Yorbe Vertessen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik vind Yorbe niet perse een counterspits. Hij moet inderdaad wel de bal met zijn gezicht naar het doel krijgen, maar dat kan ook prima op de helft van de tegenstander. Het is bij uitstek een speler die weggestuurd kan worden door Joey. Ik houd hem er graag bij volgend seizoen.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25070
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind hem meer een type Boadu nu. Ook Vertessen zal moeten werken aan zijn fijne techniek. Verhuren zou ik goed vinden, maar dat is afhankelijk van hoe de bezetting is aan het einde van de transferperiode.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Yorbe moet inderdaad nog zijn fijne techniek verbeteren om in dit basisteam te kunnen spelen. Vooral met een Götze die helemaal in zijn kleine ruimte-element zit dankzij Veerman, worden de ruimtes nog kleiner gemaakt. De spits heeft eigenlijk zo’n 2 meter de ruimte en daarin moet je het doen. Je hebt daar dus meer iemand nodig voor de kaats of dusdanig goed in de ruimte, terwijl Yorbe juist goed is in de omschakeling. Toch kan hij best minuten maken als een Madueke niet draait.
Dan moet ie wel zijn kans pakken als hij hem krijgt, want de laatste keren was het matig.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Dat was gisteren echt heel erg slecht. Vond het vreemd dat Roger hem zo weinig speeltijd gunde, maar Yorbe mag weer ff helemaal achteraan aansluiten.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Madueke schreef: 11 apr 2022, 09:29 Dat was gisteren echt heel erg slecht. Vond het vreemd dat Roger hem zo weinig speeltijd gunde, maar Yorbe mag weer ff helemaal achteraan aansluiten.
Is ook lang geleden dat hij veel minuten achter elkaar heeft gemaakt, mist natuurlijk wat ritme. Zou zo maar eens een basisspeler onder Ruud kunnen worden.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Hij mist vooral vorm momenteel, niet voor niets krijgt hij zo weinig speeltijd.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Je ziet vooral dat in de basis starten totaal anders is dan fris invallen. Zaken waar Malen, Memphis en Bergwijn ook mee van doen hadden. Daarmee niet gezegd hebbende dat hij er ook wel komt net als de genoemde drie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Lekker nog minuten laten maken bij Jong. Als hij donderdag niet speelt, helft op vrijdag mee laten doen tegen Eindhoven en dan weer op zondag erbij op het bankie tegen Ajax.
Overige wedstrijden ook bij Jong laten voetballen en dan steeds op de bank bij 1.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

En toch zou ik hem zowel donderdag als zondag liever in de spits zien dan Zahavi of Vinicius maar het was wel erg matig gisteren.

Het feit dat hij nog maar weinig als spits in valt terwijl hij als spits toch ook al goals heeft gemaakt tegen Ajax en AZ (niet de minste clubs/wedstrijden) geeft ook wel aan dat Roger ook niet happy is met hem. Bruma heeft gisteren in ieder geval weer wat minuten verdiend tov Vertessen.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Wat heeft hij Schmidt misdaan?
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

De vrouw van Schmidt een hitsige Snapchat gestuurd.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Ontwikkeling van hem strandt een beetje. Hopelijk volgend seizoen een jaar waarin hij door ontwikkelt, anders maar verhuren.
Gebruikersavatar
voskat
Nationale topspeler
6
Berichten: 2205
Lid geworden op: 1 feb 2018

Tovast schreef: 15 apr 2022, 00:52 Ontwikkeling van hem strandt een beetje. Hopelijk volgend seizoen een jaar waarin hij door ontwikkelt, anders maar verhuren.
Ook op het huidige punt van zijn ontwikkeling is hij ontzettend waardevol geweest dit seizoen.
Waarom wordt hij niet meer gebruikt?
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

voskat schreef: 15 apr 2022, 03:05
Tovast schreef: 15 apr 2022, 00:52 Ontwikkeling van hem strandt een beetje. Hopelijk volgend seizoen een jaar waarin hij door ontwikkelt, anders maar verhuren.
Ook op het huidige punt van zijn ontwikkeling is hij ontzettend waardevol geweest dit seizoen.
Waarom wordt hij niet meer gebruikt?
Omdat hij in zijn laatste 5 invalbeurten structureel slecht of onzichtbaar was. Doan en Bruma deden het beter. Zo moeilijk is het toch niet? Ik vind het een handige invaller met veel snelheid en drive, maar ook grote beperkingen waardoor ik twijfel of hij ooit een vaste basisspeler wordt
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Ik vond hem wel,op de goede weg. Maar als je een keer niet luistert naar onze Duitse faalhaas moet je klein gemaakt worden. Dus de vraag is hoe die slechte invalbeurten komen.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

