Het Nederlands Elftal

Bespreek hier het Nederlands Elftal.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Inderdaad. Vrouw werken, kinderen naar school/crèche en papa is vrij. Perfect. :mrgreen:
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DonyellMalen schreef: 02 apr 2022, 11:44 Nederland - Senegal op maandagochtend 11:00. Beter kan niet.
Volgens mij speelde Senegal in 2002 ook de bekende openingswedstrijd tegen Frankrijk, waar de wereldkampioen afdroop met 0-1.


#Fun fact

Wel echt een saaie poule voor ons. Anderzijds wel kans op een halve finale wanneer met Engeland en Argentinië mogelijk daarvoor als tegenstander.

Aan de loting ligt het niet, maar vaak wel aan Oranje zelf..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Tjompie
Nationale topspeler
2
Berichten: 2167
Lid geworden op: 28 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Wat ik wel gek vind is dat Nederland dus de openingswedstrijd speelt, en niet Qatar zelf
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Tjompie schreef: 02 apr 2022, 11:55 Wat ik wel gek vind is dat Nederland dus de openingswedstrijd speelt, en niet Qatar zelf
Ja en nee. Tot voor 2006 was dat ook niet vanzelfsprekend (zie ook het voorbeeld van JD). Omdat het WK nu midden in het seizoen wordt afgewerkt hebben ze volgens mij de speeldata wat krapper ingepland om het niet te lang te laten duren. Dus minder ruimte om ook op de openingsdag wat minder wedstrijden te hebben. Ze willen zichzelf uiteraard op een aantrekkelijker tijdstip laten spelen dus daarom mogen wij eerst.

[mention]Josef Dettelbacher[/mention] ja maar toen hadden ze Papa Bouba Diop nog, legend.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

DonyellMalen schreef: 02 apr 2022, 11:44 Nederland - Senegal op maandagochtend 11:00. Beter kan niet.
Serieus? :lol: wat een kut tijd, daarvan gaat dat toernooi lekker leven ook. Goed zo. Wat mij betreft boycotten ze die hele kutzooi alsnog (gaat niet gebeuren)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Alles aan dit WK is al raar, dus dat Qatar niet de openingswedstrijd speelt kan er ook nog wel bij.
Grasmat schreef: 01 apr 2022, 20:23
Vergeet poule C niet. Polen, Mexico en Argentinië die vechten om twee plaatsen. Poule E lijkt me op voorhand al duidelijk dat dat Spanje en Duitsland worden. Japan is ook niet meer wat het ooit was. Groep G lijkt me interessanter met Zwitserland en Servië die gelijkwaardig zijn.
Ik verwacht juist niet zoveel van Polen, ze vallen altijd tegen op eindtoernooien. Groep G is inderdaad ook interessant in de strijd om plek twee, wel bijzonder dat Brazilië en zij ook al in dezelfde groep zaten vier jaar geleden.
Gebruikersavatar
Park
Nationale topspeler
6
Berichten: 2112
Lid geworden op: 25 aug 2017

VeresRivne schreef: 01 apr 2022, 19:29
Park schreef: 01 apr 2022, 19:20 Uiteraard moet Nederland deze poule winnen. Maar zijn ook weer niet de makkelijkste tegenstanders, met de winnaar van de Afrika cup, de winnaar van de Azie cup en uit pot 4 een Zuid-Amerikaans land.
Uit Pot 1 veruit de makkelijkste tegenstander
Uit pot 3 schat ik Servie, Marrokko, Zuid Korea, Polen en Japan iets hoger in. Tunesie Iran van hetzelfde niveau
Uit pot 4 vind ik ghana, canada, kameroen sterker en alleen SaudiArabie aanmerkelijk zwakker.
Pot 1 inderdaad. Natuurlijk, elke poule met Qatar er in was op voorhand als de makkelijkste poule, zo'n groot verschil tussen Qatar en andere pot 1 ploegen.
Uit pot 3 wel goed om Europese landen te ontwijken, Servië en Polen sterker dan Senegal, maar verder.
Ecuador wordt erg onderschat. Vierde geworden in de Zuid-Amerikaanse kwalificatie is knap. Schat alleen Canada sterker in van de pot 4 landen. Peru gelijkwaardig.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Tjompie schreef: 02 apr 2022, 11:55 Wat ik wel gek vind is dat Nederland dus de openingswedstrijd speelt, en niet Qatar zelf
Is niet het enige wat Qatar zal weten te regelen. Die gaan verder dan de groepsfase komen, geloof mij maar.
#FreeGeneratie4
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/bo ... ~af64658c/

Toch schrikken..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Inderdaad. Het lijkt er toch een beetje op dat dit misschien vrij letterlijk zijn laatste kunstje wordt.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Heftig nieuws ja.

