Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
d'Oude
Vaste waarde in elftal
3
Berichten: 644
Lid geworden op: 4 nov 2020

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Rikkert1234 schreef: 23 mar 2022, 08:16 https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... met-united

Die is weg na dit jaar. Mooi
En er staat dat Patrick Kluivert interesse heeft om hem op te volgen. Dat had ik even gemist.

Ik zie dat eigenlijk ook wel zitten. Dan nog Sneijder als TD; topteam!
One can only hope
NilisInOranje
Bankzitter
3
Berichten: 281
Lid geworden op: 4 nov 2020

koetje schreef: 23 mar 2022, 08:08 Volgens Gravenberch wist hij verder niks van de onderhandelingen met Ajax of andere clubs. Dat liet hij over aan zijn vader en zijn zaakwaarnemer.

Dat is bij veel spelers tegenwoordig de standaardzin. Dat is of een leugen of je neemt dus geen enkele zelfstandige beslissing. Zo'n Gravenberch weet toch zelf of hij wel of wil bijtekenen bij Ajax? Als je wilt bijtekenen kom je er best uit. Daar smijten ze met miljoenen namelijk.
Dat hij niet bijtekent zal, denk ik, te maken hebben met de hele salarishuishouding. Hij zal echt wel weten wat Blind en Kotsdic verdienen en wil natuurlijk in dezelfde salarisschaal komen. Logisch. En ik denk dat de club dat simpelweg niet wil betalen, omdat het hek, wat eigenlijk al van de dam is, dan van de dam is.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Die clubs in de PL spreken altijd met verschillende kandidaten. Dat is in zijn nadeel. Goed voorbereid is zijn presentatie een stuk beter inmiddels maar moet hij improviseren dan zie je echte Ten Hag. Bij de drie/vier andere kandidaten zit altijd een trainer met ook een prima CV maar die wel goed overkomt.
Gebruikersavatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 601
Lid geworden op: 20 mei 2021

Kan me niet voorstellen dat Slot gelijk zou happen. Heeft ook net bijgetekend.

Doe mij maar Kluivert, dat kan niet anders als mis gaan dan.
Gebruikersavatar
Persepolis
Vedette
6
Berichten: 7236
Lid geworden op: 30 jan 2018
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Ik verwacht ook niet dat Slot dat doet. Al is het alleen maar om niet de imago van clubhopper op zich geplakt te krijgen, wat zijn verdere carrière niet ten goede zal komen. Zal wel Bosz worden.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

ruuddevil schreef: 23 mar 2022, 06:53 Net alsof Ajax er ook maar enige invloed op heeft als Gravenberg gewoon zijn contract uitzit. Dat doet ie niet, want hij wil dat Ajax een transfersom krijgt. Ze hebben bewust steeds kort bijgetekend om zelf de regie te houden.
Ik denk inderdaad dat je nog eerder in de hand werkt dat spelers wel blijven zitten tot dat jaar voorbij is óf in een eerder stadium niet bij willen tekenen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Mwah als die 3-4 miljoen per jaar kan verdienen en budget om te investeren en dus prijzen te pakken, dan gaat ie hoor. Fey kan dan ook aan afkoopsom pakken en Fraser aanstellen of zelfs dr Boosz.
NilisInOranje
Bankzitter
3
Berichten: 281
Lid geworden op: 4 nov 2020

Nadeel van Kluivert zou zijn dat er komende oktober een nieuwe, betere trainer voor de groep staat.
Dan moet je de voorsprong die je dan hebt opgebouwd wel zien te consolideren tot mei.
Ik neig er toch naar liever een andere trainer te zien daar: Één die eerst alles naar zijn hand zet en dan meer structureel alles kapot maakt.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Mooi dat Ten Hag met zijn hoofd bij een andere club zit. Spelers weten dat ook en maken dan de balans op en gaan ook meer bezig met een transfer.

Kwestie van tijd dat Ten Hag vertrek bekend maakt en dat Scholletje wordt gepresenteerd als nieuwe trainer met zoonlief als zijn captain in het veld.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Die laatste twee zinnen, haha. Het is toch bizar dat je je werkgevers van tevoren moet waarschuwen van: hee er komt een viespeuk hier werken, pas op en waarschuw meteen als ie iets doet.

https://www.vi.nl/nieuws/overmars-onrus ... en-wachten
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

:mrgreen: Krijg steeds meer vertrouwen in een mogelijk kampioenschap van PSV. Jawel, dit is het juiste topic
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Rikkert1234 schreef: 23 mar 2022, 08:16 https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... met-united

Die is weg na dit jaar. Mooi
Dat zou de definitieve onmanteling van het huidige Ajax betekenen. Alleen hoop ik wel dat hij door zijn sollicatieronde heen komt, wanneer ze hem niet kunnen verstaan. Vorig jaar had hij ook al met Tottenham gesproken, maar dat is helaas niet doorgegaan.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12455
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Heya Hallvar schreef: 23 mar 2022, 09:33
Rikkert1234 schreef: 23 mar 2022, 08:16 https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... met-united

Die is weg na dit jaar. Mooi
Dat zou de definitieve onmanteling van het huidige Ajax betekenen. Alleen hoop ik wel dat hij door zijn sollicatieronde heen komt, wanneer ze hem niet kunnen verstaan. Vorig jaar had hij ook al met Tottenham gesproken, maar dat is helaas niet doorgegaan.
Romano voegt daar aan toe dat het bestuur van Manchester United tevreden is over het niveau van het Engels van Ten Hag, maar dat er nog een hoop andere factoren meespelen in de definitieve keuze voor een trainer.

