John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Pröpper was nou niet echt de doorslaggevende factor lijkt me, die heeft dit seizoen welgeteld 3x in de basis gestaan.
Anyhow heb ik liever een middenveld met Guti en Sangaré, dan een keepersbestand met Drommel en Mvogo.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Chucky schreef: 14 apr 2022, 16:15
Sensation schreef: 14 apr 2022, 13:18

Aankopen: Sangaré, Veerman, Boscagli, Ramalho, Dumfries, Götze (ook al grotendeels door Schmidt, John heeft moeten shoppen voor contract)
Verkopen: Recordbedrag voor Lozano en goede bedragen voor Dumfries, Malen, Bergwijn, Lammers

Vanuit mijn kant ook een nogmaals: ik been geen voorzitter van de fanclub, prima als hij vervangen wordt, maar mogen best wat meer positieve zaken benoemen.
Sangaré, Veerman, Boscagli zijn inderdaad goede aankopen.

Lozano, Lammers en Bergwijn zijn aardig verkocht, maar Malen en Dumfries hadden echt meer moeten zijn in mijn ogen.
Serieus? AARDIG verkocht? Lammers Bergwijn en Lozano voor 80 miljoen die samen een krappe 10 miljoen hebben gekost.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Lozano heeft buitengewoon veel geld gekost, daar verkijken mensen zich nog wel eens op. Dat ging echt niet om een miljoen of 8. En we hebben uiteindelijk ook niet de volledige 40 miljoen geïncasseerd.

Maar goed, Malen en Dumfries zijn wat mij betreft helemaal niet slecht verkocht. Je hebt ook te maken met omstandigheden.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

John heeft volgens mij buitengewoon vaak te maken met omstandigheden.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Wat zouden bijvoorbeeld de omstandigheden zijn waardoor ie voor de 3x op rij de verkeerde doelman gaat halen? :think:
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Madueke schreef: 14 apr 2022, 17:11 Wat zouden bijvoorbeeld de omstandigheden zijn waardoor ie voor de 3x op rij de verkeerde doelman gaat halen? :think:
Scouts die de nadruk leggen op de verkeerde aspecten van het keepersvak?
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 nov 2019

Brael schreef: 14 apr 2022, 16:48 Pröpper was nou niet echt de doorslaggevende factor lijkt me, die heeft dit seizoen welgeteld 3x in de basis gestaan.
Anyhow heb ik liever een middenveld met Guti en Sangaré, dan een keepersbestand met Drommel en Mvogo.
Juist daarom was Veerman keihard nodig. Sangaré en Guti konden en kunnen onmogelijk alle wedstrijden samen spelen en met alleen van Ginkel die het niet meer belopen kan en de continu geblesseerde Thomas als backups was de bezetting daar heel erg dun gezaaid.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25071
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Jwoeloe schreef: 14 apr 2022, 17:16
Madueke schreef: 14 apr 2022, 17:11 Wat zouden bijvoorbeeld de omstandigheden zijn waardoor ie voor de 3x op rij de verkeerde doelman gaat halen? :think:
Scouts die de nadruk leggen op de verkeerde aspecten van het keepersvak?
Ik neem aan dat John bepaalt waar de scouts de nadruk op 'moeten' leggen.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 751
Lid geworden op: 4 nov 2020

Haal nou eindelijk is gewoon goede verdedigers. Kutzooi
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Laat dat aub iemand anders doen.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Omdat er niet is gedaan in de winterstop wat wij allemaal zagen wat er gedaan moest worden. Sta je nu met een 19 jarig jongetje achterin die je 2 tegengoals en dus de halve finale kost.

