John de Jong

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Misschien is het een onnozele vraag, maar waarom moet je John feliciteren met een speler uit de eigen jeugd?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

John de Jong heeft geen opvolger gehaald voor Dumfries en daarna faalde Teze als rechtsback, waardoor breedtespeler Mwene basisspeler werd. Dat Teze als rechtsback niet geschikt was konden we in de voorbereiding al zien. Teze werd dan ook pas geselecteerd voor Oranje toen hij weer in het centrum mocht spelen. Ook in dit dossier heeft Baco gefaald. We worden nu gered door Mauro, een linksbenige aanvallende middenvelder die verrassend genoeg op rechtsback uit de voeten kan.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Be that as it may, John kan feitelijk maar op 2 momenten gefaald hebben als het gaat om de selectie: zomer en winter. In dat opzicht is het niet zo relevant om dat elke week weer te benadrukken, toch?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Josef Dettelbacher schreef: 13 apr 2022, 08:43 Misschien is het een onnozele vraag, maar waarom moet je John feliciteren met een speler uit de eigen jeugd?
Dat is precies de manier waarop het hier tegenwoordig werkt.
John gokte op Teze/Obispo als vervanger van. Daar kreeg hij bakken kritiek op.
Door deze gok wordt Teze international, maar dan krijgt hij geen complimenten.
Kortom, het werkt heel eenzijdig en dat vind ik onterecht maar typerend voor de sfeer hier tegenwoordig.

Er gaat iets fout: John out, Roger out.
Er gaat iets goed: ja maar, eigen jeugd. ja maar, geluk. ja maar, Mauro is geen back dus toeval etc.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Als John een vervanger van Dumfries had gehaald en een geschikte rechtsback had gehaald in de zomer, was Teze wellicht al wel eerder opgeroepen omdat hij zich dan had kunnen focussen op CV. We zullen het niet weten, maar het is onzin om John hiervoor te moeten feliciteren 😂
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Chucky schreef: 13 apr 2022, 09:04 Als John een vervanger van Dumfries had gehaald en een geschikte rechtsback had gehaald in de zomer, was Teze wellicht al wel eerder opgeroepen omdat hij zich dan had kunnen focussen op CV. We zullen het niet weten, maar het is onzin om John hiervoor te moeten feliciteren 😂
Teze wilde het zelf als RB proberen, niet John de Jong. Zie hiervoor het interview met PSV tv.
Saibari is underrated.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Chucky schreef: 13 apr 2022, 09:04 Als John een vervanger van Dumfries had gehaald en een geschikte rechtsback had gehaald in de zomer, was Teze wellicht al wel eerder opgeroepen omdat hij zich dan had kunnen focussen op CV. We zullen het niet weten, maar het is onzin om John hiervoor te moeten feliciteren 😂
Door de gok geen vervanger te halen voor Ramalho is dat gebeurd. In de zomer was Ramalho namelijk niet geblesseerd. Maar het is niet leuk om iets positiefs over John de Jong te schrijven. De messen zullen al wel geslepen zijn voor als er morgen en/of zondag wordt verloren.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Robson de Souza schreef: 13 apr 2022, 09:01
Josef Dettelbacher schreef: 13 apr 2022, 08:43 Misschien is het een onnozele vraag, maar waarom moet je John feliciteren met een speler uit de eigen jeugd?
Dat is precies de manier waarop het hier tegenwoordig werkt.
John gokte op Teze/Obispo als vervanger van. Daar kreeg hij bakken kritiek op.
Door deze gok wordt Teze international, maar dan krijgt hij geen complimenten.
Kortom, het werkt heel eenzijdig en dat vind ik onterecht maar typerend voor de sfeer hier tegenwoordig.

Er gaat iets fout: John out, Roger out.
Er gaat iets goed: ja maar, eigen jeugd. ja maar, geluk. ja maar, Mauro is geen back dus toeval etc.
Heerlijk! En nog waar ook.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

