Luuk de Jong

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Ik denk dat daar de kans voor PSV ligt want hier is ie geen pinchitter maar aanvoerder en aanvalsleider. Maar ik denk niet dat Sevilla en of Barcelona graag afstand van hem doen.

De wereld had er heel anders uitgezien als Koeman eerder ontslagen was en Luuk bij ons verhuurt was.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

En dan lees je soms (steeds minder) dat het terughalen van Luuk armoedig scoutingsbeleid is. Wat een koning joh.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

ShovingNE2 schreef: 11 apr 2022, 08:06 En dan lees je soms (steeds minder) dat het terughalen van Luuk armoedig scoutingsbeleid is. Wat een koning joh.
Onder Koeman was het als basisspeler toch ook niet goed? En zijn seizoen bij Sevilla vorig jaar ook niet.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Maar PSV wel. Die gaat nog zeker 3 jaar lang bakken goals maken bij ons.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

11 Sir Tinus schreef: 11 apr 2022, 08:19
ShovingNE2 schreef: 11 apr 2022, 08:06 En dan lees je soms (steeds minder) dat het terughalen van Luuk armoedig scoutingsbeleid is. Wat een koning joh.
Onder Koeman was het als basisspeler toch ook niet goed? En zijn seizoen bij Sevilla vorig jaar ook niet.
Bezorgde Sevilla toch de Uefa cup?
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

ShovingNE2 schreef: 11 apr 2022, 08:06 En dan lees je soms (steeds minder) dat het terughalen van Luuk armoedig scoutingsbeleid is. Wat een koning joh.
We hebben ongeveer de hele zomer wanhopig op Luuk gewacht om hem binnen te halen als vervanger van Malen, wat ook nog eens een totaal ander type spits is.
Dat kwam toch gewoon vrij armoedig over? Neemt niet weg dat Luuk zeker van grote waarde had kunnen zijn voor ons dit seizoen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ik heb het over komende zomer Chucky. Dat dat niet goed ging ben ik met je eens, maar dat had weinig met de kwaliteiten met Luuk te maken. Ik lees nog net te vaak 'Luuk terughalen moeten we niet willen'.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Batsu schreef: 11 apr 2022, 08:32
11 Sir Tinus schreef: 11 apr 2022, 08:19

Onder Koeman was het als basisspeler toch ook niet goed? En zijn seizoen bij Sevilla vorig jaar ook niet.
Bezorgde Sevilla toch de Uefa cup?
Zeker, in het jaar ervoor was ie top.
Chucky
Internationale topspeler
5
Berichten: 4653
Lid geworden op: 7 sep 2018

ShovingNE2 schreef: 11 apr 2022, 08:50 Ik heb het over komende zomer Chucky. Dat dat niet goed ging ben ik met je eens, maar dat had weinig met de kwaliteiten met Luuk te maken. Ik lees nog net te vaak 'Luuk terughalen moeten we niet willen'.
Oh dan ben ik het met je eens hoor. Als spits knalt hij er op zeker 20+ in dus wie zegt daar nee tegen :mrgreen:
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Nu is de vraag wat de nieuwe staf/leiding wilt en of de aantrekkingskracht van Ruud daar ook een rol bij gaat spelen.

Ik weet het niet. Luuk is een baas, maar ik geloof niet altijd in het terug halen van succes. Voor mij is dat een te makkelijke gedachte. Daarentegen ben ik voor specifieke wapens in een elftal. Luuk is dat zeer zeker.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Ik kijk toch ook wel met zeer veel bewondering naar onze Luuk. Heb tegen terugkeer gestemd, omdat ik met huidige staf/team en zijn manier van spelen niet in een echt goede connectie geloof. De manier van spelen zou echt op hem moeten zijn afgestemd, als plan B is hij nog veel te goed natuurlijk voor PSV, voor Barça is dat geen punt. Blijft een fenomeen, buitengewoon knap
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Geweldig voor Luuk. Misschien de poll in deze topic maar weer eens updaten?
Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

https://i.ytimg.com/vi/gvQsyQFnjxY/hqdefault.jpg
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019



Nou, Luuk. It's time, en neem Memphis ook meteen mee. ;)
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Haha. Luuk basis en Lewandowski pinchhitter.

