Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Plaats reactie
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Hij lijkt een stuk beter naast Ramalho als hij continu goed gecoacht wordt. Als dat wegvalt maakt hij enorm veel fouten. Tactisch is hij verdedigend onbetrouwbaar, precies wat Heruone al tijden roept volgens mij.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26052
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Draadje met beelden:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

ShovingNE2 schreef: 04 apr 2022, 08:28 Draadje met beelden:

Een leuke speler tegen mindere teams door zijn opbouwende kwaliteiten, maar hij maakt zo vaak dezelfde fouten. Tegen Heracles en Go Ahead liep hij ook totaal verkeerd bij de tegengoals. Denk dat dat niet trainbaar is en denk dus dat je hem moet proberen te slijten aan het einde van het seizoen.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Knap waardeloos inderdaad. Ik begin te vrezen dat er een beest van een cv naast Ramalho bij moet om dit te voorkomen. Het wordt in bovenstaand twitterding niet benoemd, maar bij elk fragment staan zowel Boscagli als Teze te schutteren. Lijken geen stap te kunnen zetten.
Tovast
Nationale topspeler
4
Berichten: 1838
Lid geworden op: 11 mar 2020

Awards:

Dat idiote instappen op volledig verkeerde momenten komt me ook echt de neus uit. Positioneel is het echt niks en hij heeft tevens niet het overzicht (kijkgedrag) om te bepalen wanneer in te stappen, rugdekking te geven of kort te zitten. Tegen Leicester ook graag Ramalho-Teze, anders ga je echt veel te veel weg geven.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Kan gewoo niet verdedigen. Snap niet waarom ie CV is. Ben er echt klaar mee. Hij en Drolmel schuldig aan minimaal 20 tegendoelpunten.
Siemen
Nationale topspeler
6
Berichten: 2235
Lid geworden op: 26 aug 2017

Pijnlijke beelden.

Drommel en Max zijn extreem kwetsbaar, maar Boscagli kan er ook wat van. Alleen compenseert hij het met momenten door goed voetbal. Helaas onvoldoende.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Gewoon niet goed genoeg als CV en als middenvelder begon hij leuk maar was het uiteindelijk ook weinig.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14848
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Is prima maar dan met solide verdedigers om hem heen.

Maar hij heeft Mauro, Max en Drommel om en achter hem. Tja, dan ga je nat. Er moeten meer solide verdedigers komen dan wat we nu hebben inc keeper. We hebben nu 5 voetballers achterin, nul slagers die echt goed verdedigen.
Gebruikersavatar
SomaQan
Meervoudig international
3
Berichten: 1444
Lid geworden op: 4 nov 2020

Ik verwijt Boscagli niks, met een Drommel achter je neem ik hem dat niet kwalijk. Zoals [mention]Menno1[/mention] zegt de gasten om hem heen helpen hem ook niet echt.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8973
Lid geworden op: 26 jun 2019

Drommel kan er niks aan doen dat Boscagli alleen naar de bal kijkt en geen enkel benul heeft van z'n omgeving. Boscagli is de 'Drommel' van de verdediging, beter kunnen voetballen dan wat je daadwerkelijk (verdedigen) moet doen.
PCGC
Vedette
6
Berichten: 9435
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

El Sordo schreef: 04 apr 2022, 08:53 Knap waardeloos inderdaad. Ik begin te vrezen dat er een beest van een cv naast Ramalho bij moet om dit te voorkomen. Het wordt in bovenstaand twitterding niet benoemd, maar bij elk fragment staan zowel Boscagli als Teze te schutteren. Lijken geen stap te kunnen zetten.
Teze is goed genoeg om volgend jaar basis CV te zijn
#FreeGeneratie4
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Menno1 schreef: 04 apr 2022, 20:19 Is prima maar dan met solide verdedigers om hem heen.