ruuddevil schreef: 15 apr 2022, 08:24 Ik vond hem wel,op de goede weg. Maar als je een keer niet luistert naar onze Duitse faalhaas moet je klein gemaakt worden. Dus de vraag is hoe die slechte invalbeurten komen.
Onzin. Yorbe was op de goede weg maar is op dit moment niet in vorm zoals uit zijn laatste wedstrijden te zien was. Normaal bij jonge spelers maar dan even banken is logisch.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

ruuddevil schreef: 15 apr 2022, 08:24 Ik vond hem wel,op de goede weg. Maar als je een keer niet luistert naar onze Duitse faalhaas moet je klein gemaakt worden. Dus de vraag is hoe die slechte invalbeurten komen.
Kon afgelopen zondag tegen RKC nog niet één bal goed aannemen. Dat ligt dus niet aan Schmidt maar aan hem zelf. En hij mocht gewoon starten toen.
Gebruikersavatar
M.Delgado
Basisspeler
3
Berichten: 486
Lid geworden op: 4 nov 2020

De roep om snelle spelers was gisteren logisch, Schmidt koos voor wat anders. Afgaand op de vorm zou Vertessen ergens nog wel begrijpelijk ook.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Siemen schreef: 15 apr 2022, 08:15
voskat schreef: 15 apr 2022, 03:05

Ook op het huidige punt van zijn ontwikkeling is hij ontzettend waardevol geweest dit seizoen.
Waarom wordt hij niet meer gebruikt?
Omdat hij in zijn laatste 5 invalbeurten structureel slecht of onzichtbaar was. Doan en Bruma deden het beter. Zo moeilijk is het toch niet? Ik vind het een handige invaller met veel snelheid en drive, maar ook grote beperkingen waardoor ik twijfel of hij ooit een vaste basisspeler wordt
Ik denk dat iedereen zich in jouw verhaal kan vinden en ongeveer hetzelfde denkt over Yorbe.

Het is gewoon ergerlijk dat Vinicius, die een heel seizoen structureel slecht of onzichtbaar is, wel gebracht wordt terwijl je weet dat je er geen drol aan gaat hebben.

Yorbe heeft in de eerste seizoenshelft bewezen een gevaarlijke invaller te kunnen zijn met zijn snelheid. Áls hij nu te slecht of te uit vorm zou zijn om zelfs in zo'n counterwedstrijd niet van waarde te kunnen zijn, dan mag Roger alsnog naar zichzelf kijken waar dat door is gekomen.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Johnnie Walker schreef: 15 apr 2022, 08:45
Siemen schreef: 15 apr 2022, 08:15
Omdat hij in zijn laatste 5 invalbeurten structureel slecht of onzichtbaar was. Doan en Bruma deden het beter. Zo moeilijk is het toch niet? Ik vind het een handige invaller met veel snelheid en drive, maar ook grote beperkingen waardoor ik twijfel of hij ooit een vaste basisspeler wordt
Ik denk dat iedereen zich in jouw verhaal kan vinden en ongeveer hetzelfde denkt over Yorbe.

Het is gewoon ergerlijk dat Vinicius, die een heel seizoen structureel slecht of onzichtbaar is, wel gebracht wordt terwijl je weet dat je er geen drol aan gaat hebben.

Yorbe heeft in de eerste seizoenshelft bewezen een gevaarlijke invaller te kunnen zijn met zijn snelheid. Áls hij nu te slecht of te uit vorm zou zijn om zelfs in zo'n counterwedstrijd niet van waarde te kunnen zijn, dan mag Roger alsnog naar zichzelf kijken waar dat door is gekomen.
Volledig mee eens. Ik had Bruma en Vertessen absoluut eerder gebracht en ook zeker i.p.v. Vinicius.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Achteraf is het altijd makkelijk, maar ik zat ook te wachten op invallers met snelheid.
Sowieso Bruma en, ondanks zijn mindere vorm, toch ook Vertessen. Alleen al om de verdedigers van Leceister zenuwachtig te maken en te zorgen dat ze niet verder vooruit durven gaan staan.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Hopelijk valt het mee. Wel eindelijk eens weer een goede invalbeurt ondanks dat deze kort was. Het was de laatste 2 maanden niet best van hem.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Massimo schreef: 17 apr 2022, 19:55 Hopelijk valt het mee. Wel eindelijk eens weer een goede invalbeurt ondanks dat deze kort was. Het was de laatste 2 maanden niet best van hem.
Klopt, maar liet in die kleine 10 minuten wel precies zien waarom je hem in dit soort situaties moet brengen. Had tegen Leicester ook gemoeten...
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Eens.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Goede invalbeurt, jammer voor hem dat hij uitviel. Het zit ook niet mee met de blessures in het algeheel.
Fc Denzel
Basisspeler
2
Berichten: 468
Lid geworden op: 18 mar 2022
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Zou hij volgend jaar onder RVN z'n kans pakken of kunnen we hem beter verhuren aan een Belgische of Nederlandse club?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Yorbe Vertessen