Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Gesloten
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Dit is de laatste posting van de vorige pagina:

GillesdelaCroquette schreef: 20 mar 2022, 20:32 Natuurlijk is die hele club een grote gênante vertoning. Maar ze komen ermee weg, en dat weten ze.
Dat sentiment wordt steeds minder heb ik het idee. Vrienden van me die (om wat voor vage reden dan ook) ajax supporter zijn/waren nemen nu afstand van die schijtnarcistenvereniging, en ik heb deels ook het idee dat in media niet meer helemaal alles recht geluld wordt.

Dat die 1000% penalty niet in de samenvatting van de NOS zit is natuurlijk wel tekenend, vandaar ook deels.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
De Realist
Internationale topspeler
2
Berichten: 3609
Lid geworden op: 24 okt 2021
Seizoenkaart: Vak V

Madueke schreef: 20 mar 2022, 21:31

:kots:
:lol: :lol: :lol:
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Gebruikersavatar
Ardbeg
Legende
6
Berichten: 23354
Lid geworden op: 8 feb 2018

Kots idd.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

GillesdelaCroquette schreef: 20 mar 2022, 20:32 Natuurlijk is die hele club een grote gênante vertoning. Maar ze komen ermee weg, en dat weten ze.
Ook deze vanavond vaak gezegd. Enige wat die Ajacieden terug zeggen is, 'ja maar jullie hebben weer een nieuwe lening afgesloten he van 30 miljoen. Eerst ook al van de gemeente geld gekregen.' Dan weet je ook met wat voor niveau je zit.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

Ik dacht dat het na Vertonghen niet erger meer kon worden. Het gedrag van Tadic, Antony en Martinez overtreft alles. Wat een smerige onsportieve honden zijn het. Een schande dat de KNVB dit gedrag tolereert. Slecht voorbeeld voor de jeugd.
milansandro
Vedette
6
Berichten: 9607
Lid geworden op: 4 feb 2018

guus schreef: 20 mar 2022, 22:08 Ik dacht dat het na Vertonghen niet erger meer kon worden. Het gedrag van Tadic, Antony en Martinez overtreft alles. Wat een smerige onsportieve honden zijn het. Een schande dat de KNVB dit gedrag tolereert. Slecht voorbeeld voor de jeugd.
Het boeit de KNVB helemaal niets hoe Ajax zich gedraagt..
Ze zijn alleen maar bezig met virtue signaling..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Ykhim
Lid scoutingsteam
6
Berichten: 18647
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

guus schreef: 20 mar 2022, 22:08 Ik dacht dat het na Vertonghen niet erger meer kon worden. Het gedrag van Tadic, Antony en Martinez overtreft alles. Wat een smerige onsportieve honden zijn het. Een schande dat de KNVB dit gedrag tolereert. Slecht voorbeeld voor de jeugd.
Nee, je begrijpt het niet. Dit is professioneel gedrag. Zo maak je een wedstrijd dood, het is gewoon kwaliteit!

Zonder dollen: het is toch hilarisch dat die fans dinsdag schuimbakkend op Benfica-spelers reageren en vandaag lustig masturberen op de ge-wel-dige mentaliteit van hun eigen spelers. Je verzint het niet.

Antony gaan ze nog wel missen tegen Groningen. Hele domme kaarten.
Gebruikersavatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
5
Berichten: 3062
Lid geworden op: 12 aug 2018

Niets zo hypocriet als een Ajaxcied.
Gebruikersavatar
ruuddevil
Legende
6
Berichten: 11848
Lid geworden op: 25 aug 2017

Awards:

Volgens de Telegraaf heeft Bayern 25 mln geboden voor Gravenberg.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

ruuddevil schreef: 20 mar 2022, 22:54 Volgens de Telegraaf heeft Bayern 25 mln geboden voor Gravenberg.
Geen 80 miljoen?
Rikkert1234
Vedette
2
Berichten: 5246
Lid geworden op: 12 mei 2021
Clubvoorkeur: PSV

https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... unnen-zijn

Die is weg deze zomer. Weer een speler die niet zoveel oplevert als begroot
Gebruikersavatar
El Sordo
Vedette
6
Berichten: 7917
Lid geworden op: 25 aug 2017

25 miljoen voor een speler van Jong Oranje met nog maar één jaar contract? Idioot veel geld.
Laatst gewijzigd door El Sordo op 20 mar 2022, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Dat gaan ze niet accepteren, want dat vinden die oh zo goed neuzen te weinig. Vervolgens komt Bayern niet terug met een nieuw bod en loopt Gravenberch gratis de deur uit.
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

El Sordo schreef: 20 mar 2022, 22:58 25 miljoen voor een een speler van Jong Oranje met nog maar één jaar contract? Idioot veel geld.
Als de Telegraaf dit bedrag noemt dan haal er nog maar 10 miljoen vanaf. Bayern gaat geen bod van 25 miljoen neerleggen voor een speler met een eenjarig contract.
Madueke
Vedette
4
Berichten: 8972
Lid geworden op: 26 jun 2019

Niet zo hoog als ze ooit hoopten, maar nog steeds idioot en vooral irritant veel geld voor een speler met nog maar één jaar contract.
Gebruikersavatar
DonyellMalen
Vedette
3
Berichten: 9998
Lid geworden op: 4 nov 2020
Clubvoorkeur: PSV

Gaat ook nooit spelen daar. Goretzka en Kimmich speelt ie er niet uit.
Karfiooltje
Nationale topspeler
2
Berichten: 1550
Lid geworden op: 23 jan 2022
Clubvoorkeur: PSV

Awards:

