies waarom ik het prima vind dat hij aan het einde van dit seizoen stopt ondanks dat het heel erg afwachten is hoe de nieuwe staf het zal gaan doen. PSV heeft naar mijn mening veel successen gehaald in het verleden door juist de lat hoog te leggen en niet te snel tevreden te zijn. Dat is iets wat ik al een aantal jaar heel erg gemist heb bij PSV. Niet alleen bij Schmidt, maar in vrijwel alle geledingen trouwens. Wil je weer een grotere kans krijgen en betere beslissingen op de transfermarkt maken dan vind ik dat die gedachtegang zal moeten veranderen. Niet te snel tevreden zijn en op zoek gaan naar verbeteringen. Zo kan je Ajax over een geheel seizoen verslaan en/of profiteer je op het moment ze even wat minder zijn. Ik hoop dat dit met Brands, Van Nistelrooij en Rutten wel verbeterd gaat worden.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Massimo schreef: 18 apr 2022, 09:51 Schmidt mag blij zijn met de beker en hij kan het op zijn erelijst zetten, maar als hij bij de persconferentie aangeeft dat hij het seizoen al geslaagd vindt, zegt hij precies waarom ik het prima vind dat hij aan het einde van dit seizoen stopt ondanks dat het heel erg afwachten is hoe de nieuwe staf het zal gaan doen. PSV heeft naar mijn mening veel successen gehaald in het verleden door juist de lat hoog te leggen en niet te snel tevreden te zijn. Dat is iets wat ik al een aantal jaar heel erg gemist heb bij PSV. Niet alleen bij Schmidt, maar in vrijwel alle geledingen trouwens. Wil je weer een grotere kans krijgen en betere beslissingen op de transfermarkt maken dan vind ik dat die gedachtegang zal moeten veranderen. Niet te snel tevreden zijn en op zoek gaan naar verbeteringen. Zo kan je Ajax over een geheel seizoen verslaan en/of profiteer je op het moment ze even wat minder zijn. Ik hoop dat dit met Brands, Van Nistelrooij en Rutten wel verbeterd gaat worden.
Exact. De beker krijgt voor mij overigens wel (veel) glans omdat de grote concurrent in de finale is verslagen.
Makaveli
Meervoudig international
6
Berichten: 1430
Lid geworden op: 27 aug 2017

Massimo schreef: 18 apr 2022, 09:51 Schmidt mag blij zijn met de beker en hij kan het op zijn erelijst zetten, maar als hij bij de persconferentie aangeeft dat hij het seizoen al geslaagd vindt, zegt hij precies waarom ik het prima vind dat hij aan het einde van dit seizoen stopt ondanks dat het heel erg afwachten is hoe de nieuwe staf het zal gaan doen. PSV heeft naar mijn mening veel successen gehaald in het verleden door juist de lat hoog te leggen en niet te snel tevreden te zijn. Dat is iets wat ik al een aantal jaar heel erg gemist heb bij PSV. Niet alleen bij Schmidt, maar in vrijwel alle geledingen trouwens. Wil je weer een grotere kans krijgen en betere beslissingen op de transfermarkt maken dan vind ik dat die gedachtegang zal moeten veranderen. Niet te snel tevreden zijn en op zoek gaan naar verbeteringen. Zo kan je Ajax over een geheel seizoen verslaan en/of profiteer je op het moment ze even wat minder zijn. Ik hoop dat dit met Brands, Van Nistelrooij en Rutten wel verbeterd gaat worden.
Ik sta hier een beetje dubbel in. Enerzijds eens dat hij de lat wel laag leek te leggen door snel te zeggen dat hij erg tevreden was over het spel bij een verloren wedstrijd of zoals nu dat het seizoen geslaagd is met de beker. Dat werd op een gegeven moment erg irritant.

Tegelijk vind ik dat je inmiddels wel het resultaat van zijn werk ziet. PSV is naar het einde van het seizoen steeds beter gaan spelen, we snappen het pressing spelletje meer en de juiste formatie is gevonden. PSV zat tijdens en na van Bommel echt op een verkeerd spoor, zowel voetballend als qua sfeer. Dat heeft Schmidt om weten te draaien en het gat met ajax is bijna gedicht. Alleen heeft het allemaal langer geduurd dan iedereen gehoopt had. Het idee was 1 jaar bouwen en het 2e jaar oogsten natuurlijk en het is ruim 1,5 jaar bouwen geworden.

