Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ykhim schreef: 13 apr 2022, 17:05
ziege maar ook zagge schreef: 13 apr 2022, 16:51 Ik denk dat je reageert op een eerdere post van een ander, @Ykhim.
Ja, maar ik zie dat je jezelf er weer eens tussen hebt weten te fietsen :mrgreen:
Ja wel bijblijven he ;)
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ykhim schreef: 13 apr 2022, 16:46 Volgens mij ben je een beetje de weg kwijt in je eigen verhaal. Eerst ontbreekt het ons aan fitheid, daarna is het ineens vanzelfsprekend dat ze topfit zijn omdat het topvoetballers zijn. Bijzonder om te zien.
Jij beweert dat ze fit zijn omdat ze tweewekelijks een wedstrijd kunnen voetballen (en dat overigens bij lange na niet elke week doen, zoals je graag wil doen geloven). Dan denk ik inderdaad, hoe laag zijn je verwachtingen dan van onze spelers? Als dat de reden is om onze selectie te prijzen voor zijn fitheid, dan ligt de lat erg laag.
Ykhim schreef: 13 apr 2022, 16:46 Het lijstje geblesseerden is wat mij betreft ook helemaal niet zo indrukwekkend, dramatisch of belachelijk. Je hebt het over 9 maanden aan bijna onafgebroken topvoetbal met stevige intensiteit, plus corona. Nogal logisch dat er hier en daar wat gasten omvallen. Dat is niet uniek voor PSV, dit zie je echt overal waar men met zo'n speelschema te maken krijgt. Doe maar eens een rondje langs Europese topclubs en kijk eens wie daar in de ziekenboeg liggen. Als je op elk willekeurig gegeven moment niet verder komt dan een handjevol geblesseerden, dan zie ik daar niet echt een probleem in. En zoals gezegd stelt het Schmidt in staat om zijn hele selectie te gebruiken, waardoor je anno april een grote groep spelers met ritme en vertrouwen hebt.

We gaan er verder ook niet uitkomen, zoals wel vaker. Bespaar jezelf dus ook vooral de moeite, tenzij je héél graag toch het laatste woord wil hebben.
Ik ben het met je eens dat we het absoluut oneens zijn over het aantal blessures. Ik heb de coronagevallen overigens niet meegenomen in het lijstje geblesseerden, dus daar wil ik je wel graag corrigeren. Ik heb het alleen over "echte" blessures gehad (en zoals gezegd, dat lijstje was verre van compleet). We hebben er echt bovenmatig veel.
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

https://www.vi.nl/pro/deze-statistieken ... aat-worden
Joosth
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 646
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Brael schreef: 13 apr 2022, 15:39 Een kruisbandblessure kan wel met vermoeidheid (en dus met trainingsmethoden) te maken hebben.

Ik weet niet of dat hier het geval is, maar het kan wel.

Overigens is de voornaamste reden dat we nog op 3 fronten actief zijn, omdat we zowel in de beker als in de Conference League nog geen fatsoenlijke tegenstander hebben gehad. Na deze week zal er wat dat betreft heel wat meer duidelijk zijn, vind ik.
Heel interessant. Nu snap ik waarom ik beide kruisbanden heb gescheurd! Kan je misschien even laten weten hoe het precies zit met de kruisbandblessure en vermoeidheid, dan heb ik voortaan een goed excuses om niet meer mee te doen aan van die obstacle runs!
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Voilà. Een groot gemis. Wellicht niet de allerbeste CV in de eredivisie, maar naast Ramalho by far de beste die we in huis hebben.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Joosth schreef: 13 apr 2022, 18:50
Brael schreef: 13 apr 2022, 15:39 Een kruisbandblessure kan wel met vermoeidheid (en dus met trainingsmethoden) te maken hebben.

Ik weet niet of dat hier het geval is, maar het kan wel.

Overigens is de voornaamste reden dat we nog op 3 fronten actief zijn, omdat we zowel in de beker als in de Conference League nog geen fatsoenlijke tegenstander hebben gehad. Na deze week zal er wat dat betreft heel wat meer duidelijk zijn, vind ik.
Heel interessant. Nu snap ik waarom ik beide kruisbanden heb gescheurd! Kan je misschien even laten weten hoe het precies zit met de kruisbandblessure en vermoeidheid, dan heb ik voortaan een goed excuses om niet meer mee te doen aan van die obstacle runs!
Zeker kameraad. Door vermoeidheid wordt je coördinatie minder. Een verminderde coördinatie leidt tot meer ongecontroleerde bewegingen, en daarnaast ook tot minder spiercontrole bij het opvangen van impact op je been.

Onhandigere bewegingen en minder spiercontrole om de impact op te vangen kunnen gezamenlijk tot kruisbandblessures (maar bv ook enkelblessures) leiden.

