NBA Basketbal

Discussieer hier met PSV-supporters over andere sporten dan voetbal.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

nilssonH schreef: 01 mar 2022, 21:04 Springveren in zijn schoenen, wat een geweldige speler. En intussen staan de Grizzlies in z'n geheel nog maar 1 win achter de Warriors, en lonkt zelfs een 2e plek tijdens de play-offs. Blijft toch het mooie aan de NBA hoe elke franchise, klein of groot, kans maakt dmv slimme en goede recruitment.
Morant is er wellicht ook wel eentje uit de categorie LeBron, Kobe, etc. Zo atletisch en zo veelzijdig. Ondertussen lijken de Warriors ook weer een klein dipje te hebben.

De Suns zijn natuurlijk momenteel de grote favoriet in de west, maar de Grizzlies zijn wel een aardige dark horse.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik vind het een geweldig seizoen, omdat er wat mij betreft niet één echte favoriet is voor de titel. De tijden dat je blind Warriors - Cavs als finale kon invullen zijn absoluut voorbij.

In het Oosten kunnen letterlijk 6, misschien wel 7 teams de conference final halen. Je ziet nu in de reguliere competitie al hoe dicht dat bij elkaar ligt. In het Westen wellicht iets minder, maar ook daar zeg ik nog niet op voorhand dat het Suns - Warriors wordt. Wat te denken van de Clippers bijvoorbeeld. Die staan nu op een play-in plek, maar als Leonard en PG13 fit zijn, zou ik ze absoluut niet afschrijven.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Lekker programma hoor. Eerst de NY derby met een geweldige KD en dan daarna nog Dallas - Boston met Doncic en Tatum in topvorm. En dan heeft PSV ook nog gewonnen!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

nilssonH schreef: 13 mar 2022, 18:57 Lekker programma hoor. Eerst de NY derby met een geweldige KD en dan daarna nog Dallas - Boston met Doncic en Tatum in topvorm. En dan heeft PSV ook nog gewonnen!
Mavericks@Celtics is het nog niet echt. Heel matig niveau van beide kanten. Doncic ook de vraag of ie nog terugkomt, maar was ervoor ook slecht ondanks zijn mooie opener.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Valt echt niet mee inderdaad. Wat een turnovers en slechte schotkeuzes zeg. Doncic wel weer terug nu overigens, maar oogt verre van fit.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Die dunk van Brown over Kleber was wel gruwelijk. En nu een mooie buzzer beater van Dinwiddie.

Hopen dat de tweede helft meer van dat soort momenten heeft en minder van het uiterst matige spel van de eerste helft.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Domme overtreding van Doncic.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Huh? Geven ze hem toch niet?!
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Het gaat gruwelijk interessant worden in de strijd om direct plaatsing voor de play-offs, maar zeker ook ontzettend interessante wedstrijden voor de play-in wedstrijden. Het zou zomaar kunnen dat de Cavs alsnog alles mislopen, want ze zijn afgezakt naar een plek in het play-in tournament, waarbij ze zouden beginnen tegen de Brooklyn Nets, waar Kyrie voortaan weer alles mag spelen door veranderde regelgeving in New York.

De eerste vier plekken in het Oosten kunnen ook nog alle kanten op, waarbij ook alle ploegen de Nets zullen willen ontwijken in de eerste ronde. De Heat hadden een grote escalatie tussen sterspeler Jimmy Butler enerzijds en coach Erik Spoelstra met zijn bodyguard Udonis Haslem anderzijds. Heftige beelden voor een ruzie binnen die ploeg tijdens de wedstrijd woensdag.
De Boston Celtics ondertussen hebben een Jayson Tatum in supervorm, die ze nu in de mix heeft gegooid voor de winst in het Oosten.

In het Westen ondertussen lijkt Paul George te werken aan een snelle terugkeer, die de Clippers ook keihard nodig lijken te hebben om de play-offs te kunnen halen. De Timberwolves zijn namelijk in geweldige vorm en zetten Jokic’ Nuggets onder druk om directe plaatsing voor de play-offs.
De Lakers hebben uiteraard Lebron die echt niet de play-offs wil mislopen, ook al blijft het verder een matige ploeg als Anthony Davis geblesseerd is (en dat is ie vaak). Ook de Spurs, waar coach Pop het record meeste overwinningen ooit heeft verbroken, pushen de Pelicans om de laatste play-in plek.

