Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

guus schreef: 21 mar 2022, 15:27
koetje schreef: 21 mar 2022, 15:10 Fc Antwerp wordt geleid door het grote geld en daar zijn normen en waarden vaak beperkt tot wat kan ik er aan verdienen.
FC Antwerp staat toch ook bekend als louche club.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Weten we ook meteen waar Ten Hag volgend seizoen trainer is.

Wat een club:
„We hebben geluisterd naar wat er gebeurd is en naar wat onze waarden zijn. Dat is een match”, aldus algemeen directeur van FC Antwerp, Sven Jaecques. Overmars gaat zich de komende weken inwerken.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

Robson de Souza schreef: 21 mar 2022, 14:53 Ik hoop overigens dat Overmars door te snel weer zijn kop te laten zien weer mensen triggert om te gaan praten. Heb er wel zin in dat het nogmaals opgerakeld wordt.
Of dat slachtoffers binnen Ajax het nu veilig vinden om te gaan praten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Batsu
Vaste waarde in elftal
4
Berichten: 602
Lid geworden op: 16 apr 2019

guus schreef: 21 mar 2022, 15:53 Weten we ook meteen waar Ten Hag volgend seizoen trainer is.

Wat een club:
„We hebben geluisterd naar wat er gebeurd is en naar wat onze waarden zijn. Dat is een match”, aldus algemeen directeur van FC Antwerp, Sven Jaecques. Overmars gaat zich de komende weken inwerken.
bijzonder ongelukkige uitspraak lijkt me
koetje
Legende
6
Berichten: 10469
Lid geworden op: 25 aug 2017

Ook wel typisch dat Freek Jansen VI de commentsectie heeft uitgezet onder de artikelen dat Overmars bij Antwerp aan de slag gaat.
Gebruikersavatar
Sensation
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 12457
Lid geworden op: 26 aug 2017
Clubvoorkeur: Ja

Typisch VI allemaal..

Dus iemand (en zijn gezin) wordt bedreigd door 'supporters', waarna hij besluit het shirt terug te brengen. Vervolgens niks daarover maar enkel het volgende artikel:

https://www.vi.nl/nieuws/ajax-bedenkt-h ... irt-antony
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

😂😂😂 Diemen comedy club strikes again
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9999
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Schijnt dat Entennie met het ambulancevliegtuig naar Brazilië is gevlogen, zo ernstig is het.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ik neem VI al jaren niet meer serieus. Dat is waarschijnlijk het enige "onafhankelijke" voetbalblad ter wereld waar een clubwatcher (fanboy) hoofdredacteur is. Dat kan gewoon echt niet. Vi is samen met de Telegraaf de propaganda machine van Ajax geworden. Bij negatief nieuws wordt overal een positieve draai aan gegeven en bij positief nieuws wordt je doodgegooid met superlatieven en andere dooddoeners. Dit is dan ook de reden dat ik mijn abonnement jaren geleden heb opgezegd. Ajax is een kutclub en alles eromheen is net zo verrot. Die hebben zich de afgelopen jaren zowel op als naast het veld schandalig misdragen maar het mag allemaal. Misselijkmakend.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Rob Scheepers in het randje buitenspel podcast (wel een leuke aanrader trouwens) zei dat Ajax de gun factor aan het kwijtraken is. Uiteraard heeft Ajax die bij ons nooit gehad, maar hij heeft zeker een punt. Ik hoor zelfs Valentijn Driessen het achterlijke gedrag van Antony Hopkins afkeuren en de rest van de media, oa Studio Voetbal sprak er ook schande van. Tijdens de tijden met Frenkie de Jong o.a., wat gewoon een sympathieke jongen is, had Ajax wel een gun factoor bij de neutrale supporter; die is nu helemaal weg. Iedereen is klaar met die schijtclub
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

[mention]Menno1[/mention] dat bedoel ik. Heeft uiteindelijk ook zijn uitwerking op het veld.
Wij worden kampioen en die schijtclub raakt in verval.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Skuddem
Nationale topspeler
2
Berichten: 2357
Lid geworden op: 14 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Jongens, ik heb er toch gigantisch de pee in vandaag. Alweer ontsnapt Ajax aan puntverlies. Ze hinkelen naar de eindstreep en met 2 punten voorsprong en ons drie-dubbel programma moet het balletje toch eens goed gaan vallen voor ons. Groningen - Ajax volgende kans.

De vorm is leuk, dat we in Europa spelen is top, maar waar het echt om gaat is dat we die titel pakken, dat we volgend jaar garantie op CL hebben, dat we Gakpo en Sangare en Gotze nog een jaar kunnen behouden. Dat we spelers van een hoger kaliber kunnen aantrekken. Het alternatief is weer die voorrondes, met een beetje pech EL en weer elke donderdagavond spelen, en onze toppers zien vertrekken.

