Russische invasie Oekraïne

Forum voor contact met andere PSV-supporters.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Sterk verhaal van Boris inderdaad.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

mr.top schreef: 06 apr 2022, 11:21
Brael schreef: 06 apr 2022, 10:26 En dan hebben ze het nog niet gehad over die duizenden (veelal jonge) Russische soldaten die overleden zijn in Oekraïne, en dus ook niet voor nageslacht zullen zorgen in Rusland.

Edit: laat maar, niet goed gelezen.
Dan is het gewoon een kwestie van tijd voordat Poetin toenadering gaat zoeken tot de Chinezen. Om de gevolgen van deze demografische inkrimping te voorkomen heeft hij gewoon fucking veel geld nodig. En Beijing is bereid om hem dat te geven.

Op papier ziet het er allemaal leuk uit, maar als deze samenwerking er komt dan hebben wij een probleem. Dan krijgen we een economische oorlog.
Noord Korea heeft in het verleden veel mensen ontvoerd uit andere landen, om in hun eigen land bepaalde problemen op te vangen. In Rusland hebben ze ook nog wel wat opties, bijvoorbeeld een heus "fokprogramma" waarbij elke dame tussen de 18-35 moet werpen voor het vaderland, het aantrekken van jongeren uit andere buurlanden, etc.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Echt zonde als media slecht hun huiswerk doen. Hier een artikel van gisteren op ABC Australië over de 'ontdekking' van een massagraf in Bucha:https://www.abc.net.au/news/2022-04-05/ ... /100966110

Er wordt hier vrij spannend gedaan door satellietfoto's van verschillende data met elkaar te vergelijken en zo te bepalen waneer dat massagraf gegraven zou moeten zijn, maar 3 dagen geleden konden we in NYT al lezen over de plaatselijke doodgraver:
Before leaving town in March, he said, he had arranged for a local backhoe operator to dig a mass grave in the yard of an Orthodox church. Without electricity for refrigeration, the morgue had become intolerable, and another solution was needed. “It was a horror,” he said.

After he left, the mass grave filled up with about 40 bodies, he said, of people who died during the Russian occupation. Local coroners from his office who stayed in the town had collected some of those bodies, he said.
(bron)
Blijft natuurlijk een massagraf, dat wel. En het blijven dode burgers.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

https://www.nu.nl/media/6193651/corresp ... audet.html

Nu snap ik opeens waarom Baudet zo'n Poetinvriendje is - in Rusland worden bisexuelen tenminste wél geaccepteerd nietwaar.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 06 apr 2022, 15:01
Anonymous gaat Russische satellieten saboteren en op hun eigen land laten storten?

Dat is wel echt next level nerd hacking. Ik heb duidelijk de verkeerde interesses en vaardigheden..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 06 apr 2022, 19:19 Anonymous gaat Russische satellieten saboteren en op hun eigen land laten storten?

Dat is wel echt next level nerd hacking. Ik heb duidelijk de verkeerde interesses en vaardigheden..
Vroeg me ook al af hoe serieus ik dat bericht moest nemen ;)

Maar tsja, satellieten zijn vaak wel vanaf de aarde te besturen dus als je dat systeem in kunt komen...


Intussen blijft Moskou bij hoog en bij laag beweren dat zij toch echt niet zélf de nazi's zijn, en ze voegen ook meteen maar de daad bij dat woord:

"Auschwitz on wheels"
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Josef Dettelbacher schreef: 06 apr 2022, 13:13Noord Korea heeft in het verleden veel mensen ontvoerd uit andere landen, om in hun eigen land bepaalde problemen op te vangen. In Rusland hebben ze ook nog wel wat opties, bijvoorbeeld een heus "fokprogramma" waarbij elke dame tussen de 18-35 moet werpen voor het vaderland, het aantrekken van jongeren uit andere buurlanden, etc.
Waar kan ik me inschrijven voor dat fokprogramma met Russische dames?
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Brael schreef: 06 apr 2022, 21:39Waar kan ik me inschrijven voor dat fokprogramma met Russische dames?
Je kunt gewoon zonder afspraak binnenlopen bij één van de extractiestations, zit er hier eentje op de Korte Prinsengracht 7-I.

Wel zelf beeldmateriaal meebrengen want de employee zit net in een hetero fase.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Josef Dettelbacher schreef: 06 apr 2022, 19:19 Anonymous gaat Russische satellieten saboteren en op hun eigen land laten storten?

Dat is wel echt next level nerd hacking. Ik heb duidelijk de verkeerde interesses en vaardigheden..
Kunnen die gasten niet een geintje met het dak van de Arena uithalen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Of even alle whatsapp berichten van Marc O van de laatste jaren boven tafel halen.
Gebruikersavatar
VeresRivne
Vedette
5
Berichten: 5183
Lid geworden op: 7 feb 2019

Brael schreef: 06 apr 2022, 21:39
Josef Dettelbacher schreef: 06 apr 2022, 13:13Noord Korea heeft in het verleden veel mensen ontvoerd uit andere landen, om in hun eigen land bepaalde problemen op te vangen. In Rusland hebben ze ook nog wel wat opties, bijvoorbeeld een heus "fokprogramma" waarbij elke dame tussen de 18-35 moet werpen voor het vaderland, het aantrekken van jongeren uit andere buurlanden, etc.
Waar kan ik me inschrijven voor dat fokprogramma met Russische dames?
Mwoah, jij liever dan ik. Zijn natuurlijk niet de knapste Russische vrouwen die overblijven voor zo'n programma. Of zoals we in Oekraine zeggen "What do you call a pretty woman in Russia? A Tourist". En sowieso heeft Oekraine qua vrouwen gewoon meer te bieden. Ik maak doorgaans weinig klaar in clubs, maar als ik in Oekraine op vrouwendag kwam dan was de verhouding vrouw man 80-20%, had ik er vijf om me heen dansen.

