Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Zeker. Maar alleen als het echt nodig is. Want, zoals hierboven al een paar maal opgemerkt: uitgeleerd is hij niet.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 schreef: 04 apr 2022, 17:37 Er is de afgelopen tijd toch wel een paar keer doorgesijpeld dat hij het niet eens is met de hoeveelheid speeltijd die hij krijgt. Was aan reacties in het veld na een goal ook wel te zien. 'Nobody can break me' heb ik nog niet gehoord, maar vrolijk was hij niet.
Niks mis mee. Het is een ambitieuze jongen, maar laatste weken staat hij er terecht naast. Komt wel goed en heeft van de zomer zijn contract ook al verlengd.

Ik maak mij eerder zorgen om al zijn blessures. Kwa contract duur is er alle tijd nog om echt door te breken en voor veel geld weg te gaan. Bij die bolle lag dat anders, want die verlengde niet. Dus was het tijd om afscheid te nemen ipv werken aan ontwikkeling
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Een andere reden om Noni wel te verkopen is als PSV in de race nog is voor Savio en dat echt zo’n groot talent is. Dan heb je Doan, Savio en Bakayoko als opties voor rechtsbuiten. Dat is voldoende.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Menno1 schreef: 04 apr 2022, 18:12 Een andere reden om Noni wel te verkopen is als PSV in de race nog is voor Savio en dat echt zo’n groot talent is. Dan heb je Doan, Savio en Bakayoko als opties voor rechtsbuiten. Dat is voldoende.
Mwah. 'Voldoende' inderdaad maar niet meer. Doan vind ik een prima 'meespeler' die dit seizoen ook paar momenten belangrijk was, maar niet overtuigend een rechtsbuiten die PSV beter maakt. Als je dan twee jonge talenten erachter hebt, is het niet super. Behalve natuurlijk als je een klasbak van een spits koopt en een goede vervanger voor Cody. Dan mag je best op 1 aanvallende positie een 'voldoende' hebben.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Je hebt ook Vertessen nog die tegen Twente zijn beste wedstrijd speelde op die positie.

Ik zou Madueke verkopen als we een bedrag 30+ ontvangen omdat zijn meerwaarde geen 30 miljoen is voor een club als PSV. Als dat bedrag ervoor zorgt dat we een top spits en top vervanger voor Gakpo kunnen halen en wellicht nog een beast voor in de as dan is het dat waard.
Massimo
Legende
6
Berichten: 12636
Lid geworden op: 21 sep 2017

Madueke had na de winterstop een aantal goede wedstrijden en dat niveau wil je zien bij PSV in de basis. Doan die het niet slecht doet dit seizoen is simpelweg te weinig. Helemaal als de weerstand hoger wordt. Madueke zal fit moeten blijven en constanter moeten gaan worden. Dan gaat die in de zomer van 2023 voor een nog veel hoger bedrag de deur uit. Neemt niet weg dat bedragen van een miljoen of 30 lastig te weigeren wordt voor PSV.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Noni speelde voor Engeland als linksbuiten ipv rechtsbuiten. Hij is redelijk tweebenig; zou dat geen oplossing zijn als vervanger van Gakpo?
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Nee. Dan haal je zijn grootste wapen weg. Dan verneuk je hem zoals bij Lozano gebeurde.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Bij 30 miljoen gaat PSV wel overstag en terecht.

Zoals het artikel zegt, het is erg druk voorin bij Liverpool dus die zullen eerst moeten verkopen. Noni heeft voor een reden voor PSV gekozen dus die zal sowieso ook eerst een tussenstap maken
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

40 miljoen + Minamino (kan op linksbuiten en de 10) is een prima deal. Cody naar Arsenal voor 50 miljoen, dan hebben we rond de 40-50 miljoen in totaal om te investeren. En dan vergeten we Sangare nog die voor een zak geld naar Newcastle gaat. Halen we een LB, RB, CV, Spits en Keeper.
Gebruikersavatar
29.04.2007
Nationale topspeler
3
Berichten: 1808
Lid geworden op: 4 nov 2020
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

*Zet Football Manager weer uit*
Rickskeg
Geselecteerd voor Oranje
3
Berichten: 813
Lid geworden op: 21 mar 2021
Clubvoorkeur: PSV

29.04.2007 schreef: 05 apr 2022, 07:19 *Zet Football Manager weer uit*
Was het maar FM dan had Max 60mln opgeleverd 🤣
FritskePhilips
Nationale topspeler
5
Berichten: 1953
Lid geworden op: 11 jul 2018

29.04.2007 schreef: 05 apr 2022, 07:19 *Zet Football Manager weer uit*
Ho ho, eerst nog wat scouten...
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

En ajax verneuken.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

RIO schreef: 05 apr 2022, 10:49En ajax verneuken.
Doen ze zelf al
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.skysports.com/football/news ... a-teenager

Interview met Sky. Meest relevant om te vermelden:
Brendan Rodgers' team are just one of the Premier League clubs that have been linked with a move for him in the summer. It is only a matter of time before he returns to England. "I definitely want to play there next." He just does not know yet when that will be.