Erg spannend dus. Helaas zijn dit weekend de wedstrijden op haalbare tijden niet heel interessant, maar volgende week des te meer met dan op zaterdag (18:30 uur) Charlotte Hornets @Philadelphia 76-ers. Waarbij de Hornets via de play-in aardig goede kansen hebben om de play-offs te halen en de 76-ers een van de favorieten in het Oosten is met Embiid als topkandidaat (met Jokic en net daarachter Giannis) voor MVP.
Volgende week zondag dan ook nog outsiders voor de titel en outsider voor de MVP Doncic met de Mavericks tegen de regerend kampioen Milwaukee Bucks met uiteraard Giannis. Later die avond nog de Denver Nuggets, die proberen de play-in te vermijden en de LA Lakers, die zich er juist voor proberen te kwalificeren. Geweldig NBA weekend dus volgende week.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:


Hier beelden van het akkefietje tussen Butler en coach Spo. Zie je Gakpo en Schmidt al gaan?
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Echt geweldig hoe de Celtics hun seizoen hebben weten om te draaien. Aan het begin van dit kalenderjaar stonden ze nog 11e, waren ze enorm wisselvallig en leek het allemaal niet te lukken. Nu staan ze inmiddels 1e in het oosten en zijn ze een serieuze outsider voor de titel. Vooral onder aanvoering van een geweldige Tatum, maar ook Jaylen Brown & Marcus Smart staan goed te spelen. Nog een paar weken tot de playoffs!
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Overigens moeten de Lakers na hun nederlaag tegen de Pelicans vannacht zich zelfs serieus zorgen maken of ze de play-ins (!) wel gaan halen. Spurs staan nog maar 1 win achter en hebben een makkelijker schema...
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

nilssonH schreef: 28 mar 2022, 13:12 Overigens moeten de Lakers na hun nederlaag tegen de Pelicans vannacht zich zelfs serieus zorgen maken of ze de play-ins (!) wel gaan halen. Spurs staan nog maar 1 win achter en hebben een makkelijker schema...
Dit zou wel heftig zijn. Zeker omdat Lebron James eigenlijk fantastisch staat te spelen. Dit toont maar aan dat hoe groot je als speler ook bent, je niet zo’n grote stem moet krijgen in de samenstelling van de selectie. Davis is veel geblesseerd en anders een geweldige speler, maar als je ziet hoe Kuzma, Lonzo Ball, Brandon Ingram en Josh Hart zich ontwikkelen en hoe ze met Montrezl Harrel en Kentavious Caldwel Pope gewoon uitstekende role players hadden kunnen hebben, kun je toch moeilijk concluderen dat de trades voor Westbrook en Davis nu heel succesvol waren…
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

LeBron is een grootheid, maar een talentvolle GM is het inderdaad nog niet gebleken tot nu toe :mrgreen:
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Gisteren een fantastische wedstrijd tussen twee favorieten voor de titel. De Milwaukee Bucks wonnen heel nipt van de Brooklyn Nets. En wie was weer eens de allerbeste? Uiteraard Giannis Antetokounmpo.

De MVP discussie richt zich vooral op Nikola Jokic (terecht) en Joel Embiid (wat overschat), maar moet Giannis het niet gewoon krijgen? Duidelijk de allerbeste speler in de NBA nu.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Vanavond om 19:00 uur een mooie wedstrijd op ESPN: Dallas - Milwaukee. Voor beide staan enkel nog de playoff seeding op het spel, maar desondanks een mooie opwarmer voor de playoffs die er aan komen.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

nilssonH schreef: 03 apr 2022, 17:23 Vanavond om 19:00 uur een mooie wedstrijd op ESPN: Dallas - Milwaukee. Voor beide staan enkel nog de playoff seeding op het spel, maar desondanks een mooie opwarmer voor de playoffs die er aan komen.
Prachtige wedstrijd inderdaad. En nog extra omdat Giannis nog bezig is om MVP en topscorer van de NBA te worden.
Erna trouwens nog een wedstrijd, die echt ergens omgaat. Namelijk de Denver Nuggets (die de play-in proberen te ontlopen) tegen de LA Lakers (die de play-in hopen te bereiken). Belooft ook een geweldige wedstrijd te worden met Jokic tegen LeBron (en AD en Westbrook).
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Matige wedstrijd voor Giannis met “slechts” 28 punten en 10 rebounds. Doncic vooral passend beslissend, maar ook nog eens 32 punten. Netjes, al is zijn schotpercentage niet geweldig.