Maar misschien is dit een idee voor je Brael: https://9gag.com/gag/aPZA6dw
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Josef Dettelbacher schreef: 06 apr 2022, 19:19
ziege maar ook zagge schreef: 06 apr 2022, 15:01
Anonymous gaat Russische satellieten saboteren en op hun eigen land laten storten?

Dat is wel echt next level nerd hacking. Ik heb duidelijk de verkeerde interesses en vaardigheden..
Het hacken is niet het meeste complex, de baan van ruimtepuin bepalen wel en dat beheerst die groep echt niet, onzinbericht lijkt me. Ook niet het Anonymous account. Het lijkt erop dat we een aantal kritische weken ingaan in Oekraïne, hopelijk kunnen ze met behulp van die Amerikaanse drones de schade beperken maar ik vrees het ergste voor sommige steden en regio's.
Wat een godvergeten tragedie speelt zich daar af, niet te bevatten sommige beelden. brr
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

De Russen lijden flinke verliezen:




Een interessante analyse over de oorlog:

https://threadreaderapp.com/thread/1511 ... 55205.html


En iemand die druk bezig is met de gehackte info door Anonymous:

“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Deze hack vond ik nog wel geinig... het CCTV systeem van het Kremlin:



Intussen is de tekst die iedereen met deze tool naar willekeurige Russen kan sturen, flink verbeterd: https://1920.in/


Wat betreft de oorlog zelf verwachten militaire analisten dat een verwachte slag om Sloviansk wel eens beslissend zou kunnen worden... als de Russen dat binnen weten te halen zouden ze in staat kunnen zijn om het Oekraïense leger in de Donbas te omsingelen. Dat zou niet alleen een bloedbad worden, maar zou het Oekraïense leger ook een klap toe kunnen brengen die ze niet gemakkelijk te boven komen.




Vandaag helaas ook in het nieuws het doden van Russische krijgsgevangenen door Oekraïense soldaten...
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Op de video van [mention]Ren Höek[/mention], hier de gevolgen na de blow:


ziege maar ook zagge schreef: 07 apr 2022, 13:16 Intussen helaas ook in het nieuws het doden van Russische krijgsgevangenen door Oekraïense soldaten...
Als je bevolking uitgemoord wordt. Letterlijk. Is dit niets meer dan een logische reactie. Good riddance. Wij deden niet anders met SS-ers en NSB-ers. Nekschot! Net als de Russen die rond Tsjernobyl loopgraven gingen graven en er in gingen zitten en slapen. Die geven nu licht in het donker en hebben stralingsziekte. Heerlijke karma voor die misdadigers. Worden ze niet afgeschoten gaan ze alsnog een gruweldood tegemoet. Lekker voor ze!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Een kat in Boetsja gaat beroemd worden:

https://i.redd.it/kpecqx5gpyr81.jpg
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Lijkt wel koopzondag joh.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

In Oekraïne weten ze intussen wel dat Mariupol nog veel erger is dan Bucha, Bordyanka enz. in de regio Kyiv... over huisdieren gesproken: daar eten mensen en honden elkaar op om te overleven.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Hier nog drone beelden van het aan puin gebombardeerde Mariupol:

“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 07 apr 2022, 16:51
Benieuwd of het westen dan ein-de-lijk eens fatsoenlijk gaat ingrijpen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Josef Dettelbacher schreef: 07 apr 2022, 17:02
ziege maar ook zagge schreef: 07 apr 2022, 16:51
Benieuwd of het westen dan ein-de-lijk eens fatsoenlijk gaat ingrijpen.
Nee, dat gaan we niet doen, dat is wel duidelijk inmiddels.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Toch is er weer een stap gezet middels de levering van tanks door de Tsjechen. Vliegtuigen zou de volgende stap moeten zijn, of anders tenminste extra geavanceerd luchtafweergeschut. Wat nu weer door de Amerikanen geleverd wordt is heel erg welkom, maar vooral gericht op grondmaterieel.

Intussen zouden we (liefst via de VN) wellicht iets kunnen doen in West-Oekraïne, mijn voorstel: trek een lijn van Kiev naar Odessa en maak er een vredesoperatie van, opdat Oekraïense vluchtelingen een plek in Oekraïne hebben om te vluchten voor het oorlogsgeweld.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Mja dan is het gewoon aftellen tot de dag dat de Donbas bij Rusland getrokken wordt. Dood en verderf, land verscheurd, Rusland heeft wat het wil, en wij gaan weer over tot de orde van de dag.

Behalve die sancties dan hè, wat hadden we die Putin goed te pakken. Er was geen pakje boter meer te krijgen in Moskou. Geen kwaadaardige dictator die het nu nog in z'n hoofd haalt een andere soevereine natie aan te vallen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 07 apr 2022, 17:07 Toch is er weer een stap gezet middels de levering van tanks door de Tsjechen. Vliegtuigen zou de volgende stap moeten zijn, of anders tenminste extra geavanceerd luchtafweergeschut. Wat nu weer door de Amerikanen geleverd wordt is heel erg welkom, maar vooral gericht op grondmaterieel.

Intussen zouden we (liefst via de VN) wellicht iets kunnen doen in West-Oekraïne, mijn voorstel: trek een lijn van Kiev naar Odessa en maak er een vredesoperatie van, opdat Oekraïense vluchtelingen een plek in Oekraïne hebben om te vluchten voor het oorlogsgeweld.
Het is gewoon cru. We zijn voor minder naar Afghanistan en Irak geweest. Hier wordt een land zonder aanleiding aangevallen, en we laten het gebeuren.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Russische invasie Oekraïne