"Whether it is this summer or whenever it is, for now, I am focusing on the rest of the season. It is definitely an ambition of mine to play there. I have had a kickstart in my career by playing a lot of games at a young age. I feel like I will be ready for any step I take."
Wil dus terug naar Engeland en is er niet zeker van dat hij na dit seizoen nog in Eindhoven speelt.
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Dat zijn veel open deuren.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25073
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Iets zegt me dat Madueke zelf denkt dat hij al klaar is om na dit seizoen de stap naar Engeland te maken. Lekker nog een seizoen hier knallen, zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

'I don't think there is any way I would have experienced first-team football at that age in England. That is the main thing. I just liked the aura of the club. From the moment I came here, I liked the aura straight away. It just felt like the right next step.' Geen verkeerde tekst, voor zover dat überhaupt is in te schatten lijkt het oprecht over te komen. Hopelijk komen er na hem nog meer die dat zo (denken te) ervaren. Show us tonight, Noni!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Wel vreemd dat je nog niet echt een zekerheid in de basis bent en toch al denkt aan de volgende stap. Al kan dat natuurlijk zijn met het idee om eerst als invaller te beginnen, wat natuurlijk bij een behoorlijk aantal Engelse ploegen ook wel zou kunnen.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Zou het uiterst vreemd vinden. Je vertrekt omdat ze daar voor elke plek 4 man hebben en je kansen als talentje dus vrij klein zijn om vervolgens als nog steeds talentje terug te keren. Dat terwijl je zo goed als zeker een basisplek hebt bij een titelkandidaat in Nederland en gegarandeerd europese wedstrijden volgend jaar. Hetgeen het doel was toen je hiereen kwam.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Tomm schreef: 07 apr 2022, 19:36 Zou het uiterst vreemd vinden. Je vertrekt omdat ze daar voor elke plek 4 man hebben en je kansen als talentje dus vrij klein zijn om vervolgens als nog steeds talentje terug te keren. Dat terwijl je zo goed als zeker een basisplek hebt bij een titelkandidaat in Nederland en gegarandeerd europese wedstrijden volgend jaar. Hetgeen het doel was toen je hiereen kwam.
Hij wilt denk ik vertrekken omdat hij juist geen basisplaats heeft. Ik zou zeggen bewijs je maar vandaag dat je het beter doet dan Doan.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

kastoekast schreef: 07 apr 2022, 19:37
Tomm schreef: 07 apr 2022, 19:36 Zou het uiterst vreemd vinden. Je vertrekt omdat ze daar voor elke plek 4 man hebben en je kansen als talentje dus vrij klein zijn om vervolgens als nog steeds talentje terug te keren. Dat terwijl je zo goed als zeker een basisplek hebt bij een titelkandidaat in Nederland en gegarandeerd europese wedstrijden volgend jaar. Hetgeen het doel was toen je hiereen kwam.
Hij wilt denk ik vertrekken omdat hij juist geen basisplaats heeft. Ik zou zeggen bewijs je maar vandaag dat je het beter doet dan Doan.
Begon het jaar als basisspeler maar door blessures daardoor gebrek aan wedstrijdritme en dus ook vorm nu wellicht even voorbijgestreefd door Doan. Betrouwbare speler voor een trainer en z’n waarde bewezen maar Madueke gaat die concurrentiestrijd op termijn wel winnen, daar durf ik m’n hand voor in het vuur te steken (mits hij die strijd ook aan wil gaan).
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Nou laat het maar zien dan. Ik denk dat hij mits fit en in vorm de Premier League aankan. Het is een jongen waar altijd dreiging vanaf komt, is snel en doelgericht, technisch redelijk (niet zo verfijnd als een Bergwijn, Gakpo of Ihattaren) en fysiek sterk.

Hopelijk gaat hij vlammen vandaag.
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit zijn toch gewoon de standaard interviews.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Toch wringt er al een tijdje iets, hij vindt dat ie te weinig speelt. Maar hij moet toch echt laten zien dat ie beter is dan zijn concurrenten.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Noni Madueke