Moderators/Admins

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Even tussen neus en lippen door; bepaalde opmerkingen die geuit worden met scheldpartijen of WOII of andere verwensingen richting spelers/staff/forumleden zouden nooit moeten mogen op dit forum, ook niet “een keer”, “uit emotie”, daar vind ik dit forum niet voor bedoeld. Emotie uiten na bijv een nederlaag is menselijk, maar wel binnen de gestelde grenzen. Er zijn nu geen uitzonderingen meer voor schijnmodereren, terecht, maar wat mij betreft ook geen uitzonderingen meer wat betreft normen en waarden, dus “uit emotie” niet meer als uitzondering zien. Een gele kaart, waardoor mensen misschien leren tot 10 te tellen of heel even een andere uitlaatklep gebruiken ipv een tirade op dit forum.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

DadOfFour schreef: 17 apr 2022, 09:45 @Ren Höek het is natuurlijk wel tegen het zere been van degene die echt chronisch depressief zijn, en dat mag niet..
Nee, is tegen de regels in wat betreft schijnmodereren. Leuk dit soort kinderachtige reacties. Maar is gewoon aangegeven.

Iedereen vindt 't heel leuk om de maat te nemen met elkaar en elkaar aan te spreken op dingen, totdat er consequenties bij volgen.

Zoals aangegeven: Stuur PM's, maak meldingen.
Ga niet zelf op oorlogspad want je krijgt geel aan je broek. Hoe goedbedoeld ook. We kunnen dat als mods prima zelf na een melding.

En nu ga ik Pasen vieren, fijne dagen allemaal! Dat PSV vanavond die pleurisclub mag afmaken met 5-0 :pul:
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 17 apr 2022, 10:21 Even tussen neus en lippen door; bepaalde opmerkingen die geuit worden met scheldpartijen of WOII of andere verwensingen richting spelers/staff/forumleden zouden nooit moeten mogen op dit forum, ook niet “een keer”, “uit emotie”, daar vind ik dit forum niet voor bedoeld. Emotie uiten na bijv een nederlaag is menselijk, maar wel binnen de gestelde grenzen. Er zijn nu geen uitzonderingen meer voor schijnmodereren, terecht, maar wat mij betreft ook geen uitzonderingen meer wat betreft normen en waarden, dus “uit emotie” niet meer als uitzondering zien. Een gele kaart, waardoor mensen misschien leren tot 10 te tellen of heel even een andere uitlaatklep gebruiken ipv een tirade op dit forum.
Zal 't ns in de groep gooien.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Maikel schreef: 17 apr 2022, 10:27
Sensation schreef: 17 apr 2022, 10:21 Even tussen neus en lippen door; bepaalde opmerkingen die geuit worden met scheldpartijen of WOII of andere verwensingen richting spelers/staff/forumleden zouden nooit moeten mogen op dit forum, ook niet “een keer”, “uit emotie”, daar vind ik dit forum niet voor bedoeld. Emotie uiten na bijv een nederlaag is menselijk, maar wel binnen de gestelde grenzen. Er zijn nu geen uitzonderingen meer voor schijnmodereren, terecht, maar wat mij betreft ook geen uitzonderingen meer wat betreft normen en waarden, dus “uit emotie” niet meer als uitzondering zien. Een gele kaart, waardoor mensen misschien leren tot 10 te tellen of heel even een andere uitlaatklep gebruiken ipv een tirade op dit forum.
Zal 't ns in de groep gooien.
Thanks, kan iig voorkomen worden dat t een het ander uitlokt, scheelt ook voor jullie :P
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Goed voorstel. Maar wij kunnen niet alles lezen. Zeker een wedstrijddag gaat het zo snel....

Dan zal het form rood kleuren met meldingen ben ik bang en hier twaalf pagina's waarom jantje wel en pietje niet....
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ShovingNE2 schreef: 17 apr 2022, 10:42 Goed voorstel. Maar wij kunnen niet alles lezen. Zeker een wedstrijddag gaat het zo snel....

