Moderators/Admins

Suggesties, vragen en opmerkingen voor het forum.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Nee, vind ik niks raars aan, en me er druk over maken of aan storen kan ik helemaal niet om zoiets onbenulligs. Het is ook noet zo dat het constant aan de lopende band gebeurt.

Dat laatste is makkelijk praten. Je moet tegenwoordig overal een abonnement op hebben en niet iedereen heeft geld voor en en en.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Het is behoorlijk kinderachtig om je hieraan te storen, het gebeurd idd bij lange na niet aan de lopende band. Volgens mij echt mss 1 hooguit 2 keer per week dat er een artikel van bijv VI Pro of Elfrink is waarbij een handjevol mensen vragen om het volledige artikel. Heel makkelijk om over die paar Posts per week heen te lezen toch?

Voor degene die nu gevraagd wordt om te delen is het juist makkelijker zoals t nu gaat want dan kijk je wie dat vragen en dan stuur je 1 pb in 1x naar alle mensen die het willen hebben. Nu ga je dus meerdere pb’s krijgen om het steeds opnieuw te delen.

Het is nu wachten tot de mensen die een artikel deel hier plaatsen gaan klagen dat ze steeds PB’s krijgen om ze te delen en dit verboden gaat worden..

Iets met verleggen van het “probleem” (wat imo geen probleem is)
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26049
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Voor de helderheid: een link naar een artikel plaatsen kan gewoon. En uit dat artikel mag je ook gewoon een paar zaken quoten. Dat is eerder als reclame dan verboden content.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Maikel schreef: 10 apr 2022, 08:59 Kleine toevoeging:

Zoals bekend is het delen van artikelen achter een paywall niet toegestaan.
Wat nu vaak gebeurd is dat wanneer iemand een artikel achter een paywall deelt, er een hoop reacties onder komen met de vraag om het artikel te sturen. Hier maak ik me zelf ook geregeld schuldig aan.

Dit gaan we niet meer doen, we hebben van wat leden gehoord dat dit als storend wordt ervaren. Dus wanneer je een artikel wenst te ontvangen, stuur dan een PM.
We zullen de vraag naar de artikelen in publieke topic actief gaan verwijderen.
Serieus? Misschien moeten we ons iets minder laten leiden door een klein groepje dat zich kennelijk overal aan stoort.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

GillesdelaCroquette schreef: 10 apr 2022, 11:05 Serieus? Misschien moeten we ons iets minder laten leiden door een klein groepje dat zich kennelijk overal aan stoort.
Ik stoor mezelf aan dit soort opmerkingen.

Kunnen we ook niet iets doen aan het kleine groepje die zich zo uitlaat over dit kleine groepje?

Dan blijven we in ieder geval hier wel een goede weerspiegeling van de maatschappij. :P
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

VI pro kost 10 euro per maand. Je zou kunnen overwegen met een man of 4 a 5 samen een accountje te nemen. N pilsje per maand voor onbeperkt toegang.

(Nee zelf geen interesse, ook niet in bier ;) )
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ik heb VI Pro nog gekocht voor 6 euro per maand volgens mij, is nu al 8 meen ik te zien als ik moet inloggen. Goedkoop is het niet, maar er staat wel veel op. En PRO is wat minder extreem op alleen Ajax gericht. Ik heb zelf nooit zo'n last van die berichten over artikelen, dus als iemand bepaalde artikelen graag wil lezen zie ik wel een PB komen dan. Ik snap wel dat niet iedereen overal een abonnement op kan nemen, maar snap ook goed dat een site als VI niet alles kan aanbieden als niemand ervoor betaalt.
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Inderdaad, niet iedereen kan dat betalen. Ik snap echt niet dat iemand zich hier aan stoort.
Saibari is underrated.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik zou best willen betalen voor alleen kwaliteits artikelen over PSV, maar niet over andere clubs. Dus als ze slim zijn dan doen ze die optie ook, voor 2-3 euro per maand alle PRO artikelen van je favo club. Ik wil die andere shit over Ajax enzo niet lezen.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Wat is de moeite om iemand een PM te sturen als je een artikel via PM wilt ontvangen?

