Spanje - La Liga

Landen, clubs, spelers en competities.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
2
Berichten: 3273
Lid geworden op: 21 dec 2021
Clubvoorkeur: PSV

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Al heb ik een voorkeur voor Barca vind ik het jammer dat Benzema er niet bij is
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Totaal niet verwacht, maar voorlopig lijkt Aubameyang een uitstekende aankoop van Barcelona te zijn.
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

Grasmat schreef: 20 mar 2022, 22:16 Jammer en pijnlijk.
Ben je niet voor Memphis en Luuk? Sowieso heeft Barca veel meer een PSV-historie dan Real.
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
6
Berichten: 3201
Lid geworden op: 8 feb 2018
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

René1978 schreef: 21 mar 2022, 09:40
Grasmat schreef: 20 mar 2022, 22:16 Jammer en pijnlijk.
Ben je niet voor Memphis en Luuk? Sowieso heeft Barca veel meer een PSV-historie dan Real.
Maar Barcelona heeft een grotere 'ajax historie'.

De frenkiefappers zijn overigens weer los; die hebben hun badkamer weer kunnen afkitten.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17717
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

René1978 schreef: 21 mar 2022, 09:40
Grasmat schreef: 20 mar 2022, 22:16 Jammer en pijnlijk.
Ben je niet voor Memphis en Luuk? Sowieso heeft Barca veel meer een PSV-historie dan Real.
Barca heeft 0 bestaansrecht als club. Schandalig hoe zij ondanks die gigantische schuld nog steeds de een na de andere speler blijven halen.

Weg ermee
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Dikke schijt aan Barca.
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Lekker Barca. Echt een topwedstrijd gisteren.
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4192
Lid geworden op: 1 dec 2019

René1978 schreef: 21 mar 2022, 09:40
Grasmat schreef: 20 mar 2022, 22:16 Jammer en pijnlijk.
Ben je niet voor Memphis en Luuk? Sowieso heeft Barca veel meer een PSV-historie dan Real.
Ik ben blij dat Luuk zich enigzins kon herpakken. Maar in principe zijn hij en Memphis op weg naar de uitgang. Nu Barcelona weer geld heeft en een paar leuke jongens uit de jeugd aankomen zijn deze ex PSV’ers niet meer nodig.
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23353
Lid geworden op: 8 feb 2018

Loopt er trouwens in de Spaanse competitie nog wat rond wat interessant is voor PSV? Dan doel ik even vooral op de minder vaak genoemde clubs, dus niet Real, Barca, Valencia en Sevilla. Daar heb ik wel zicht op.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Barcelona is kut. Real is de grootste. Onze eigen Edward Linskens liet Michel, Butragueno, Sanchez, Buyo, Camacho en nog wat grootheden verbijsterd achter.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21098
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

René1978 schreef: 21 mar 2022, 09:40
Grasmat schreef: 20 mar 2022, 22:16 Jammer en pijnlijk.
Ben je niet voor Memphis en Luuk? Sowieso heeft Barca veel meer een PSV-historie dan Real.
Ik ben al sinds ik een jong manneke was voor Real, eind vorige eeuw, dus nee Barcelona is nooit een optie. Ja ik hoop dat de ex-PSV'ers het leuk doen. Memphis en Luuk mogen er iedere wedstrijd er beiden drie inleggen, als ze vervolgens maar met 7-6 verliezen. :mrgreen:
René1978
Meervoudig international
5
Berichten: 1484
Lid geworden op: 13 aug 2018

Skywalker schreef: 21 mar 2022, 10:27
René1978 schreef: 21 mar 2022, 09:40

Ben je niet voor Memphis en Luuk? Sowieso heeft Barca veel meer een PSV-historie dan Real.
Maar Barcelona heeft een grotere 'ajax historie'.

De frenkiefappers zijn overigens weer los; die hebben hun badkamer weer kunnen afkitten.
Voor mij is Barca ook onlosmakelijk verbonden aan PSV. Romario en Ronaldo, Sir Bobby, Cocu die het er schopte tot aanvoerder als ik me niet vergis, Zenden, de jeugdproducten Afellay en Memphis, megaheld Luuk. Ik was eigenlijk alleen voor Real toen Ruud er speelde.

En nu heeft Xavi er toch ook wel een leuke ploeg van gemaakt. Die Pedri, wat een speler.
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Je vergeet Bommel. Speelde er maar een jaartje maar heeft wel de CL gewonnen daar :)
Het Kanon
Nationale topspeler
4
Berichten: 2789
Lid geworden op: 22 apr 2019

Gudjohnsen, Popescu. Desondanks een nare club.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Is er wel eens iemand naar Betis Sevilla geweest? Wij gaan dit weekend een aantal dagen naar Sevilla en ik had eerst naar Sevilla zelf gekeken maar die spelen uit. Maar Betis is er natuurlijk ook nog, met Guardado! En die spelen gelukkig wel thuis op zondag! Dus ik wilde even kijken of het lukt om 2 kaartjes te kopen...

Edit: ondertussen al snel kaartjen gekocht. Er gaan gewoon ruim 60.000 mensen in, nooit verwacht! Ziet er wel lekker oud uit, geeft toch het meeste sfeer haha. Ik heb alleen behoorlijke hoogtevrees dus hopelijk valt het mee. We zitten namelijk hier :think: :

Afbeelding
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
kastoekast
Nationale topspeler
2
Berichten: 1840
Lid geworden op: 27 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Veel plezier.
Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

Juancho schreef: 29 mar 2022, 11:09 Is er wel eens iemand naar Betis Sevilla geweest? Wij gaan dit weekend een aantal dagen naar Sevilla en ik had eerst naar Sevilla zelf gekeken maar die spelen uit. Maar Betis is er natuurlijk ook nog, met Guardado! En die spelen gelukkig wel thuis op zondag! Dus ik wilde even kijken of het lukt om 2 kaartjes te kopen...