Thanks pik.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Die invalbeurt van Vini vat perfect het niveau van JdJ samen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kutzooi. Neem je vuilnis mee John.
Galactico
Meervoudig international
5
Berichten: 1091
Lid geworden op: 30 aug 2018

Ik hoop dat De Jong heeft gekeken wat voor type spelers nodig is. Weinig jongens die meekunnen op dit niveau qua fysiek en snelheid. Sangare eigenlijk de enige. Gakpo heeft t in principe, maar dit waren niet z’n beste wedstrijden. En Mauro was goed. Dat ik dat ooit zou zeggen. Voor de rest veel spelers die leuk meedoen als er tijd is. En ja ook veerman.
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Gebrek aan een spits en een verdediger. Goed gewerkt John.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://memegenerator.net/img/instances/67798040.jpg
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Ben er ook klaar mee

John z'n falen deze winterstop kost ons alle prijzen. Iedereen wist dat de achterhoede te dun bezet was
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Maikel schreef: 14 apr 2022, 20:47 Ben er ook klaar mee

John z'n falen deze winterstop kost ons alle prijzen. Iedereen wist dat de achterhoede te dun bezet was
Tja, toch twijfel ik ook aan de trainingsintensiteit. Als je ziet hoe Obispo en Ramalho vaker geblesseerd zijn en Max nu alweer niet in staat is een wedstrijd tot het einde te spelen, vind ik dat wel vreemd. Ook Mauro en Teze hadden last van kramp. Hoe kan dat als onze trainer zo goed zou zijn in het werken aan uithoudingsvermogen?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 14 apr 2022, 20:49 Hoe kan dat als onze trainer zo goed zou zijn in het werken aan uithoudingsvermogen?
Niet. Madueke ook de ene na de andere spierblessure
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15286
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Maikel schreef: 14 apr 2022, 20:50
Thijs schreef: 14 apr 2022, 20:49 Hoe kan dat als onze trainer zo goed zou zijn in het werken aan uithoudingsvermogen?
Niet. Madueke ook de ene na de andere spierblessure
Precies. Al twee jaar kijken we naar spelers, die continu met spierblessures lopen of oververmoeid zijn. Dat toeschrijven aan Corona en druk speelschema blijkt onzin als je ziet dat andere clubs er niet zo’n last van hebben.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Als je een sterke concurrent hebt moet je zorgen dat je kan toeslaan als ze iets minder zijn. Volgend jaar begint iedereen weer opnieuw dus het is helemaal niet gezegd dat we dan weer een kans hebben. John heeft dit seizoen eigenhandig verneukt door Drommel en Vinicius te halen. Met een goede keeper en spits was je kampioen geworden. In de winterstop geblunderd door geen verdediger te halen, waardoor je nu geen alternatieven hebt en iedereen op zijn laatste benen loopt. Waarmee je dus 2 andere mogelijke prijzen weggooit.

Lekker gewerkt John, wanneer vertrek je eindelijk?
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 14 apr 2022, 20:53
Maikel schreef: 14 apr 2022, 20:50 Niet. Madueke ook de ene na de andere spierblessure
Precies. Al twee jaar kijken we naar spelers, die continu met spierblessures lopen of oververmoeid zijn. Dat toeschrijven aan Corona en druk speelschema blijkt onzin als je ziet dat andere clubs er niet zo’n last van hebben.
Eens.
Ben nu ook wel klaar met de Duitse enclave in de staf. Al onze spelers zijn kapot

Benieuwd of er volgend jaar spelers gaan roepen hoeveel fijner het dan is onder Ruud. Gok wel een paar.
Bubba Gump
International
3
Berichten: 989
Lid geworden op: 4 nov 2020

Zondag moe en dus geen serieuze prijzen dit jaar. Maar mag Baco alsjeblieft nog 1 jaar? Want we gaan volgend jaar echt oogsten..
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

Weggejorist
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Nu al medelijden met Ruud.

Geen Gakpo, geen Sangaré. Wél Jasper Cillissen en John de Jong.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

ruuddevil schreef: 14 apr 2022, 20:54 Als je een sterke concurrent hebt moet je zorgen dat je kan toeslaan als ze iets minder zijn. Volgend jaar begint iedereen weer opnieuw dus het is helemaal niet gezegd dat we dan weer een kans hebben. John heeft dit seizoen eigenhandig verneukt door Drommel en Vinicius te halen. Met een goede keeper en spits was je kampioen geworden. In de winterstop geblunderd door geen verdediger te halen, waardoor je nu geen alternatieven hebt en iedereen op zijn laatste benen loopt. Waarmee je dus 2 andere mogelijke prijzen weggooit.

Lekker gewerkt John, wanneer vertrek je eindelijk?
John blijft lekker zitten hoor. Schande.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

John de Jong