De club leeft weer, voetballend en qua energie + teamgeest. Maar jammer genoeg is het niet snel genoeg gegaan om de echte prijzen binnen te halen. Er staat echter wel een goede basis nu denk ik. In plaats van een geslaagd seizoen zou ik eerder zeggen dat de beker heeft voorkomen dat het een verloren seizoen is geworden.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Is het in dat kader niet gek dat Roger zelf al na 2 jaar weg wilde en dus niet echt wilde oogsten in het 3de jaar? Ook voor hem een kans om eens kampioen te worden en CL te spelen wellicht.

Niet dat ik zelf perse had gewild dat Roger zou blijven (al heb ik over de nieuwe staf grote vraagtekens) maar meer vanuit zijn perspectief.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Makaveli
Meervoudig international
6
Berichten: 1430
Lid geworden op: 27 aug 2017

Ja, dat zeiden Shoving en ik laatst ook al tegen elkaar. Het had zowel vanuit PSV als vanuit hem zelf juist logisch geweest om met maar 1 jaar te verlengen wat mij betreft. Dan had hij echt kunnen proberen te oogsten en Ruud kon ondertussen nog ervaring opdoen.

Ik snap niet echt waarom dat voor beide geen optie was gezien de fase waar we in zitten. We zijn er bijna maar nog net niet helemaal zeg maar.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Makaveli schreef: 18 apr 2022, 10:56 Ja, dat zeiden Shoving en ik laatst ook al tegen elkaar. Het had zowel vanuit PSV als vanuit hem zelf juist logisch geweest om met maar 1 jaar te verlengen wat mij betreft. Dan had hij echt kunnen proberen te oogsten en Ruud kon ondertussen nog ervaring opdoen.

Ik snap niet echt waarom dat voor beide geen optie was gezien de fase waar we in zitten. We zijn er bijna maar nog net niet helemaal zeg maar.
PSV wilde wel. Volgens Timmer lag het aanbod op tafel om met twee jaar te verlengen maar dat hij na een jaar al makkelijk onder het contract uit kon.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Makaveli schreef: 18 apr 2022, 10:56 Ja, dat zeiden Shoving en ik laatst ook al tegen elkaar. Het had zowel vanuit PSV als vanuit hem zelf juist logisch geweest om met maar 1 jaar te verlengen wat mij betreft. Dan had hij echt kunnen proberen te oogsten en Ruud kon ondertussen nog ervaring opdoen.

Ik snap niet echt waarom dat voor beide geen optie was gezien de fase waar we in zitten. We zijn er bijna maar nog net niet helemaal zeg maar.
Het is toch ook niet reëel? Ook als Schmidt zou blijven was de kans groot dat je Gakpo, Sangaré en eventueel Madueke kwijt zou raken. Götze zou mogelijk wel blijven, maar de kans dat je volgend jaar een sterkere ploeg hebt dan dit jaar is niet zo bijster groot. Dus waarom je dan beter kan oogsten dan nu…
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Roger weet ook dat Gakpo en Sangaré gaan vertrekken en dat de kans heel groot is dat John wéér gaan falen met de vervanging. Daar valt niet tegenop te coachen, waarmee ik niet wil zeggen dat Roger alles goed doet of heeft gedaan.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Ik zie dat de blijdschap van gisteren weer voorbij is en het gezeik weer begint.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Was toch wel benieuwd geweest of hij met de kennis van de huidige ontmanteling (Overmars en Ten Hag weg, al maanden geen overtuigend spel) van Ajax een andere keuze had gemaakt.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

GillesdelaCroquette schreef: 18 apr 2022, 11:09 Ik zie dat de blijdschap van gisteren weer voorbij is en het gezeik weer begint.
Gezeik? Er wordt door een paar toch prima een inhoudelijk gesprek gevoerd? Hoezo is dat nou weer gezeik. Mijn hemel zeg wat irritant. Want zeer waarschijnlijk reageer je net op die 1lene post die er tussen zit die niet in het gesprek past. Misschien een tip voor je, negeer die wat vaker.