Edit: ondertussen al snel kaartjen gekocht. Er gaan gewoon ruim 60.000 mensen in, nooit verwacht! Ziet er wel lekker oud uit, geeft toch het meeste sfeer haha. Ik heb alleen behoorlijke hoogtevrees dus hopelijk valt het mee. We zitten namelijk hier :think: :

Afbeelding
Dit is een oude foto, het is inmiddels verbouwt en ziet er nu zo uit:
https://www.bookyourstadium.co.uk/wp-co ... etis-1.png

Als je nog wilt stadionhoppen; naast het Ramón Sánchez Pizjuán (Sevilla) heb je ook nog La Cartuja (58K stoeltjes).
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Huevera schreef: 29 mar 2022, 17:34
Juancho schreef: 29 mar 2022, 11:09 Is er wel eens iemand naar Betis Sevilla geweest? Wij gaan dit weekend een aantal dagen naar Sevilla en ik had eerst naar Sevilla zelf gekeken maar die spelen uit. Maar Betis is er natuurlijk ook nog, met Guardado! En die spelen gelukkig wel thuis op zondag! Dus ik wilde even kijken of het lukt om 2 kaartjes te kopen...

Edit: ondertussen al snel kaartjen gekocht. Er gaan gewoon ruim 60.000 mensen in, nooit verwacht! Ziet er wel lekker oud uit, geeft toch het meeste sfeer haha. Ik heb alleen behoorlijke hoogtevrees dus hopelijk valt het mee. We zitten namelijk hier :think: :

Afbeelding
Dit is een oude foto, het is inmiddels verbouwt en ziet er nu zo uit:
https://www.bookyourstadium.co.uk/wp-co ... etis-1.png

Als je nog wilt stadionhoppen; naast het Ramón Sánchez Pizjuán (Sevilla) heb je ook nog La Cartuja (58K stoeltjes).
Ah ok dat ziet er idd wel iets moderner uit 😁. Als we nog tijd hebben willen we ook ff een stadionbezoek doen bij Sevilla. Altijd leuk om zo'n (eigen) tour te doen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Gebruikersavatar
Huevera
Bankzitter
2
Berichten: 210
Lid geworden op: 10 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV, ATM

Juancho schreef: 29 mar 2022, 17:46
Huevera schreef: 29 mar 2022, 17:34

Dit is een oude foto, het is inmiddels verbouwt en ziet er nu zo uit:
https://www.bookyourstadium.co.uk/wp-co ... etis-1.png

Als je nog wilt stadionhoppen; naast het Ramón Sánchez Pizjuán (Sevilla) heb je ook nog La Cartuja (58K stoeltjes).
Ah ok dat ziet er idd wel iets moderner uit 😁. Als we nog tijd hebben willen we ook ff een stadionbezoek doen bij Sevilla. Altijd leuk om zo'n (eigen) tour te doen.
En zorg dat je de opkomst van de spelers meemaakt, Betis heeft een van de mooiste clubliederen van Spanje.

Een blind jochie uit Catalonië is door het clublied fan geworden van Betis, toen is hij een keer uitgenodigd, mooi om te zien (vanaf 3:16):
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... uropa.html

Wat nobel van Bahcelona. Speelden zelf jarenlang met Qatar Airways op het shirt.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Guardado op het bankje... Laat maar terug komen naar PSV. Misschien brengt hij was gif in het elftal 😁

Bizar stadion btw, echt geweldig. Niet verwacht dat het zo groot, hoog en gaaf was.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
King Cobra
Bankzitter
5
Berichten: 272
Lid geworden op: 28 jan 2019

Ga volgende maand naar Sevilla (de plaatselijke FC-CA de Bilbao), stond al 2 jaar op de rol maar ja, corona…….. Dit dus in Sanchez Pizjuan.
Was dus eigenlijk voor mij (m’n vrienden niet, de lullo’s) ook nog om Luuk daar te zien, het liep helaas anders. Dan maar Rekik…….
Wel van plan om ff langs - en hopelijk ín Benito Villamarin te gaan, oude bak maar bij wedstrijden wel sfeervol.
“I am a traveler of both time and space, to be where I have been”
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Beide geweldige clubs, prachtige stadions met veel sfeer, de meest fanatieke fans van Spanje en beide een geweldig clublied.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Was wel vreemd vandaag. Tot minuut 72 was er eigenlijk amper sfeer. Bij het fanatieke deel bleef het middelste vak ook leeg. Maar na 72 minuten sprong iedereen dat vak weer in met een oorverdovend gezang. Bijzonder om mee te maken. Misschien soort van herdenking of wat dan ook.

Verder idd oud stadion maar dat vind ik 10x zo gaaf als die moderne stadions van nu. Jammer dat je geen bier mocht maar ok 😁. Zonnetje en 20 graden en geweldig uitzicht van bij de hoogste stoeltjes vergoeden een hoop.

Misschien kokmende dagen nog ff stadion tour bij de plaatselijke FC.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Brael
Vedette
4
Berichten: 8684
Lid geworden op: 1 aug 2019

Joaquin op zijn 40e nog live in actie mogen zien is toch ook heerlijk.
Gebruikersavatar
Juancho
Legende
6
Berichten: 24123
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Das wel een held hier ja 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Spanje - La Liga