Memphis Depay

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Bij Real Madrid horen alleen de groten der aarde te spelen. Mbappe dus, kan niet wachten tot die voor Madrid speelt.
Ittot
Internationale topspeler
3
Berichten: 3151
Lid geworden op: 26 sep 2020

Memphis is geen wereldtop. Dat is niet erg dat zijn er maar weinig zoals Lewa, Mbappe, Neymar, Benzema etc.
Hij zou echter nog wel wereldtop kunnen worden, maar dan moet hij iets meer zijn verstand gebruiken en veel slimmer gaan spelen. Nu wil hij bij elke bal iets speciaals doen en laten zien hoe goed hij is. Als hij dat afleert en 90% vd tijd gewoon functioneel speelt dan die 10% extra bewaard voor de juiste momenten dan zou hij ook in dat ruitje terecht kunnen komen. Hij moet overigens ook nog iets klinischer worden voor de goal.

Dan zullen zijn stats nog beter worden. Nu 7 goals en 2 assist in 13 la liga wedstrijden en 0 doelpunten in de CL na 5 wedstrijden. Dat komt neer op 4 velddoelpunten en 2 assist in 18 wedstrijden. Dat is echt veel te weinig voor een Barcelona speler. Het zou hem wel helpen als hij nog iets meer kwaliteit om zich heen zou hebben overigens.

Als hij nog wat ruimte op zijn arm over heeft zou ik hem adviseren daar zo groot als mogelijk KISS op te laten zetten (Keep it simple stupid).
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Memphis is van de categorie net onder de wereldtop. En dat is dikke prima, er zijn maar heel weinig Nederlandse spelers die bij de wereldtop horen momenteel. Van Dijk, daar houdt het zo een beetje mee op zelfs.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Persepolis schreef: 24 nov 2021, 16:38 Memphis is van de categorie net onder de wereldtop. En dat is dikke prima, er zijn maar heel weinig Nederlandse spelers die bij de wereldtop horen momenteel. Van Dijk, daar houdt het zo een beetje mee op zelfs.
Wijnaldum, mijns inziens, ook wel, daar doen wat aanpassingmoeilijkheden niks aan af.
Stefan de Vrij, Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong zitten tegen wereldtop aan, dus in die zin ook hoger dan Memphis. Memphis heeft echter wel het meest de uitstraling van een wereldster, maar juist daarom valt het dan tegen als je hem zo bij Barcelona ziet, hoe hij op beslissende momenten toch vaak liet afweten en dus ook gisteren weer.

Wat betreft waardig voor Real, dat is ie natuurlijk wel. Het is dan geen Galactico, want daarvoor komt ie tekort, maar verder zou ie natuurlijk een prima speler zijn. Niet niveau Mbappe, maar wel prima als hij in dienst daarvan zou spelen.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

Ittot schreef: 24 nov 2021, 15:39
Als hij nog wat ruimte op zijn arm over heeft zou ik hem adviseren daar zo groot als mogelijk KISS op te laten zetten (Keep it simple stupid).
Hardop gelachen, waarvan akte.
Zou overigens ook prima door kunnen gaan voor Killer In Satan's Service. Spot de wink.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