Eigenlijk bizar dat dit specifiek benoemd moet worden :mrgreen:
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Als je dat generiek benoemd, is dat niet raar. Voetbal=communicatie. Dat wij meteen aan een stotterende, schichtig kijkende tukker denken... Dat verschijnsel kennen ze in Albion (nog) niet. Komt wellicht wel
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9997
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Haha ja, maar wel terecht dat het wordt aangestipt. Hij hakkelt dusdanig over z'n woorden dat hij aan uitstraling en charisma veel inlevert. Mja wat kan die man er aan doen dat z'n stembanden met schuurpapier zijn geboetseerd.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25066
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV



Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

Laat ten hag maar blijven, Slot is sowieso optie 1 voor ajax en je kan er gif op nemen dat dit gaat gebeuren. Als een trainer eenmaal wil, is het onhoudbaar voor feyenoord en het legioen. En voor slot is het uiteraard een no brainer.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
psvgouda
Vedette
2
Berichten: 7737
Lid geworden op: 13 apr 2021
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag

Blijft leuk. Bij de BBC zullen ze denken dat MOtD de nieuwste Britse comedy is geworden, bij het eerste interview :mrgreen:
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Trixm schreef: 23 mar 2022, 09:46 Laat ten hag maar blijven, Slot is sowieso optie 1 voor ajax en je kan er gif op nemen dat dit gaat gebeuren. Als een trainer eenmaal wil, is het onhoudbaar voor feyenoord en het legioen. En voor slot is het uiteraard een no brainer.
Nee. Ik denk dat Ten Hag met een nieuwe selectie gewoon weer gaat presteren. Laat maar vertrekken. Liever een Bosz of een Slot daar. Daarnaast vind ik het voor Slot helemaal geen no-brainer trouwens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Trixm
Vedette
6
Berichten: 6042
Lid geworden op: 6 sep 2017

Awards:

ShovingNE2 schreef: 23 mar 2022, 10:01
Trixm schreef: 23 mar 2022, 09:46 Laat ten hag maar blijven, Slot is sowieso optie 1 voor ajax en je kan er gif op nemen dat dit gaat gebeuren. Als een trainer eenmaal wil, is het onhoudbaar voor feyenoord en het legioen. En voor slot is het uiteraard een no brainer.
Nee. Ik denk dat Ten Hag met een nieuwe selectie gewoon weer gaat presteren. Laat maar vertrekken. Liever een Bosz of een Slot daar. Daarnaast vind ik het voor Slot helemaal geen no-brainer trouwens.
Wrm niet? Als je europees stappen wil zitten moet je met ajax of PSV presteren in Europa en in NL. Dat gaat niet bij fey gebeuren.
Saibari is underrated.
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25066
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Overmars was volgens mij het brutale schoffie. Spelers als Berghuis en Bergwijn moesten komen door het ego van Overmars. Maar Van de Sar lijkt een mak lammetje te zijn. Dus het zal van de nieuwe TD afhangen of ze Slot gaan benaderen.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26039
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Trixm schreef: 23 mar 2022, 10:04 Wrm niet? Als je europees stappen wil zitten moet je met ajax of PSV presteren in Europa en in NL. Dat gaat niet bij fey gebeuren.
Maar wellicht wil Slot eerst nog langer bij Feyenoord blijven alvorens zo'n stap te overwegen. En niet nu.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12991
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Nee joh Slot gaat echt niet naar Ajax in de zomer. Zij gaan voor Cruijff met Bosz denk ik.

En ik zie ze ook nog wel een buitenlandse coach proberen die wel een grote naam heeft maar helemaal geen goede trainer is of nog niets heeft gepresteerd.
Gebruikersavatar
Ryme
Vaste waarde in elftal
2
Berichten: 601
Lid geworden op: 20 mei 2021

Cruijff zou enkel op naam zijn. Die heeft verder toch niet veel met Ajax?
Denk dat die liever in Barcelona blijft.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

Ze zijn toch ook zo tevreden over Heitinga? Die zie ik ze ook wel doorschuiven anders hoor. Maar nog liever Kluivert, Davids of Seedorf inderdaad. Bosz zal wel de nummer een kandidaat zijn als die weg gaat bij Lyon.

Dat spelers als Gravenberch hun contract niet eerder verlengen komt ook door het beleid bij Ajax. Die spelers zien ook hoe moeilijk ze wegkomen en dat Ajax bijna altijd dikke bedragen blijft vragen. Nu heeft de speler meer macht. Mazraoui was ook wisselspeler toen Dest er was, dus om daar nu zo over te gaan piepen is ook wel typisch des Ajax. Net als bij Onana, continu de hoofdprijs vragen en als het dan anders uitpakt moet de speler tegen de helft van zijn salaris bijtekenen zodat Ajax nog even 30 miljoen kan vangen. Fatsoen kennen ze daar echt totaal niet.
Brael
Vedette
4
Berichten: 8681
Lid geworden op: 1 aug 2019

Het Engels van Van Gaal was natuurlijk net zo slecht. Alleen had Van Gaal de gave om met zijn bizar slechte Engels zo arrogant de zaal in te kijken dat de hele pers dacht dat het aan hen lag dat ze Koning Louis niet konden verstaan. Dat laatste heeft Ten Hag natuurlijk niet.

Anyhow zou het voor Ajax slecht nieuws zijn als Ten Hag weg gaat, want een betere trainer vind je op korte termijn simpelweg niet. Goed nieuws voor ons dus.
De genoemde namen zie ik allemaal niet als vervangers van Ten Hag. Slot gaat dat écht niet doen, en Kluivert is natuurlijk geen serieuze optie.

Bosz zou wel een optie kunnen zijn.

Ajax