Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Massimo
Legende
6
Berichten: 12635
Lid geworden op: 21 sep 2017

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Madueke speelt de laatste tijd slecht als hij speelt, maar hij komt er wel. Heeft genoeg specifieke kwaliteiten om nog beter en constanter te worden.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25065
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Ruud is een groot voorbeeld voor Madueke. Ik twijfel er niet aan dat Madueke nog een seizoen zal blijven. Hij zal voldoende aan spelen toekomen en hij heeft nog genoeg te leren.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Aangezien de schorsing van Guti zal Veerman op het middenveld starten. Dan zou ik donderdag toch wel echt Madueke proberen
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234 schreef: 03 apr 2022, 09:22 Aangezien de schorsing van Guti zal Veerman op het middenveld starten. Dan zou ik donderdag toch wel echt Madueke proberen
Je krijgt denk ik dan Doan op zijn plek, Gako links, Zahavi spits en Gotze cam.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

kastoekast schreef: 03 apr 2022, 11:22
Rikkert1234 schreef: 03 apr 2022, 09:22 Aangezien de schorsing van Guti zal Veerman op het middenveld starten. Dan zou ik donderdag toch wel echt Madueke proberen
Je krijgt denk ik dan Doan op zijn plek, Gako links, Zahavi spits en Gotze cam.
Als Veerman op het middenveld staat dan heb je gewoon minder aan Doan dan aan Madueke imo
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Rikkert1234 schreef: 03 apr 2022, 11:23
kastoekast schreef: 03 apr 2022, 11:22

Je krijgt denk ik dan Doan op zijn plek, Gako links, Zahavi spits en Gotze cam.
Als Veerman op het middenveld staat dan heb je gewoon minder aan Doan dan aan Madueke imo
Eens, ik denk dat je juist diepgang noodig hebt(snelheid) dan iemand die goed is in de kleine ruimtes.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Madueke speelt ook niet heel slecht hoor, hij krijgt alleen de bal veel te vaak in situaties langs de zijlijn van achter hem ingespeeld met een man in zijn rug. En dan nog weet hij met zijn techniek vaak een a twee man te passeren en voor gevaar te zorgen. Maar juist een type Madueke moet de bal vaker voor zich krijgen in de 1 tegen 1 en met ruimte voor hem, dan is hij echt levensgevaarlijk. Tegen Leicester heb je in ieder geval de kans dat er meer ruimte voor hem ligt.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

https://www.empireofthekop.com/2022/04/ ... oven-star/
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23352
Lid geworden op: 8 feb 2018

Ik hoop dat hij zelf door heeft dat hij nog heel veel hier te leren heeft.
loginnaam
Nationale topspeler
4
Berichten: 2891
Lid geworden op: 10 nov 2019

Een op niets gebaseerd stukje.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Ardbeg schreef: 04 apr 2022, 14:18 Ik hoop dat hij zelf door heeft dat hij nog heel veel hier te leren heeft.
Ik mag het hopen. Maar ondanks dat het een misschien wel op niets gebaseerd stukje is, als er meer van komen richting transferwindow dan kon FOMO wel eens mee gaan spelen en er serieuze biedingen op tafel komen. Ik geef het je te doen om daar niet voor te kiezen als speler en club. Alles gaat volgens mij afhangen van het gesprek tussen Van Nistelrooij en Madueke.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Als ze 40 willen neerleggen zeg ik doen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Bij 30 gaat PSV ook overstag.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

25 denk ik ook wel.

Het zal wel eeuwig zonde zijn. Heeft naar mijn mening het meeste potentie in de selectie.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Iemand nog minder? 15?
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

psvgouda schreef: 04 apr 2022, 16:51 Iemand nog minder? 15?
Wij zijn geen ajax he, ik denk dat we blij mogen zijn als we 8 miljoen krijgen voor een van de grootste Engelse talenten die bovendien nog een langjarig contract heeft bij ons :)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Dat is inclusief bonussen neem ik aan?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Ja, en die bonussen zijn onder meer het winnen van de Champions League en minimaal 25 goals
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Waarom de noodzaak om hem te verkopen? We hebben toch geld? En Cody gaat sowieso. Ik zou Madueke gewoon behouden. Hij zit nu in een dipje en volgens mij valt er mentaal ook nog wel wat te verbeteren, maar laat ik nou net op dat vlak alle vertrouwen hebben in Ruud en Fred. Lekker blijven, heeft nog een lang genoeg contract.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Met alle respect, maar Madueke heeft echt nog niks te eisen. In een gesprek met Ruud is het aan Noni om Ruud te overtuigen ipv andersom. Voor PSV is het denk ik heel duidelijk dat Noni gewoon blijft, tenzij er een club echt een gek bedrag op tafel legt (€30m+). Anders heb je geen enkele baat bij een verkoop.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Menno1 schreef: 04 apr 2022, 17:20 Waarom de noodzaak om hem te verkopen? We hebben toch geld? En Cody gaat sowieso. Ik zou Madueke gewoon behouden. Hij zit nu in een dipje en volgens mij valt er mentaal ook nog wel wat te verbeteren, maar laat ik nou net op dat vlak alle vertrouwen hebben in Ruud en Fred. Lekker blijven, heeft nog een lang genoeg contract.
Geen noodzaak om hem te verkopen. Maar een ontevreden speler heb je ook weinig aan. We hebben al eerder een hype gehad die een record zou opbrengen maar voor 2 miljoen de deur uitwandelde. Als er een hoog bod komt en hij is niet 100% gecommitteerd aan PSV: laten gaan. Maar beter is een jaar verlengen en nog meer bijleren en uitgroeien tot basisspeler.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Zijn daar aanwijzingen voor dan?
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26038
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Er is de afgelopen tijd toch wel een paar keer doorgesijpeld dat hij het niet eens is met de hoeveelheid speeltijd die hij krijgt. Was aan reacties in het veld na een goal ook wel te zien. 'Nobody can break me' heb ik nog niet gehoord, maar vrolijk was hij niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Oké, thx. Het lijkt ook wel enigszins aan de lichaamstaal af te lezen idd., maar ja, wie weet lees ik dat niet goed hè? Vanuit Gouda is het verder lastig turen naar de Herdgangse bossen :mrgreen: ;)
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Gewoon een zakelijke beslissing. Je kan met 40 miljoen de ploeg op heel veel andere plekken verbeteren. We hebben Bakayoko en Doan en Vertessen voor op rechts.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Zeker. Maar alleen als het echt nodig is. Want, zoals hierboven al een paar maal opgemerkt: uitgeleerd is hij niet.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Noni Madueke