Maar hij heeft Mauro, Max en Drommel om en achter hem. Tja, dan ga je nat. Er moeten meer solide verdedigers komen dan wat we nu hebben inc keeper. We hebben nu 5 voetballers achterin, nul slagers die echt goed verdedigen.
Nee, ik vind dit echt niet kunnen. Hij moet die solide verdediger zijn, de backs kunnen mindere verdedigers zijn maar de CVs moeten gewoon sterk, snel, goed positioneel inzicht en goed in de 1 tegen 1 zijn. Een verdediging met Max en Boscagli (allebei kunnen ze niet verdedigen en geen positioneel inzicht) is een garantie voor 40 tegendoelpunten per jaar. En dan wordt je NOOIT kampioen.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

PCGC schreef: 05 apr 2022, 02:14
El Sordo schreef: 04 apr 2022, 08:53 Knap waardeloos inderdaad. Ik begin te vrezen dat er een beest van een cv naast Ramalho bij moet om dit te voorkomen. Het wordt in bovenstaand twitterding niet benoemd, maar bij elk fragment staan zowel Boscagli als Teze te schutteren. Lijken geen stap te kunnen zetten.
Teze is goed genoeg om volgend jaar basis CV te zijn
Hij zal een héél stuk beter moeten worden om te kunnen verantwoorden dat Ramalho naar LCV wordt gedwongen. Ik zie vooralsnog geen vooruitgang.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

RIO schreef: 05 apr 2022, 02:49
Menno1 schreef: 04 apr 2022, 20:19 Is prima maar dan met solide verdedigers om hem heen.

Maar hij heeft Mauro, Max en Drommel om en achter hem. Tja, dan ga je nat. Er moeten meer solide verdedigers komen dan wat we nu hebben inc keeper. We hebben nu 5 voetballers achterin, nul slagers die echt goed verdedigen.
Nee, ik vind dit echt niet kunnen. Hij moet die solide verdediger zijn, de backs kunnen mindere verdedigers zijn maar de CVs moeten gewoon sterk, snel, goed positioneel inzicht en goed in de 1 tegen 1 zijn. Een verdediging met Max en Boscagli (allebei kunnen ze niet verdedigen en geen positioneel inzicht) is een garantie voor 40 tegendoelpunten per jaar. En dan wordt je NOOIT kampioen.
Daarom..
Zet hem maar op de transferlijst..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Johann Vogel
Vedette
6
Berichten: 5631
Lid geworden op: 29 nov 2017

Het liefst heb je ook twee uitstekende backs die defensief en opbouwend sterk zijn. En een degelijke centrale verdediger en een puntenpakkende doelman. Vraag is of dat allemaal financieel haalbaar is.

Zowel Boscagli, als Obispo als Teze hebben hele goede wedstrijden gespeeld. Net zo goed hebben ze mindere wedstrijden gespeeld waar ze door de ondergrens zakten. In een ideale wereld haal je ook nog een topper centraal achterin.

Ik denk dat we eerder op zoeken moeten gaan naar een degelijke doelman. Met een Drommel achter je raakt iedere speler onzeker. Met een redelijke doelman en een goede rechtsback denk ik dat we met de huidige bezetting al een stuk beter voor de dag komt.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Boscagli maakt zoveel fouten die (deels door zijn schuld) leiden tot goals. Kijk maar mee:


https://www.espn.nl/video/clip/_/id/100 ... voetbal_NL
Tegen Go Ahead: hij loopt mee maar houdt ineens in en is zijn man eigenlijk kwijt.


Tegen Heracles: loopt zonder te kijken gewoon naar de eerste paal, verliest man uit de rug.

Tegen Ajax:
Blijft gewoon staan terwijl Blind door beweegt:
https://www.elfvoetbal.nl/binnenland/28 ... --ajax-1-2

Verder ging hij drie keer niet vrijuit bij goals van Twente.
Dat is allemaal in ongeveer twee manden tijd. Wij zijn volgens mij een topclub. Daar mag je eigenlijk geen fouten maken, laat staan fouten die leiden tot goals en dat keer op keer. Ook bij andere goals zie je hem altijd richting bal bewegen en is hij de man altijd kwijt. Kijk maar naar de goal van Brobbey en die van Martens Indi. Hij heeft daar geen man maar loopt blind naar de man met de bal, die al gedekt wordt en kijkt niet om zich heen.
Het is een leuke speler maar niet goed genoeg voor de basis bij PSV. In de zomer verkopen als het kan graag.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Drolmel kan er niks aan doen dat Boscagli meer naar de bal kijkt dan naar de man en standaard dus zijn man kwijt is.

Hierboven: dat zijn minimaal 4 tegengoals op zijn conto. Dat was een Moreno niet gebeurd.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Johann Vogel schreef: 05 apr 2022, 12:22
Zowel Boscagli, als Obispo als Teze hebben hele goede wedstrijden gespeeld. Net zo goed hebben ze mindere wedstrijden gespeeld waar ze door de ondergrens zakten. In een ideale wereld haal je ook nog een topper centraal achterin.