Nu de Lakers, die zonder LeBron moeten winnen. Extra test voor Anthony Davis of hij de club kan gaan dragen de komende jaren.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

En weer een nederlaag voor de Lakers. Niet eens meer een .400 record... Als Spurs straks winnen is het wel definitief klaar voor ze en is zelfs het play-in toernooi een brug te ver. Enorme wanprestatie en ik verwacht eigenlijk ook niet dat LeBron nog blijft hierdoor.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Spurs hebben inderdaad gewonnen, dus nu moet er iets heel bijzonders gebeuren voor de Lakers om de play-in nog te halen. Ik verwacht dat LeBron wel nog een jaar blijft met Anthony Davis, maar dat er verder een makeover komt. LeBron zal volgend jaar nog een keer een groot succes willen behalen met de Lakers om het jaar erna af te sluiten in dezelfde ploeg als zijn zoon.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Het is definitief. Lakers out!
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Wie schatten we hoog in voor de play-offs? Even wat eigen observaties.

Ik schat de Golden State Warriors vrij hoog in. Het is jammer dat Wiseman weer geblesseerd is geraakt, want ik denk dat zij in de center positie echt het meest kwetsbaar zijn, maar ik had op een gegeven moment wel het gevoel dat zij het aardig op de rit kregen met Poole, Thompson en Curry. En dan hebben ze Kuminga wat ik persoonlijk echt een ruwe diamant vind (met de nadruk op ruw), een ervaren consistente speler als Green, GP II en Wiggins die ook points kan scoren. Curry zou als het goed is ergens gedurende round 1 weer fit zijn. De Nuggets zijn wel een taaie tegenstander met Jokic natuurlijk als franchise player. Golden State heeft nmi ook niet per se iemand individueel die hem goed kan opvangen op die center positie dus hem afstoppen gaat nog een klus worden. Maar normaliter zou het met de kwaliteiten van GSW geen probleem moeten zijn om dit varkentje te wassen over 7 wedstrijden. Ik heb het gevoel dat de huidige eindklassering van GSW ook inherent is aan het kwakkelen van blessures en de grote Curry dependence voor een groot deel gedurende het seizoen. De onderliggende stats van GSW zijn iig wel goed.

Spannender wordt denk ik round 2 tegen de Memphis Grizzlies, die geen probleem zouden moeten hebben met Clippers/Minesota. Dat kan nog wel eens een leuke series gaan opleveren. De Suns zouden inprincipe geen problemen moeten hebben in hun eerste twee rounds. Booker is daar echt de absolute topschutter en ik verwacht veel van hem. Inprincipe zou de finale Suns-GSW/Memphis worden voor die conference, gok ik.

In de east is het leuker en onvoorspelbaarder denk ik. De Bulls hebben heel lang bovenaan gestaan gedurende het seizoen, maar choken hem eigenlijk de laatste tijd. Volgens mij is er ook een stat van de Bulls dat zij 0-16 gaan tegen de grotere teams oid. Met Derozan en Lavine hebben ze wel twee hele goede schutters, maar zij treffen de Bucks met Giannis the greek freak. In principe denk ik ook dat de bucks dit zouden moeten winnen, deels door dat slechte trackrecord van de Bulls tegen grotere teams. En een Giannis in vorm is echt lastig af te stoppen.

Philladelphia zou weinig moeite moeten hebben met de Raptors vermoed ik en de Miami Heat zouden inprincipe round 2 ook met gemak moeten kunnen bereiken. Die clash gaat wel interessant worden denk ik, gezien Miami sowieso al een wat fysieker team is met Adebayo en Buttler. Ik ben best benieuwd naar Adebayo-Embiid. Embiid natuurlijk de league leader qua points per game. Maar een crucialere vraag gaat zijn: kan James Harden leveren? De onderliggende cijfers van de 76ers zijn niet heel goed met 18th qua PPG, 28th qua RPG, 20th qua APG en 9th qua OPPG. Maar alles kan in de play-offs uiteraard.