[mention]Thijs[/mention] je kan het ook omdraaien hé. In deze groep zit nog veel oud zeer om zo maar te zeggen. Dure spelers of overbodige spelers die je wil doorselecteren. Dat is al 2 jaar amper gelukt. Als de berichten een beetje kloppen komt er een flinke schoonmaak en zou Roger juist meer stempel kunnen hebben op de type spelers die terug komen. Bovendien komt er een flink pot geld vrij voor een niveau hogere talenten. Dus zou Roger juist niet verder kunnen bouwen aan een beter PSV?
Laatst gewijzigd door Juancho op 18 apr 2022, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Makaveli schreef: 18 apr 2022, 10:26
Massimo schreef: 18 apr 2022, 09:51 Schmidt mag blij zijn met de beker en hij kan het op zijn erelijst zetten, maar als hij bij de persconferentie aangeeft dat hij het seizoen al geslaagd vindt, zegt hij precies waarom ik het prima vind dat hij aan het einde van dit seizoen stopt ondanks dat het heel erg afwachten is hoe de nieuwe staf het zal gaan doen. PSV heeft naar mijn mening veel successen gehaald in het verleden door juist de lat hoog te leggen en niet te snel tevreden te zijn. Dat is iets wat ik al een aantal jaar heel erg gemist heb bij PSV. Niet alleen bij Schmidt, maar in vrijwel alle geledingen trouwens. Wil je weer een grotere kans krijgen en betere beslissingen op de transfermarkt maken dan vind ik dat die gedachtegang zal moeten veranderen. Niet te snel tevreden zijn en op zoek gaan naar verbeteringen. Zo kan je Ajax over een geheel seizoen verslaan en/of profiteer je op het moment ze even wat minder zijn. Ik hoop dat dit met Brands, Van Nistelrooij en Rutten wel verbeterd gaat worden.
Ik sta hier een beetje dubbel in. Enerzijds eens dat hij de lat wel laag leek te leggen door snel te zeggen dat hij erg tevreden was over het spel bij een verloren wedstrijd of zoals nu dat het seizoen geslaagd is met de beker. Dat werd op een gegeven moment erg irritant.

Tegelijk vind ik dat je inmiddels wel het resultaat van zijn werk ziet. PSV is naar het einde van het seizoen steeds beter gaan spelen, we snappen het pressing spelletje meer en de juiste formatie is gevonden. PSV zat tijdens en na van Bommel echt op een verkeerd spoor, zowel voetballend als qua sfeer. Dat heeft Schmidt om weten te draaien en het gat met ajax is bijna gedicht. Alleen heeft het allemaal langer geduurd dan iedereen gehoopt had. Het idee was 1 jaar bouwen en het 2e jaar oogsten natuurlijk en het is ruim 1,5 jaar bouwen geworden.

De club leeft weer, voetballend en qua energie + teamgeest. Maar jammer genoeg is het niet snel genoeg gegaan om de echte prijzen binnen te halen. Er staat echter wel een goede basis nu denk ik. In plaats van een geslaagd seizoen zou ik eerder zeggen dat de beker heeft voorkomen dat het een verloren seizoen is geworden.
Schmidt heeft PSV zeker weer nieuwe energie gegeven en hij moest na het Van Bommel debacle van ver komen. Ook is de kwaliteit van de selectie de laatste jaren niet dusdanig geweest wat je van PSV zou mogen verwachten, al heeft hij daar zelf ook in sommige gevallen een stem in gehad. Echter als je ziet hoe weinig wedstrijden er gewonnen zijn als de weerstand omhoog ging in twee jaar dan vind ik niet dat PSV nu volledig klaar zou zijn om te oogsten onder Schmidt. Daarvoor vind ik het gemiddelde niveau nog te laag, krijgt PSV nog te makkelijk doelpunten en kansen tegen, wordt er te weinig lastigere wedstrijden gewonnen en zijn er nog steeds een heleboel blessures waar maar geen einde aan lijkt te komen. Schmidt heeft absoluut PSV het het wak gehaald, maar ik heb mijn twijfels of hij PSV ook verder zou kunnen brengen en waar wel een stuk meer van de moeilijkere wedstrijden gewonnen van zouden kunnen worden.
Assy
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 723
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ook de revival van een groot aantal spelers mag op zijn conto, wat dat betreft credits.

Verder eens met [mention]Massimo[/mention], we hebben dit seizoen nul (!) Topwedstrijden gewonnen in eigen huis.
JandeVakantieman
Talent
2
Berichten: 75
Lid geworden op: 11 feb 2022
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 18 apr 2022, 10:34 Is het in dat kader niet gek dat Roger zelf al na 2 jaar weg wilde en dus niet echt wilde oogsten in het 3de jaar? Ook voor hem een kans om eens kampioen te worden en CL te spelen wellicht.

Niet dat ik zelf perse had gewild dat Roger zou blijven (al heb ik over de nieuwe staf grote vraagtekens) maar meer vanuit zijn perspectief.
Ik denk dat zijn beslissing om te vertrekken vooral vanwege persoonlijke redenen is en niet sportieve redenen. Hij heeft meermaals aangegeven dat hij graag nog in verschillende landen zou willen wonen en werken. Ook heeft hij al vaker aangegeven het liefst maar twee jaar bij een club te werken.