ruuddevil schreef: 13 apr 2022, 08:51 John de Jong heeft geen opvolger gehaald voor Dumfries en daarna faalde Teze als rechtsback, waardoor breedtespeler Mwene basisspeler werd. Dat Teze als rechtsback niet geschikt was konden we in de voorbereiding al zien. Teze werd dan ook pas geselecteerd voor Oranje toen hij weer in het centrum mocht spelen. Ook in dit dossier heeft Baco gefaald. We worden nu gered door Mauro, een linksbenige aanvallende middenvelder die verrassend genoeg op rechtsback uit de voeten kan.
Dit bedoel ik met de verantwoording die hij heeft en die wij niet hebben. Hier op het forum was voorafgaand aan de transferwindow de tendens: Teze moet een kans krijgen op RB. Zeker toen bekend was dat Ramalho binnen zou komen, werd geroepen Teze RB en Ramalho RCV. Vervolgens kreeg Teze de kans in de voorbereiding en was een deel op dit forum niet overtuigd, vooral omdat Mwene aanvallend meer bracht, een ander deel wilde hem de tijd gunnen om zich te ontwikkelen, daar hij een heel seizoen als CV had gespeeld en dus meer tijd moet krijgen om zich te bewijzen als RB. Zo ook jijzelf in augustus, twee weken voor het sluiten van de transfermarkt:
ruuddevil schreef: 06 aug 2021, 12:22 Ik vond Teze ook best goed invallen. Ging aardig mee in de balcirculatie. Het enige dat ie niet beheerst is een voorzet geven. Hij doet maar wat. Geen idee of dat te leren is, een bepaalde basis lijkt me wel.
Dit is wat ik bedoelde; hier op het forum kunnen we de ene week roepen "het wordt niks" (wat jij juist weer een paar maanden voor bovenstaande post deed) en een tijdje later, nog binnen de transferwindow "hij viel goed in, moet alleen nog leren voorzetten geven". John moet in die tussentijd anticiperen en keuzes maken. Hetzelfde met Mwene, toen hij kwam was het "wat hebben we aan een transfervrije speler van Mainz" naar "verbazingwekkend goed en dynamisch, laat maar staan, goede tandem met Madueke" tot "eigenlijk is het de ideale back-up".

Een Nederlandse club kan niet zonder hiaten in de selectie aan de slag. Wij kunnen geen selectie van 50 man op de been brengen. Ajax heeft meer budget en een grotere selectie maar die staan nu ook te knutselen achterin.

En zoals al eerder gezegd, ik ben niet van de John fanclub, ik heb bijv. ook namen van TD's genoemd die bij clubs aangetoond hebben een goede selectie op de been te brengen, maar John compleet afbranden vind ik het andere uiterste. We moeten en mogen kritisch zijn, maar dan wel in het achterhoofd houden dat het voor ons heel makkelijk roepen is.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Sensation schreef: 13 apr 2022, 09:26 Dit bedoel ik met de verantwoording die hij heeft en die wij niet hebben. Hier op het forum was voorafgaand aan de transferwindow de tendens: Teze moet een kans krijgen op RB. Zeker toen bekend was dat Ramalho binnen zou komen, werd geroepen Teze RB en Ramalho RCV. Vervolgens kreeg Teze de kans in de voorbereiding en was een deel op dit forum niet overtuigd, vooral omdat Mwene aanvallend meer bracht, een ander deel wilde hem de tijd gunnen om zich te ontwikkelen, daar hij een heel seizoen als CV had gespeeld en dus meer tijd moet krijgen om zich te bewijzen als RB.
Nouja, brengt die verantwoordelijkheid niet ook met zich mee dat van hem mag worden verwacht dat hij bepaalde zaken beter ziet dan een relatief ongeïnformeerd stelletje nerds op een obscuur voetbalforum? Ik ben het ermee eens dat die terugkerende, ongenuanceerde kritiek een enorme baard begint te krijgen, maar wmb is het juist óók de taak van De Jong om van tevoren te bepalen (in overleg met wie dan ook) of, bijvoorbeeld, Teze die rechtsbackpositie op de langere termijn kwalitatief goed kan invullen. Hetzelfde geldt voor Pröpper, die in die eerste wedstrijden qua spel heeft teleurgesteld, maar van wie je wellicht ook de 'broosheid' (bij gebrek aan een beter woord) vijf maanden eerder beter of anders had kunnen inschatten. Dan zijn er nog de keeper- en spitsposities, die ondermaats zijn ingevuld. Gaandeweg de eerste weken/maanden van een seizoen is het juist zo lekker om van een aantal al dan niet onbekende aankopen te kunnen zeggen: potverdorie, dat hebben ze "verrekes goed gezien/gedaan!" Zoals bijvoorbeeld bij Veerman, Ramalho en vorig jaar Sangaré, Götze en eventueel Max.