En dan natuurlijk de mogelijke kraker tussen de Celtics en de Nets. De Celtics zijn echt heel goed dit jaar vind ik, maar zij krijgen wel de meest zware mogelijke loting naar mijn mening. De Nets kunnen zijn treffen in ronde 1, die nu met Durant en Irving beide fit en speelgerechtigd, echt alles kapot schieten. En in ronde 2 kunnen ze dan mogelijk Giannis met de Bucks treffen. Ik denk dat de Nets ook mogelijk nog wel eens een darkhorse kan zijn, gezien hun klassering. Die zijn de laatste tijd echt in goede vorm. Hoewel dat ook geldt voor de serie die de Celtics hebben neergezet na de miserabele start.

Ik ben benieuwd, wat denken jullie?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Warriors zijn interessant. Curry was fantastisch in fases van het seizoen, maar ook heel matig in andere fases. De combi met Klay en Draymond Green was natuurlijk altijd fantastisch en leek dat nu ook wel weer te zijn, maar zijn ze allemaal wel fit? En wat wordt Wiggins’ rol in het team? Hij mocht nu lang tweede viool spelen en deed dat prima, maar daalt nu ook weer een plekje. En gaat Curry direct in vorm zijn? Heeft ook vaker in play-offs moeite gehad. Vergeet niet dat de Warriors heel anders spelen dan de meeste teams en aanpassen in de reguliere competitie erg lastig is, maar in play-offs, waar je gewoon 7 keer tegen elkaar speelt, dat wel gemakkelijk kan. Op die manier hebben teams toch vaak een oplossing gevonden om het bestrijden van de Warriors…
Voor mij is het dus nog geen uitgemaakte zaak tegen de Nuggets, al kan ik me voorstellen dat Draymond zich wil bewijzen als top verdediger tegen Jokic.

Memphis ben ik ook niet zo zeker van. Die hebben vooral een heel diepe selectie, maar in de play-offs zijn het vaak wel de starting 5 of zelfs de sterren, die nog meer het verschil maken. Wat kan Ja Morant daarin, terwijl die nu veel afwezig is geweest en de ploeg bleef winnen? Onervaren ploeg ook verder, dus wat als ze tegen de Clippers moeten met Paul George er weer bij en de totaal onberekenbare, maar soms fenomenale Reggie Jackson en Marcus Morris? Of de Timberwolves met KAT, Russel en Anthony Edwards? Allebei mogelijke struikelblokken voor de Grizzlies.
De Suns daarentegen verwacht ik wel dat die cruisen met Chris Paul als leider en Devin Booker als ster, Deande Ayron als prima ontwikkelende center en met Bridges en Crowder twee uitstekende role players en verdedigers. Die ploeg zit echt goed in elkaar en zal hooguit een probleem krijgen als ze met echte supersterren te maken krijgen, die vooral bij de Warriors of in het Oosten spelen.

Voor Luka met de Mavericks en Mitchell met de Jazz kan dit wel eens een beslissende serie worden voor hun teams en de ambities van deze mannen in het blijven bij het team in het geval van Mitchell mogelijk.

Al met al heel interessant in het Westen met de Suns als grote favoriet gevolgd door de Warriors. Clippers en Jazz als dark horses voor mij daar.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Het Oosten is gruwelijk met de Nets met KD en Kyrie als aanvallende iconen. Defensief laat het nog veel te wensen over bij de Nets en met Drummond hebben ze een, in potentie, geweldige center, die wel een abonnement op verliezen lijkt te hebben. Toch zou het me niet verbazen als zij eerst de Cavs en dan de Celtics op hun plek zetten. Ik zie ze alleen niet winnen van completere teams als de Bucks of Heat. Anderszins kunnen die twee echt heel bijzondere dingen en met prima spelers als Seth Curry, André Drummond, Bruce Brown en Patty Mills hebben ze prima role players, al hebben ze weinig diepte.