Even heel mierenneukerig gezegd: maar 't vragen om artikelen is niet relevant voor een topic en dus off topic en eigenlijk niet toegestaan. Klik even twee keer extra en stuur iemand een pm.

En ja, ik ben zelf iemand die altijd roept om artikelen als iemand er een plaatst. Maar zal vanaf nu ook een PM sturen
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Tsja t is gewoon mierenneuken zoals je zelf zegt, maargoed, t is vooral een frustratie dat er te pas en te onpas geklaagd wordt over inhoud van topics. Mensen die klagen over modereren door anderen, mensen die klagen over het zoeken van trolls, mensen die klagen over Posts van vermoede trolls, mensen die blijkbaar klagen over die enkele keer dat er gevraagd wordt om een pb. Zou allemaal niet nodig moeten zijn. Je mag als mod van mij ook best weleens zeggen “stoor je er gewoon niet aan” en niet mierenneuken op de letterlijkheid of iets on-topic is of niet. Zou het voor jullie ook makkelijker maken want ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jullie t niet ook allemaal een beetje kinderachtig vinden :mrgreen:
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Wij kunnen het ons als modteam en beheerders eigenlijk niet permitteren dat er openbaar artikelen worden gedeeld die achter een paywall zitten. Daarom hebben we toen ook aangegeven dat de artikelen zelf niet meer gedeeld kunnen worden in publieke topics.
Dit geldt dan eigenlijk ook voor 't vragen ernaar bij elkaar.

Dus gelieve het via PM te doen.
Klinkt kinderachtig, maar 't helpt ons.

Ik denk verder dat we heel vaak dingen laten gaan onder 't motto: stoor je er maar niet aan
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Maikel schreef: 10 apr 2022, 12:20 Wat is de moeite om iemand een PM te sturen als je een artikel via PM wilt ontvangen?

Even heel mierenneukerig gezegd: maar 't vragen om artikelen is niet relevant voor een topic en dus off topic en eigenlijk niet toegestaan. Klik even twee keer extra en stuur iemand een pm.

En ja, ik ben zelf iemand die altijd roept om artikelen als iemand er een plaatst. Maar zal vanaf nu ook een PM sturen
Het betreft informatie omtrent het onderwerp, dus het lijkt me juist volledig ontopic.

Maar goed concreet, zijn er nou echt juridische problemen met externe partijen over dit verzoek?
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Doe t nou gewoon. Hoe moeilijk is het? Verzoek wordt niet voor niets gedaan. Altijd dat gezeik 'ja , maar' voortkomend uit eigen luiheid/ zwakte en het dan maar bij een ander neerleggen :opzijnkop:
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Trixm schreef: 10 apr 2022, 12:56 Maar goed concreet, zijn er nou echt juridische problemen met externe partijen over dit verzoek
Voorkomen is beter dan genezen.



Verder eens met [mention]psvgouda[/mention] hierboven.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Wel mooi hoe zoiets onbenulligs en logisch (want volgens mij is dit overal zo) tot zoveel discussie kan leiden weer. Of ja, discussie is het eigenlijk niet eens.

Ik ben wel blij dat de mods nu sommige regels weer wat sterker neerzetten, want volgens mij is daar ook al vaker van gezegd dat dit zou moeten. Ik snap uiteraard dat je het weer anders ziet als er dan iets komt wat tegen jou ingaat, maar daarvoor zijn het toch mods? Dat je een discussie aangaat bij iets groots, oké, maar als dit zo weinig gebeurt, waarom maak je je er dan druk om als het moet stoppen?
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Nu draai je het om Thijs, onder de post zelf reageren is nu eenmaal makkelijker en sneller dan een pb sturen. Ik maak me er ook niet druk om dat het niet meer mag, want ik vraag er zelf bijna nooit om, ik deel juist ED premium indien gevraagd.