Die verrassing en die vooruitziende blik mis ik nog wel eens. Niet dat het gemakkelijk is hoor, alleszins niet, maar volgens mij kun je prima zowel positief zijn waar het verdiend is én kritisch op hiaten. Dat hier dan doorheen het seizoen vaak wat wispelturig en emotioneel wordt gereageerd doet daar wmb weinig aan af; wij zouden, als het goed is, slechts in zeer beperkte mate de kennis moeten hebben die de technische staf van PSV wél heeft. Die hebben overigens stuk voor stuk niet echt een meelijwekkende positie.

Afijn. We doen nog op drie fronten mee en daar gaat het om. ;)
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Ik ben ook altijd wat voorzichtig met termen als falen etc. En ben ik niet anti of pro John op het moment, beetje neutraal. Wel is bepaalde kritiek op zijn plaats.

Als ik al voor het seizoen zie dat Teze geen rechtsback is en dat het na 1 invalbeurt duidelijk is dat we met Vinicius en Zahavi heel zwak bezet zijn op de spitspositie, dan verwacht ik dat een Technisch Directeur van PSV dat al helemaal ziet. Ik heb er dan verder niet echt een boodschap aan als er wordt gezegd 'driekwart van het forum vond Teze op RB een prima optie en er zijn supporters die denken dat Vinicius na 10 basisplaatsen op een rij wel ineens goed is'. Ik mag hopen dat de ene persoon die uit de hele voetbalwereld wordt gekozen om bij ons die technische functie te bekleden er wat meer verstand en kijk op heeft dan het gemiddelde van dit forum.

Er zijn fouten gemaakt door John. En ik zou het niet heel gek vinden mocht hij daarop afgerekend worden als we wederom buiten de boot pissen. En dat mag je best zeggen ondanks dat ik het zelf uiteraard niet beter had gedaan.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Johnnie Walker schreef: 13 apr 2022, 10:07 Ik ben ook altijd wat voorzichtig met termen als falen etc. En ben ik niet anti of pro John op het moment, beetje neutraal. Wel is bepaalde kritiek op zijn plaats.

Als ik al voor het seizoen zie dat Teze geen rechtsback is en dat het na 1 invalbeurt duidelijk is dat we met Vinicius en Zahavi heel zwak bezet zijn op de spitspositie, dan verwacht ik dat een Technisch Directeur van PSV dat al helemaal ziet. Ik heb er dan verder niet echt een boodschap aan als er wordt gezegd 'driekwart van het forum vond Teze op RB een prima optie en er zijn supporters die denken dat Vinicius na 10 basisplaatsen op een rij wel ineens goed is'. Ik mag hopen dat de ene persoon die uit de hele voetbalwereld wordt gekozen om bij ons die technische functie te bekleden er wat meer verstand en kijk op heeft dan het gemiddelde van dit forum.

Er zijn fouten gemaakt door John. En ik zou het niet heel gek vinden mocht hij daarop afgerekend worden als we wederom buiten de boot pissen. En dat mag je best zeggen ondanks dat ik het zelf uiteraard niet beter had gedaan.
Zaken gaan ook in overleg hè? Misschien had Schmidt wel tegen John gezegd: Teze wil zich bewijzen als rechtsback en ik zie het ook wel zitten, zorg dat er in ieder geval één iemand bij komt en daarna zien we wel even hoe het loopt. Zahavi had een dijk van een vorm in de eerste paar maanden van het seizoen, Vinicius kwam last minute daarachter, Romero kwam terug maar bleef kwakkelen, Schmidt ziet blijkbaar wat in Gakpo als spits en gebruikt ook graag (niet alleen uit nood heb ik het idee) Götze als valse spits. Dus ook daar zal ongetwijfeld overleg zijn geweest.

Aan de andere kant; als TD mag je dan best met je vuist op tafel slaan en zeggen: ik bepaal de technische koers van PSV (weliswaar in overleg met de trainer) en zie dat Zahavi wisselvallig is, Vinicius slechts een huurling is, Gakpo waarschijnlijk aan het eind van het seizoen vertrekt, Götze iemand is die misschien wel meer zijn lot verbind aan Schmidt dan aan PSV en Romero weer kwakkelt met blessures. Dus er moet iemand bij waar we ook volgend seizoen op kunnen bouwen.