deninho32 schreef: 24 nov 2021, 15:13 Ja en al de spelers die hierboven werden genoemd hadden niks bij Real te zoeken.
Beetje jammer om zo'n mooi jeugdexponent zo te noemen. Niet goed genoeg voor Real = ok maar B Artiest?
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Thijs schreef: 24 nov 2021, 17:21
Persepolis schreef: 24 nov 2021, 16:38 Memphis is van de categorie net onder de wereldtop. En dat is dikke prima, er zijn maar heel weinig Nederlandse spelers die bij de wereldtop horen momenteel. Van Dijk, daar houdt het zo een beetje mee op zelfs.
Wijnaldum, mijns inziens, ook wel, daar doen wat aanpassingmoeilijkheden niks aan af.
Stefan de Vrij, Matthijs de Ligt en Frenkie de Jong zitten tegen wereldtop aan, dus in die zin ook hoger dan Memphis. Memphis heeft echter wel het meest de uitstraling van een wereldster, maar juist daarom valt het dan tegen als je hem zo bij Barcelona ziet, hoe hij op beslissende momenten toch vaak liet afweten en dus ook gisteren weer.
Daarin verschillen we van mening. Wijnaldum kan ik in meekomen obv zijn prestaties bij Liverpool, toen zou ik hem er ook bij scharen maar misschien ben ik nu te snel om hem lager in te schatten. Ik vind de Vrij het uitstekend doen al jaren in de Serie A, dus hij zal net een niveau onder wereldtop zitten, net zoals Memphis m.i. Memphis heeft nu al meer gepresteerd bij Barça dan de Jong de afgelopen 2,5 jaar. Die speelt, maar daar is verder alles mee gezegd muv een handvol goede wedstrijden. Daarom schat ik hem minder hoog in dan Memphis. De Ligt schaar ik op hetzelfde niveau in als Memphis en de Vrij.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Duidelijk dat de koning van het Nederlands elftal bij Barcelona gedegradeerd is tot bankzitter. Met Ferran Torres en Dembele heeft hij twee spelers voor zich, die beter zijn als buitenspeler. Met Aubameyang heeft hij een meer echte spits voor zich, die met zijn loopacties beter past bij die andere twee. Logisch dus dat Xavi voor die drie kiest ipv Memphis.

Ik verwacht dan ook dat Memphis na dit seizoen zal vertrekken daar en overstapt naar Milan of een andere gevallen grootmacht. Liefst eentje waarbij hij in een twee-spitsensysteem kan spelen, want daar passen zijn kwaliteiten het beste. Wel zonde voor hem hoe het gelopen is daar, maar eigenlijk was het ook wel te verwachten. Hij paste namelijk goed bij Koeman, maar eigenlijk niet bij Barça.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Jammer dat hij het nu bij een subtopper niet lijkt te redden, al komt dat meer door het systeem dan door Memphis zelf. Want hij is echt niet minder dan de overschatte en overbetaalde Dembéle en al helemaal niet minder dan Aubameyang. Voordat Xavi kwam was hij gewoon topscorer en het mannetje daar. Gauw wegwezen bij de schijtclub en een passender club kiezen. Dat zullen wij helaas niet zijn, maar het hieronder genoemde Milan zou wel vet zijn. En dan die eindelijk weer eens kampioen maken. :lover:
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14379
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Milan staat 1e toch?
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja maar aan het einde van het seizoen helaas niet meer denk ik.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Geen toelichting nodig.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... weten.html
Gebruikersavatar
mateja
Internationale topspeler
3
Berichten: 3196
Lid geworden op: 1 mar 2021
Seizoenkaart: Vak Y
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 01 jun 2022, 18:51 Geen toelichting nodig.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... weten.html
Ik ben een beetje klaar met Memphis. Wereldvreemde gast met dit soort uitspraken.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ja onze Memphis is toch een beetje in mijn achting gezakt vandaag. Afstand nemen van domme paupertokkies is het enige juiste, niet hem gaan verdedigen. Mja, bro's enzo he.
JChovanec
Meervoudig international
2
Berichten: 1000
Lid geworden op: 31 aug 2021
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 01 jun 2022, 19:55 Ja onze Memphis is toch een beetje in mijn achting gezakt vandaag. Afstand nemen van domme paupertokkies is het enige juiste, niet hem gaan verdedigen. Mja, bro's enzo he.
Ja het zijn bro"s en niemand begrijpt ze, eigenlijk hebben ze een heel zwaar leven. Ik heb het idee dat ze zichzelf graag als getto boys zien. Door dit soort figuren ben ik helemaal klaar met het Nederlands elftal, hetzelfde met dat kinderachtige gedoe al jaren over interviews met VI inside.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Goede voetballer, IQ van een doperwt en geen moraal kompas. Dit valt in geen enkel geval goed te praten.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Menno1 schreef: 01 jun 2022, 21:12 Goede voetballer, IQ van een doperwt en geen moraal kompas. Dit valt in geen enkel geval goed te praten.
Misschien hield Quincy Promes wel een mes aan Memphis’ keel om dit te posten en wilde Memphis niet opnieuw een knieoperatie ondergaan…
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