Maar wat me dan even stoort is dat er blijkbaar mensen zijn die om een enkele post met iets van 'Mag ik dit artikel via pb?' gaan huilen bij de mods of er iets aan gedaan kan worden. Daar was mijn initiële post vooral een reactie op want als je daar al zo veel last van hebt dan heb je een zwaar leven.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Grasmat schreef: 10 apr 2022, 13:48 Nu draai je het om Thijs, onder de post zelf reageren is nu eenmaal makkelijker en sneller dan een pb sturen. Ik maak me er ook niet druk om dat het niet meer mag, want ik vraag er zelf bijna nooit om, ik deel juist ED premium indien gevraagd.

Maar wat me dan even stoort is dat er blijkbaar mensen zijn die om een enkele post met iets van 'Mag ik dit artikel via pb?' gaan huilen bij de mods of er iets aan gedaan kan worden. Daar was mijn initiële post vooral een reactie op want als je daar al zo veel last van hebt dan heb je een zwaar leven.
Same, maar laten we erover ophouden. Ik hoop alleen dat de mods soms wat meer een “leven en laten leven” kunnen toepassen, thats all
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Sensation schreef: 10 apr 2022, 13:50 Same, maar laten we erover ophouden. Ik hoop alleen dat de mods soms wat meer een “leven en laten leven” kunnen toepassen, thats all
Vind dit jammer. Gezien we bijna altijd 'leven en laten leven' toepassen.
Heb ook de uitleg gegeven dat we al eens eerder gevraagd hebben of 't via PM kan en dat wij als mods/beheerders het ons uiteindelijk niet kunnen gaan permitteren dat dingen achter een paywall gedeeld worden.
Nee, er liggen geen claims, maar we zijn groeiende als forum en dan is 't vanzelf wachten tot je 't haasje bent. Dat willen we voor zijn.

Maar oké, it is what it is.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Maikel schreef: 10 apr 2022, 16:43
Sensation schreef: 10 apr 2022, 13:50 Same, maar laten we erover ophouden. Ik hoop alleen dat de mods soms wat meer een “leven en laten leven” kunnen toepassen, thats all
Vind dit jammer. Gezien we bijna altijd 'leven en laten leven' toepassen.
Heb ook de uitleg gegeven dat we al eens eerder gevraagd hebben of 't via PM kan en dat wij als mods/beheerders het ons uiteindelijk niet kunnen gaan permitteren dat dingen achter een paywall gedeeld worden.
Nee, er liggen geen claims, maar we zijn groeiende als forum en dan is 't vanzelf wachten tot je 't haasje bent. Dat willen we voor zijn.

Maar oké, it is what it is.
Oké, snap m :* was ook niks echt richting jullie hoor, meer algemeen richting alle groepjes die klagen over en weer over van alles en nog wat, steken jullie denk meer tijd in dan je lief is, vandaar juist t advies van t leven en laten leven ;)
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Gefeliciteerd allen, geel is bij uitstek een kleur voor Pasen! :mrgreen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Wat een lachwekkende vertoning. Gele kaarten uitdelen omdat omdat ik 1x ,,schijnmodereer” en mensen die onze trainer. voor ,,hitlerkop” uit maken mogen lekker in hun ,,emotie” dingen roepen.

Helemaal prima, ik weet weer waar de grenzen liggen op dit forum. Get your fucking priorities straight.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Er is toch laatst duidelijk voor gewaarschuwd? En het is maar geel, je gaat er niet dood van.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

[mention]trouwepsvfan[/mention] dan heb je mijn bericht die ik je als reactie heb gegeven niet gelezen.

De berichten waar je 't over hebt heb ik in ieder geval niet gezien of geen melding over ontvangen.
Jij begint te roepen om kaarten, is schijnmodereren waarvan aangekondigd is dat daar strenger tegen opgetreden zal worden.

Zie je iets wat je niet aanstaat maak een melding.
Je doet 't jezelf aan, je staat niet boven de wet.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

Die kaart kan me gestolen worden. Dat boeit me niet. Maar ik vind het nogal storend dat openlijk wordt toegestaan dat mensen hier onder het mom van emotie de meest nare verwensingen mogen uiten en als ik dan 1x in een topic (terwijl een ander forumlid erover begon) vraag of daar kaarten voor worden uitgedeeld (omdat ik wil weten waar de grenzen liggen) zelf een kaart krijg voor schijnmodereren
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Moderators/Admins