Maar daarom; hij zit in een positie waar keuzes gemaakt moeten worden, verantwoording moet worden afgelegd richting hogerop maar tevens de relatie met de trainer en de spelers onder hem geborgd moet blijven. Dan is het vanaf onze kant makkelijk roepen. Dat wij dingen anders zien; ja, tuurlijk, ieder zijn mening! Dat wij dingen beter zien? Daarvoor verkeren wij simpelweg niet in de positie.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

We denken er niet heel anders over volgens mij hoor [mention]Sensation[/mention]. Ik quote je ook express niet, want in je laatste alinea van je vorige post kan ik mij volledig vinden. Ik vul eigenlijk als het ware aan dat het wel heel logisch is dat veel supporters kritisch zijn op bepaalde beslissingen én dat daar misschien wel conclusies over het aanblijven van John uit mogen volgen. Dus was niet echt een directe reactie op jouw post, maar meer op de enkele daarboven die zeiden: er zullen al wel mensen klaar zitten om kritiek te uiten als we donderdag en zondag verliezen. En ja, dat lijkt mij inderdaad vrij terecht mocht dat gebeuren.

Er zijn voorbeelden waar nauwelijks tot geen kritiek op is. Er zal niet iemand te vinden zijn die roept dat het John zijn schuld is dat we met Max op linksback het seizoen in gaan. Want niemand verwachtte dat hij zo ver terug zou vallen.

Er zijn echter ook voorbeelden waarvan de gemiddelde supporter zegt: doe nou niet!! Ik noem een Teze op RB, geen extra CV halen in de winterstop, geen fatsoenlijke spits aantrekken, de interesse in Cillessen. Op het moment dat we daar dan mee in de problemen komen, dan zijn dat zaken waar John best op afgerekend mag worden. Ondanks dat het lastig is, zaken in overleg gaan, wij niet van de hoed en de rand weten, etc.

En daar hoeven we dan overigens ook geen medelijden mee te hebben. Het is een prachtige positie met een mooi salaris waarin je gewoon uit moet blinken om jarenlang te mogen blijven zitten.

Ben er wel voorstander van als die kritiek op een normale toon wordt geuit.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Johnnie Walker schreef: 13 apr 2022, 10:51 We denken er niet heel anders over volgens mij hoor @Sensation. Ik quote je ook express niet, want in je laatste alinea van je vorige post kan ik mij volledig vinden. Ik vul eigenlijk als het ware aan dat het wel heel logisch is dat veel supporters kritisch zijn op bepaalde beslissingen én dat daar misschien wel conclusies over het aanblijven van John uit mogen volgen. Dus was niet echt een directe reactie op jouw post, maar meer op de enkele daarboven die zeiden: er zullen al wel mensen klaar zitten om kritiek te uiten als we donderdag en zondag verliezen. En ja, dat lijkt mij inderdaad vrij terecht mocht dat gebeuren.

Er zijn voorbeelden waar nauwelijks tot geen kritiek op is. Er zal niet iemand te vinden zijn die roept dat het John zijn schuld is dat we met Max op linksback het seizoen in gaan. Want niemand verwachtte dat hij zo ver terug zou vallen.

Er zijn echter ook voorbeelden waarvan de gemiddelde supporter zegt: doe nou niet!! Ik noem een Teze op RB, geen extra CV halen in de winterstop, geen fatsoenlijke spits aantrekken, de interesse in Cillessen. Op het moment dat we daar dan mee in de problemen komen, dan zijn dat zaken waar John best op afgerekend mag worden. Ondanks dat het lastig is, zaken in overleg gaan, wij niet van de hoed en de rand weten, etc.

En daar hoeven we dan overigens ook geen medelijden mee te hebben. Het is een prachtige positie met een mooi salaris waarin je gewoon uit moet blinken om jarenlang te mogen blijven zitten.

Ben er wel voorstander van als die kritiek op een normale toon wordt geuit.
helemaal eens. En dan vooral dat laatste ook idd, want John wordt het liefst door een aantal hier zowat achter slot en grendel gezet, en de roep om Brands is dan groot, maar ook daar werd bijv. jaren geroepen dat een linksback nodig was waar Brands die weigerde te halen. Die kwam ook met Luckassen aanzetten, met een blessurehistorie vergelijkbaar als die van Cillessen, is veel geld uitgegeven aan een mislukte Maher, is Dries Mertens voor veel te weinig verkocht.. Dat soort dingen gebeuren bij elke club onder elke TD. De ene keer valt het alleen meer op dan de andere keer. En dat sommige fouten grover wegen dan andere is ook best duidelijk, maar bijv. het negeren van het halen van een CV afgelopen winter vind ik vergelijkbaar als een Brands die keer op keer weigerde de linksback positie te versterken. Wat ik al zei; bij Ajax is het nu ook knutselen achterin, zitten ook een aantal flinke misperen tussen de aankopen.

