Érick Gutiérrez

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Is wel echt enorm gegroeid, toch maar verlengen dan. Had dit echt niet verwacht, maar wat een strijder zeg. Grote klasse.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25082
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wat vind ik het ook mooi dat uitgerekend Guti die gelijkmaker mag maken. Heeft hij verdiend.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Zelden ook zo'n transformatie gezien bij een speler. Van een primadonna die het liefst met een schoon broekje het veld af gaat naar een echte Latijnse strijder met grinta.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wat.een.strijder
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

TylerDurdn schreef: 17 apr 2022, 20:22 Heeft Shoving de tattoo al gezet?
Het is nu of nooit!
MaartenV
Nationale topspeler
3
Berichten: 1574
Lid geworden op: 23 okt 2020

Normaalgesproken niet zo een fan, maar vandaag was ie geweldig !
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Kapot gemaakt door van Bommel. Knap hoe Schmidt hem dat zelfvertrouwen weer gaf en Guti daar dankbaar gebruik van maakte.
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik heb een nieuwe profielfoto wat vinden jullie ervan?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Guti de baas
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3995
Lid geworden op: 7 aug 2018

Wat een passie, wat een strijder.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

GillesdelaCroquette schreef: 17 apr 2022, 20:39 Zelden ook zo'n transformatie gezien bij een speler. Van een primadonna die het liefst met een schoon broekje het veld af gaat naar een echte Latijnse strijder met grinta.
Spot on kroket. Echt ongelooflijk. Knap van hem en ook van Schmidt. Benieuwd wat Ruud van hem vind en of Guti wilt blijven. Heeft de langste aanloop Tijd ooit gehad
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ooit waren dit soort spelers het fundament van PSV. Gas geven als andere afhaken en altijd je taak uitvoeren. Ajax heeft dat gekopieerd met Martinez en Alvarez.

Verlengen dus.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

GillesdelaCroquette schreef: 17 apr 2022, 20:39 Zelden ook zo'n transformatie gezien bij een speler. Van een primadonna die het liefst met een schoon broekje het veld af gaat naar een echte Latijnse strijder met grinta.
Van Khokhlov naar Lerby😉
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Wat was nou precies de gedachte achter dat kruipen met Ledezma samen over het veld?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Josef Dettelbacher schreef: 17 apr 2022, 23:57 Wat was nou precies de gedachte achter dat kruipen met Ledezma samen over het veld?
Iets met een Mexicaans geloof / traditie begreep ik. Zo kruipen ze schijnbaar de laatste meters richting het altaar of het kan gezien worden als een soort van boetedoening.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Heissenberrug schreef: 18 apr 2022, 00:00
Josef Dettelbacher schreef: 17 apr 2022, 23:57 Wat was nou precies de gedachte achter dat kruipen met Ledezma samen over het veld?
Iets met een Mexicaans geloof / traditie begreep ik. Zo kruipen ze schijnbaar de laatste meters richting het altaar of het kan gezien worden als een soort van boetedoening.
Nou je het zegt Heissenberrug, dat heb ik die twins zien doen in een aflevering van Breaking Bad in dat Mexicaanse stadje :lol:
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Josef Dettelbacher schreef: 18 apr 2022, 00:04
Heissenberrug schreef: 18 apr 2022, 00:00

Iets met een Mexicaans geloof / traditie begreep ik. Zo kruipen ze schijnbaar de laatste meters richting het altaar of het kan gezien worden als een soort van boetedoening.
Nou je het zegt Heissenberrug, dat heb ik die twins zien doen in een aflevering van Breaking Bad in dat Mexicaanse stadje :lol:
Geniaal die twee ja.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Speelde geweldig. Heerste samen met Sangare. Dat is echt een geweldig duo. Hoop dat hij spoedig zijn contract verlengd.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26055
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Wat.Een.Koning

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 18 apr 2022, 09:03 Wat.Een.Koning

Wel leuke foto voor je tattoo
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Wat is die gast fotogeniek. Je komt hem echt op alle PSV foto’s tegen na gisteren . En wat een blij ei! 😂
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ik vind dat we vanaf nu elk jaar ten minste 1 Mexicaan moeten hebben in de selectie/basis. Die geven altijd kleur aan een team en ik vertrouw hem erop dat hij het slot op de deur kan zijn waarbij Veerman en Gotze ook op hetzelfde middenveld kunnen spelen.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Het is vooral de combi Guti Sangare die goed werkt. Ik durf er niet blind van uit te gaan dat Guti zonder Sangare ook weer een belangrijke speler zal zijn. Desondanks zou ik nu wel proberen zijn contract te verlengen want een betere speler voor redelijk geld vind je niet zomaar. Sowieso onder de indruk van zijn werklust.
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

Heissenberrug schreef: 18 apr 2022, 00:06
Josef Dettelbacher schreef: 18 apr 2022, 00:04

Nou je het zegt Heissenberrug, dat heb ik die twins zien doen in een aflevering van Breaking Bad in dat Mexicaanse stadje :lol:
Geniaal die twee ja.
:lol:
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

ruuddevil schreef: 18 apr 2022, 10:13 Het is vooral de combi Guti Sangare die goed werkt. Ik durf er niet blind van uit te gaan dat Guti zonder Sangare ook weer een belangrijke speler zal zijn. Desondanks zou ik nu wel proberen zijn contract te verlengen want een betere speler voor redelijk geld vind je niet zomaar. Sowieso onder de indruk van zijn werklust.
Eens. Daarom moet de opvolger van Sangare ook om en nabij hetzelfde profiel hebben als Ibi zelf. Dat word nog lastig genoeg.

Aan de andere kant is Sangare ook nog niet weg natuurlijk en kunnen we daar de absolute hoofdprijs voor vragen.
#FreeGeneratie4
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Onze Mexicaanse pitbull was er al die tijd al, maar we wisten het niet. Geweldig mooi dat hij na een paar jaar ellende eindelijk is opgestaan en nu al een uitstekend seizoen draait.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Érick Gutiérrez