Gotta love it.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Loek de goat
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Legende
3
Berichten: 10001
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Als je ergens bij een team past en je kent je rol, dan is het fantastisch dat dat bij een club als Barcelona kan zijn', vervolgde De Jong. 'Dan accepteer je dat ook. Na dit seizoen ga ik mijn opties bekijken. Welke aanbiedingen er komen, dat moet ik allemaal nog zien. Maar ik denk dat elke speler zou zeggen dat-ie het liefst bij Barcelona zou blijven. Dat is voor mij geen vraag, dat zou fantastisch zijn. Ik heb eerder ook gezegd: ik ga kijken als er wat komt, maar ik ben nu bezig om een mooi seizoen af te maken en dan zie ik wel wat er gaat komen.'
Kortom, Sjon, doe hem een mooie aanbieding en wie weet.

https://www.vi.nl/nieuws/de-jong-spreek ... geen-vraag
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Dat wordt een heel lastig verhaal voor PSV. Buiten dat hij zeer waarschijnlijk het liefst bij Barcelona blijft en nog onder contract staat bij Sevilla denk ik dat hij geen haast heeft om een keuze te maken en dat hebben wij wel. Wij kunnen niet wachten met beleid en keuzes maken tot Luuk al zijn opties op een rijtje heeft want dan zit je weer tot ver in augustus in de wachtkamer.

Dus wat PSV wel kan doen is polsen en een knetter goede aanbieding neer leggen met een deadline en wil Luuk niet dan zien we wel weer later maar dan pakken we een andere spits.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen, tenzij de ezel John heet.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

11 Sir Tinus schreef: 12 apr 2022, 07:12 Dat wordt een heel lastig verhaal voor PSV. Buiten dat hij zeer waarschijnlijk het liefst bij Barcelona blijft en nog onder contract staat bij Sevilla denk ik dat hij geen haast heeft om een keuze te maken en dat hebben wij wel. Wij kunnen niet wachten met beleid en keuzes maken tot Luuk al zijn opties op een rijtje heeft want dan zit je weer tot ver in augustus in de wachtkamer.

:indexfinger: Het is goed voor te stellen dat deze jongen het liefst in Spanje blijft. Daarom moet PSV niet tot het laatste moment wachten of hij een keer zin heeft of niet.

Na een fraaie stad als Sevilla en, ok, Barcelona heb je ook niet zoveel zin meer om naar het lelijke Eindhoven terug te komen. :D
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Je kunt het proberen en bij nee, direct doorschakelen.
mr.top schreef: 12 apr 2022, 08:53 Na een fraaie stad als Sevilla en, ok, Barcelona heb je ook niet zoveel zin meer om naar het lelijke Eindhoven terug te komen. :D
Afbeelding
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Jep lekker in Spanje blijven. Genieten.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Ardbeg schreef: 12 apr 2022, 09:04 Je kunt het proberen en bij nee, direct doorschakelen.
Precies, je kunt gewoon zeggen beste Luuk, we zien in jou een aanvalsleider, onze eerste 9, absolute basisspeler en bouwsteen van onze nieuwe aanval, grote kans op aanoerderschap en na je carriere kun je ook bij ons aan de gang. We willen en kunnen je dit betalen en we beloven dat we er met Sevilla wel uit komen maar we hebben je wel nodig op de eerste training van het komende seizoen.

Als hij zegt dat dit nog niet het moment is dan is het helemaal prima en dan wellicht tot later maar dan gaan wij Hlozek binnen hengelen.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Alleen nog aan beginnen als hij transfervrij of voor een zacht prijsje kan komen.

Meer dan 5 miljoen moet je echt niet meer uitgeven aan hem.