Ik hoef die Memphis hier niet terug te zien..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Gebruikersavatar
O Goleiro Grande
Meervoudig international
1
Berichten: 1293
Lid geworden op: 20 mei 2022
Clubvoorkeur: PSV

JChovanec schreef: 01 jun 2022, 20:00
Grasmat schreef: 01 jun 2022, 19:55 Ja onze Memphis is toch een beetje in mijn achting gezakt vandaag. Afstand nemen van domme paupertokkies is het enige juiste, niet hem gaan verdedigen. Mja, bro's enzo he.
Ja het zijn bro"s en niemand begrijpt ze, eigenlijk hebben ze een heel zwaar leven. Ik heb het idee dat ze zichzelf graag als getto boys zien. Door dit soort figuren ben ik helemaal klaar met het Nederlands elftal, hetzelfde met dat kinderachtige gedoe al jaren over interviews met VI inside.
Het sneue is dat deze types - behalve Depay en Promes, reken ik hier ook droeftoetertjes als Babel, Lang en Elia onder - elke gelegenheid in de publiciteit grijpen om op een agressieve, onsympathieke en uiterst onbegrijpelijke manier aandacht, goedkeuring en bewondering verlangen, zelfs eisen, van een publiek dat mijlen afstaat van hun normen. Depay trek ik nog net in Oranje zolang hij rendement en discipline toont, maar zo'n drolletje als Noa Lang kan me echt een voetballeven lang gestolen worden voor het Nederlands elftal als we jongens als Gakpo en Bergwijn tot onze beschikking hebben. Aanstellerige voetbaltokkies.
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Maar heeft ie niet een heel klein beetje gelijk als hij zegt dat er nog niks bewezen is?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

ziege maar ook zagge schreef: 01 jun 2022, 23:16 Maar heeft ie niet een heel klein beetje gelijk als hij zegt dat er nog niks bewezen is?
Hoe durf je…
Saibari is underrated.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14847
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ziege maar ook zagge schreef: 01 jun 2022, 23:16 Maar heeft ie niet een heel klein beetje gelijk als hij zegt dat er nog niks bewezen is?
Nou nee. Je bent uiteraard pas schuldig als je dat bent bevonden door een rechter. Maar het bewijs in deze ligt er te dik bovenop om deze knakworst te verdedigen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Hij geeft hier mee aan dat hij gelooft dat P. onschuldig is en dat is overduidelijk niet het geval. De bewijzen zijn openbaar en helder als water. Erg dom van Memphis dus.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7237
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Domme uitspraken, zeker, maar wordt er voor mij niet minder PSV'er door, dat dan weer niet. Zou het nog steeds geweldig vinden om hem hier terug te zien.
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

Als die tapes er niet waren geweest dan had ik het bericht nog wel gesnapt maar die tapes zijn toch echt wel glashard bewijs.

Met Quincy verdedigen heb je echt totaal geen oog voor het slachtoffer/de slachtoffers die Promes heeft gemaakt. Had gewoon zijn mond dicht moeten houden
Gebruikersavatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
6
Berichten: 30699
Lid geworden op: 27 aug 2017
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Awards:

Maar als je iemand als vriend beschouwt dan laat je 'm alsnog niet vallen, sterker nog dan wil je misschien als één van de weinigen voor 'm opkomen, ik kan me daar toch wel iets bij voorstellen. Zelfs moordenaars houden nog vrienden, zijn dat allemaal idioten?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Memphis Depay