En nogmaals, dit is theorie he, ik zeg niet dat dit bij Boscagli het geval was.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

El Sordo schreef: 13 apr 2022, 19:01
Voilà. Een groot gemis. Wellicht niet de allerbeste CV in de eredivisie, maar naast Ramalho by far de beste die we in huis hebben.
Een paar maanden geleden vielen we dan ook over elkaar heen met complimenten voor Bosca, 'de man die alles kan', maar intussen was ie volgens velen alweer overbodig :grin:
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ach ja die statistieken. Ik kan me nog herinneren dat Marcelo volgens de statistieken ook een uitstekende verdediger voor PSV was.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Zonde en jammer voor hem, wens hem een snel herstel toe.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

ziege maar ook zagge schreef: 13 apr 2022, 19:16
El Sordo schreef: 13 apr 2022, 19:01

Voilà. Een groot gemis. Wellicht niet de allerbeste CV in de eredivisie, maar naast Ramalho by far de beste die we in huis hebben.
Een paar maanden geleden vielen we dan ook over elkaar heen met complimenten voor Bosca, 'de man die alles kan', maar intussen was ie volgens velen alweer overbodig :grin:
Kan het niet lezen, maar een goed seizoen draaide hij zeker. Hier en daar wat foutjes maar prima seizoen
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 13 apr 2022, 19:16 Een paar maanden geleden vielen we dan ook over elkaar heen met complimenten voor Bosca, 'de man die alles kan', maar intussen was ie volgens velen alweer overbodig
Bosca blijft geweldig aan de bal, daarbij is hij positioneel sterk gezien zijn vele onderscheppingen.
Alleen heeft hij enkele mankementen die de afgelopen tijd weer erg duidelijk naar voren kwamen, puur verdedigend is hij niet geweldig zeg maar.

Daarom zou een verkoop na dit seizoen een mooie oplossing zijn voor iedereen. Maar dat gaat dus niet meer gebeuren.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Brael schreef: 13 apr 2022, 15:53
Tijn schreef: 13 apr 2022, 15:46

Dit is een beetje flauw, voor de beker klopt het, voor de Conference League hadden we met Kopenhagen zeker wel een fatsoenlijke tegenstander. En hebben we ook nog maar 2 ploegen getroffen. Daarbij hebben we juist Europees al een aardig rijtje behoorlijk goede ploegen getroffen: Midtjylland, Galatasaray (toen niet heel sterk inderdaad), Benfica, Real Sociedad, Monaco, Kopenhagen, dat zijn behoorlijk wat goede ploegen waarbij het mentaal en fysiek meer vergt dan bijvoorbeeld het Europese programma van Feyenoord.

En ja, mentale belasting kan zeker wel effect hebben op blessures.
Van Benfica, Real Sociedad en Monaco verloren we dan ook, precies de reden waarom we nu op Europees C-niveau acteren.
Dat er mensen dat als positief durven te bestempelen omdat we "Europees nog steeds meedoen", dan heb je de lat voor jezelf wel erg laag gelegd.
Je hebt gelijk, ik had je post anders opgevat, maar dat we nu nog meedoen is niet omdat we tegen die goede tegenstanders zo goed voor de dag kwamen inderdaad. Tegen Benfica was het nog wel erg close, maar in de EL hebben we het niet goed gedaan. Kopenhagen was ok, maar is ook niet zo'n geweldig elftal. Leicester wordt echt de test. Uit 0-0 is prima, nu thuis afmaken en dan is het klasse. Als wij die Conference League winnen is het gezien onze route daar zeker wel een behoorlijke prestatie, misschien nog wel beter dan Ajax toen in de EL toen ze de finale verloren. Kopenhagen, Leicester, AS Roma, Olympique Marseille achter elkaar verslaan is echt klasse. Voor Feyenoord is de weg naar de finale wel een heel stuk makkelijker, als ze van Slavia winnen hebben ze straks met OM pas de eerste echt serieuze tegenstander.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Ja mee eens, de wedstrijd vandaag en de bekerfinale zondag worden behoorlijk bepalend voor hoe het seizoen uiteindelijk (qua prestaties) beoordeeld wordt. Verlies je 2x, dan wordt het het seizoen van alle belangrijke en lastige wedstrijden zo'n beetje verloren.
Win je ze allebei, dan wordt het het seizoen van op alle fronten redelijk gepresteerd.
Gebruikersavatar
fernando redondo
Ballenjongen
2
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Waarom wordt er zo geheimzinnig over zijn blessure gedaan? Wat heeft hij precies en ik lees net pas ergens medio 2023 terug...
'Als Arie Haan iets achtergelaten heeft bij Feyenoord, dan is het de geur van goedkope parfum.' H.Camps
Gebruikersavatar
Paco Casal
Internationale topspeler
6
Berichten: 4488
Lid geworden op: 6 feb 2018
Seizoenkaart: Vak U
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Lijkt me gewoon een kruisband gevalletje, niet?
#FreeGeneratie4
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