Met jou eens; de discussie mag en moet altijd blijven, en iemand op zaken afrekenen moet ook zeker kunnen. Maar ook altijd in het achterhoofd nemen; zou een andere TD het zoveel beter doen? En dan is het makkelijk om snel JA te roepen en te vinden dat het gras bij de buren groener is, maar even een momentje van nadenken, kijken hoe het bij Ajax met een groter budget en grotere selectie, of buitenlandse clubs met een groter budget en grotere selectie gaat, hoe het in de tijd van Brands ging, waar ook hiaten in de selecties zaten. En dat ook meenemen in de meningsvorming rondom het functioneren van De Jong. Dan is het zoals jij zegt; kritiek wat altijd kan, maar wel op normale toon.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Johnnie Walker schreef: 13 apr 2022, 10:51 geen extra CV halen in de winterstop
Door het niet halen van die extra CV is Teze international geworden.
Daarbij is dit nog steeds geen enkel probleem geweest, ook nu niet na de blessure van Boscagli.

Ramalho en Teze als CV's zou uitstekend kunnen werken, waarbij men nog Obispo als back-up heeft. Mits deze laatste fit is en voor de verandering fit blijft, wat helaas wel een probleem lijkt te zijn.

Ja PSV is dun bezet achterin, maar vooralsnog is vooral het niet halen van een extra RB in de winterstop meer een probleem (door de lange blessure van Mwene en de tegenvallende prestaties van Max).
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Josef Dettelbacher schreef: 13 apr 2022, 08:57 Be that as it may, John kan feitelijk maar op 2 momenten gefaald hebben als het gaat om de selectie: zomer en winter. In dat opzicht is het niet zo relevant om dat elke week weer te benadrukken, toch?
Natuurlijk wel. Elke wedstrijd weer wordt je achtervolgd door het falen van ome John.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Robson de Souza schreef: 13 apr 2022, 09:08
Chucky schreef: 13 apr 2022, 09:04 Als John een vervanger van Dumfries had gehaald en een geschikte rechtsback had gehaald in de zomer, was Teze wellicht al wel eerder opgeroepen omdat hij zich dan had kunnen focussen op CV. We zullen het niet weten, maar het is onzin om John hiervoor te moeten feliciteren 😂
Door de gok geen vervanger te halen voor Ramalho is dat gebeurd. In de zomer was Ramalho namelijk niet geblesseerd. Maar het is niet leuk om iets positiefs over John de Jong te schrijven. De messen zullen al wel geslepen zijn voor als er morgen en/of zondag wordt verloren.
Sorry, maar wat een onzin. Ik zou graag heel erg positief over John willen zijn, want ik vind het oprecht een goede kerel die zich voor 100% met de beste bedoelingen voor onze club inzet. Daar geloof ik echt in. Helaas is hij gewoon incapabel gebleken de afgelopen 4 jaar.

Ik ga hem pas feliciteren zodra hij door hem aangekochte spelers met mooie winsten weet te verkopen (bijv straks Sangaré). Uiteindelijk is dat een van zijn belangrijkste taken: via die weg je eigen kapitaal creëren. Dat doet hij vooralsnog veel, en veel te weinig. Sangaré gaat pas zijn eerste 'eigen' klapper worden, omdat het gros van de aankopen uiteindelijk mislukt of niet goed genoeg bleken te zijn.

We gaan John toch niet feliciteren als er door zijn eigen onkunde een speler uiteindelijk voor Oranje wordt opgeroepen. Dat had niets met bewust beleid te maken, anders hadden we ook geen interesse gehad in een Phillips.
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Chucky schreef: 13 apr 2022, 14:19 Dat had niets met bewust beleid te maken, anders hadden we ook geen interesse gehad in een Phillips.
PSV wilde alleen iemand halen als ze ervan overtuigd waren dat hij beter was dan Teze, uiteindelijk hebben ze zo iemand niet kunnen halen.
Maar dat was dus wel degelijk een bewuste keuze, een topper of niemand.

