Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Na 2 weken was hij al in gesprek met Antwerp.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

De teneur bij VI: foutje moet kunnen.
Gebruikersavatar
deninho32
Site Admin
6
Berichten: 14378
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones

Awards:

Madueke schreef: 21 mar 2022, 21:28 Met Kluivert halen ze wel een gokverslaafde binnen. Die staat nog niet tussen het rijtje schandalen toch?
https://www.ajax1.nl/ajax-spelers-door- ... en-houden/
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Ik identificeer me als een lesbische cavia.
Heya Hallvar
Nationale topspeler
6
Berichten: 1842
Lid geworden op: 1 sep 2017

Mag toch je handjes dichtknijpen met bestuurders als Gerbrands, De Jong en Brands. Uiteraard hebben ze hun fouten gemaakt maar ze kennen tenminste de grenzen van fatsoen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

deninho32 schreef: 21 mar 2022, 21:43
Madueke schreef: 21 mar 2022, 21:28 Met Kluivert halen ze wel een gokverslaafde binnen. Die staat nog niet tussen het rijtje schandalen toch?
https://www.ajax1.nl/ajax-spelers-door- ... en-houden/
Ik was al aan het quoten van die website haha. La Ling, Bogarde, van der Meyde, Helder. Kluivert is niet de eerste, maar ook vast niet de laatste.

Maar die gokproblemen zitten bij iedere club waar veel geld verdiend wordt. Kijk maar naar onze eigen Luc helaas...
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Zoontje van Overmars loopt stage bij Ajax.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Lichtelijk awkward als je dickpics van je eigen vader doorgestuurd krijgt.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

ruuddevil schreef: 21 mar 2022, 21:47 Zoontje van Overmars loopt stage bij Ajax.
Nou zeg. Alle schaamte voorbij.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

ruuddevil schreef: 21 mar 2022, 21:47 Zoontje van Overmars loopt stage bij Ajax.
Alle schaamte voorbij. Haha wanne gek, dat doe je toch niet.
PSV90
Nationale topspeler
6
Berichten: 2759
Lid geworden op: 5 dec 2017

Zoontje van Overmers hoeft niet de dupe te zijn van het feit dat zijn pa een viespeuk is toch?
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

PSV90 schreef: 21 mar 2022, 22:08 Zoontje van Overmers hoeft niet de dupe te zijn van het feit dat zijn pa een viespeuk is toch?
Ik ging toch echt niet naar de club waar mijn vader ontslagen is wegens grensoverschrijdend gedrag. Die hele familie zal wel wereldvreemd zijn.
Balinho
Nationale topspeler
5
Berichten: 2410
Lid geworden op: 8 apr 2018

PSV90 schreef: 21 mar 2022, 22:08 Zoontje van Overmers hoeft niet de dupe te zijn van het feit dat zijn pa een viespeuk is toch?
Sterker nog, zoontje van Overmers(?) Ís de dupe van het feit dat zijn vader een viespeuk is. Anders zou het zoontje van Overmers(?) überhaupt niet zijn.
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15287
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

Grasmat schreef: 21 mar 2022, 20:59 Ik stel de vraag nog maar eens, omdat ik het gewoon niet kan begrijpen: HOE, hoe kan iets wat op je werk en met collega's plaatsvindt beschouwd worden als privékwestie? Help het me alsjeblieft snappen, want in mijn ogen is dat 100% het tegenovergestelde van een privékwestie.
Ik denk dat ze met privé kwestie gewoon een slechte vertaling van het Engelse “privates” hebben. Zo schijnt [mention]Ykhim[/mention] ook regelmatig foto’s van zijn privé kwestie aan [mention]Maikel[/mention] te sturen.
Op weg naar nr 25
Vedette
4
Berichten: 5696
Lid geworden op: 2 apr 2019

Zelfs fanboy Freek is ietwat nerveus aangaande Ajax.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ajax weer op de landelijke TV belachelijk gemaakt: dikke prima.

guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Ook mooi dat het rollebollen van Martinez bij PSV benoemd werd.
Gebruikersavatar
Tomm
Internationale topspeler
6
Berichten: 4637
Lid geworden op: 1 feb 2018
Seizoenkaart: Vak F
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Dat interview met tadic had ik nog niet gezien; jezuskriebels wat slecht. Het zou je aanvoerder maar zijn, kapot schamen zou ik me. Winnaarsmentaliteit is mooi maar dit slaat nergens meer op. In ieder geval goed om te zien dat er langzaam aan media komt die niet alles proberen recht te lullen en gewoon het beestje bij de naam noemt. Kut club.
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Dit zal Overmars wel hebben aangesproken in de nieuwe eigenaar. Hier wordt hij wel op zijn kwaliteiten geschat.
Inmiddels heeft Gheysens een vermogen van bijna een miljard euro en behoort hij tot de rijkste Belgen. De ondernemer richtte zijn vizier ook op de paarden. Hij kocht meerdere Arabische volbloeden, waaronder de topdekhengst QR Marc.
johan derksen
Geselecteerd voor Oranje
6
Berichten: 782
Lid geworden op: 29 aug 2017

Was blijkbaar ook nog een Bundesliga club uit het linkerrijtje geïnteresseerd, maar toen had hij al getekend bij Antwerp.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

johan derksen schreef: 22 mar 2022, 03:01 Was blijkbaar ook nog een Bundesliga club uit het linkerrijtje geïnteresseerd, maar toen had hij al getekend bij Antwerp.
Dit zijn dezelfde PR praatjes die we bij Ajax ook altijd hoorden. Overmars heeft Dumb and Dumber nog steeds in zijn zak.
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Kluivert aan het solliciteren als opvolger van Ten Hag. Die past wel goed in het profiel voor een functie bij Ajax. Ook zo iemand met een crimineel verleden.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Op weg naar nr 25 schreef: 21 mar 2022, 22:59 Zelfs fanboy Freek is ietwat nerveus aangaande Ajax.
Hoe bedoel je dit?
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

Ook het linksige Joop spreekt zich hierover uit:

https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/w ... laten-gaan
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Volgens Kaj Zwerver hadden de slachtoffers moeten ophoepelen met een bonus. Dader Overmars zou na een therapie best terug kunnen. Hij gaat niet opnieuw in de fout, iedereen houd hem in de gaten. Beter voor Overmars.

Wat een artikel dit...
Gebruikersavatar
Ren Höek
Vedette
5
Berichten: 9155
Lid geworden op: 17 jul 2018
Clubvoorkeur: PSV

Dit is overigens ook diep bedroevend:
Sally Pelkmans, een van de vier vrouwen in het bestuur van FASC, sluit zich daarbij aan. 'Oké, dat ontslag komt er niet zomaar, maar elk verhaal heeft twee kanten.
Dickpics sturen naar vrouwelijke medewerkers heeft 2 kanten?
Wat een achterlijke redenatie.

https://www.vi.nl/nieuws/sponsors-en-fa ... r-overmars
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

mr.top schreef: 22 mar 2022, 09:25 Ook het linksige Joop spreekt zich hierover uit:

https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/w ... laten-gaan
Fransisco van Jole is zelf ook beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag, dus dat verklaart wel het e.e.a.

Ajax