De 76-ers met Harden en Embiid zie ik best verliezen van de Raptors. Play-offs zijn vaak toch wat fysieker en wordt vaak iets meer toegelaten. Embiid en Harden zijn allebei gewend gruwelijk veel free throws te mogen schieten en hebben beiden relatief lage schotpercentages, die daarmee gecompenseerd worden, maar hebben beiden ook heel veel moeite als ze niet worden beschermd door de scheidsrechters. Daarbij zijn de Toronto Raptors ene gruwelijk intelligent geleide ploeg en lijkt Pascal Siakam richting play-offs eindelijk ook weer helemaal in vorm. Met gasten als Anunoby, Barnes en Van Vleet hebben ze ook echte luizen in de pels, dus precies hetgeen waar de zwakte bij de 76-ers ligt. Dus ik zie wel een upset…

Miami is een geweldig team en lijkt na het akkefietje met Jimmy Butler ook weinig geraakt te zijn. De old dogs aldaar zullen echt een nu of nooit gevoel hebben om een ring te winnen, dus ik zie ze ver komen. Maar of ze goed genoeg zijn om Giannis en zijn Bucks af te stoppen? Ik zie eigenlijk überhaupt niet wie Giannis kan stoppen. Bucks zijn daarom voor mij de grote favoriet om het kampioenschap te winnen, al kan Giannis natuurlijk wel erg vermoeid raken, omdat elke ploeg op hem zal spelen. Dus kunnen Middleton, Holliday en eventueel Portis en Lopez genoeg om de load wat te delen? Dan zie ik niemand ze stoppen, maar we weten dat die allemaal hit-and-miss kunnen zijn en dan wordt het mogelijk zelfs voor de Greek Freak wel teveel in het sterke Oosten.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Goede uiteenzettingen al hierboven. Mijn dark horse in het Westen was Dallas, totdat Doncic in de laatste, zinloze (!) wedstrijd geblesseerd raakte. Het is nog even afwachten hoe zwaar de blessure is, maar zonder hem wordt het waarschijnlijk een first-round exit voor ze. Met hem komen ze de eerste ronde wel door en gezien de topvorm van Luka kunnen ze het de Suns ook heel moeilijk maken. Verder geef ik Toronto echt een goede kans. Ik ben helemaal niet zo onder de indruk van de 76ers, en denk zelfs dat ze er in 6 matches al uitvliegen eerste ronde. En tot slot kun je een team met KD en Kyrie nooit afschrijven. Als die er zin in hebben, maken ze samen gewoon 70+ punten per avond.

Het gaat hoe dan ook een mooie eerste ronde worden, met veel matchups die aan elkaar gewaagd zijn!
Gebruikersavatar
Heruone
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 7624
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Ja, ik bekijk het misschien wat meer vanuit een statistisch point of view. Best of 7 filtert nmi mogelijke outliers eruit en zou een representatiever resultaat moeten bieden qua onderlinge verhoudingen. De verschillen zijn daarin natuurlijk relatief want 5 winst verschil over 82 potjes is niet significant veel, maar het indiceert nmi wel iets. Ik denk dat GSW daarom over 7 wedstrijden geen probleem zou moeten hebben aan de nuggets. Ook gezien de kwaliteiten en de vorm van spelers die ze momenteel hebben. Mbt de vorm van Curry is natuurlijk het hele seizoen 3 point shooting etc. van zijn teamgenoten het probleem geweest. Met Thompson nu fit, straks Curry en nu Poole die ook veel raak schiet, hebben ze een soort van splash triple momenteel. Daarmee kunnen ze het veld veel groter maken en meer ruimtes en varieteit creëren.

76ers vind ik een beetje lastig te peilen, maar in principe is Embiid wel een zekerheidje. Ik vind Maxey ook wel een aardige speler. Vraag is een beetje of Harden kan leveren.

Ondertussen is de Nets vs Cavs bezig. Nets hebben na de Suns momenteel de laagste quotering om de playoffs te winnen. Ben benieuwd.

Edit: Eind of Q1 al 40-20 voor de Nets. Lijkt me duidelijk. Ik ga lekker verder leren voor mn tentamens. Maar echt spannend gaat deze niet meer worden :mrgreen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

NBA Basketbal