fernando redondo schreef: 16 jun 2022, 09:45 Waarom wordt er zo geheimzinnig over zijn blessure gedaan? Wat heeft hij precies en ik lees net pas ergens medio 2023 terug...
AVG waarschijnlijk.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25078
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

fernando redondo schreef: 16 jun 2022, 09:45 Waarom wordt er zo geheimzinnig over zijn blessure gedaan? Wat heeft hij precies en ik lees net pas ergens medio 2023 terug...
Waarom zou jij het moeten weten? Zolang Oli en de doktoren het maar weten en hij goed kan werken aan zijn herstel. Ik wacht gewoon rustig af wat PSV communiceert qua verwachtingen wanneer hij weer het veld op gaat en vervolgens wanneer hij terug zou kunnen zijn.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Is ook geen kwestie van geheimzinnig doen. Er valt nu gewoon niks nuttigs te melden. Voor een precieze datum dat ie terug kan keren is het simpelweg nog helaas te vroeg. Dat komt tzt echt nog wel.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Voor de voetbalwereld voelt het als raar dat je niet mag weten dat Boscagli zijn l*l heeft gebroken, maar als je er goed over nadenkt is het heel logisch dat je niet publiekelijk bekent hoeft te maken dat je l*l is gebroken. AVG voelt soms raar, is het niet.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

AVG wordt volgens mij, als ik het goed heb, nog wel eens verkeerd uitgelegd. Volgens mij gaat dat PSV verder niks aan en is het de persoon in kwestie die gerust een antwoord mag geven als een Elfrink ff navraag doet. Immers, zijn situatie, zijn blessure, zijn lichaam, zijn keuze. Daar heeft PSV heel zwart/wit niks over te zeggen. PSV mag alleen niet zelf, zonder toestemming van de speler, antwoord geven op de vragen.

Zo is mij iig de AVG uitgelegd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Na het WK komt een rits wedstrijden zoals we nog nooit gehad hebben qua aantal zonder onderbrekingen. Ik vermoed dat Boscagli rond die tijd terug komt en gelukkig hebben we dan meer dan genoeg wedstrijden waarbij hij rustig terug kan keren. Dat wat Ramalho dit jaar niet had helaas.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Grasmat schreef: 16 jun 2022, 10:22 Is ook geen kwestie van geheimzinnig doen. Er valt nu gewoon niks nuttigs te melden. Voor een precieze datum dat ie terug kan keren is het simpelweg nog helaas te vroeg. Dat komt tzt echt nog wel.
Dat ben ik niet per se met je eens. Ik denk dat er genoeg supporters het wel interessant vinden om ook in een dergelijk traject een kijkje achter de schermen te krijgen. Wat doet zo'n Boscagli nu op een dag, hoe ziet zijn weekplanning eruit, hoe wordt de progressie nu gemeten...?
Zoals bijvoorbeeld Memphis ook wat filmpjes online zette van zijn hersteltraject.

Maar goed, mij interesseert zoiets weinig, en ik kan me goed voorstellen dat een geblesseerde speler er niet op zit te wachten om aan zoiets mee te werken.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Memphis is nogal een extreem voorbeeld, die is echt aandachtsgeil. Boscagli natuurlijk veel en veel minder, das een hele doodnormale en nuchtere jongen. Maar ik zou het niet gek vinden als er gewoon eens een interview met hem komt straks als ze maandag weer beginnen, hoe het met hem gaat en over de toekomst.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
FC Bracke
Lid 2e elftal
3
Berichten: 171
Lid geworden op: 4 nov 2020

Inderdaad - gewoon AVG. Club mag er in principe niet eens naar vragen - althans, als jij ziek bent hoef je officieel - en ik weet dat dat heel vaak niet op gaat - niet eens aan te geven wat je hebt.
Dat Memphis het deelt, da's zijn keuze. Maar dat zou zijn club niet voor hem mogen beslissen/doen.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Dat ben ik helemaal met jullie eens. Maar ik denk dat veel supporters het wel interessant zouden vinden om een update te krijgen. En dus is het niet helemaal waar dat er niks nuttigs te melden is: als je je supporters een plezier kunt doen met zo'n update, dan is het dus wel nuttig.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Precies, als PSV supporter vind ik het maar irritant dat er altijd zoveel vage (of geen) informatie lijkt te zijn omtrent blessures tegenwoordig. En ik snap waardoor het komt, maar jammer is het wel.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Olivier Boscagli