Tjah, in een ideale wereld heb je spelers die 0 fouten maken en als ze wel eens een fout maken moet je ze vervangen met iemand die nog minder dan 0 fouten maakt.

Een verdediger kan net als een spits fouten maken bij PSV want dat hoort bij ons niveau. Teze speelde 1,5 slechte wedstrijd in een reeks van 17 wedstrijden om de 3 dagen. Obispo had een ongelukkige wedstrijd nadat hij van een blessure terug kwam en Boscagli is over het algemeen heel belangrijk voor de ploeg qua opbouw. Als Boscagli 0 of 1 fout zou maken per jaar dan speelde hij niet bij ons maar bij City.

Waar PSV het van moet hebben, net als Ajax/Feyenoord, is dat spelers die nog niet doorontwikkeld zijn of een krasje hebben als collectief elkaar beter maken. En Roger is een topmanager maar een defensieve organisatie neerzetten staat niet bovenaan zijn lijstje.

Het zou mij niet verbazen als Ramalho-Obispo of Teze-Ramalho volgend jaar gewoon 1e keuze wordt. Met Boscagli weet je in ieder geval dat de opbouw van achteruit niet stroperig is en dat heb je in minstens 60% van de wedstrijden nodig.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Euh, nee. Teze speelde niet 'slechts' 1,5 wedstrijd slecht. Een kleine greep uit wat ik nu nog op het netvlies heb: Tegen Maccabi staat hij in de 7e minuut van de extra tijd te slapen waardoor hij zijn man volledig kwijt is terwijl we een voorsprong staan te verdedigen. Bij de 1-0 van Sparta grijpt hij niet fatsoenlijk in na die fout van Sangaré. Tegen Kopenhagen thuis was het niet top. Bij de 2-1 van Heracles laat hij zich kinderlijk eenvoudig uitspelen. Afgelopen weekend was het ook weer bijzonder matig. Er is vast meer.

Teze zie ik, in tegenstelling tot Boscagli, waar de rek een beetje uit is, wel als een speler die eventueel naar het gewenste niveau kan groeien, maar dat moet dan rap gaan gebeuren. Je mag verwachten dat hij de status van talent inmiddels wel ontgroeid is, en dat moet zich dan gaan vertalen naar hoe hij op het veld acteert. Ik zie het graag gebeuren, maar ben daar nog wat sceptisch over. Liefst zie ik, net als [mention]Johann Vogel[/mention], een degelijke CV naast Ramalho komen. Een nieuwe doelman zou ook fijn zijn, maar ik denk dat de wisselwerking tussen doelman/verdediging niet eenzijdig is; om onze ruud te citeren:
ruuddevil schreef: 12 feb 2022, 18:02 (...) als je ziet dat Pasveer zo goed scoort dan kan het niet anders dan dat de defensieve organisatie doorwerkt in de cijfers van de keeper.
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

Nu zie je weer waar hij allemaal verschrikkelijk goed in is.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12992
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Eerste 10 min in de fout en daarna vrijwel alles goed gedaan.
Gebruikersavatar
ComeOnPSV
Vedette
5
Berichten: 7217
Lid geworden op: 27 jan 2019
Clubvoorkeur: PSV

Beste wedstrijd in zijn PSV periode van Bosca
Speelde echt top top.
Mick Jagger
Lid van verdienste
6
Berichten: 1715
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Eens. Leek wel een honingbij vandaag, zodra de bal in het strafschopgebied kwam zat hij er meteen bovenop.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Goeie pot. Wat ontzettend raar toch die wisselvalligheid.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Voijke
Internationale topspeler
6
Berichten: 3000
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak S
Clubvoorkeur: PSV

De Realist schreef: 07 apr 2022, 23:55 Goeie pot. Wat ontzettend raar toch die wisselvalligheid.
Is niets raars aan. Hij is in heel veel dingen echt goed en in een paar dingen best wel matig.
Krijg je het zo ingevuld dat hij in zijn kracht speelt, is hij werelds. (naast een Ramalho)
krijg je dat niet ingevuld, zie je zijn zwakte (naast een Teze)
Sangaré, le Roi du PSV :strong:

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Olivier Boscagli