Louis was bang dat het nieuws invloed zou hebben op de prestaties van zijn spelers, maar het zou ook zomaar eens een hele positieve invloed kunnen hebben, als dit op de juiste manier gaat leven in de spelersgroep.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Zou zo maar eens kunnen, ja. Overigens, het is heel naar nieuws, maar prostaatkanker is, zoals LvG zelf ook aangeeft, goed behandelbaar en je kunt er mee verder. Inmijn vriendenkring zeker zes gevallen die al jarenlang een goed leven hebben, werken en zich veelal goed voelen. Maar vooropgesteld: je gunt het vanzelfsprekend niemand.
Revolinho
Internationale topspeler
3
Berichten: 3996
Lid geworden op: 9 okt 2020

Ik moet zeggen dat ik hem er wat bleekjes bij vond staan bij het laatste interview. Hij had dan corona gehad, maar vond het toch gek. En dit verklaart meteen veel. Gelukkig gaat alles goed met de behandeling. Wat je ook van hem vind, de manier waarop hij dit heeft aangepakt zegt toch wel dat het een echte strijder is.
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

psvgouda schreef: 04 apr 2022, 09:23 Zou zo maar eens kunnen, ja. Overigens, het is heel naar nieuws, maar prostaatkanker is, zoals LvG zelf ook aangeeft, goed behandelbaar en je kunt er mee verder. Inmijn vriendenkring zeker zes gevallen die al jarenlang een goed leven hebben, werken en zich veelal goed voelen. Maar vooropgesteld: je gunt het vanzelfsprekend niemand.
Ik heb er in mijn directe kring helaas minder goede ervaring mee. Aanvankelijk inderdaad jaren mee verder geleefd, naar uiteindelijk toch aan overleden.

De grote vraag die ik eigenlijk heb: hoelang heeft Louis het al? Dat wordt volgens mij (buiten "geruime tijd") nergens gezegd.

Ik hoop inderdaad dat dit op de groep een enorme positieve impact heeft. Met z'n allen vechten voor de coach. De loting is er iig naar.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Josef Dettelbacher schreef: 04 apr 2022, 09:52
psvgouda schreef: 04 apr 2022, 09:23 Zou zo maar eens kunnen, ja. Overigens, het is heel naar nieuws, maar prostaatkanker is, zoals LvG zelf ook aangeeft, goed behandelbaar en je kunt er mee verder. Inmijn vriendenkring zeker zes gevallen die al jarenlang een goed leven hebben, werken en zich veelal goed voelen. Maar vooropgesteld: je gunt het vanzelfsprekend niemand.
Ik heb er in mijn directe kring helaas minder goede ervaring mee. Aanvankelijk inderdaad jaren mee verder geleefd, naar uiteindelijk toch aan overleden.

De grote vraag die ik eigenlijk heb: hoelang heeft Louis het al? Dat wordt volgens mij (buiten "geruime tijd") nergens gezegd.

Ik hoop inderdaad dat dit op de groep een enorme positieve impact heeft. Met z'n allen vechten voor de coach. De loting is er iig naar.
Eind 2020:

https://nos.nl/collectie/13873/artikel/ ... taatkanker
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25079
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Toch wel heftig nieuws zo, op de vroege ochtend. Las het deze ochtend pas. Ik hoop dat Louis de ziekte mag verslaan en dat hij het jaar mooi af weet te sluiten met het Nederlands elftal. Zag toch flink wat warme berichten uit de voetballerij voorbijkomen, dat zal Louis goed doen.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

SInds 2020 dus ook he. Ik ben bang dat we ervan uit kunnen gaan dat het dan palliatieve bestralingen zijn.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Dat is lijkt mij wat voorbarig. Het kan ook na een periode van 'schoon zijn' zijn teruggekeerd.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Ja, goed punt.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Bah, wat een naar bericht zo laat op de avond. Hopelijk herstelt Louis volledig van die kutziekte.

De KNVB is al op zoek naar een stand-by vervanger die hem eventueel zou kunnen vervangen mocht, mocht, mocht. Nou snap ik op zich wel dat de KNVB dat doet, maar zou je de naam van die vervanger niet beter met Van Gaal kunnen overleggen? Er zou geen grotere belediging zijn voor Van Gaal als al zijn werk ongedaan wordt gemaakt doordat die vervanger een (heel) andere visie heeft of de visie van Van Gaal niet kan uitvoeren.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja ik snap de KNVB wel, want dadelijk zegt Louis: laat Danny Blind het maar doen.

Dat is voor niemand leuk.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ja, dat is ook weer waar.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Koetje dus enkele reis Zeist
Josef Dettelbacher
Legende
6
Berichten: 18117
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Er zit een trainer van een Eredivisieclub als assistent op de bank. Laat Fraser het dan gewoon doen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Koeman definitief dus per 1-1-2023
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Conservatieve maar veilige keuze. Hier zal weinig weerstand over komen gok ik. Precies zoals de knvb het het liefst heeft.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Het Nederlands Elftal