Joël Drommel

Spelers A-selectie.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Gaat om het taalgebruik hè? Niet zozeer om waar hij was. ;)
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

deninho32 schreef: 05 apr 2022, 10:10 Dat we betekent niet per se dat hij bij Ajax hoort
Klopt, maar dan nog zou je (in normale omstandigheden) toch enige vorm van neutraliteit/objectiviteit willen behouden waarbij je dergelijk woordgebruik als spreken van "wij" niet doet.
Maar goed; zijn er nog objectieve (voetbal)journalisten die een neutrale en beschrijvende houding kiezen in plaats van sensatie zoekende ("inside") informatie gericht op de grootste doelgroep en meeste kliks? Ik denk dat er net zo veel zijn als het aantal punten dat Drommel voor ons heeft gepakt dit seizoen.
One can only hope
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mike had het waarschijnlijk over dat hij en Freak in de aars van Overmars zaten en toen ze poep zagen schoot de naam Drolmel door het hoofd van Mikey. Over drollen gesproken, blij dat we die Drolmel niet hebben genomen.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9999
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Zit mogelijk op de bank morgen geeft Schmidt op de persconferentie aan.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Raar hoor van Schmidt als hij hem opstelt; zelf vertrouwen is al broos. Deze hele keeper tombola is een groot fiasco geworden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ik zou het niet gek vinden. Kan me wel voorstellen dat Roger helemaal klaar is met de keepers.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Menno1 schreef: 06 apr 2022, 20:24 Raar hoor van Schmidt als hij hem opstelt; zelf vertrouwen is al broos. Deze hele keeper tombola is een groot fiasco geworden.
Tombola valt wel mee. We hebben al het hele seizoen dezelfde keeper op goal op twee potjes na.
Jwoeloe
Moderator
6
Berichten: 3724
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik zou het raar vinden als Schmidt hem wisselt. Mvogo heeft echt niet beter laten zien in zijn periode hier. En de laatste keer dat Drommel gepasseerd werd voor Mvogo was ook geen succes. Laten we aub geen ingrijpende veranderingen toepassen in aanloop naar zo'n enorm belangrijke wedstrijd. Ja, Drommel zag er meerdere keren niet lekker uit en is een heel onzekere factor. En als Roger dan toch die keeperswissel wilt doorvoeren, wat mij betreft dan vanaf zondag tegen RKC.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

PSV heeft het voor elkaar gekregen om twee keepers te nemen die beiden zo labiel als een pak koffie zijn. Mvogo blundert bij elke kans dat hij kreeg en Drommel zakt ook steeds door de grond als de druk te hoog is. Drommel vertegenwoordigd nog enige waarde, dus geef die de kans en spreek je vertrouwen uit. Nu krijg je Mvogo weer die gaat lopen grabbelen morgen.
OnsPSV
Meervoudig international
3
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 feb 2021

Vele vinden het stuivertje wisselen en zeggen: kies dan voor je eigen vlees en ga voor Drommel. De drommel van de laatste maand kost ons gewoon punten en in het ergste geval prijzen. Ik snapte de wissel van Drommel naar Mvogo tegen AZ wel, alleen had hij toen Mvogo het moeten laten uitkeepen. Intern heeft Schmidt overigens in de winter het meest gehamerd op een nieuwe keeper, nog meer dan een middenvelder nadat Pröpper stopte!
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

OnsPSV schreef: 06 apr 2022, 20:39 Vele vinden het stuivertje wisselen en zeggen: kies dan voor je eigen vlees en ga voor Drommel. De drommel van de laatste maand kost ons gewoon punten en in het ergste geval prijzen. Ik snapte de wissel van Drommel naar Mvogo tegen AZ wel, alleen had hij toen Mvogo het moeten laten uitkeepen. Intern heeft Schmidt overigens in de winter het meest gehamerd op een nieuwe keeper, nog meer dan een middenvelder nadat Pröpper stopte!
Hoe kom je aan die informatie? Ook raar, of niet? PSV haalt een keeper van 3.5mln, daar moet Roger toch ook akkoord mee gaan? Vervolgens een half jaar later een nieuwe keeper eisen. Volgens mij zijn er wel wat dingen misgegaan intern.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hij wou toch zelf eerst Mofo en daarna Frommel? Leuk dat hij hamerde op een keeper, maar ik begrijp wel dat hij na 3 keepers (Muller kreeg hij er ook bij) PSV er wel een beetje mee klaar was.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Heb niet gezien wat Schmidt gezegd heeft, maar het lijkt me vreemd om hem alsnog op te stellen als je laat doorschemeren dat hij mogelijk op de bank zit.