DonyellMalen schreef: 20 mar 2022, 22:59 Dat gaan ze niet accepteren, want dat vinden die oh zo goed neuzen te weinig. Vervolgens komt Bayern niet terug met een nieuw bod en loopt Gravenberch gratis de deur uit.
Weet niet, dat eenjarige contract maakt de onderhandelingspositie moeilijker, maar als er meer clubs zijn die hem willen hebben dan maakt de duur van het contract minder uit. Want om ze af te troeven moet je dus gewoon meer bieden en 1 jarig contract of meer, je haalt dezelfde kwaliteit speler binnen. Ik snap overigens niet wat Bayern in hem ziet zitten maar dat kan aan mij liggen
guus
Internationale topspeler
4
Berichten: 4432
Lid geworden op: 2 nov 2019

DonyellMalen schreef: 20 mar 2022, 23:03 Gaat ook nooit spelen daar. Goretzka en Kimmich speelt ie er niet uit.
Dan gaan ze er ook geen 25 miljoen voor geven.
Noosa
Meervoudig international
6
Berichten: 1331
Lid geworden op: 26 okt 2017

Menno1 schreef: 20 mar 2022, 19:54 Komt goed. Ze komen er nu 3x mee weg. Dit blijft niet goed gaan
Toch baal ik van de interlandbreak. Komt voor 020 heel goed uit denk ik om de knop weer om te draaien. Ben bang dat ze erna weer beter zullen spelen dan de laatste weken.
Tijn
Internationale topspeler
6
Berichten: 3998
Lid geworden op: 26 aug 2017

Awards:

guus schreef: 20 mar 2022, 23:01
El Sordo schreef: 20 mar 2022, 22:58 25 miljoen voor een een speler van Jong Oranje met nog maar één jaar contract? Idioot veel geld.
Als de Telegraaf dit bedrag noemt dan haal er nog maar 10 miljoen vanaf. Bayern gaat geen bod van 25 miljoen neerleggen voor een speler met een eenjarig contract.
Telegraaf journalistiek. Bayern wil maximaal 25 miljoen betalen en dus bieden ze nu direct al 25 miljoen. Klinkt heel logisch inderdaad
Gebruikersavatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
6
Berichten: 4268
Lid geworden op: 26 aug 2017

guus schreef: 20 mar 2022, 22:08 Ik dacht dat het na Vertonghen niet erger meer kon worden. Het gedrag van Tadic, Antony en Martinez overtreft alles. Wat een smerige onsportieve honden zijn het. Een schande dat de KNVB dit gedrag tolereert. Slecht voorbeeld voor de jeugd.
Of die mongool die vandaag z'n afscheid kreeg, Veltman. Met die inworp van hem toentertijd. Ook zo'n debiel. Echt je kan een lijst van hier tot Getafe maken met achterlijke shit van die kut club. Met de week wordt het ook gekker en ze blijven er maar mee wegkomen, ongekend.
Menno1
Legende
6
Berichten: 14846
Lid geworden op: 25 aug 2017
Clubvoorkeur: PSV

ruuddevil schreef: 20 mar 2022, 21:19
Tijn schreef: 20 mar 2022, 21:01 https://www.vi.nl/nieuws/verbazing-over ... vertreding

Heeft de overtreding van Martinez dus niet eens de samenvatting van de NOS gehaald. Hoe dan?
De NOS creëert al tientallen jaren de eigen waarheid. Onlangs viel ik in de tweede helft van de samenvatting van een wedstrijd van PSV die we gemakkelijk wonnen. Alleen in de samenvatting leek het net alsof we alleen verdedigden en tegen de verhouding in wonnen. En dat is structureel.
in Studio Voetbal uitgebreid besproken, ook het achterlijke gedrag van Antony en ook het te snelle affluiten van Makkelie. iedereen was het er over eens dat het een penalty was, dat Antony een galbak is en dat er te snel is afgefloten.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
5
Berichten: 3994
Lid geworden op: 7 aug 2018

Mede door dit, de arrogantie en nog veeeel meer is het zo'n enorme schijtbakken club.
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Ik zou me echt dood schamen voor het gedrag van Tadic en dat omgebouwde wijf. Om te kotsen. Wat een zielige gasten zijn dat. De arrogantie straalt van die hele club af. Bah.
Gebruikersavatar
ShovingNE2
Site Admin
6
Berichten: 26042
Lid geworden op: 25 aug 2017
Seizoenkaart: Vak PR

guus schreef: 20 mar 2022, 23:01
El Sordo schreef: 20 mar 2022, 22:58 25 miljoen voor een een speler van Jong Oranje met nog maar één jaar contract? Idioot veel geld.
Als de Telegraaf dit bedrag noemt dan haal er nog maar 10 miljoen vanaf. Bayern gaat geen bod van 25 miljoen neerleggen voor een speler met een eenjarig contract.
Inderdaad. De zuigslet van Netto zit altijd veel te hoog bij verkopen en veel te laag bij aankopen. Eerder deze week werd bekend dat Bayern maximaal 25 miljoen zou betalen.

Ze hebben waarschijnlijk 18 geboden wat met bonussen en doorverkoop kan oplopen tot 25 miljoen. Als het was zoals breaking roept dan zijn het geen onderhandelingen met veel huiswerk.

Oh ja: Getafe aan de Amstel.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Gebruikersavatar
Joenepsv
Legende
6
Berichten: 11197
Lid geworden op: 30 jan 2018

Awards:

Rikkert1234 schreef: 20 mar 2022, 22:57 https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... unnen-zijn

Die is weg deze zomer. Weer een speler die niet zoveel oplevert als begroot
Inderdaad niet zoveel als begroot maar ik vind dit wel een bizar bedrag voor iemand die niet zoveel heeft laten zien. Moet het nog zien of hij het gaat redden. En dan moet een Gakpo toch 75 miljoen opleveren.

Ajax