Maar bij sommigen kan De Jong blijkbaar niets goed doen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Volgens mij wordt John flink betaald om juist wél versterkingen te vinden.
Kan het wel een bewuste keuze zijn, maar alsnog doet hij het dan niet goed.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

Ren Höek schreef: 13 apr 2022, 15:01
Chucky schreef: 13 apr 2022, 14:19 Dat had niets met bewust beleid te maken, anders hadden we ook geen interesse gehad in een Phillips.
PSV wilde alleen iemand halen als ze ervan overtuigd waren dat hij beter was dan Teze, uiteindelijk hebben ze zo iemand niet kunnen halen.
Maar dat was dus wel degelijk een bewuste keuze, een topper of niemand.
Dus omdat John het niet voor elkaar krijgt een geschikte CV te vinden (plan A) en we dus overschakelen naar plan B (lees: niks doen) moeten we hem hiervoor de credits geven? Sorry, maar dat gaat er bij mij niet in, ondanks het feit dat ik het er mee eens ben geen grote twijfelgevallen oid te halen.
Maar bij sommigen kan De Jong blijkbaar niets goed doen.
Wat een onzin, begint ook een beetje vermoeiend te worden om steeds maar weer dit stokpaardje van stal te halen.
John doet onderaan de streep ook niet zo veel goed qua selectiebeleid. Niet niets, maar helaas wel een stuk minder dan zou moeten.
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ah, deel 33 van dezelfde armoedige discussie :mrgreen:

Jullie wilden na alle vruchteloze gesprekken hiervoor toch even controleren of alle bekende standpunten op 13 april veranderd waren?
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ykhim schreef: 13 apr 2022, 15:45 Ah, deel 33 van dezelfde armoedige discussie :mrgreen:

Jullie wilden na alle vruchteloze gesprekken hiervoor toch even controleren of alle bekende standpunten op 13 april veranderd waren?
Misschien heeft John nog wat eieren waar hij na Pasen mee komt. Mooi moment om de discussie alvast op te warmen ;)
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
AddoCultheld
Internationale topspeler
3
Berichten: 3266
Lid geworden op: 19 okt 2020

Ren Höek schreef: 13 apr 2022, 15:01
Chucky schreef: 13 apr 2022, 14:19 Dat had niets met bewust beleid te maken, anders hadden we ook geen interesse gehad in een Phillips.
PSV wilde alleen iemand halen als ze ervan overtuigd waren dat hij beter was dan Teze, uiteindelijk hebben ze zo iemand niet kunnen halen.
Maar dat was dus wel degelijk een bewuste keuze, een topper of niemand.

Maar bij sommigen kan De Jong blijkbaar niets goed doen.
Prima dat dat een bewuste keuze was, maar 99% ziet dat je iig een iemand had moeten halen, al was het maar voor de bank erbij. Had zo'n Doekhi opgehaald voor 1.5 miljoen. Die had je desnoods na 1.5 jaar voor minimaal hetzelfde verkocht. Vooral als je kijkt naar onze geschiedenis qua blessures in de selectie en de halve fitheid van bijvoorbeeld een Max.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

AddoCultheld schreef: 13 apr 2022, 16:13
Ren Höek schreef: 13 apr 2022, 15:01

PSV wilde alleen iemand halen als ze ervan overtuigd waren dat hij beter was dan Teze, uiteindelijk hebben ze zo iemand niet kunnen halen.
Maar dat was dus wel degelijk een bewuste keuze, een topper of niemand.

Maar bij sommigen kan De Jong blijkbaar niets goed doen.
Prima dat dat een bewuste keuze was, maar 99% ziet dat je iig een iemand had moeten halen, al was het maar voor de bank erbij. Had zo'n Doekhi opgehaald voor 1.5 miljoen. Die had je desnoods na 1.5 jaar voor minimaal hetzelfde verkocht. Vooral als je kijkt naar onze geschiedenis qua blessures in de selectie en de halve fitheid van bijvoorbeeld een Max.
Dus John had Doekhi moeten halen? Kom op man, wat ben ik blij dat jij het niet voor het zeggen hebt.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Als Doekhi was gehaald, was er weer wat anders om over te klagen, want dan had John Doekhi gehaald. Dan had hij die 1.5 miljoen (ondanks dat zijn marktwaarde 3 miljoen is), beter bij kunnen leggen voor een buitencategorie speler. Of zoiets.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26036
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ben het met je eens dat we iemand hadden moeten halen. Maar je verkoopt niet zo maar een speler. Zo'n speler moet willen en heeft een salaris bij PSV wat hij niet makkelijk elders kan verdienen als hij het niveau niet aan kan bij ons. Het is geen gegeven dat je iemand kan verkopen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

John de Jong