Op voetbaltechnisch gebied zie ik hem graag komen, maar je hebt ook te maken met de positie van Gakpo die 99% zeker vertrekt en waar dus een vervanger voor moet komen, en met het fenomeen "restwaarde". Teveel spelers zonder serieuze restwaarde is voor PSV niet te doen, aangezien PSV elk jaar flink moet verkopen om in de zwarte cijfers te blijven.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

11 Sir Tinus schreef: 12 apr 2022, 12:11
Ardbeg schreef: 12 apr 2022, 09:04 Je kunt het proberen en bij nee, direct doorschakelen.
Precies, je kunt gewoon zeggen beste Luuk, we zien in jou een aanvalsleider, onze eerste 9, absolute basisspeler en bouwsteen van onze nieuwe aanval, grote kans op aanoerderschap en na je carriere kun je ook bij ons aan de gang. We willen en kunnen je dit betalen en we beloven dat we er met Sevilla wel uit komen maar we hebben je wel nodig op de eerste training van het komende seizoen.

Als hij zegt dat dit nog niet het moment is dan is het helemaal prima en dan wellicht tot later maar dan gaan wij Hlozek binnen hengelen.
De vraag is dus of PSV dat wil en kan bieden he. Ligt er ook aan hoe Ruudje wil spelen. Met een type de Jong of juist meer een type Depay/Malen/Bergwijn met diepte en snelheid. Haal je Luuk zal je daar ook je elftal op moeten afstemmen en dat heeft weer gevolgen voor je transferplannen. Niet dat Luuk alles bepalend is, maar je moet hem wel in zijn kracht gaan gebruiken natuurlijk.

Of je daar aan moet beginnen, ik zou de twijfel begrijpen. Bovendien wil PSV 2 spitsen halen waarvan ook een jonge gast die zich al deels bewezen heeft en ook basisspeler moet kunnen zijn. Kortom, je gaat dan gewoon een (gezonde) concurrentiestrijd krijgen. Dat zou ik ook zo communiceren richting Luuk. Aan hem om die strijd wel/niet aan te gaan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Juancho schreef: 12 apr 2022, 15:49
11 Sir Tinus schreef: 12 apr 2022, 12:11

Precies, je kunt gewoon zeggen beste Luuk, we zien in jou een aanvalsleider, onze eerste 9, absolute basisspeler en bouwsteen van onze nieuwe aanval, grote kans op aanoerderschap en na je carriere kun je ook bij ons aan de gang. We willen en kunnen je dit betalen en we beloven dat we er met Sevilla wel uit komen maar we hebben je wel nodig op de eerste training van het komende seizoen.

Als hij zegt dat dit nog niet het moment is dan is het helemaal prima en dan wellicht tot later maar dan gaan wij Hlozek binnen hengelen.
De vraag is dus of PSV dat wil en kan bieden he. Ligt er ook aan hoe Ruudje wil spelen. Met een type de Jong of juist meer een type Depay/Malen/Bergwijn met diepte en snelheid. Haal je Luuk zal je daar ook je elftal op moeten afstemmen en dat heeft weer gevolgen voor je transferplannen. Niet dat Luuk alles bepalend is, maar je moet hem wel in zijn kracht gaan gebruiken natuurlijk.

Of je daar aan moet beginnen, ik zou de twijfel begrijpen. Bovendien wil PSV 2 spitsen halen waarvan ook een jonge gast die zich al deels bewezen heeft en ook basisspeler moet kunnen zijn. Kortom, je gaat dan gewoon een (gezonde) concurrentiestrijd krijgen. Dat zou ik ook zo communiceren richting Luuk. Aan hem om die strijd wel/niet aan te gaan.
Nog meer reden om hem sowieso voor de eerste training aan boord te hebben. Dat beviel mij dit seizoen heel erg goed want ik denk dat het een voordeel is binnen de CL kwalificaties. Maar inderdaad, enkel als je ook geduldig wilt opbouwen, diepte over de flanken wil en buitenspelers die niet enkel voor het schot gaan maar ook een voorzet kunnen en vooral willen geven.

Of je het moet willen ligt maar net aan de armoede van de scourting. Er zullen vast wel spelers haalbaar zijn waar een soort van risico aan zit a la Romero waarbij je het misschien een keer wel moet doen ipv altijd maar proberen voor goedkoop en degelijk. Ik heb geen vertrouwen dat PSV een scouting heeft die nieuwe pareltjes kan aandragen of de technische leiding die het uiteindelijk tegen houdt. Dan is Luuk een veilige keuze, ook als je je elftal erop aan moet passen. Maar niet pas half augustus.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Luuk de Jong