Nu wisselen is misschien lood om oud ijzer, maar als je denkt dat met Mvogo de kans op prijzen groter is moet je het gewoon doen. Je kunt ook stellen dat je Drommel in bescherming neemt door hem uit de wind te houden.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Een rondje verdergaan in de Conference League levert misschien nog wel meer op dan dat Drommel op dit moment waard is.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Drommel of Mvogo is lood om oud ijzer. Het zijn beide waardeloze keepers en ik ben op een punt dat het me niet meer boeit wie er keept. Een complete faal van onze technische leiding. Van Schmidt omdat hij een voetballende keeper prefereert boven en echte keeper en van John omdat hij daar gehoor aan geeft en in de winter niet heeft ingegrepen. Deze twee hansworsten kosten ons de titel.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 schreef: 06 apr 2022, 20:33 PSV heeft het voor elkaar gekregen om twee keepers te nemen die beiden zo labiel als een pak koffie zijn. Mvogo blundert bij elke kans dat hij kreeg en Drommel zakt ook steeds door de grond als de druk te hoog is. Drommel vertegenwoordigd nog enige waarde, dus geef die de kans en spreek je vertrouwen uit. Nu krijg je Mvogo weer die gaat lopen grabbelen morgen.
Vertrouwen uitspreken komt toch niet meer geloofwaardig over. Dat lijkt me nu juist kutter om aan te horen, je weet dan gewoon dat Schmidt niet oprecht is
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Drommel was niet top level. Dat is een understatement Rogertje, maar mede dankzij jou zitten we met die 2 pannenkoeken opgescheept.
Johnnie Walker
Lid van verdienste
4
Berichten: 1928
Lid geworden op: 26 jun 2019
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: Philips

Awards:

Vanuit mij ook liever Mvogo op het moment.

Drommel staat met zijn ziel onder zijn arm tussen de palen. Die moet je tegen zichzelf in bescherming nemen. Mvogo zal vast ook een foutje maken hier en daar, maar wat Drommel op het moment laat zien is echt ongekend. Die is klaar.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wellicht kan het nog een extra puntje voor Mvogo zijn dat hij zich zal willen laten zien. Z'n contract hier loopt af en hij zal zich vast nog in de kijker willen spelen voor komend seizoen.

Drommel is eigenlijk wel klaar, die zit in zo'n situatie nu dat je nog beter de 3de keeper kan opstellen. Die moet je gewoon ook tegen zichzelf in bescherming nemen.

Kom je alleen wel bij het probleempje uit dat Roger nogal een idiote keuze maakte door eenmalige Mvogo in te zetten en naar 1 foutje er weer uit te halen. Dat sloeg helemaal nergens op, zon keuze maak je met goed verstand, in overleg en dien je ook langer achter te staan. Sowieso vreemd dat Roger zijn falende spelers allemaal in bescherming neemt behalve de keepers. Ik zou me daar als keeper bij PSV kapot aan irriteren.

Maargoed, PSV en keepers... Ik heb er ooit tijdelijk m'n nickname voor aangepast. Tis triest en bedroevend dat we nu jaren later weer op dat niveau zitten. Of misschien wel erger.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Juancho schreef: 06 apr 2022, 21:26 Wellicht kan het nog een extra puntje voor Mvogo zijn dat hij zich zal willen laten zien. Z'n contract hier loopt af en hij zal zich vast nog in de kijker willen spelen voor komend seizoen.

Drommel is eigenlijk wel klaar, die zit in zo'n situatie nu dat je nog beter de 3de keeper kan opstellen. Die moet je gewoon ook tegen zichzelf in bescherming nemen.

Kom je alleen wel bij het probleempje uit dat Roger nogal een idiote keuze maakte door eenmalige Mvogo in te zetten en naar 1 foutje er weer uit te halen. Dat sloeg helemaal nergens op, zon keuze maak je met goed verstand, in overleg en dien je ook langer achter te staan. Sowieso vreemd dat Roger zijn falende spelers allemaal in bescherming neemt behalve de keepers. Ik zou me daar als keeper bij PSV kapot aan irriteren.