De druk ligt bij Ajax maar om onze ambities te realiseren is de titel voor ons toch wel heel belangrijk! Zo belangrijk dat ik echt de pee erin heb vandaag. Vooral omdat onze concurrent, zo’n ontiegelijke kutclub is, in alles, en niet in de laatste plek de supporters..
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Ik vind dat Overmars wel erg snel weer grensoverschrijdend gedrag laat zien met zijn nieuwe positie in België.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

[mention]Skuddem[/mention] rustig ademhalen jongen.
Wij worden kampioen. Alles komt goed.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Voormalig KG schreef: 21 mar 2022, 20:04 Ik vind dat Overmars wel erg snel weer grensoverschrijdend gedrag laat zien met zijn nieuwe positie in België.
Als je hem vandaag weer hoort praten, wereldvreemde eigenaardige kerel. Ziet volgens mij ook totaal niet wat hij verkeerd heeft gedaan. Ikke ikke…
Gebruikersavatar
Standbeeld
Mister PSV
2
Berichten: 25072
Lid geworden op: 3 sep 2021
Clubvoorkeur: PSV

Skuddem schreef: 21 mar 2022, 19:59 Jongens, ik heb er toch gigantisch de pee in vandaag. Alweer ontsnapt Ajax aan puntverlies. Ze hinkelen naar de eindstreep en met 2 punten voorsprong en ons drie-dubbel programma moet het balletje toch eens goed gaan vallen voor ons. Groningen - Ajax volgende kans.

De vorm is leuk, dat we in Europa spelen is top, maar waar het echt om gaat is dat we die titel pakken, dat we volgend jaar garantie op CL hebben, dat we Gakpo en Sangare en Gotze nog een jaar kunnen behouden. Dat we spelers van een hoger kaliber kunnen aantrekken. Het alternatief is weer die voorrondes, met een beetje pech EL en weer elke donderdagavond spelen, en onze toppers zien vertrekken.

De druk ligt bij Ajax maar om onze ambities te realiseren is de titel voor ons toch wel heel belangrijk! Zo belangrijk dat ik echt de pee erin heb vandaag. Vooral omdat onze concurrent, zo’n ontiegelijke kutclub is, in alles, en niet in de laatste plek de supporters..
Ik was vooral gisteren ook goed ziek van de wedstrijd. Feyenoord had ze bijna te pakken en weer kruipt ajax door het oog van de naald. Maar, het beste is vertrouwen blijven houden in ons PSV. Iedere week iedere wedstrijd weer. Dat is het enige juiste en dan gaat dat vertrouwen een keer uitbetaald worden. Daar geloof ik in. We zijn in topvorm en straks is iedereen fit. In deze vorm gaan we ook winnen in de Kuip. Iedere competitiewedstrijd winnen en we worden kampioen. Ajax gaat nog punten laten liggen.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Gratis tip voor de Flap. Please please please stel deze man aan, grote vriend:

Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... estie.html
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Aha. De clubs voor het uitkiezen en dan kom je bij FC Antwerp uit. Goed verhaal.

Ik dacht dat de tijd van tonproaten alweer voorbij was
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

Ik stel de vraag nog maar eens, omdat ik het gewoon niet kan begrijpen: HOE, hoe kan iets wat op je werk en met collega's plaatsvindt beschouwd worden als privékwestie? Help het me alsjeblieft snappen, want in mijn ogen is dat 100% het tegenovergestelde van een privékwestie.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Grasmat schreef: 21 mar 2022, 20:59 Ik stel de vraag nog maar eens, omdat ik het gewoon niet kan begrijpen: HOE, hoe kan iets wat op je werk en met collega's plaatsvindt beschouwd worden als privékwestie? Help het me alsjeblieft snappen, want in mijn ogen is dat 100% het tegenovergestelde van een privékwestie.
Je hoeft maar 1 ding te begrijpen: de voetbal wereld is ziek en kent geen grenzen. En ze doen er allemaal, stuk voor stuk, aan mee.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Grasmat schreef: 21 mar 2022, 20:59 Ik stel de vraag nog maar eens, omdat ik het gewoon niet kan begrijpen: HOE, hoe kan iets wat op je werk en met collega's plaatsvindt beschouwd worden als privékwestie? Help het me alsjeblieft snappen, want in mijn ogen is dat 100% het tegenovergestelde van een privékwestie.
Dat zit zo:
:monkey:
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Met Kluivert halen ze wel een gokverslaafde binnen. Die staat nog niet tussen het rijtje schandalen toch?
Gebruikersavatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
4
Berichten: 4229
Lid geworden op: 26 mar 2020

Goh, Verweij en Driessen zijn moreel net zo failliet als Ajax. Wie had dat gedacht?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2109
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

Madueke schreef: 21 mar 2022, 21:28 Met Kluivert halen ze wel een gokverslaafde binnen. Die staat nog niet tussen het rijtje schandalen toch?
Ik vind een gokverslaafde hard- en doodrijder eigenlijk wel een waardige opvolger van Crypto dickpic Mark. In lijn der tradities bij het huidige Ajax.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4433
Lid geworden op: 2 nov 2019

Na 2 weken was hij al in gesprek met Antwerp.

Ajax