Ik heb het idee dat hij niet van plan is om tot z'n 70ste door te gaan met coachen en nu dus een aantal jaar het trainersvak nog gaat gebruiken om in verschillende landen te kunnen wonen en iets van de wereld te zien.

Als het Roger alleen maar om sportieve ambities ging dan was hij wel naar Leipzig gegaan. Volgens mij is hij een gevoelsmens die levenservaringen verkiest boven enkel en alleen succes en faam.

Roger lijkt me een fijn mens en ondanks dat het sportief echt niet altijd goed was had hij van mij best nog een jaar mogen blijven. Hij heeft veel spelers beter gemaakt en hij laat het team een stuk beter achter dan hoe hij het aantrof. Waar ik vooral blij mee ben is dat er eindelijk weer echt een team staat. Zoals we gister zagen hebben we eindelijk weer een team dat vecht voor elkaar. Mooi om te zien hoe de wisselspelers meeleven tijdens en na de wedstrijd. Mooi ook om te zien hoe het allemaal samen kwam, de supporters met de prachtige sfeeractie met "Eendracht maakt macht" en vervolgens de wisselwerking tussen een strijdend PSV en een kolkend PSV vak dat het team echt door de moeilijke momenten heen hielp. Eendracht maakt daadwerkelijk macht. Die eenheid binnen het team vind ik (gedeeltelijk) de verdienste van Roger.

Ik heb er vertrouwen in dat Ruud en Fred met dit team verder gaan bouwen aan een hechte vechtmachine. Wie weet zit er nog een wonder zoals 2007 en 2016 in en kunnen we zelfs nog kampioen worden. Ik acht de kans heel klein, zeker met een wedstrijd in de kuip in het verschiet, maar we hebben gister echt wel een dreun uitgedeeld. Waar clubs een aantal maanden terug met hun staart tussen de benen tegen Ajax gingen spelen zullen ze nu echt bloed ruiken. Zolang er een kans is houd ik hoop en mocht het niet lukken dan ben ik in ieder geval blij en trots dat PSV dit seizoen toch echt weer de weg omhoog heeft ingezet.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

[mention]JandeVakantieman[/mention] dat zou natuurlijk een hele goede reden kunnen zijn. Dat is het niet eens voetbal gerelateerd en is het heel bewust kiezen voor je omgeving. Dat is natuurlijk helemaal zijn goed recht. Al vind ik het wel vreemd dat het dan allemaal zo lang heeft moeten door gaan. Als 2 jaar de max is weet je het toch wel? Er is behoorlijk lang door beide partijen aangegeven dat ze aan het praten waren, alles in goed overleg etc. Maar als je als coach kiest voor andere redenen (die jij dus noemt) ben je met 10 seconden wel uitgepraat lijkt me 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vind het vooral weinig zinvol om nog heel kritisch te zijn op Schmidt. De man gaat weg, alles is gezegd en ik schat zelf in dat het ook allemaal wel gespeeld is. Er is een kleine kans op de titel, maar ik heb daar geen hoge verwachtingen bij. Gisteren was wat mij betreft de laatste serieuze wedstrijd en ik gun Schmidt die zege. Het is uiteindelijk niet de grote hoofdprijs, maar de zege smaakt daarom niet minder zoet. Die ontlading bij Schmidt doet me goed. Daar zitten zoveel verschillende emoties in, het is prachtig. Je zou hem de landstitel gunnen.
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Eens met [mention]Juancho[/mention]. Wat een wedstrijd en wat een strijd en wat een sfeer op de tribune en wat een uitsmijter in het stadion. :pul:

Gevochten voor elke meter na een wedstrijd op donderdag te hebben gespeeld.

Geweldig dat Roger dit erin gebracht heeft, want de roemloze aftocht in de kwartfinale zat zowat in de clubcultuur. Ik moet eerlijk zeggen dat ik die beker afgeschreven had nadat de KNVB er een dubbele finale van maakte om Ajax een plezier te doen.