Maargoed, PSV en keepers... Ik heb er ooit tijdelijk m'n nickname voor aangepast. Tis triest en bedroevend dat we nu jaren later weer op dat niveau zitten. Of misschien wel erger.
1 foutje, lol 😂
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Hoezo? Mvogo werd er toch gelijk weer uitgehaald na dat ene foutje? 🤔

Maar dan nog, de focus ligt even op de keepers. En terecht. Maar er zijn net zo goed een flink aantal veldspelers die er net zo vaak een pijnhoop van hebben gemaakt. Heb je Roger daar zo over horen spreken? Zijn die spelers gewisseld?

Ik vind het nogal simpel en best treurig. Ondanks dat ik ook dus ook wel zie dat de keepers beide niet voldoet. Maar ook daar is Roger zelf mede verantwoordelijk voor. Maar hem hoor ik nooit eens eerlijk zeggen: sorry mannen, mijn tactiek of opstelling was vandaag niet top, top, top level.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Juancho schreef: 06 apr 2022, 21:31 Hoezo? Mvogo werd er toch gelijk weer uitgehaald na dat ene foutje? 🤔

Maar dan nog, de focus ligt even op de keepers. En terecht. Maar er zijn net zo goed een flink aantal veldspelers die er net zo vaak een pijnhoop van hebben gemaakt. Heb je Roger daar zo over horen spreken? Zijn die spelers gewisseld?

Ik vind het nogal simpel en best treurig. Ondanks dat ik ook dus ook wel zie dat de keepers beide niet voldoet. Maar ook daar is Roger zelf mede verantwoordelijk voor. Maar hem hoor ik nooit eens eerlijk zeggen: sorry mannen, mijn tactiek of opstelling was vandaag niet top, top, top level.
Was meer vanwege het verkleinwoord. Was wel een redelijk cruciale fout.

Overigens heb ik geen voorkeur voor de keeperspositie. Zolang diegene maar met vertrouwen op het veld staat.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Er zijn helaas zoveel spelers geweest met regelmatig een cruciale fout. Sangare bijv nog regelmatig na zde Afrika cup. Zelfs met tegengoals als gevolg. Boscagli nog zo'n geval die stiekem ondertussen al een flinke lijst aan fouten en ook met tegengoals tot gevolg op zn naam heeft.

Ik wil dus ook helemaal niet de keepers beschermen want ze falen. Zo simpel is het. Ik vind alleen wel alsof het lijkt dat Roger naar buiten toe harder en directer is richting de keepers (en niet zichzelf) dan andere spelers. Vind ik opmerkelijk.

Verder eens met je laatste zin. In dat kader zou ik lekker het seizoen afmaken met Mvogo. Drommel staat zo vreselijk onzeker op veld, alleen daarom al moet je hem eigenlijk er af halen. Dan maar gokken dat Mvogo het iets beter of stabieler doet.
Laatst gewijzigd door Juancho op 06 apr 2022, 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Er zit wel een verschil tussen af en toe een grote fout maken of zo ongeveer om de wedstrijd zoals met Drommel het geval is.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Juancho schreef: 06 apr 2022, 22:15 Er zijn helaas zoveel spelers geweest met regelmatig een cruciale fout. Sangare bijv nog regelmatig na zde Afrika cup. Zelfs met tegengoals als gevolg. Boscagli nog zo'n geval die stiekem ondertussen al een flinke lijst aan fouten en ook met tegengoals tot gevolg op zn naam heeft.

Ik wil dus ook helemaal niet de keepers beschermen want ze falen. Zo simpel is het. Ik vind alleen wel alsof het lijkt dat Roger naar buiten toe harder en directer is richting de keepers (en zichzelf) dan andere spelers. Vind ik opmerkelijk.

Verder eens met je laatste zin. In dat kader zou ik lekker het seizoen afmaken met Mvogo. Drommel staat zo vreselijk onzeker op veld, alleen daarom al moet je hem eigenlijk er af halen. Dan maar gokken dat Mvogo het iets beter of stabieler doet.
Vind juist dat Roger weinig blaam op zichzelf trekt. Hij heeft altijd wel het “dit is al de zoveelste wedstrijd dit seizoen” excuus paraat.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ik denk dat je Drommel het beste tegen zichzelf in bescherming kunt nemen door hem eruit te halen. Die heeft inmiddels dusdanig weinig vertrouwen meer dat hij na nog een fout spontaan in huilen uit gaat barsten of van het veld gaat lopen. Maar aan de andere kant ontstaat er bij een keeperswissel middenin het seizoen wel altijd onrust en is het de onrust wel waard aangezien Mvogo ook geen topper is?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Joël Drommel