Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

Rikkert1234 schreef: 20 mar 2022, 22:57 https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... unnen-zijn

Die is weg deze zomer. Weer een speler die niet zoveel oplevert als begroot
Inderdaad niet zoveel als begroot maar ik vind dit wel een bizar bedrag voor iemand die niet zoveel heeft laten zien. Moet het nog zien of hij het gaat redden. En dan moet een Gakpo toch 75 miljoen opleveren.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Schizofrener dan Ajacieden krijg je ze niet hoor. Op woensdag rekt de tegenstander tijd: schande! Wij verdienen door te gaan, zuivere speeltijd blablablabla. Op zondag: Ajax is super professioneel want ze rekken tijd en winnen de wedstrijd. En realiseer je dan dat het hier gaat om de uitvinders van het voetbal.
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Menno1 schreef: 21 mar 2022, 04:51
ruuddevil schreef: 20 mar 2022, 21:19

De NOS creëert al tientallen jaren de eigen waarheid. Onlangs viel ik in de tweede helft van de samenvatting van een wedstrijd van PSV die we gemakkelijk wonnen. Alleen in de samenvatting leek het net alsof we alleen verdedigden en tegen de verhouding in wonnen. En dat is structureel.
in Studio Voetbal uitgebreid besproken, ook het achterlijke gedrag van Antony en ook het te snelle affluiten van Makkelie. iedereen was het er over eens dat het een penalty was, dat Antony een galbak is en dat er te snel is afgefloten.
De emotie keert langzaamaan om, zelfs in Hilversum....
En natuurlijk gaat Bayern geen 25 miljoen betalen voor een niet onbetwiste basisspeler met een 1 jarig contract, next.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

VI meldt ook het bedrag van 25 miljoen euro. Belachelijk natuurlijk, maar als je ziet wat 020 de afgelopen jaren voor de meest bizarre prijzen verkocht heeft zou het nog kunnen kloppen ook (helaas)
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26035
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

ShovingNE2 schreef: 21 mar 2022, 07:20 Ze hebben waarschijnlijk 18 geboden wat met bonussen en doorverkoop kan oplopen tot 25 miljoen. Als het was zoals breaking roept dan zijn het geen onderhandelingen met veel huiswerk.
Ah precies:
De winst die voor het tweetal is te behalen, lijkt vooral te zitten in het opvijzelen van het vaste gedeelte van het openingsbod van 25 miljoen euro, dat zoals gebruikelijk voor een deel uit bonussen bestaat.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

trouwepsvfan schreef: 20 mar 2022, 18:51 Ik snap nooit zo goed waarom homo’s altijd bij de discussie gehaald moeten worden. Je kunt ook je gal spuwen over Anthony zonder dat te doen.
tis toch een nicht of niet?
Prof_napo
Nationale topspeler
2
Berichten: 2881
Lid geworden op: 23 feb 2022
Clubvoorkeur: v.v. UNA

RIO schreef: 21 mar 2022, 08:20
trouwepsvfan schreef: 20 mar 2022, 18:51 Ik snap nooit zo goed waarom homo’s altijd bij de discussie gehaald moeten worden. Je kunt ook je gal spuwen over Anthony zonder dat te doen.
tis toch een nicht of niet?
Wellicht ben je aan het projecteren?

Ongeacht dat ik niets met de speler noch zijn gedragen heb wijst alles er op dat hij het niet is. Je argumentatie om men tot inkeer te brengen is ook niet bijzonder overtuigend, lees ontbrekend. Zelfs al zou het wel zo zijn dan zou het alsnog niet uit moeten maken.
Woodenshoes
Nationale topspeler
6
Berichten: 2108
Lid geworden op: 31 jan 2018

Awards:

ShovingNE2 schreef: 21 mar 2022, 07:36
Ze hebben waarschijnlijk 18 geboden wat met bonussen en doorverkoop kan oplopen tot 25 miljoen. Als het was zoals breaking roept dan zijn het geen onderhandelingen met veel huiswerk.
Ah dat is het dus.
Nog meer geboden dan onze lieve heer met zijn matige 10 geboden.