PSV moet altijd voor de titel gaan, maar de beker hoort er ook gewoon bij. Maar kijk wat een energie zo'n bekerwinst te weeg brengt. Dat is ook veel waard.
Makaveli
Meervoudig international
6
Berichten: 1430
Lid geworden op: 27 aug 2017

Massimo schreef: 18 apr 2022, 11:21
Schmidt heeft PSV zeker weer nieuwe energie gegeven en hij moest na het Van Bommel debacle van ver komen. Ook is de kwaliteit van de selectie de laatste jaren niet dusdanig geweest wat je van PSV zou mogen verwachten, al heeft hij daar zelf ook in sommige gevallen een stem in gehad. Echter als je ziet hoe weinig wedstrijden er gewonnen zijn als de weerstand omhoog ging in twee jaar dan vind ik niet dat PSV nu volledig klaar zou zijn om te oogsten onder Schmidt. Daarvoor vind ik het gemiddelde niveau nog te laag, krijgt PSV nog te makkelijk doelpunten en kansen tegen, wordt er te weinig lastigere wedstrijden gewonnen en zijn er nog steeds een heleboel blessures waar maar geen einde aan lijkt te komen. Schmidt heeft absoluut PSV het het wak gehaald, maar ik heb mijn twijfels of hij PSV ook verder zou kunnen brengen en waar wel een stuk meer van de moeilijkere wedstrijden gewonnen van zouden kunnen worden.
Tegelijk is het zo dat we nog 5 wedstrijden te gaan hebben en als we er maar 4 van die 5 winnen, komen we al op 80 punten uit. Winnen we ze alle 5 zelfs op 83. Dus het is niet alsof we nog heel ver van het vereiste niveau af zitten.

Ik ben het met je eens voor wat betreft de twijfels over Schmidt in topduels, hij lijkt dan per se te willen volharden in zijn pressing spelletje waarna we na een uur uitgeblust zijn en hij meestal niet overstapt op de counter maar gewoon doorgaat. Gisteren liet hij echter zien wel geleerd te hebben van Leicester wat dat betreft met het tijdig inbrengen van meer snelheid.

Maar ik heb ook het idee dat die balans wel een beetje vertekent. Linksom of rechtsom heeft PSV natuurlijk wel echt pech gehad met de planning en omstandigheden van die wedstrijden dit jaar. Feyenoord thuis bijvoorbeeld waar er eigenlijk gelijke omstandigheden zouden zijn maar hun Europese wedstrijd ineens naar de dinsdag ging ipv de donderdag en Ajax thuis die we verloren met een dubieuze goal. Toppers zijn meestal wedstrijden die op een paar cruciale punten beslist worden en voor PSV is het, net als gisteren met minder rust, meestal een uphill battle geweest. Daarmee wil ik de resultaten niet goedpraten want als je ze bijna allemaal verliest is er een patroon maar ik denk dat de kalender zeker niet in ons voordeel is geweest. En dat kan dan net die paar punten schelen die je nodig hebt om wel richting de 85 te gaan.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15284
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Juancho schreef: 18 apr 2022, 11:18
@Thijs je kan het ook omdraaien hé. In deze groep zit nog veel oud zeer om zo maar te zeggen. Dure spelers of overbodige spelers die je wil doorselecteren. Dat is al 2 jaar amper gelukt. Als de berichten een beetje kloppen komt er een flinke schoonmaak en zou Roger juist meer stempel kunnen hebben op de type spelers die terug komen. Bovendien komt er een flink pot geld vrij voor een niveau hogere talenten. Dus zou Roger juist niet verder kunnen bouwen aan een beter PSV?
Je kunt alles omdraaien. De enige zekerheid van uitgaande transfers die je hebt is dat de goede weg kunnen gaan. De minderen kun je hopen, maar kunnen altijd blijven.
Ruud tov Schmidt vind ik niet minder, dus ik verwacht veel van een nieuw seizoen, maar afhankelijk van het al dan niet blijven van Gakpo, Götze en Sangaré kun je meer of minder verwachten. Zonder die drie, moet je wel heel bijzondere aankopen doen om niet een stapje terug te doen in kwaliteit.
Eindhovenvoetbal
Nationale topspeler
3
Berichten: 2824
Lid geworden op: 25 aug 2020

Ik ben geen Schmidt-fan en juich zijn vertrek toe, maar de zichtbare ontlading en zelfs emotie plus pure trots bij hem vond ik gisteren heel gaaf om te zien
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

En als Schmidt fan was het nog gaver om te zien. Het gaat erom dat die kutclub beseft dat ze niks bijzonders zijn en dat heeft Schmidt eigenhandig voor elkaar gekregen.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Lekker Roger... 8)
Gebruikersavatar
DC_PSV
Vedette
6
Berichten: 9069
Lid geworden op: 9 feb 2018

JCS en de Beker gewonnen tegen uitgerekend Ajax. Heerlijk! Besef wat we voor elkaar hadden kunnen krijgen als de selectie de beschikking had over een topspits en een topkeeper..blijft jammer. Die passie van Roger gisteren, heerlijk om te zien!
#simplythebest

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Roger Schmidt