Dan zal het form rood kleuren met meldingen ben ik bang en hier twaalf pagina's waarom jantje wel en pietje niet....
Pffff… doe eens iets voor al dat geld dat we jullie betalen!
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Moderatoren die niet alles kunnen lezen... Waar moet het met de wereld heen? :dokter:
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Tsja de eerste paar keer zal dat zo zijn, maar met gele kaarten en volgende keer rood pak je de bron wel snel aan. En volgens mij is het niet zo dat hier tientallen mensen hun boekje te buiten gaan
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Kan zoiets niet geautomatiseerd worden? Dat bepaalde woorden op een lijst komen en dan automatisch gecensureerd worden wanneer ze worden geplaatst?
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 17 apr 2022, 10:51 Kan zoiets niet geautomatiseerd worden? Dat bepaalde woorden op een lijst komen en dan automatisch gecensureerd worden wanneer ze worden geplaatst?
Alsjeblieft niet. Dat werkt ook niet
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Wat een gezeik. We zijn toch geen kleine kinderen met elkaar? Zie dit forum als een afspiegeling van de maatschappij en gedraag je ernaar. En wat heel veel dingen betreft is het leef en laat leven.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Standbeeld schreef: 17 apr 2022, 10:51 Kan zoiets niet geautomatiseerd worden? Dat bepaalde woorden op een lijst komen en dan automatisch gecensureerd worden wanneer ze worden geplaatst?
Ja, maar daar weten mensen wel omheen te werken
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Joenepsv schreef: 17 apr 2022, 11:03 Wat een gezeik. We zijn toch geen kleine kinderen met elkaar? Zie dit forum als een afspiegeling van de maatschappij en gedraag je ernaar. En wat heel veel dingen betreft is het leef en laat leven.
Dat zijn we 100% zeker wel. Het forum is al maanden niet te pruimen sinds een aantal chronisch ontevreden leden die daarnaast ook nog eens alles beter weten de dominante factor geworden is. Misschien dat het over een paar maanden beter is maar voor nu verwijder ik liever mijn schaamhaar met een kapmes dan dat ik een topic buiten het maatschappelijk forum aanklik.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Maikel schreef: 17 apr 2022, 11:07
Standbeeld schreef: 17 apr 2022, 10:51 Kan zoiets niet geautomatiseerd worden? Dat bepaalde woorden op een lijst komen en dan automatisch gecensureerd worden wanneer ze worden geplaatst?
Ja, maar daar weten mensen wel omheen te werken
Moet je ook niet willen toch? Als iemand een scout rapport schrijft over een Turkse speler en je mag het woord "Turk" geeneens meer gebruiken dat zou toch raar zijn. Of als iemand een persoonlijk verhaal over iemand met kanker wil vertellen en dan wordt het woord kanker gecensureerd. Gewoon rapporteren als je je aan iets stoort dan wordt het vanzelf weggehaald. Maar ik vind woorden censureren een beetje van de zotte.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14376
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Nu hebben we meteen het enige gecensureerde woord te pakken :mrgreen:
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

deninho32 schreef: 17 apr 2022, 12:21 Nu hebben we meteen het enige gecensureerde woord te pakken :mrgreen:
Wat fijn voor de mensen die al jarenlang op dit forum zitten en dit forum zien als uitlaatklep om over persoonlijke dingen te praten.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Waarom zou je dat hier doen? Ga lekker naar de Viva of het Libelle forum. Het is een voetbal forum.
#FreeGeneratie4
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30696
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit loopt echt de spuigaten uit, nog even en je mag het woord voetbal niet meer zeggen, en waar slaat het dan nog op om een voetbalforum te hebben? Totaal belachelijk, voetbal is toch helemaal geen woord waar mensen aanstoot aan kunnen nemen? Stelletje überwoke politburo demagogen hier die admins, BAH!!! Gooi maar dicht hoor, zo vind ik er niks meer aan.

[/lambiksyndroom modus]
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Sommigen nemen een Internet forum echt te serieus in hun leven. Een virtuele gele kaart mensen, een virtuele waarschuwing op een website. Laat het los.
Laatst gewijzigd door Heissenberrug op 17 apr 2022, 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

Gewoon Romero opstellen, dan is er al dit gezever niet!
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

PCGC schreef: 17 apr 2022, 12:33 Waarom zou je dat hier doen? Ga lekker naar de Viva of het Libelle forum. Het is een voetbal forum.
Omdat ik hier al 12 jaar rondhang, mensen al lang spreek. Bij een groepje hier geef ik er om of het goed met ze gaat of niet. Ik hoop dat sommigen hier dat ook bij mij hebben. Toen mijn vriendin ernstig ziek werd, vond ik het fijn om hier af en toe mijn hart te luchten, bij mensen die er wat verder van af staan.

Ik voel me daar niets Viva, Libelle of een ander vrouwenblad bij.
Gebruikersavatar
StratumZuid
Internationale topspeler
4
Berichten: 4920
Lid geworden op: 18 jul 2019