1. U zult uw naaste familie liefhebben
2. U zult van eigen kracht uitgaan en geen pilletjes slikken
3. U heeft respect voor de andere sexe
4. U draagt het Ajax-DNA uit met grote verantwoordelijkheid; kijk naar de directie en doe hetzelfde
5. Indien men iemand op de wang slaat, vraag dan ook om de andere wang te tonen en ros daar ook nog op
6. U bent zoon van God
7. Steel niet van anderen
8. ...lastig.... en nog waarschijnlijk 10 dus volgens den Shoov.
Gebruikersavatar
trouwepsvfan
Vedette
4
Berichten: 6849
Lid geworden op: 11 aug 2019
Seizoenkaart: Vak JJ
Clubvoorkeur: PSV

RIO schreef: 21 mar 2022, 08:20
trouwepsvfan schreef: 20 mar 2022, 18:51 Ik snap nooit zo goed waarom homo’s altijd bij de discussie gehaald moeten worden. Je kunt ook je gal spuwen over Anthony zonder dat te doen.
tis toch een nicht of niet?
Door dit soort zielig gedrag is er in Nederland nog geen enkele voetballer openlijk homo. Stop met het koppelen van geaardheid aan jouw negatieve mening. Daarmee hou je het narratief in stand dat homo zijn iets vies of slechts is. We vinden Antony allemaal een lul. Zeg dát dan gewoon.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Prof_napo schreef: 21 mar 2022, 08:29
RIO schreef: 21 mar 2022, 08:20

tis toch een nicht of niet?
Wellicht ben je aan het projecteren?

Ongeacht dat ik niets met de speler noch zijn gedragen heb wijst alles er op dat hij het niet is. Je argumentatie om men tot inkeer te brengen is ook niet bijzonder overtuigend, lees ontbrekend. Zelfs al zou het wel zo zijn dan zou het alsnog niet uit moeten maken.
4 posts waarvan 4 in het Ajax topic. We hebben er weer een.
Gebruikersavatar
Grasmat
Lid van verdienste
6
Berichten: 21095
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Duif

Awards:

ruuddevil schreef: 21 mar 2022, 08:52
Prof_napo schreef: 21 mar 2022, 08:29

Wellicht ben je aan het projecteren?

Ongeacht dat ik niets met de speler noch zijn gedragen heb wijst alles er op dat hij het niet is. Je argumentatie om men tot inkeer te brengen is ook niet bijzonder overtuigend, lees ontbrekend. Zelfs al zou het wel zo zijn dan zou het alsnog niet uit moeten maken.
4 posts waarvan 4 in het Ajax topic. We hebben er weer een.
Yesss het is weer trollenspottijd.

Afbeelding
Thijs
Lid van verdienste
6
Berichten: 15283
Lid geworden op: 1 sep 2017
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Awards:

ruuddevil schreef: 21 mar 2022, 08:52
Prof_napo schreef: 21 mar 2022, 08:29

Wellicht ben je aan het projecteren?

Ongeacht dat ik niets met de speler noch zijn gedragen heb wijst alles er op dat hij het niet is. Je argumentatie om men tot inkeer te brengen is ook niet bijzonder overtuigend, lees ontbrekend. Zelfs al zou het wel zo zijn dan zou het alsnog niet uit moeten maken.
4 posts waarvan 4 in het Ajax topic. We hebben er weer een.
Zijn toch prima posts verder? Ajcieden mogen hier toch ook meedoen als ze dat op een beschaafde wijze doen?
Prof_napo
Nationale topspeler
2
Berichten: 2881
Lid geworden op: 23 feb 2022
Clubvoorkeur: v.v. UNA

ruuddevil schreef: 21 mar 2022, 08:52
Prof_napo schreef: 21 mar 2022, 08:29

Wellicht ben je aan het projecteren?

Ongeacht dat ik niets met de speler noch zijn gedragen heb wijst alles er op dat hij het niet is. Je argumentatie om men tot inkeer te brengen is ook niet bijzonder overtuigend, lees ontbrekend. Zelfs al zou het wel zo zijn dan zou het alsnog niet uit moeten maken.
4 posts waarvan 4 in het Ajax topic. We hebben er weer een.
:lol:

Toch bijzonder dat het op de man gaat en niet op de inhoud. Ik heb nul met de club Ajax maar nog minder met het consequent aanvallen van spelers van welke club dan ook op basis van factoren die er niet toe doen.
trouwepsvfan schreef: 21 mar 2022, 08:42
RIO schreef: 21 mar 2022, 08:20

tis toch een nicht of niet?
Door dit soort zielig gedrag is er in Nederland nog geen enkele voetballer openlijk homo. Stop met het koppelen van geaardheid aan jouw negatieve mening. Daarmee hou je het narratief in stand dat homo zijn iets vies of slechts is. We vinden Antony allemaal een lul. Zeg dát dan gewoon.
De gedragen zijn ook in zijn breedte af te keuren. Je zou hopen dat spelers bestraft worden voor dit soort gedrag, net zoals het wegtikken van de bal bij affluiten door de scheids, vasthouden van de bal, vastpakken van de bal voor de scheids fluit. Dat zijn effectief de gemakkelijke acties die je kan bestraffen conform de regels. De acties als lang blijven liggen, blessures veinzen is wat lastiger omdat je de scheidsrechter niet in een positie wil plaatsen dat hij ook een conclusie moet trekken over de impact van een potentiele overtreding. In veel gevallen is het de KNVB en daarmee de scheidsrechters die te veel toestaan en het gevolg is dan dat speler helaas de beschikbare ruimte pakken.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8971
Lid geworden op: 26 jun 2019

Het zegt natuurlijk genoeg dat van Hooijdonk tussen de regels door Antony een 'behoorlijke' blessure toewenst. Ja, Pi-air is een Feyenoorder, maar dan nog. Zoiets zeg je niet zomaar op de nationale TV.
nilssonH
Moderator
5
Berichten: 10173
Lid geworden op: 18 mei 2018
Seizoenkaart: Vak B
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

Fabrizio heeft het inderdaad al over een andere constructie dan Mikey.

RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Prof_napo schreef: 21 mar 2022, 08:29
RIO schreef: 21 mar 2022, 08:20

tis toch een nicht of niet?
Wellicht ben je aan het projecteren?

Ongeacht dat ik niets met de speler noch zijn gedragen heb wijst alles er op dat hij het niet is. Je argumentatie om men tot inkeer te brengen is ook niet bijzonder overtuigend, lees ontbrekend. Zelfs al zou het wel zo zijn dan zou het alsnog niet uit moeten maken.
Interesseert me geen reet wat jij ervan vindt. Jouw mening kan je in je reet stoppen.
RIO
Legende
4
Berichten: 12715
Lid geworden op: 1 jul 2019
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

trouwepsvfan schreef: 21 mar 2022, 08:42
RIO schreef: 21 mar 2022, 08:20

tis toch een nicht of niet?
Door dit soort zielig gedrag is er in Nederland nog geen enkele voetballer openlijk homo. Stop met het koppelen van geaardheid aan jouw negatieve mening. Daarmee hou je het narratief in stand dat homo zijn iets vies of slechts is. We vinden Antony allemaal een lul. Zeg dát dan gewoon.
Een lul die graag een kontje opzoekt. Niks mis met homo's, dat maak jij ervan. Er is een reden waarom ik jouw op negeer heb staan met je gelul.
Robson de Souza
Vedette
6
Berichten: 5912
Lid geworden op: 27 aug 2017

Hoe houd je de waarde van spelers kunstmatig hoog? De Telegraaf bij Ajax bijvoorbeeld:
Valentijn zegt:
https://www.telegraaf.nl/video/25363092 ... er-ten-hag
Vervolgens:
https://www.telegraaf.nl/sport/19084156 ... and-larsen

Zo lijkt het wel alsof Ajax Feyenoord heeft weggespeeld, maar het was echt andersom hoor.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Hahahahahahaha en natuurlijk geen PSV'er erin.