En past bij een club als PSV
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Het gaat er niet eens om of dat bij PSV past. Al hadden we de meeste kille club ter wereld geweest, dan kunnen we alsnog compassie tonen naar elkaar. Zelfs als we allemaal achter een andere club hadden gestaan, want uiteindelijk is ook voetbal maar bijzaak. In eerste instantie hebben we ons allemaal aangemeld op dit forum om met elkaar te discussiëren over onze trots en passie PSV, in positieve en soms negatieve zin, maar het lijkt ook menselijk dat je met elkaar een bepaalde band opbouwt en de behoefte kan voelen om ook hier af en toe wat te vertellen over je privéleven. Dat is toch juist alleen maar mooi? Het is alleen vervelend als bepaalde dingen (met name slechte resultaten) onnodig op elkaar af wordt gereageerd, want uiteindelijk balen we daar allemaal van.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Als dit topic bovenaan staat in de lijst, weet ik altijd bingo. En ja hoor, weer 2 pagina's volop met onzin en hypocriet gejank :mrgreen: Zeer vermakelijk haha
Sensation schreef: 17 apr 2022, 10:21 Even tussen neus en lippen door; bepaalde opmerkingen die geuit worden met scheldpartijen of WOII of andere verwensingen richting spelers/staff/forumleden zouden nooit moeten mogen op dit forum, ook niet “een keer”, “uit emotie”, daar vind ik dit forum niet voor bedoeld. Emotie uiten na bijv een nederlaag is menselijk, maar wel binnen de gestelde grenzen. Er zijn nu geen uitzonderingen meer voor schijnmodereren, terecht, maar wat mij betreft ook geen uitzonderingen meer wat betreft normen en waarden, dus “uit emotie” niet meer als uitzondering zien. Een gele kaart, waardoor mensen misschien leren tot 10 te tellen of heel even een andere uitlaatklep gebruiken ipv een tirade op dit forum.
Het staat jammer genoeg volgens mij wel haaks op het ideaal dat we met zijn allen hebben uitgesproken toen dit forum van de grond kwam, namelijk gewoon niet tot zo min mogelijk modereren. Dat was ook een van de punten tov het oude PN destijds. Ik kan ook begrijpen dat het voor de huidige mods niet te doen is, die dit in principe ook vrijwillig erbij doen.

Maar anyways. Nu het nog kan: kut graffetakke Wageningen :mrgreen: :mrgreen:

En misschien dan toch een extra verbeterpunt voor [mention]Maikel[/mention] en de mods teams. Kunnen dit soort zaken niet voortaan enkel via PM worden afgehandeld? Want wat er nu structureel gebeurd is dat één iemand, in dit geval [mention]trouwepsvfan[/mention] haar beklag gaat doen, waarna heel de meute er direct een plasje overheen moet doen en de wrijving/discussie altijd veel meer oplaait. Zeer vermakelijk, daar niet van. Maar het is niet echt wenselijk, voor beide partijen lijkt mij. Want jullie moeten als een juffrouw voor een ontspoorde kleuterklas even gaan uitleggen waarom bij wijze van iets niet kan en bij de personen in kwestie + usual suspects a la Milansandro (no offense) die er altijd een negatief plasje overdoen, ontstaat dus alleen maar meer wrijving in dit topic.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Heruone schreef: 17 apr 2022, 13:28 En misschien dan toch een extra verbeterpunt voor @Maikel en de mods teams. Kunnen dit soort zaken niet voortaan enkel via PM worden afgehandeld?
Hoevaak is dit wel niet gevraagd door ons?
Blijft vaak te verleidelijk

Ik vind daarom dat waar [mention]Sensation[/mention] het over heeft best tricky. Gaan we dan elke week weer dit krijgen hier?
Wanneer iedereen ermee instemt om vanaf heden niet hier met grote trom komt slaan maar een PM stuurt, dan is 't tenminste te doen en kunnen we kijken of we zoiets kunnen doorvoeren.

Als 't gaat zoals nu, dan gaan we er niet aan beginnen. Dan mogen we elke week weer uitleggen waarom iemand zich misdragen heeft. Wat dat betreft respect voor [mention]Ardbeg[/mention] die gewoon zegt dat 't terecht is. Klasse.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Maikel schreef: 17 apr 2022, 10:24 Nee, is tegen de regels in wat betreft schijnmodereren. Leuk dit soort kinderachtige reacties.
Ik vind mijn gele kaart prima, maar waarom is mijn reactie kinderachtig?

Ik spreek niemand specifiek aan, ik maak een algemene opmerking, ik constateer dat ontzettend veel topics door (bepaalde) leden worden gebruikt om hun gigantische irritatie te spuien, het is hiermee de zoveelste herhaling van zetten en in allerlei verschillende topics die daar niet voor bedoeld zijn.
Wat verwacht jij dan? Dat ik iedere keer maar tientallen meldingen naar jullie maak?

Ik verwacht eigenlijk een optreden van jullie i.v.m. de ontwrichting van zovele topics.
Ik zal niet de enige zijn die twijfelt of hij hier wel moeten komen na een nederlaag/gelijkspel. Aangezien ik dan iedere keer een enorme stroom aan azijn en negativiteit door moet om die paar fatsoenlijke reacties te kunnen lezen. En dat is alleen maar erger geworden.

Jullie pakken de oorzaak niet aan, maar klagen over de gevolgen (terecht overigens) en grijpen daarop in. Begin ook eens bovenaan zou ik voorstellen.
Anders is het hier bijna niet meer te doen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Moderators/Admins