Propaganda krantje van Ajax.
Het is net het Rusland van de eredivisie. Leven volledig in hun eigen realiteit.
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

Des te harder het gelag straks.

Laat ze maar.
Gutanoth
Basisspeler
3
Berichten: 492
Lid geworden op: 4 nov 2020

RIO schreef: 21 mar 2022, 08:20
trouwepsvfan schreef: 20 mar 2022, 18:51 Ik snap nooit zo goed waarom homo’s altijd bij de discussie gehaald moeten worden. Je kunt ook je gal spuwen over Anthony zonder dat te doen.
tis toch een nicht of niet?
Geen idee? Is dat zo? Zou dat uitmaken?

Het is wel een ongelooflijke rat, zeg dat liever :)
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Gutanoth schreef: 21 mar 2022, 10:48 Geen idee? Is dat zo? Zou dat uitmaken?
Volgens mij heeft [mention]RIO[/mention] al duidelijk aangegeven dat 't niks uit zou maken als Antony homofiel zou zijn.

Denk ook niet dat het zijn bedoeling is geweest om negatief te zijn over homofiele mannen. Nicht is in mijn ogen hetzelfde als klootzak of lul. Een scheldwoord wat niet perse de seksualiteit van iemand dient te beledigen.

Wat mij betreft is 't dan ook niet verder nodig om met z'n allen weer een plasje hieroverheen te gaan doen.

Weer on topic door over die grafclub
mr.top
Internationale topspeler
4
Berichten: 4191
Lid geworden op: 1 dec 2019

Woodenshoes schreef: 21 mar 2022, 08:29
ShovingNE2 schreef: 21 mar 2022, 07:36
Ze hebben waarschijnlijk 18 geboden wat met bonussen en doorverkoop kan oplopen tot 25 miljoen. Als het was zoals breaking roept dan zijn het geen onderhandelingen met veel huiswerk.
Ah dat is het dus.
Nog meer geboden dan onze lieve heer met zijn matige 10 geboden.

1. U zult uw naaste familie liefhebben
2. U zult van eigen kracht uitgaan en geen pilletjes slikken
3. U heeft respect voor de andere sexe
4. U draagt het Ajax-DNA uit met grote verantwoordelijkheid; kijk naar de directie en doe hetzelfde
5. Indien men iemand op de wang slaat, vraag dan ook om de andere wang te tonen en ros daar ook nog op
6. U bent zoon van God
7. Steel niet van anderen
8. ...lastig.... en nog waarschijnlijk 10 dus volgens den Shoov.
Oeh, dit is bijna briljant. Daar moet nog iets meer van te maken zijn. :D
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4431
Lid geworden op: 2 nov 2019

Zo voorspelbaar! Nu Feyenoord verliest komt het door te weinig rustdagen na een Europese wedstrijd en wordt het competitievervalsing genoemd. Toen het PSV overkwam tegen Ajax en Feyenoord moesten ze niet zeuren want dan hadden ze maar CL moeten spelen.🤮 Wat kots ik op die Randstand journalisten.
Gebruikersavatar
11 Tinus
Legende
3
Berichten: 12990
Lid geworden op: 9 okt 2020
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Maikel schreef: 21 mar 2022, 10:38 Hahahahahahaha en natuurlijk geen PSV'er erin.

Propaganda krantje van Ajax.
Het is net het Rusland van de eredivisie. Leven volledig in hun eigen realiteit.
De verdediging was zo degelijk dat er 3 in het elftal van de week staan. Het is niet te filmen maar Amsterdammers en andere onwetenden eten het als zoete koek.
Gebruikersavatar
Maikel
Site Admin
5
Berichten: 17716
Lid geworden op: 10 mei 2018
Clubvoorkeur: PSV

Volgens mij is er net al aangegeven dat er gestopt moest worden over nicht/homo. Blijkbaar toch weer eens te verleidelijk voor sommigen om nog even een laatste zegje te doen. Alles wat later nog kwam is dan ook weggehaald bij deze.

Ajax